Over Userlike

Creëer een naadloos contactkanaal en maak in realtime contact met je klanten.

- Kies hoe een chat moet beginnen. Nodig webbezoekers proactief uit voor een chat of laat je bezoekers beslissen wanneer ze het gesprek beginnen.

- Gebruik vooraf gedefinieerde berichten om snelle antwoorden te geven. Eén operator kan tegelijkertijd met maximaal 10 klanten chatten, maar je kunt dit aantal ook naar beneden aanpassen om de druk te verminderen.

- Sluit een chatbot aan om delen van je ondersteuningsproces te automatiseren en de service-efficiëntie te verhogen.

- Laat je webbezoekers een registratieformulier invullen voordat je een chat begint. Dit is een krachtige manier om waardevolle leads te verzamelen en chats van lage kwaliteit eruit te filteren.

- Klantenservice is een teaminspanning. Daarom biedt Userlike functies om chat in een team te gebruiken. Chats doorsturen tussen operators. Gebruik operator-groepen en skill-based routing om inkomende chats onder de juiste mensen te verspreiden.

- Krijg feedback van gebruikers over de prestaties van je chatservice via chatbeoordelingen. Gebruik de analysefuncties voor een gedetailleerde analyse van je prestatiestatistieken.

- Livechat moet opvallen, maar er toch goed uitzien en verband houden met het ontwerp van je site. Met de ontwerpopties kun je het chatvenster aanpassen aan je merk.

- Integreer Userlike met je favoriete zakelijke tools die je al gebruikt, zoals Slack, Help Scout, Salesforce, Pipedrive, MailChimp etc.

- Zie gedetailleerde klantinformatie. De integratie met Fullcontact trekt beschikbare sociale platformgegevens in de chat als de bezoeker zijn e-mailadres heeft ingevoerd. Met de API kun je ook de inhoud van het winkelwagentje van je bezoeker bekijken.

- Zie wat je bezoeker typt voordat hij het verzendt. Hierdoor kun je sneller met antwoorden komen en verhoog jij je efficiëntie.

- Gebruik de opties voor gegevensprivacy om te voldoen aan de voorschriften van je land. Dit voorkomt het verzamelen van bepaalde soorten gegevens voor een setup die 100% voldoet aan de AVG.

Prijzen vanaf:

€ 100,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Userlike

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hongaars, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Prijzen vanaf:

€ 100,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Userlike

Afbeeldingen

Userlike Software - 1
Userlike Software - 2
Userlike Software - 3
Userlike Software - 4
Userlike Software - 5
Userlike Software - 6
Userlike Software - 7
Userlike Software - 8
View 12 more
Userlike-video
Userlike-video
Userlike-video
Userlike-video
Userlike Software - 1
Userlike Software - 2
Userlike Software - 3
Userlike Software - 4
Userlike Software - 5
Userlike Software - 6
Userlike Software - 7
Userlike Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Userlike: 68

  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Analyse van klantenservices
  • Autoresponders
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Chattranscriptie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Dashboard
  • Doorgave menselijke medewerker
  • E-mailbeheer
  • Een-op-een berichten
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gesprekken
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Routering
  • Scherm delen
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Video-ondersteuning
  • Videochat
  • Virtuele assistent
  • Volgen van gedrag
  • Voor meerdere talen
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

LiveChat

4,6
#1 alternatief voor Userlike
LiveChat: over de hele wereld geliefd. Gebruikt door meer dan 27.000 bedrijven. Beantwoordt ter plekke alle vragen van...

Pure Chat

4,6
#2 alternatief voor Userlike
Pure Chat is livechat-software die gebruikers voorziet van een onbeperkt aantal operators, een onbeperkte hoeveelheid...

tawk.to

4,6
#3 alternatief voor Userlike
tawk.to is een cloudgebaseerde livechat- en berichtenoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen...

Tidio

4,8
#4 alternatief voor Userlike
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(636)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Userlike al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 636 reviews worden weergegeven
Coty
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Absolutely wonderful!

Beoordeeld op 12/9/2019

Overall, Userlike has helped us grow as a business by creating a customer relation with each and...

Overall, Userlike has helped us grow as a business by creating a customer relation with each and every customer to help make them feel twice as special as we ever could!

Pluspunten

Userlike is an awesome chat platform! We have started using this after transferring from a different live chat platform that had little to no features. Userlike gives us the options to live chat on Messenger, Whatsapp, and so many more! Userlike also helps build customer relationships by helping remember previous customers and conversations!

Minpunten

There hasn't been one feature that I have not liked by using this platform. Everything has been absolutely wonderful!

Antwoord van Userlike

Thanks for your review! We're happy to hear that you're enjoying Userlike.

Brayan Agostinho
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

beautiful real-time chat software developed on web and mobile

Beoordeeld op 24/5/2018

Pluspunten

Userlike is a beautiful real-time chat or live chat software ideal for customer services, where it offers multiple functions in a simple and easy way, making the software easy to use.
You can use Userlike with just a few clicks from your website, ideal for communicating with customers, or where we can also always be updated with the widgets of your browser available in Google Chrome or downloading your mobile application to take it with us anywhere. .
the interface is very comfortable and beautiful, fully customizable and easy to use to make the chats more efficient with predefined texts to chat with several clients at the same time.
The most attractive feature of Userlike is its integration with other applications, ideal for several jobs. such as: Slack, salesfroce, pipedrive ...
It also has enough documentation on its website where we can see everything that this software can do and where the language will not be a problem, since it is developed in several languages.

Minpunten

It would be very difficult to say something negative about this software. It fulfills all its objectives. the only thing is that it offers a free version and a complete test of your program for 14 days, and if you want to hire these full services you must pay, and this service could be expensive for some people.

André
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A Very Simple Userlike Review

Beoordeeld op 8/7/2022

Overall, Userlike is a great tool that I recommend to everyone.

Overall, Userlike is a great tool that I recommend to everyone.

Pluspunten

Userlike, in my opinion is great for implementing live chat in any website. I recommend it to everyone!

Minpunten

I believe Userlike does what it promises, and, as such, there is nothing I least like about it.

Antwoord van Userlike

Hi André,
Thank you for your review! We're happy to hear that you're enjoying Userlike!

Pavel
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Software that almost ruined our business

Beoordeeld op 1/12/2020

We've been using Userlike since summer 2017, for 3 years overall. We choose it essentially for...

We've been using Userlike since summer 2017, for 3 years overall. We choose it essentially for customisation features (absolutely needed dark theme for the chat widget). Right from the start we were aware about the major technical issue: broken sessions, but at the moment we didn't find an other solution with dark theme chat widget so we accepted this issue. But it was really weird, imagine: the client close the chat widget to continue the navigation or to read something on the page, and when he reopens it - it's a new conversation that starts! But we lived with this because we are a small company and we didn't have much conversations per day.
The major problem came suddenly and imperceptibly: the userlike system stopped to send offline messages to our inbox. All our team, including me the director, didn't notice it, because there are other sources of messages on our site (contact page, "ask question" on products pages). But we stopped to receive the "You've received a new offline message from..." offline emails from userlike chat widget!
So we were in the middle of coronavirus pandemic when we suddenly discovered the loss! 240 messages where not delivered to our inbox since December 2019 to July 2020! Just imagine how many clients we lost!
As the support team explained me - your main e-mail address in the system was marked as "invalid". The system didn't alert us properly (only a little red point under the bell in the admin interface of the main administrator).

Pluspunten

Nice design, widget customisation features

Minpunten

Critical alert system not working properly.
240 off line messages not delivered to our inbox!
Broken chat sessions: every request from the same client creates a new conversation! nonsense!
The system stopped to send offline messages, but continued to send monthly invoices to the same main email [email protected] As a result this contributed to ruin our business among pandemic times (tourism business). Unforgivable loss of clients because of the interface alerts system fault. The system marked the primary email as "invalid" but did not alert as properly so we can fix the issue. A little red dot under the bell icon visible only in the main administrator account was indicating the problem. Me as the admin didn't log in each day in my admin account, and operators didn't have this alert! As a result - more then 240 emails not delivered to our main inbox. However Userlike didn't miss to continue to send us monthly bills to the same email... As compensation they proposed us a free month of subscription (32USD)... But the loss caused by this issue would cost thousands of usd!

Antwoord van Userlike

Hello Pavel,

I'm very sorry to hear about your bad experience. It's especially painful to see this has happened with a long-term customer like you.

I've checked in with our support team about this issue. They explained me that, unfortunately, they were not able to inform you about the problems with your integration for the same reason that the integration did not work: because the email you provided did not work anymore. They had no way to contact you. We are now looking into whether we can improve our notifications for such edge cases.

We of course hope you will give us another shot, but if not, we thank you for your time with us and wish you all the best for the future.

Best regards,

Francesca

Abimbola
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Effective but a mobile app is a must.

Beoordeeld op 25/6/2018

Pluspunten

Userlike has a clear and clean user interface, which affects my daily work experience as an helpdesk support officer positively.
User like provides me with archives of my past communication with web visitors and this gives me a better idea of previous issues a particular visitor has had,this is especially helpful if the visitor is coming back to complain about an issue earlier addressed.
User like provides my organizations support department with adequate online support whenever we need it and our customer care team has obviously learnt one or two things from them over the last two year period.

Minpunten

Lack of a mobile app. Has made it difficult working from home.I will like to be able to multi-task during times when I am responding to our customers while working from home(weekends).
However this isn't the case,as I must be on sit with my pc whenever I am to use User like.

5 van 636 worden weergegeven Lees alle reviews

Userlike - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Userlike.

Userlike kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 100,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Userlike heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Userlike ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hongaars, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Userlike ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

Userlike kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BigCommerce, Capsule, CentralStationCRM, Cloudflare, Desk.com, Dropbox Business, Freshdesk, GitHub, Google Analytics 360, Help Scout, Highrise, HubSpot CRM, HubSpot Service Hub, JIRA Service Management, Jimdo, Jira, Lime CRM, Mailchimp, OXID eShop, Pipedrive, Pipeline, PrestaShop, Salesforce Service Cloud, Shopify, Shopify Plus, Shopware, Slack, Squarespace, SugarCRM, TYPO3, Talkdesk, Trello, UserVoice, WordPress, Zendesk, Zendesk Sell, Zendesk Suite

Userlike biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Userlike.