Userlike

4,6 (646)
Schrijf een review!
Livechat en klantberichten voor bedrijven van elke omvang

Over Userlike

Creëer een naadloos contactkanaal en maak in realtime contact met je klanten.

- Kies hoe een chat moet beginnen. Nodig webbezoekers proactief uit voor een chat of laat je bezoekers beslissen wanneer ze het gesprek beginnen.

- Gebruik vooraf gedefinieerde berichten om snelle antwoorden te geven. Eén operator kan tegelijkertijd met maximaal 10 klanten chatten, maar je kunt dit aantal ook naar beneden aanpassen om de druk te verminderen.

- Sluit een chatbot aan om delen van je ondersteuningsproces te automatiseren en de service-efficiëntie te verhogen.

- Laat je webbezoekers een registratieformulier invullen voordat je een chat begint. Dit is een krachtige manier om waardevolle leads te verzamelen en chats van lage kwaliteit eruit te filteren.

- Klantenservice is een teaminspanning. Daarom biedt Userlike functies om chat in een team te gebruiken. Chats doorsturen tussen operators. Gebruik operator-groepen en skill-based routing om inkomende chats onder de juiste mensen te verspreiden.

- Krijg feedback van gebruikers over de prestaties van je chatservice via chatbeoordelingen. Gebruik de analysefuncties voor een gedetailleerde analyse van je prestatiestatistieken.

- Livechat moet opvallen, maar er toch goed uitzien en verband houden met het ontwerp van je site. Met de ontwerpopties kun je het chatvenster aanpassen aan je merk.

- Integreer Userlike met je favoriete zakelijke tools die je al gebruikt, zoals Slack, Help Scout, Salesforce, Pipedrive, MailChimp etc.

- Zie gedetailleerde klantinformatie. De integratie met Fullcontact trekt beschikbare sociale platformgegevens in de chat als de bezoeker zijn e-mailadres heeft ingevoerd. Met de API kun je ook de inhoud van het winkelwagentje van je bezoeker bekijken.

- Zie wat je bezoeker typt voordat hij het verzendt. Hierdoor kun je sneller met antwoorden komen en verhoog jij je efficiëntie.

- Gebruik de opties voor gegevensprivacy om te voldoen aan de voorschriften van je land. Dit voorkomt het verzamelen van bepaalde soorten gegevens voor een setup die 100% voldoet aan de AVG.


Afbeeldingen

Userlike Software - 1
Userlike Software - 2
Userlike Software - 3
Userlike Software - 4
Userlike Software - 5
Userlike Software - 6
Userlike Software - 7
Nog 11 andere bekijken
Userlike-video
Userlike-video
Userlike-video
Userlike-video
Userlike Software - 1
Userlike Software - 2
Userlike Software - 3
Userlike Software - 4
Userlike Software - 5
Userlike Software - 6
Userlike Software - 7

Twijfels over Userlike? Vergelijk met een populair alternatief

Userlike

4,6 (646)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 100,00
maand
Geen prijsinformatie gevonden

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

65
87

Integraties

37
205

Gebruiksgemak

4,5 (646)
4,4 (4.148)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,3 (646)
4,3 (4.148)

Klantenservice

4,6 (646)
4,4 (4.148)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor Userlike
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Intercom

4,5
#2 alternatief voor Userlike
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Tidio

4,7
#3 alternatief voor Userlike
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger...

Pure Chat

4,6
#4 alternatief voor Userlike
Pure Chat is livechat-software die gebruikers voorziet van een onbeperkt aantal operators, een onbeperkte hoeveelheid...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(646)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Userlike al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 646 reviews worden weergegeven
Christian
Christian
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Quick Customer Service Plus It's FREE

Beoordeeld op 15/2/2017

I like that it's an option to use this resource for absolutely free. It's a useful feature and you...

I like that it's an option to use this resource for absolutely free. It's a useful feature and you can engage with a whole set of audience that prefers to chat. There are premium options for those with a good budget that can get even better features. What is nice, is that it allows customers to leave an email for when you are not available to chat and this feature follows the customer to every webpage in a way that does not hinder the customer or website experience.

Tony
Tony
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Simple to set up and use

Beoordeeld op 7/11/2018

With a need to interact more closely with our site visitors, Userlike provided the answer in a...

With a need to interact more closely with our site visitors, Userlike provided the answer in a simple interface that can be installed with one line of code

Pluspunten

The features and integration options are what made Userlike our first choice of chat app

Minpunten

The trial period a bit short to properly evaluate before signing up to a plan

Ivan
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

It's looking good, but it's buggy and quite expensive

Beoordeeld op 9/5/2018

Pluspunten

It's one of the best looking chats on the market.
Installation on the website is quite easy and straight forward.

Minpunten

Any reasonable feature is paid and payment is on the level, that you can easily consider livechat or intercom as alternative.
No application for support.

Jose
Jose
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

The most amazing user experience of my entire life

Beoordeeld op 5/7/2023

My overall experience has been simply epic, an emotional journey filled with ups and downs, but one...

My overall experience has been simply epic, an emotional journey filled with ups and downs, but one that has left an indelible mark on my heart and my business.

Pluspunten

What I liked the most is the way it allowed me to get closer to my clients in an exceptional way. It was like a magic door to seamless communication opened. Being able to have a centralized inbox to interact with my customers through different channels like website, WhatsApp and Facebook was just amazing.

Minpunten

At times I found the amount of options and features it offered overwhelming. Yes, I know, it may seem strange since I was praising your variety before, but sometimes I felt like I was lost among so many possibilities. It took me a considerable amount of time to learn and familiarize myself with all the features, which could get a bit frustrating at times.

Antwoord van Userlike

Hi Jose,

Thank you for taking the time to leave a review and for sharing your great experience with Userlike!
We appreciate it a lot!

We wish you success and have fun chatting!

Tom
Tom
Totaalscore
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

New Customer Experience with Userlike

Beoordeeld op 21/2/2017

We wanted a quick solution for upgrading our customer experience in searching and buying products...

We wanted a quick solution for upgrading our customer experience in searching and buying products in our onlineshop. So we integrated the userlike chat system. A new great way to interact with our customers directly and get a quick response. Easy way to install and user friendly Dashboard and chatpanel.

Pluspunten

- easy in use
- awesome dashboard

Minpunten

Backend possibilty to change the header Offline Chat Messages

5 van 646 worden weergegeven Lees alle reviews

Userlike - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Userlike.

Userlike kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 100,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Userlike heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Userlike ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hongaars, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Userlike ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

Userlike kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BigCommerce, Capsule, CentralStationCRM, Cloudflare, Desk.com, Dropbox Business, Freshdesk, GitHub, Google Analytics 360, Help Scout, Highrise, HubSpot CRM, HubSpot Service Hub, JIRA Service Management, Jimdo, Jira, Lime CRM, Mailchimp, OXID eShop, Pipedrive, Pipeline CRM, PrestaShop, Salesforce Service Cloud, Shopify, Shopify Plus, Shopware, Slack, Squarespace, SugarCRM, TYPO3, Talkdesk, Trello, UserVoice, WordPress, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zendesk Suite

Userlike biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Userlike.