Deputy

4,6 (715)
Schrijf een review!
Personeelsplanning, uren- en aanwezigheidsregistratie (tijdklok) en meer

Over Deputy

Deputy is een alles-in-één platform voor personeelsplanning (roostering), uren- en aanwezigheidsregistratie (tijdklok), taaktoewijzing en communicatie. Gebruik de mobiele apps van Deputy om je team overal te beheren. De Deputy Kiosk iPad-app biedt in-/uitklokken voor werknemers met volledige self-service. Allemaal aangedreven door een eenvoudig, intuïtief ontwerp.

Deputy biedt een end-to-end oplossing voor het beheer van je personeel. Van personeelsplanning (roosteren) tot salarisadministratie, en alles geleverd als één oplossing. Maak je planning met behulp van de web- of mobiele toepassing en stuur deze aan je personeel via e-mail/sms/pushmelding met de optie om je werknemers hun diensten te laten bevestigen. Medewerkers kunnen inklokken met behulp van mobiele apps van Deputy met geografische locatietagging of ze kunnen de iPad-app van Deputy Kiosk met gezichtsherkenning gebruiken. Breng je virtuele urenstaten naadloos over naar cloudgebaseerde salarisadministratie-oplossingen met volledige overurenberekeningen. Of download naar een bestand voor Excel- of lokale analyse. Het is eenvoudig, gemakkelijk en snel.


Afbeeldingen

Deputy Software - 1
Deputy Software - 2
Deputy Software - 3
Deputy Software - 4
Deputy Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Deputy-video
Deputy Software - 1
Deputy Software - 2
Deputy Software - 3
Deputy Software - 4
Deputy Software - 5

Twijfels over Deputy? Vergelijk met een populair alternatief

Deputy

4,6 (715)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 6,00
maand
US$ 25,00

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

99
43

Integraties

43
Geen integraties gevonden

Gebruiksgemak

4,5 (715)
4,4 (778)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (715)
4,2 (778)

Klantenservice

4,6 (715)
4,3 (778)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

RUN Powered by ADP

4,5
#1 alternatief voor Deputy
RUN Powered by ADP® is een bewezen oplossing voor salarisadministratie voor kleine bedrijven, ontworpen met de ervaring...

Microsoft Excel

4,8
#2 alternatief voor Deputy
Ontdek Excel. Nieuwe hulpprogramma's voor gegevensanalyse helpen je je gegevens bij te houden en te visualiseren voor...

WhenToWork

4,5
#3 alternatief voor Deputy
WhenToWork is een online oplossing voor personeelsplanning met mobiele apps waarmee werknemers planningen kunnen...

Celayix

4,7
#4 alternatief voor Deputy
Celayix is een oplossing voor personeelsplanning die tot doel heeft het personeelsbeheer te verbeteren, kostbare...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(715)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Deputy al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 715 reviews worden weergegeven
Glenda
Glenda
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Excellent & Easy to Use Time Management System

Beoordeeld op 28/10/2016

Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you...

Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you have any questions, they are answered, if you need help you can get it & it is also very cost effective.
We employ about 30 people & work in the Construction Industry. Due to the fact that there are many varied competencies involved in the type of works we do and there is also a number of different locations on any given day, rostering our staff used to be an absolute headache. Since implementing Deputy we have found this task to be completely trouble free. When we add our Employees to Deputy we input all of their relevant "Training" which includes competencies & site inductions which assists us tremendously when choosing who we can roster to the many different daily tasks we undertake. Our industry also requires that hours of work is reported of which is another feature Deputy is of tremendous value for. Not to mention the ease of actually paying our Employees each week via the connection with Xero.

Pluspunten

The most helpful feature for us is the "Training" which allows us to know which of our Employees are qualified to undertake different tasks. It is also extremely handy when it comes to paying our wages - no more time sheets !! Once the Employees times have been approved which we try to do on a daily basis, it is just a matter of pushing the button & our payroll in Xero is ready to go. Also the "Scheduling" is wonderful & extremely easy to use.

Minpunten

The Android app doesn't provide as many features as the IPhone app.

Kristin
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Agritainment / Seasonal Use

Beoordeeld op 24/5/2023

Pluspunten

Ease of communication with employees, flexibility of the program, schedule execution and viewing, timeclock ease of use.

Minpunten

Some limitations of features. We like the employee review at the end of each day, but you cannot view or sort who left the review, so there is some value lacking there. We also are lacking an HR management option with our program.

Natalie
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

No bad until you try to leave

Beoordeeld op 27/8/2018

I have rarely ever left a negative review in my life but after my recent experience I feel it's...

I have rarely ever left a negative review in my life but after my recent experience I feel it's almost a responsibility. I closed my business in July. Not having a need for timekeeping I cancelled an account. I deleted all staff and shifts and unsubscribed from this service. I did so before the close of the billing cycle. Since this is a payment in advance service I should have been left with nothing outstanding. I've had demand after demand. I went back into the account to inquire as to why I'm still receiving demands to find that the account was not closed, I was not unsubscribed and although all staff profiles had been deleted i was still listed as having 5 staff. I updated my contact information, emailed Deputy stating that I had unsubscribed using the instructions in the help files and heard nothing more. Then the demands started again. The worst however was having to deal with their customer service rep on live chat who'd leave me sitting on live chat for 5-7 minutes at a time only to come back and claim he was leaving me hang there on purpose so "I'd calm down" He seemed to take particular exception to me insisting on a chat transcript. Given that I'm so furious with this company and how it allows its reps to treat customers, customer service rep's strategy didn't work. I got my chat transcript in the end but only by copying and pasting the entire thing myself. He wasn't too keen on his replies being included in the chat transcript. Utterly disgusting.

Pluspunten

It's cheap. It's not an expensive service but the old adage you get what you pay for applies here.

Minpunten

Customer service is deplorable. I've never in my lifetime of dealing with various services, apps, etc ever dealt with a customer service rep as badly trained and as unprofessional as I have seen at Deputy.

Antwoord van Deputy

Hi Natalie. We really value your feedback and will share this information with our team. Thank you for your honesty and we look forward to working with you in the future to improve your Deputy experience!

Lee
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Bringing law and order to your employee attendance.

Beoordeeld op 18/3/2024

Pluspunten

Really simple interface, which allowed majority of colleagues to learn the system without too much onboarding. The mobile app allowed easy clocking in/out.

Minpunten

Whilst the mobile app was good, the it did occasionally have a delay in reading GPS information which caused issues with reporting, as it showed employees clocking in, in incorrect locations.

Jillian
Totaalscore
  • Sector: Medische praktijk
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Pleasantly Surprised

Beoordeeld op 27/3/2023

Overall, I love the platform and their app. Way better than most I have tried.

Overall, I love the platform and their app. Way better than most I have tried.

Pluspunten

The ease of use for both myself and my staff.

Minpunten

Sometimes hard to figure out different pay areas. No way to track staff during on-call situations, so we had to figure out a work around

Overwogen alternatieven

Acuity Scheduling en Square Payroll

Redenen om over te stappen op Deputy

Better ease of use and functionality for what we needed.
5 van 715 worden weergegeven Lees alle reviews

Deputy - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Deputy.

Deputy kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 6,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Deputy heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Deputy ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Portugees, Spaans

Deputy ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Deputy kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ADP Workforce Now, BambooHR, Box, Clover, Dropbox Business, Epos Now, Google Calendar, Google Workspace, Gusto, IDEXX Neo, LastPass, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, MYOB Business, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, NetSuite, NetSuite for Retail, Okta, OnPay, Paychex Flex, Paycor, Paylocity, Proliant, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Revel Systems, Rippling, Salesforce Work.com, Sapling, ServiceM8, Shopify, SimplePay, Square Point of Sale, TriNet Zenefits, VMware AirWatch, Vend, Wagepoint, WhosOnLocation, WorkflowMax, Xero, Zapier, talech

Deputy biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Deputy.