Over Userlike

Creëer een naadloos contactkanaal en maak in realtime contact met je klanten.

- Kies hoe een chat moet beginnen. Nodig webbezoekers proactief uit voor een chat of laat je bezoekers beslissen wanneer ze het gesprek beginnen.

- Gebruik vooraf gedefinieerde berichten om snelle antwoorden te geven. Eén operator kan tegelijkertijd met maximaal 10 klanten chatten, maar je kunt dit aantal ook naar beneden aanpassen om de druk te verminderen.

- Sluit een chatbot aan om delen van je ondersteuningsproces te automatiseren en de service-efficiëntie te verhogen.

- Laat je webbezoekers een registratieformulier invullen voordat je een chat begint. Dit is een krachtige manier om waardevolle leads te verzamelen en chats van lage kwaliteit eruit te filteren.

- Klantenservice is een teaminspanning. Daarom biedt Userlike functies om chat in een team te gebruiken. Chats doorsturen tussen operators. Gebruik operator-groepen en skill-based routing om inkomende chats onder de juiste mensen te verspreiden.

- Krijg feedback van gebruikers over de prestaties van je chatservice via chatbeoordelingen. Gebruik de analysefuncties voor een gedetailleerde analyse van je prestatiestatistieken.

- Livechat moet opvallen, maar er toch goed uitzien en verband houden met het ontwerp van je site. Met de ontwerpopties kun je het chatvenster aanpassen aan je merk.

- Integreer Userlike met je favoriete zakelijke tools die je al gebruikt, zoals Slack, Help Scout, Salesforce, Pipedrive, MailChimp etc.

- Zie gedetailleerde klantinformatie. De integratie met Fullcontact trekt beschikbare sociale platformgegevens in de chat als de bezoeker zijn e-mailadres heeft ingevoerd. Met de API kun je ook de inhoud van het winkelwagentje van je bezoeker bekijken.

- Zie wat je bezoeker typt voordat hij het verzendt. Hierdoor kun je sneller met antwoorden komen en verhoog jij je efficiëntie.

- Gebruik de opties voor gegevensprivacy om te voldoen aan de voorschriften van je land. Dit voorkomt het verzamelen van bepaalde soorten gegevens voor een setup die 100% voldoet aan de AVG.

Prijzen vanaf:

US$ 100,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Userlike

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla , Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans , Hongaars, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 100,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Userlike

Afbeeldingen

Userlike Software - 1
Userlike Software - 2
Userlike Software - 3
Userlike Software - 4
Userlike Software - 5
Userlike Software - 6
Userlike Software - 7
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Userlike-video
Userlike-video
Userlike-video
Userlike-video
Userlike Software - 1
Userlike Software - 2
Userlike Software - 3
Userlike Software - 4
Userlike Software - 5
Userlike Software - 6
Userlike Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Userlike: 70

  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Analyse van klantenservices
  • Autoresponders
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Chattranscriptie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Dashboard
  • Doorgave menselijke medewerker
  • E-mailbeheer
  • Een-op-een berichten
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantgeschiedenis
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gesprekken
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Routering
  • Scherm delen
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Video-ondersteuning
  • Videochat
  • Virtuele assistent
  • Volgen van gedrag
  • Voor meerdere talen
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Drift

4,5
#0 alternatief voor Userlike
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven...

Intercom

4,5
#1 alternatief voor Userlike
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Tidio

4,8
#2 alternatief voor Userlike
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger...

Zendesk Suite

4,4
#3 alternatief voor Userlike
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(637)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Userlike al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 637 reviews worden weergegeven
Christoph
Totaalscore
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Works, does what it should, integrations like Slack or Pipedrive are still far from being...

Beoordeeld op 13/11/2017

Pluspunten

Easy to install: Just implement a code snippet (e.g. via Google Tag Manager) and off you go.
Easy to customize: Change colors etc. in the backend.
Easy to use: Login in a browser tab and you're online.

Minpunten

We're coming from Lifezilla and need to get used to some differences over time. Not seeing all current visitors is one of them. The slack integration is much poorer than expected and pretty annoying in the end. Sending leads to pipedrive is a good idea but by far not where it could be regarding individual settings (like filling custom fields for the deal source).

Tony
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Simple to set up and use

Beoordeeld op 7/11/2018

With a need to interact more closely with our site visitors, Userlike provided the answer in a...

With a need to interact more closely with our site visitors, Userlike provided the answer in a simple interface that can be installed with one line of code

Pluspunten

The features and integration options are what made Userlike our first choice of chat app

Minpunten

The trial period a bit short to properly evaluate before signing up to a plan

Ivan
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

It's looking good, but it's buggy and quite expensive

Beoordeeld op 9/5/2018

Pluspunten

It's one of the best looking chats on the market.
Installation on the website is quite easy and straight forward.

Minpunten

Any reasonable feature is paid and payment is on the level, that you can easily consider livechat or intercom as alternative.
No application for support.

Ahmed
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Provides us with key analytic insights.

Beoordeeld op 20/1/2018

Pluspunten

Userlike provides our business with analytical insights into customers who visit our website.
From source of traffic, time spent on the website, past number of visit, bounce rate etc This insights ensure we make the best decisions to move our business forward.

Minpunten

Userlike is not intuitive and has a clustered user interface, which makes it difficult for users to fully navigate this software, especially for first time users.

Tom
Totaalscore
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

New Customer Experience with Userlike

Beoordeeld op 21/2/2017

We wanted a quick solution for upgrading our customer experience in searching and buying products...

We wanted a quick solution for upgrading our customer experience in searching and buying products in our onlineshop. So we integrated the userlike chat system. A new great way to interact with our customers directly and get a quick response. Easy way to install and user friendly Dashboard and chatpanel.

Pluspunten

- easy in use
- awesome dashboard

Minpunten

Backend possibilty to change the header Offline Chat Messages

5 van 637 worden weergegeven Lees alle reviews

Userlike - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Userlike.

Userlike kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 100,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Userlike heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Userlike ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hongaars, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Userlike ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

Userlike kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BigCommerce, Capsule, CentralStationCRM, Cloudflare, Desk.com, Dropbox Business, Freshdesk, GitHub, Google Analytics 360, Help Scout, Highrise, HubSpot CRM, HubSpot Service Hub, JIRA Service Management, Jimdo, Jira, Lime CRM, Mailchimp, OXID eShop, Pipedrive, Pipeline, PrestaShop, Salesforce Service Cloud, Shopify, Shopify Plus, Shopware, Slack, Squarespace, SugarCRM, TYPO3, Talkdesk, Trello, UserVoice, WordPress, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zendesk Suite

Userlike biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Userlike.