
Bitrix24
Over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis samenwerkingsplatform. Bitrix24 ondersteunt gebruikers door tools te bieden zoals CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer en projectmanagement geïntegreerd in een sociale stijl omgeving met gebruikersprofielen, leuk-vinden, commentaar, chatberichten en het delen van content.
Bitrix24 biedt een praktische oplossing voor het online beheren van een bedrijf. Vanaf het inklokken aan het begin van de dag via taken, het verwerken van de verkoop en het afronden met rapportage, zijn er flexibele en precieze tools om elke stap af te handelen.
Meer dan 5 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Tot 12 gebruikers gratis.
Bitrix24 vereenvoudigt de communicatie met sociale functies zoals leuk-vinden en opmerkingen en geautomatiseerde processen zoals meldingen, abonnementen op discussies of groepen en ondersteunde rapportage.
Dit progressieve platform combineert robuuste modules die het volledige scala aan intranetdiensten uitvoeren:
- Werkgroepen (projecten) met taken, kalenders, bestanden, wiki, fotogalerij en gesprekken;
- Bedrijfsdiensten zoals visuele structuur, afwezigheidstabel, taak- en werktijdrapportage, werknemersgids;
- Hulpmiddelen voor tijdbeheer met in- en uitcheckmechanisme, dagelijkse planner en regelmatige werkrapporten;
- Tijdplanningsfunctie met kalenders, evenementplanner en vergaderingsbeheerder (met synchronisatie naar Outlook en CalDAV);
- Documentbibliotheken met flexibele machtigingssystemen, versiebeheer en WebDAV-ondersteuning;
- Sociaal zoeken dat alle systeemobjecten omvat, inclusief geüploade documenten, taken en gebeurtenissen. Resultaten worden aangepast op toegangsrechten;
- CRM met e-mailintegratie en tools voor visuele constructie van bedrijfsprocessen.
Door deze krachtige tools in een zeer intuïtieve sociale laag te verbinden, biedt Bitrix24 een oplossing die ideaal is voor kleine bedrijven en geschikt is voor organisaties van elke omvang.
Prijzen vanaf:
US$ 61,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla , Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe en nog 225 andere
Ondersteunde talen
Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans , Indonesisch, Italiaans, Japans, Pools, Portugees, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees en nog 9 andere
Prijzen vanaf:
US$ 61,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen








Functies
Totaal aantal functies van Bitrix24: 407
Alternatieven
Pipedrive

Kommo

Dynamics 365

Asana

Reviews
Heb je Bitrix24 al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Reliable CRM platform
Beoordeeld op 7/4/2021
We have a great experience deploying Bitrix24 as our main platform to organizing and managing our...
We have a great experience deploying Bitrix24 as our main platform to organizing and managing our customer related service. We also use the task management tools provided as our alternative task management platform and to manage my basic daily task.
Pluspunten
Bitrix24 has almost everything that a "Customer Relationship Management" needs and it is very easy to implement this platform to work flawlessly with our current system. It has a very good tool for contact management that we use to manage our employees profile, customer ticket and contact details.
Minpunten
There are some report details that are left out in the report generated that are very important for us to have a clearer analytics and insight. They should also fix the integration feature, as some of the integration is not properly integrated and no data are shown in the software after it is connected.
- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Empower your online business with bitrix24
Beoordeeld op 15/1/2023
Overall, I had a very good experience with bitrix24 and I will recommend it to my relatives and...
Overall, I had a very good experience with bitrix24 and I will recommend it to my relatives and other users ,best application
Pluspunten
Bitrix24 is a very good management platform that has several features, including customer service management, document management and saves a lot of time, its interface is very easy to use.
Minpunten
In my experience, I have not encountered anything bad with bitrix24.it works very well
- Sector: Werving en selectie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Bitrix24 - Team Lacks Sensitivity on Custom Reports - Highly Irresponsible Team
Beoordeeld op 2/5/2021
Bitrix24 has strong potential but sad to express, they are not a serious organization with its...
Bitrix24 has strong potential but sad to express, they are not a serious organization with its product development module is of still old age. Definitely Not at all a matured technology with the failure to understand basics if it comes to the custom tab. Humble request please understand and Learn the basics of sales, what is important aspects to measure in every organization in sales is employee performance and lead management efficiency,
The customer service you keep on banging your head but their support is like if they want they will give else you keep on reminding
Hope you understand and trust your customer's hard-earned money, understand their problems, help them grow with the right kind of solutions, rather than just with your patient reply, "SORRY we don't have this feature right now, new development request has been created."
Pluspunten
When you are working on a sales CRM, the team's performance report is of utmost importance. I have been doing follow-ups for the last month and the reply is that as of now there is no such report in their system.
We are using it for our service industry. Just a disaster system, 2 years the money is sheer loss of money and more than that loss of trust and respect towards this brand who is least serious in considering the basics of employee daily/weekly/monthly performance report.
Minpunten
You check for any basic report you will not get. Their system cannot give reports based on your custom fields and thus the entire system fails to adhere to basic sales processes.
Their employee performance report is just an eyewash, they don't have an employee reporting structure at all, what the biggest disappointment.
Bitrix24 lacks sheer understanding of the basics of the sales process
Before any sales deal happens there are various stages towards that success first it begins with lead validation, if the lead is not validated then it's a sheer waste of time, effort, and energy.
So after lead validation, the mail is sent after that follow-up begins then its success or failure
Everyday sales team have to work on this process but sad to say No reporting structure at all
-Employees Lead Management (the chart is showing but not working in CRM ANALYTICS)
-Custom field tab reporting not there at all
-If you want to see entire sales employee's daily activities Bitrix24 does not has it at all
like how many leads validated, email sent, call made, task scheduling
-Employees time spent on Bitrix24 is not there on the std module, these are bare min basic features
-If you have dismissed an employee from an organization or any employee has left, you cannot remove that person from Bitrix24
-They don't have birthday greeting features for leads, it is only possible when they have done deals this is just a weird example.
-Your email bounce back no reports
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
overal a good CRM at good price per user.
Beoordeeld op 7/11/2022
overall is a good trusted CRM that does the de job for an affordable price, and a lot of functions,...
overall is a good trusted CRM that does the de job for an affordable price, and a lot of functions, and has scalability. you may understand that support is a bit limited for advanced stuff.
Pluspunten
It s is a good CRM option, the price is based on plans which include a number of users and functions (but others may charge per users and pers functions) for less than 5 persons can be pricy, for 100 users is very very affordable, also a free staring option. It is big enough to have a lot of forums and supportThe support is accessible but limited Yt has a lot of functions, a lot you won´t worry about missing a function on scalability.
Minpunten
-They may change the prices and plans at any time (and it goes up) it happened to me twice all ready, an email saying our prices will increase in one month, and nothing to do. about 20% each time.-Support may be very limited, it may end by saying please contact a local partner for that.
Redenen om over te stappen op Bitrix24
price, functions, and scalability.- Sector: Informatiediensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Amazing Experience with Bitrix24!
Beoordeeld op 26/1/2023
My overall experience with Bitrix24 has been great. The platform is incredibly user-friendly and...
My overall experience with Bitrix24 has been great. The platform is incredibly user-friendly and has a ton of features that make it easy to manage projects and collaborate with colleagues. I especially like the message boards, which allow us to easily communicate and share information. The mobile app is awesome and makes it easy to stay on top of tasks and collaborate on the go. Overall, I'm very impressed with Bitrix24 and would highly recommend it to anyone looking for a comprehensive project management and collaboration platform.
Pluspunten
Bitrix24, it's been a great tool for me and my team. The ability to collaborate on tasks, assign tasks to team members, and track progress has made our workflow a lot smoother and more efficient. The user interface is intuitive and easy to use and I love the integration with other popular tools like Slack, Asana, and Zoom.
Minpunten
The cost of Bitrix24 can be quite high for certain features and it can be difficult to customize the interface. Also, the mobile app could use more features for better usability.
Bitrix24 - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bitrix24.V. Welke prijsmodellen heeft Bitrix24 te bieden?
Bitrix24 kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 61,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Bitrix24?
Bitrix24 heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Bitrix24 ondersteund?
Bitrix24 ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Indonesisch, Italiaans, Japans, Pools, Portugees, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees
V. Biedt Bitrix24 ondersteuning voor mobiele apparaten?
Bitrix24 ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Bitrix24 worden geïntegreerd?
Bitrix24 kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
3CX, Apache OpenOffice, Asana, Asterisk, Authorize.Net, Azure Active Directory, Box, Braintree, DocuSign, Dropbox Business, Dropbox Paper, Evernote Teams, FreshBooks, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Jira, Jotform, LibreOffice, Mailchimp, Mailigen, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, Operations Hub, PayPal, Pipedrive, Plivo, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, SendPulse, Stripe, SugarCRM, Time Doctor, UniSender, WordPress, Xero, Zadarma, Zapier, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft Bitrix24 te bieden?
Bitrix24 biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Bitrix24.
- DMS-systemen
- Instant messaging en chat software
- Taakbeheer software
- Business management software
- Personeelsplanning software
- Lead capture software
- Intranet software
- CRM-software
- Kennismanagement software
- Project management tools
- Samenwerkingssoftware
- Portal software
- Workflow management systemen
- Unified communications software
- Telemarketing software
- Cloud PBX-software