Over Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en grotere bedrijven en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar via het rijke ontwikkelingsplatform en de tools. Dynamics 365 biedt een reeks tools voor verkoop, klantenservice, buitendienstbeheer, talentacquisitie, financiën en activiteiten, detailhandel, automatisering van projectdiensten, marketing, kunstmatige intelligentie, mixed reality en meer.

Met Microsoft Dynamics 365 kunnen bedrijven hun activiteiten, projecten, workflows en taken verenigen in één gecentraliseerd platform om de besluitvorming te ondersteunen, relaties met klanten op te bouwen en efficiënt te werken. De individuele toepassingen binnen Microsoft Dynamics 365 kunnen als standalone producten worden gebruikt, met elkaar worden gecombineerd of worden geïntegreerd met een breed scala aan externe bedrijfssystemen om een volledig op maat gemaakte oplossing te bieden. Het platform kan worden geïntegreerd met toepassingen van derden, zoals Ameyo, Salesforce, DocuSign, PandaDoc, ADP, Gainsight, Tacton CPQ en meer. De kunstmatige intelligentie en mixed reality van Dynamics 365 maken op een moderne manier intelligente besluitvorming en scenarioplanning mogelijk.

Prijzen vanaf:

US$ 50,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Dynamics 365

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 50,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Dynamics 365

Afbeeldingen

Dynamics 365 Software - 1
Dynamics 365 Software - 2
Dynamics 365 Software - 3
Dynamics 365 Software - 4
View 5 more
Dynamics 365-video
Dynamics 365 Software - 1
Dynamics 365 Software - 2
Dynamics 365 Software - 3
Dynamics 365 Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van Dynamics 365: 113

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Asset Lifecycle Management
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van verkooppipeline
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Cashbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliancebeheer
  • Consolidering/rollup
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Conversies bijhouden
  • Core Accounting
  • Crediteuren
  • Dashboards maken
  • Dataconnectors
  • Debiteuren
  • Declaraties
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • For Small Businesses
  • For iPad Devices
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Grootboek
  • HR-beheer
  • Inkooporderbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Onderhoudsplanning
  • Onkosten bijhouden
  • Online facturering
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • ROI Tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Samenwerkingstools
  • Status bijhouden
  • Supply-chainbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toetsing van bankgegevens
  • Tools voor exploratie
  • Trainingsbeheer
  • Trendanalyse
  • Uitgavenbeheer
  • Verkoopprognose
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verzendbeheer
  • Visuele analyse
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voorraadbeheer
  • Vorderingenbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Winst- en verliesrekening
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternatief voor Dynamics 365
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Zoho CRM

4,3
#2 alternatief voor Dynamics 365
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

SAP Business One

4,2
#3 alternatief voor Dynamics 365
Enterprise resource planningsoftware voor het MKB. Beheer elk aspect van je kleine of middelgrote onderneming met SAP...

HubSpot CRM

4,5
#4 alternatief voor Dynamics 365
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Reviews

Totaalscore

4,3 /5
(4.362)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
4,2/5

Heb je Dynamics 365 al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 4.362 reviews worden weergegeven
Shaunak
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Must have system for Enterprise level management

Beoordeeld op 10/6/2022

I am grateful that I worked in Mindtree so that I got the privilege to work on Dynamics 365, I...

I am grateful that I worked in Mindtree so that I got the privilege to work on Dynamics 365, I would have never been able to afford this software on my own. The features are too rich and top class. The development team is also very seasoned and knows well about the area that needs to be cherished.

Pluspunten

I love this because we use planning of the workflow is very secure and simple. Performing automation is very efficient with their Mobility, apps work with app OS platforms. Activity logs are maintained very accurately. Also, their support is exceptional. They take each issue with good consideration. I have opened a couple of tickets and got them resolved with their documentation itself.

Minpunten

The only con that I found in this software is that the workflow is very complex. Trained staff is required. Need to learn from their official documentation. This is deployed on Cloud so there are many SAML SSO Authentication for which we need engineers to manage the system. It requires an old and known person to troubleshoot the incidents.

Lonwabo
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Why choose Dynamics 365?

Beoordeeld op 2/6/2022

Firstly, it saved the business a lot of money and take because it is affordable and in just one few...

Firstly, it saved the business a lot of money and take because it is affordable and in just one few clicks a lot of data has been changed and added.

Pluspunten

It is very easy to use the software and very affordable. It does most of the work for me and saves me a lot of work.

Minpunten

Sometimes the system malfunctions, which can be a problem, and editing some data takes too much time and effort.

Matthew
Totaalscore
  • Sector: Milieudiensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

CRM for Microsoft

Beoordeeld op 9/6/2022

We use Dynamics 365 as an alternative to SalesForce. SalesForce is likely more flexibly, adaptable,...

We use Dynamics 365 as an alternative to SalesForce. SalesForce is likely more flexibly, adaptable, and more widely used. We chose Dynamics 365 because of his it integrates with Microsoft products, which we were already invested in. I compare this to the PC vs. Mac (SalesForce) debate.

Pluspunten

Dynamics 365 is an integrated CRM solution that offers the flexibility and utility you need with the added advantage of being compatible with Microsoft Suite. The backend is also easy to adapt internally.

Minpunten

Explanations are hard to come by and customer support is not terribly convenience. The UX is also a challenge trying to manage workflows from leads to sales.

James
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Microsoft Dynamics 365 Review

Beoordeeld op 18/4/2022

What our organization's overall experience is that all marketing campaign leads are assigned to...

What our organization's overall experience is that all marketing campaign leads are assigned to salespeople who access Microsoft Dynamics CRM and then track and convert them into sales.
Also used for services, indices are active until closed by the server. From lead generation to lead acquisition, everything is managed in Microsoft Dynamics CRM.

Pluspunten

The completely offline features are what we loved for our Field Service. RESCO's flagship product offers plenty of flexibility and advanced functionality. But in general, it's a good way to empower workers in this space to provide mobility and be able to view tasks, customer records, contact information, and so on completely offline.

Minpunten

The product is not ready for release. The development suffers from system malfunctions and important features were removed from the release and roadmap without warning. I was also surprised to ignore non-US international regulatory requirements (currency exchange and management, existing ISO standards, VAT requirements). But what surprised me the most was Microsoft's general ignorance and lack of accountability. Despite many requests, I haven't spoken to anyone who can actually talk about product direction and roadmap. I was sandwiched between disconnected dev teams fixing a critical bug, but they don't seem to be talking to each other.

Overwogen alternatieven

InfoFlo

Redenen om over te stappen op Dynamics 365

This software features exceptional performance more than other software programs we have tried. The software has been hierarchical. Since the beginning of the year, one of my employees was not reliable with InfoFlo, but with this software he has improved his proficiency 75%. My favorite thing is that it's easy to use it and gives more value to my money from other software programs. There are many features that other software programs do not address.
Megan
Totaalscore
  • Sector: Hoger onderwijs
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Ellucian Recruit on Dynamics 365

Beoordeeld op 29/6/2022

Overall it works, but you'll have to work past the hang ups. The biggest advice I could give anyone...

Overall it works, but you'll have to work past the hang ups. The biggest advice I could give anyone is to have a dedicated person to this tool. Managing it and implementing new features is a full time job.

Pluspunten

The product can do A LOT. There are so many different features that it's almost overwhelming. My favorite feature is the communication it can do. Workflow communication flows make recruiting students so much more efficient.

Minpunten

It was not originally built for higher education and some of the features prove that. Not being able to narrow a list by high school graduation year is the most frustrating piece of this product... even more frustrating than the lack of ability to integrate with other products.

5 van 4.362 worden weergegeven Lees alle reviews

Dynamics 365 - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Dynamics 365.

Dynamics 365 kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 50,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Dynamics 365 heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Dynamics 365 ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Dynamics 365 ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel)

Dynamics 365 kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ADP Workforce Now, Adobe Acrobat Sign, Ameyo, Apttus Contract Management, AskNicely, Campaign Monitor, DocuSign, Five9, Gainsight CS, InsideView, Lattice Engines, LinkedIn for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Project, Microsoft SharePoint, PROS Smart CPQ, PandaDoc, Salesforce Sales Cloud, Sana Commerce, Soft4RealEstate, Tacton CPQ, signNow

Dynamics 365 biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Dynamics 365.