Over Userlike

Creëer een naadloos contactkanaal en maak in realtime contact met je klanten.

- Kies hoe een chat moet beginnen. Nodig webbezoekers proactief uit voor een chat of laat je bezoekers beslissen wanneer ze het gesprek beginnen.

- Gebruik vooraf gedefinieerde berichten om snelle antwoorden te geven. Eén operator kan tegelijkertijd met maximaal 10 klanten chatten, maar je kunt dit aantal ook naar beneden aanpassen om de druk te verminderen.

- Sluit een chatbot aan om delen van je ondersteuningsproces te automatiseren en de service-efficiëntie te verhogen.

- Laat je webbezoekers een registratieformulier invullen voordat je een chat begint. Dit is een krachtige manier om waardevolle leads te verzamelen en chats van lage kwaliteit eruit te filteren.

- Klantenservice is een teaminspanning. Daarom biedt Userlike functies om chat in een team te gebruiken. Chats doorsturen tussen operators. Gebruik operator-groepen en skill-based routing om inkomende chats onder de juiste mensen te verspreiden.

- Krijg feedback van gebruikers over de prestaties van je chatservice via chatbeoordelingen. Gebruik de analysefuncties voor een gedetailleerde analyse van je prestatiestatistieken.

- Livechat moet opvallen, maar er toch goed uitzien en verband houden met het ontwerp van je site. Met de ontwerpopties kun je het chatvenster aanpassen aan je merk.

- Integreer Userlike met je favoriete zakelijke tools die je al gebruikt, zoals Slack, Help Scout, Salesforce, Pipedrive, MailChimp etc.

- Zie gedetailleerde klantinformatie. De integratie met Fullcontact trekt beschikbare sociale platformgegevens in de chat als de bezoeker zijn e-mailadres heeft ingevoerd. Met de API kun je ook de inhoud van het winkelwagentje van je bezoeker bekijken.

- Zie wat je bezoeker typt voordat hij het verzendt. Hierdoor kun je sneller met antwoorden komen en verhoog jij je efficiëntie.

- Gebruik de opties voor gegevensprivacy om te voldoen aan de voorschriften van je land. Dit voorkomt het verzamelen van bepaalde soorten gegevens voor een setup die 100% voldoet aan de AVG.


Afbeeldingen

Userlike Software - 1
Userlike Software - 2
Userlike Software - 3
Userlike Software - 4
Userlike Software - 5
Userlike Software - 6
Userlike Software - 7
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Userlike-video
Userlike-video
Userlike-video
Userlike-video
Userlike Software - 1
Userlike Software - 2
Userlike Software - 3
Userlike Software - 4
Userlike Software - 5
Userlike Software - 6
Userlike Software - 7

Twijfels over Userlike? Vergelijk met een populair alternatief

Userlike

4,6 (642)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 100,00
maand
US$ 0,00

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

66
85

Integraties

37
205

Gebruiksgemak

4,5 (642)
4,4 (3.824)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,3 (642)
4,3 (3.824)

Klantenservice

4,6 (642)
4,4 (3.824)

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor Userlike
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Intercom

4,5
#2 alternatief voor Userlike
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Tidio

4,8
#3 alternatief voor Userlike
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger...

Zendesk Suite

4,4
#4 alternatief voor Userlike
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(642)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Userlike al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 642 reviews worden weergegeven
Christoph
Totaalscore
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Works, does what it should, integrations like Slack or Pipedrive are still far from being...

Beoordeeld op 13/11/2017

Pluspunten

Easy to install: Just implement a code snippet (e.g. via Google Tag Manager) and off you go.
Easy to customize: Change colors etc. in the backend.
Easy to use: Login in a browser tab and you're online.

Minpunten

We're coming from Lifezilla and need to get used to some differences over time. Not seeing all current visitors is one of them. The slack integration is much poorer than expected and pretty annoying in the end. Sending leads to pipedrive is a good idea but by far not where it could be regarding individual settings (like filling custom fields for the deal source).

Oscar
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Impressive customer support.

Beoordeeld op 28/6/2018

Pluspunten

Userlike provides my team with analytical insights about our website traffic which our sales and marketing and product design departments have found very useful over the years.While also providing us with great support on every occasion when we have needed an helping hand with the Userlike program. I particularly will commend the selflessness of two reps of the Userlike support team , who have at times gone out of their way ,just to ensure we get the best experience using Userlike.

Minpunten

New agents we introduce to Userlike , take almost a week to fully figure out the navigation of this program and this is a pointer that it isn't an intuitive customer support program to use. Userlike's user interface must be re-engineered for the best experience for helpdesk agents.

Ivan
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

It's looking good, but it's buggy and quite expensive

Beoordeeld op 9/5/2018

Pluspunten

It's one of the best looking chats on the market.
Installation on the website is quite easy and straight forward.

Minpunten

Any reasonable feature is paid and payment is on the level, that you can easily consider livechat or intercom as alternative.
No application for support.

Nguyen
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Good value for money in overall despite few instabilities in oeration

Beoordeeld op 7/3/2018

A good value for money, specially for small and medium size company with lots of useful features...

A good value for money, specially for small and medium size company with lots of useful features and exceptional ease of use

Pluspunten

Very easy to use menu and dashboard. Powerful configuration, specially wording config. Chat butler is simple kind of bot but quite interesting, surprisingly at the entry-level pricing. Features like data export and chat-URL-source tracking are essentially useful to us to track down and measure digital marketing activities. Pricing is competitive given ranges of features provided. Package Team shall fit majority of small and medium business.

Minpunten

A capable chat bot would be useful even at a premium. Some instabilities are noted such as chat disappeared when both agent and customer were actually online, customers were shown offline message when agent was online

Tom
Totaalscore
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

New Customer Experience with Userlike

Beoordeeld op 21/2/2017

We wanted a quick solution for upgrading our customer experience in searching and buying products...

We wanted a quick solution for upgrading our customer experience in searching and buying products in our onlineshop. So we integrated the userlike chat system. A new great way to interact with our customers directly and get a quick response. Easy way to install and user friendly Dashboard and chatpanel.

Pluspunten

- easy in use
- awesome dashboard

Minpunten

Backend possibilty to change the header Offline Chat Messages

5 van 642 worden weergegeven Lees alle reviews

Userlike - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Userlike.

Userlike kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 100,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Userlike heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Userlike ondersteunt de volgende talen:

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hongaars, Italiaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Userlike ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

Userlike kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BigCommerce, Capsule, CentralStationCRM, Cloudflare, Desk.com, Dropbox Business, Freshdesk, GitHub, Google Analytics 360, Help Scout, Highrise, HubSpot CRM, HubSpot Service Hub, JIRA Service Management, Jimdo, Jira, Lime CRM, Mailchimp, OXID eShop, Pipedrive, Pipeline CRM, PrestaShop, Salesforce Service Cloud, Shopify, Shopify Plus, Shopware, Slack, Squarespace, SugarCRM, TYPO3, Talkdesk, Trello, UserVoice, WordPress, Zendesk Sell, Zendesk Suite, Zendesk Suite

Userlike biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Userlike.