Over Jobber

Jobber is een cloudgebaseerde oplossing voor buitendienstbeheer die is ontworpen voor kleine en middelgrote bedrijven. Jobber is ontworpen en gebouwd om snel te leren en gemakkelijk te gebruiken, en heeft alle tools en flexibele functies die nodig zijn om het werk gedaan te krijgen.

Jobber is ontworpen voor bedrijven met een buitendienst, zoals loodgieterij, landschapsarchitectuur en gazononderhoud, schoonmaakservice, computerreparatie, HVAC (heating, ventilation en air conditioning, verwarming, ventilatie en airconditioning), ongediertebestrijding elektriciens, klusjesmannen, tapijtreiniging en meer.

Jobber ondersteunt een breed scala aan geplande en niet-geplande werkstromen, met zowel eenmalige als terugkerende contractcapaciteiten. Het planningsrooster en de kaartweergave van Jobber zorgen ervoor dat teams volledig worden toegewezen en efficiënt worden gerouteerd.

Het factureringssysteem van Jobber is nauw geïntegreerd met het planningsplatform en biedt facturering met één klik van een of meer taken met tracking en rapportage waardoor een bedrijf elke keer wordt betaald. Veel gebruikers van Jobber elimineren de extra kosten van een boekhoudsysteem van derden.

Buitendienstbeheerders kunnen unieke klant- en opdrachtdetails in Jobber bijhouden. Van aangepaste velden tot aangepaste taakformulieren tot het toevoegen van notities en bijlagen, teams zijn voorbereid op de taak. Medewerkers hebben toegang tot de informatie die ze nodig hebben wanneer ze deze in het veld nodig hebben, en managers hebben een duidelijk overzicht van elke klant en elk bezoek.

Robuust en toch eenvoudig te gebruiken vanaf elk apparaat. Planning, offertes en facturering helpen bedrijven georganiseerd te blijven en zich te concentreren op het leveren van goed werk. Met toevoegingen en verbeteringen die bijna dagelijks worden aangebracht, is Jobber een actief en krachtig ontwikkeld cloudgebaseerd bedrijfssysteem voor buitendienstbedrijven.

Prijzen vanaf:

US$ 49,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Jobber

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Nieuw-Zeeland , Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 49,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Jobber

Afbeeldingen

Jobber Software - 1
Jobber Software - 2
Jobber Software - 3
Jobber Software - 4
Jobber Software - 5
Jobber Software - 6
Jobber Software - 7
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Jobber-video
Jobber-video
Jobber-video
Jobber Software - 1
Jobber Software - 2
Jobber Software - 3
Jobber Software - 4
Jobber Software - 5
Jobber Software - 6
Jobber Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Jobber: 191

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Arbeidsloon
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Beheer van chauffeurs
  • Beheer van groendiensten
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van technici
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bewaking
  • Bibliotheek met opmerkingen
  • Biedingsbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Chemicaliëngebruik bijhouden
  • Commercieel
  • Commercieel vastgoed
  • Commercieel/industrieel
  • Commerciële inspecties
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Database met onderaannemers
  • Digitale handtekening
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentimaging
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Elektriciteitsschatting
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Foto's en afbeeldingen
  • Foto's vastleggen
  • GPS
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Geografische kaarten
  • Geolocatie
  • Groepsplanning
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Inventarisatie
  • Irrigatie monitoren
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Kostendatabase
  • Kostenschatting
  • Leads beheren
  • Levensduurbeheer van assets
  • Locatie bijhouden
  • Materiaalonderzoek
  • Messaging
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Offline toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Opdrachtenbeheer
  • Overzichtsrapporten
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Productiekosten
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportsamenvatting
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Reparatieschattingen
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Routebeheer
  • Routeoptimalisatie
  • Routering
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Teamkalenders
  • Teammanagement
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Veiligheidsbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Verzendbeheer
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor aannemers
  • Voor boomspecialisten
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voor conciërgediensten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de installatiebranche
  • Voor gazononderhoud
  • Voor klusbedrijven
  • Voor ongediertebestrijders
  • Voor slotenmakers
  • Voor tapijtreinigingsbedrijven
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wagenparkbeheer
  • Werk bijhouden
  • Werkgeschiedenis
  • Werknemersdatabase
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Werkprognoses
  • Woning
  • Woningen
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

mHelpDesk

4,3
#1 alternatief voor Jobber
Functionaliteit voor het bijhouden van opdrachten en facturering via je mobiele apparaat. Directe toegang tot je...

Buildertrend

4,5
#2 alternatief voor Jobber
Buildertrend is webgebaseerde software voor projectmanagement voor woningbouwers en -verbouwers om een betere bouwervari...

When I Work

4,5
#3 alternatief voor Jobber
When I Work is een eenvoudige manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren....

Knowify

4,5
#4 alternatief voor Jobber
Knowify is een mobiele oplossing voor aannemersbeheer waarmee bouwbedrijven opdrachten, contracten, wijzigingsopdrachten...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(619)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Jobber al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 619 reviews worden weergegeven
Paul
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent company and excellent product

Beoordeeld op 8/3/2018

Makes things work so much better for us! There are small issues but we work through them. Nothing...

Makes things work so much better for us! There are small issues but we work through them. Nothing is perfect and for the price point this is phenomenally the best on the market.

Pluspunten

Absolutely great system and easily adaptable to service companies. They are constantly adding features and functions and I hate to give only 4 stars on that but there are a few things that we would like to have but it doesn't incorporate. They are ALWAYS open to listening and I have actually had some of my ideas incorporated into the program. If I could give 10 stars on the customer service and value for the money I absolutely would. It is a simple program to use once you play with it for a bit. They are always updating which is awesome always new functionality available!

Minpunten

I don't like the fact that Visits and Jobs are treated separately with no way to combine them. I wish that you could set this up and for us, just delete the visit altogether because for us a Job is a Visit. They are always 1 to 1 ratio for us. It makes some of the scheduling frustrating because you can schedule a job but not have a visit scheduled. I can completely see how other companies need the ability for multiple visits on 1 job though.
Would like to see compulsory custom fields so you don't forget to fill out important data on quotes or invoices.
This is a big one, if you don't use the Stripe Jobber Payments then you cannot post a refund to a clients account. You basically have to do a work around and then post a negative invoice. It is very frustrating for a basic accounting function. We often have customers place deposits or pay in advance and they don't use their full deposit for our service. We have to issue a refund and it is a real pain to do.

Rich
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Jobber - MY Business OSS

Beoordeeld op 4/12/2020

My overall experience with Jobber has been quite positive as it helps me immensely run my business....

My overall experience with Jobber has been quite positive as it helps me immensely run my business.
It is my OSS today. It assigns and tracks all work requests, quotes, jobs and tasks. It also does our invoicing and passes data nicely to Quickbooks for great financial reporting. I just wish I had more robust reporting features with it.

Pluspunten

Having a system that can be quickly and easily implemented and used by small business that incorporates features including integrates that addresses 'quote to cash' work flow was essential. Jobber does the job nicely, quickly, easily and is quite affordable for any small business. It integrates nicely with financial systems such as QuickBooks too.

Minpunten

Reporting is weak with the version I currently have. There are some standard reports that provide some fair data qualities but to customize reports using custom fields or job fields is quite weak. Exporting any report to Excel does not work well. I dont get the attachment file when attempting.

Overwogen alternatieven

QuickBooks Online Advanced

Redenen om voor Jobber te kiezen

QRIDIT did integrate with other systems and processes supporting all of our business products. It was awkward in supporting multiple consumer services. It struggle to offer us a converged business system.

Redenen om over te stappen op Jobber

Workflow was stronger with Jobber for our business needs to support landscaping, homewatch, pool and storm readiness services on a single converged platform. However, we did keep Quickbooks for financial tracking and reporting.

Antwoord van Jobber Software

Hi Rich, thanks so much for your review. We're glad things are going well overall, and have noted your feedback for more advanced reporting. We're always looking at providing better business insights to our customers, so if you have additional info you'd like to share with us don't hesitate to reach out to our Success Team and we can collect that for our Product Team. Cheers!

Josh
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

I should have done this sooner - Using Jobber gave us a lot more potential to grow

Beoordeeld op 10/11/2022

Streamlined, Automated, Easy to use, Room for expansion, Loads of potential. 100% worth the money

Streamlined, Automated, Easy to use, Room for expansion, Loads of potential. 100% worth the money

Pluspunten

I have almost 100 jobs a week being accomplished in our business and it takes me an average of 15 minutes a day to hande all the logistics. It saves so much time and allows me to have so much freedom to grow the business.

Minpunten

Honestly there's not much. If I had to say anything it would be the cost but i'm just cheep LOL. Its definitely worth it at the current cost. The customer service you get from them worth the price. No one wants to be treated like a number, these guys treat you like a values client

Antwoord van Jobber Software

Hi there Josh!

It's great to meet you. Wow, it is absolutely incredible to hear your review here- our Support team is going to be so happy when we share this back to them!

You're always welcome to give us a ring and let us know how we can help. Thanks for your time today.

James
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Trial Period not honored

Beoordeeld op 9/11/2022

Was a poor experience based on undisclosed trial periods and refusal to honor the 14 day trial.

Was a poor experience based on undisclosed trial periods and refusal to honor the 14 day trial.

Pluspunten

I will say that when I reviewed this software, it appeared to be easy and have some of the scheduling functions we were looking for. I believe that House Call Pro has better scheduling than them.

Minpunten

My complaint with this company is that when I enrolled I told them that I was looking at multiple companies because of the features that we needed. They say that they offer a 14 day free trial, however when I went to cancel on my 13th day, they said that they would not refund my payment because the sales rep provided a discount (even though) the rep said that they were providing the discount because I was referred to them from another contractor. They said my trial period was waived because of that discount. He explained that he sent the terms of conditions AFTER I enrolled. The software did seem simple but the the experience was misleading. I never used the software once.

Antwoord van Jobber Software

Hi there James,

Thanks you so much for taking the time to share your experience with us. I've located your account and have reached out so we can learn more about your situation.

Have a wonderful day.

Wesley
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Very intuitive, excellent support

Beoordeeld op 29/9/2022

Huge time savings. Excellent reporting to get a snapshot of my business.

Huge time savings. Excellent reporting to get a snapshot of my business.

Pluspunten

I don't have to train my team on Jobber. It's simple enough that we can go over the basics together and a new hire will run with it from there. It's customizable enough for us and I love the reporting features.

Minpunten

The built in CC processing is pricey but convenient. New features are somewhat slow to roll out but I guess this is countered by the fact that it all works without bugs. You can tell they take testing seriously.

Antwoord van Jobber Software

Hey there Wesley! Thank you so much for such a glowing review! Hope you have a great week!

5 van 619 worden weergegeven Lees alle reviews

Jobber - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Jobber.

Jobber kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 49,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Jobber heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50

Jobber ondersteunt de volgende talen:

Engels

Jobber ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Jobber kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Authorize.Net, Braintree, Fundbox, Google Calendar, Mailchimp, PayPal, Quickbooks Online, Square Point of Sale, Stripe, Zapier

Jobber biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Jobber.