Over Google Workspace

G Suite - voorheen Google Apps for Work - combineert alle bekende productiviteits- en samenwerkingstools van Google en combineert ze in een alles-in-één suite voor universele toegang tussen teams. De lijst met apps bestaat uit: Gmail, Hangouts, Agenda, Google+, Drive, Sites, samen met Google Docs, Spreadsheets, Formulieren en Presentaties. Het beheer van deze apps wordt verzorgd door Google Admin Console en Google Vault.

Met Google Admin Console kunnen bedrijven gebruikers toevoegen, apparaten beheren en beveiligingsinstellingen configureren voor hun gegevens. Beheerders kunnen gebruikers toevoegen en verwijderen, groepen instellen en verificatiestappen en SSO (single sign on, eenmalige aanmelding) toevoegen, allemaal vanaf één console. Deze functie omvat ook beheer van mobiele apparaten om BYOD (bring your own device, breng je eigen apparaat) te vereenvoudigen en met de mogelijkheid om beveiligingsbeleid op iOS- en Android-apparaten te implementeren. Met Google Vault kunnen gebruikers archiveren, zoeken en exporteren via de bedrijfs-e-mail en on-the-record chats voor rapportage en controle.

Prijzen vanaf:

US$ 6,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Google Workspace

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Oostenrijk, Australië, Brazilië , Canada, Zwitserland, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Egypte, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, India, Italië, Kenia, Mexico, Maleisië, Nigeria, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Filipijnen, Polen, Portugal, Qatar, Saoedi-Arabië, Zweden, Singapore, Turkije, Oekraïne, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits , Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 6,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Google Workspace

Afbeeldingen

Google Workspace Software - 1
Google Workspace Software - 2
Google Workspace Software - 3
Google Workspace Software - 4
Google Workspace Software - 5
Google Workspace Software - 6
Google Workspace Software - 7
Google Workspace Software - 8
Google Workspace Software - 9
Google Workspace Software - 10
Google Workspace Software - 11
Google Workspace Software - 12
Google Workspace Software - 13
Google Workspace Software - 14
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Google Workspace-video
Google Workspace Software - 1
Google Workspace Software - 2
Google Workspace Software - 3
Google Workspace Software - 4
Google Workspace Software - 5
Google Workspace Software - 6
Google Workspace Software - 7
Google Workspace Software - 8
Google Workspace Software - 9
Google Workspace Software - 10
Google Workspace Software - 11
Google Workspace Software - 12
Google Workspace Software - 13
Google Workspace Software - 14

Functies

Totaal aantal functies van Google Workspace: 157

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Afsprakenbeheer
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/video-opname
  • Audio-/videovergaderen
  • Audio-oproepen
  • Auditbeheer
  • Authenticatie in twee stappen
  • Automatisch aanvullen
  • Automatische back-up
  • Autoresponders
  • Back-up en herstel
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van vergaderingen
  • Beoordeling en waardering van vaardigheden
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsconversie
  • Bestandsherstel
  • Bestandsopslag
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Brainstormen
  • Call conferencing
  • Chatten/messaging
  • Cloudback-up
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten controleren
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-mailherinneringen
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Formulebeheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Functies en berekeningen
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Geïntegreerde communicatie
  • Grafieken maken
  • HD-audio/-video
  • Handtekeningenbeheer
  • Herinneringen
  • Hostfuncties
  • Inboxbeheer
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klasplanning
  • Kleine vergaderruimten
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Live chatten
  • Live video-interview
  • Markeren
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Mobiele toegang
  • Notulen
  • Office Suite
  • Offline toegang
  • On-demand opnamen
  • Ondersteuning voor meerdere indelingen
  • Online reserveren
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Opnemen
  • Oproepen opnemen
  • Plannen
  • Presentatietools
  • Priorisering
  • Privéchat
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productiviteitstools
  • Prognoses
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Reserveren van vergaderruimte
  • Reserveringsbeheer
  • Revisiegeschiedenis
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spamblokkering
  • Streamen van presentaties
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Tabuleren van gegevens
  • Takenlijst
  • Teamkalenders
  • Tekstbewerking
  • Telefoongesprekken plannen
  • Tijdzones bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tweewegs audio en video
  • Tweewegs audio en video
  • Vergaderen
  • Verificatie/authenticatie
  • Versiebheer
  • Video-ondersteuning
  • Video-oproepen opnemen
  • Videobeheer
  • Videolay-outs/-weergaven
  • Videostreaming
  • Videovergaderen
  • Virtuele achtergronden
  • Voorbereiden van vergaderingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wat-als-analyse
  • Website-integratie
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Dynamics 365

4,3
#1 alternatief voor Google Workspace
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Zoho Mail

4,4
#2 alternatief voor Google Workspace
Zoho Mail is een veilige e-mailhostingservice voor bedrijven. Het heeft een ingebouwd samenwerkingsplatform waarmee de...

Microsoft Outlook

4,5
#3 alternatief voor Google Workspace
Microsoft Outlook is een persoonlijke informatiebeheerder van Microsoft die gebruikers helpt te communiceren, hun...

OneDrive

4,5
#4 alternatief voor Google Workspace
OneDrive is een veilige oplossing voor het openen, delen en opslaan van bestanden waarmee gebruikers foto's, video's,...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(13.845)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Google Workspace al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 13.845 reviews worden weergegeven
Joris
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Je hebt niet meer nodig dan Google Workspace voor het beste gebruiksgemak om te e-mailen.

Beoordeeld op 3/11/2022

Het is fantastisch, gemakkelijk en niet meer weg te denken in mijn dagelijkse gebruik er van.

Het is fantastisch, gemakkelijk en niet meer weg te denken in mijn dagelijkse gebruik er van.

Pluspunten

Het is gratis en werkt eigenlijk perfect.

Minpunten

Die zijn mij tot nu toe gelukkig nog onbekend.

kevin
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Makkelijk in gebruik

Beoordeeld op 22/9/2022

Pluspunten

Werkt bijna hetzelfde als excel etc. wat zeer makkelijk en snel werkt.

Minpunten

Niet alle functionaliteiten zijn beschikbaar

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Duurzaamheid en milieu
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Anders 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Eerste Grote Google Mislukking

Beoordeeld op 7/4/2020

start geen gratis trial: heeft alleen problemen bezorgd en veel gekost. Helemaal niet gratis

start geen gratis trial: heeft alleen problemen bezorgd en veel gekost. Helemaal niet gratis

Pluspunten

Geen enkel voordeel jammer genoeg. Dat ik het hier kan reviewen is het enige pluspunt.

Minpunten

- werk niet
- support begrijpt vragen niet
- interfereert met youtube account
- bleven aanrekenen na sluiten van account

Jeanette
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Google Workspace Makes Running A Business Much Easier

Beoordeeld op 13/11/2022

Exceptional. Very affordable and meets all my business needs for documentation management,...

Exceptional. Very affordable and meets all my business needs for documentation management, spreadsheets, form creation, scheduling, task prioritize, and calendar sync with my marketing platform.

Pluspunten

Google Workspace allows me to run my business while on the go. I am currently a hybrid business with in-office and virtual services. As I transition my business to virtual only over the next year, I enjoy the benefits of having access to all my documents and spreadsheets in Google Drive, my calendar for scheduling, and my email. When I receive calls, I can immediately schedule clients. In addition, I can create tasks on my calendar with due dates so that I get reminded. Google Workspace is the user-friendly all-in-one business platform that is very affordable.

Minpunten

Occasionally, it goes offline while I am working on my laptop. Fortunately, I can access what I need on my smartphone!

Overwogen alternatieven

Microsoft 365

Redenen om over te stappen op Google Workspace

Google Workspace has immediate back-up and is accessible via any smart device.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Great for Files, not for Filers

Beoordeeld op 19/10/2022

Overall it is a good service to utilize to keep documents. Less so for anything more advanced, as...

Overall it is a good service to utilize to keep documents. Less so for anything more advanced, as you will have to do all the work and not rely on the system to assist you to find, store, and recover documents. Also, pray that you never leave that company or organization, as getting your files in the exact way they are on your drive, will never occur, and you will find out you lost a lot of documents you didn't know and weren't made aware.

Pluspunten

Workspace has changed names but not really changed much else along the way. Its capacity to combine different areas of the Google ecosystem has been needed. Especially for university plans, it is very productive and useful to help keep documents and a large number of data together and collected. One of the great things is using shortcuts to get to other parts of the drive. That saves a lot of time and allows you to organize much better. However, it is not the most conducive when you transfer.

Minpunten

There is not a lot of discussion or understanding that once you put it into a personal drive there is no real way to get it cleanly out again even if you download it or send it. With the way that it complicates things by ownership and giving the administrators too much control on who you can share it with and not being able to move things from a private personal drive to a shared drive in a large capacity, you will then be stuck if your company or organization changes names or changes drives. We went Google to Google but changed the domain, which was and is a mess. The search to find files is junk, the capacity to keep organized unless you yourself are great at file management is also not good, and the lack of a beautiful dashboard and ease of flowing within the google ecosystem makes this a product that very much is like other google products... half baked with a lot of potentials.

Overwogen alternatieven

OneDrive en Microsoft Teams

Redenen om voor Google Workspace te kiezen

The company offered an unlimited tier. You switch when you have more data you need to store.

Overgestapt van

Dropbox Business
5 van 13.845 worden weergegeven Lees alle reviews

Google Workspace - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Google Workspace.

Google Workspace kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 6,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Google Workspace heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Google Workspace ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds

Google Workspace ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Google Workspace kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Workfront, Lucidchart, Miro, Signeasy

Google Workspace biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Google Workspace.