Over Bitrix24

Bitrix24 is een gratis samenwerkingsplatform. Bitrix24 ondersteunt gebruikers door tools te bieden zoals CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer en projectmanagement geïntegreerd in een sociale stijl omgeving met gebruikersprofielen, leuk-vinden, commentaar, chatberichten en het delen van content.

Bitrix24 biedt een praktische oplossing voor het online beheren van een bedrijf. Vanaf het inklokken aan het begin van de dag via taken, het verwerken van de verkoop en het afronden met rapportage, zijn er flexibele en precieze tools om elke stap af te handelen.

Meer dan 5 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Tot 12 gebruikers gratis.

Bitrix24 vereenvoudigt de communicatie met sociale functies zoals leuk-vinden en opmerkingen en geautomatiseerde processen zoals meldingen, abonnementen op discussies of groepen en ondersteunde rapportage.

Dit progressieve platform combineert robuuste modules die het volledige scala aan intranetdiensten uitvoeren:
- Werkgroepen (projecten) met taken, kalenders, bestanden, wiki, fotogalerij en gesprekken;
- Bedrijfsdiensten zoals visuele structuur, afwezigheidstabel, taak- en werktijdrapportage, werknemersgids;
- Hulpmiddelen voor tijdbeheer met in- en uitcheckmechanisme, dagelijkse planner en regelmatige werkrapporten;
- Tijdplanningsfunctie met kalenders, evenementplanner en vergaderingsbeheerder (met synchronisatie naar Outlook en CalDAV);
- Documentbibliotheken met flexibele machtigingssystemen, versiebeheer en WebDAV-ondersteuning;
- Sociaal zoeken dat alle systeemobjecten omvat, inclusief geüploade documenten, taken en gebeurtenissen. Resultaten worden aangepast op toegangsrechten;
- CRM met e-mailintegratie en tools voor visuele constructie van bedrijfsprocessen.

Door deze krachtige tools in een zeer intuïtieve sociale laag te verbinden, biedt Bitrix24 een oplossing die ideaal is voor kleine bedrijven en geschikt is voor organisaties van elke omvang.

Prijzen vanaf:

US$ 61,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla , Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans , Indonesisch, Italiaans, Japans, Pools, Portugees, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees

Prijzen vanaf:

US$ 61,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
Bitrix24 Software - 6
Bitrix24 Software - 7
Bitrix24 Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Bitrix24-video
Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
Bitrix24 Software - 6
Bitrix24 Software - 7
Bitrix24 Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Bitrix24: 406

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Afsprakenbeheer
  • Agendabeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/videovergaderen
  • Audittrail
  • Automated Attendant
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch bijwerken
  • Automatische back-up
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatisering van formulieren
  • Autoresponders
  • Back-up en herstel
  • Batchcommunicatie
  • Batchverwerking
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Begeleide verkoop
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van sociale media
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voorstellen
  • Beleidbeheer
  • Belgroepen
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bellijstbeheer
  • Benchmarking
  • Beslissingsondersteunende systemen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Biometrie
  • Biometrische herkenning
  • Blogs
  • Brainstormen
  • Bronnen bijhouden
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Call conferencing
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Capaciteitsbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Commissiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbibliotheek
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dagelijkse rapporten
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Discussies / forums
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Donatiebeheer
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dossierbeheer
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • For Cloud Phone Systems
  • For Financial Institutions
  • For IT Project Management
  • For Mac Devices
  • For Small Businesses
  • For Startups
  • For Yoga/Pilates Studios
  • For iPad Devices
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Formuliergenerator
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersprofielen
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Gegevensmigratie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Geïntegreerde communicatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Groepenbeheer
  • Groepsplanning
  • HR-beheer
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Ideeënbeheer
  • Inbound callcenter
  • Innovation Management
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Interne vergaderingen
  • Invoer via telefoontoetsen
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klasplanning
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Klikken bijhouden
  • Kortingsbeheer
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Ledendatabase
  • Ledenlijst
  • Ledenportal
  • Leren en ontwikkeling
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Mediabibliotheek
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere valuta's
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-board
  • Offertes
  • Office Suite
  • Offline formulier
  • Offline toegang
  • On-demand communicatie
  • On-demand opnamen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Online kalender
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online spraakoverdracht
  • Online tijdklok
  • Online winkelontwerp
  • Ontwerpbeheer
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • PBX
  • Patiëntcommunicatie
  • Personalisatie
  • Personalisatie van berichten
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Portefeuillebeheer
  • Predictief kiezen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Previewfunctionaliteit
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Privénetwerk
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productcatalogus
  • Productconfigurator
  • Progressief kiessysteem
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Provisiebeheer
  • Publicatieopties
  • ROI Tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Registratiebeheer
  • Relaties bijhouden
  • Reserveren van vergaderruimte
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Responsief
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • SEO-beheer
  • SIP-trunking
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scrum-ondersteuning
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Spamblokkering
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teamchats
  • Teamkalenders
  • Teammanagement
  • Teamopdrachten
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Telefoongesprekken plannen
  • Telemarketingbeheer
  • Terugkerende taken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Tools voor online reserveren
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Uitgifteplanning
  • Vacaturebank
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Vergaderen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkooprapporten
  • Verlof bijhouden
  • Vernieuwingsbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Virtueel callcenter
  • Virtuele extensies
  • Visueel workflowbeheer
  • VoIP
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor religieuze organisaties
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Vrijwilligersbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Werkprognoses
  • Widgets
  • Wiki
  • Winst- en verliesanalyse
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor Bitrix24
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor Bitrix24
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#3 alternatief voor Bitrix24
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Insightly

3,9
#4 alternatief voor Bitrix24
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(540)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
3,8/5
Klantenondersteuning
3,9/5

Heb je Bitrix24 al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 540 reviews worden weergegeven
Maszni
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Project management software with very good workload planning

Beoordeeld op 22/3/2021

Overall, working with Bitrix24 as my main project management software has really improving my team...

Overall, working with Bitrix24 as my main project management software has really improving my team effectiveness in developing a product and increase our time spend on organizing project that has short due-date.

Pluspunten

I really like with the workload planning that Bitrix24 has offered, as it really helpful in distributing workload for each team members. It is a very important to do this step, so we can track our task precisely and preventing us from skipping task on project. The project template is easily customizable to cater for the project needs.

Minpunten

The developer should really taking consideration user experience and opinion on the software tools placement. Some of the tools is hidden on unexpected location inside on other tools and make the navigation process is quite frustrating. Storing and uploading a large size files is keep get interrupted and very frustrating experience with it.

Thierno Ousmane
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Bitrix24, a promising software in Business management.

Beoordeeld op 3/9/2022

CRM is the key element for any company to thrive in the digital world besides SEO (Search Engine...

CRM is the key element for any company to thrive in the digital world besides SEO (Search Engine Optimization). We cannot dig deep around it, since it is not our aim topic here. Just know that CRM is a tool that helps companies stay in touch with their clients by analyzing their needs to increase sales. Not only Bitrix24 has it. Microsoft, Salesforce, Zoho, to name just those, have it as well. I really like the fact that Bitrix24 has its own CRM integrated. We don’t need to find another CRM tool elsewhere. It is very helpful because the software enables us to create a detailed database about our clients. This is a very promising product that needs to be improved. I think its whole potential is far from being completely unlocked. Meanwhile, before we have a new version, I globally enjoy this software.

Pluspunten

First of all, what is Bitrix24? It is a multi-operations software that enables multi-tasking, from: Creating business sites, automating sales, and project management with rich communication features. That’s why it is called the “All-In-One”. The things that I like about this software lie in its essential tabs on the dashboard:
- The Activity Stream from which we can see the employees of a given project with whom we can interact through chats (both video or text) or comments; there’s a comment section actually for the different projects. While writing, we can share files and use emojis;
- The Employees tab presents the organizational chart with the names of all the employees. And, we can organize it as we want by adding new members or removing some, creating different Departments, and sharing the roles. This makes team management very efficient;
- The Tasks and projects tab that permits us to create tasks and manage the different teams working on them. What is even cooler with this tab is that Bitrix24 gives us an Analytics kind-of-feature that shows in real-time the performances of the different projects, the timing from the beginning to the ending planned, the ongoing tasks, the completed ones, and the total;
- The CRM which stands for Customer Relationship Management. What is adorable with the CRM of Bitrix24 is that we have a whole tab dedicated called CRM, and it is actually very intuitive to use: We can add our clients’ names, their contacts, and some notes about them.

Minpunten

2 things that are less-likable:
- The custom support is sometimes hard to reach. They take a long time to reply to our emails. This can make us feel lonely facing some bugs we would like to report and get the help we need;
- The price is too high for small businesses. Bitrix24 charges USD61 /month (from time to time we can have sales dropping the price) for an entry-level; while softwares like Zoho charges only USD12/month.

Nestor
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Tienen mucho por mejorar

Beoordeeld op 9/9/2022

No ha funcionado para gestionar mejor los datos, organizarlos, enviar algunas automatizaciones. en...

No ha funcionado para gestionar mejor los datos, organizarlos, enviar algunas automatizaciones. en general sirve pero las falencias que tienen son grandes. En todo caso mi mayor queja es el soporte, la verdad es algo lamentable, o le pagas a un partnert los cuales cobran al rededor de USD200 por una hora o tu CRM no va a funcionar.

Pluspunten

Es una plataforma que tiene un diseño atractivo, no muy funcional eso si.

Minpunten

Tengo varios puntos:
1. El soporte es pésimo, pesímo es pésimo. Básicamente los asesores te responden, revise el helpdesk o contrate un partner que le ayude con la implementación. Aparte es supremamente demorada la respuesta.
2. El CRM no es sencillo de implementar y le faltan muchas cosas básicas. En nuestro caso como partners hemos enviado al menos 50 tickets los cuales nunca han sido solucionado y son funcionalidades básicas de cualquier plataforma.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Bitrix Virtual Office Solution

Beoordeeld op 24/6/2022

My overall experience with Bitrix24 has been great. I have no complaints and would easily recommend...

My overall experience with Bitrix24 has been great. I have no complaints and would easily recommend it to anyone.

Pluspunten

The free version is more than adequate to manage business functions. The intranet/portal feature allows me to manage my company and staff. My company is a virtual company and thanks to Bitrix24 it allows all members of my time to collaborate, communicate and work together just as if they were in the office. I have been using this software for many years and have tried other options and always come back to Bitrix24. I am yet to find any other software as versatile as Bitrix24.

Minpunten

The only issue we have is sometimes new Associates find it difficult to access the platform for the first time. I personally did not experience that issue, and this is only for a small percentage of new recruits.

Overwogen alternatieven

Workplace from Meta en HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op Bitrix24

HubSpot was a good CRM but did not have the other functionality like Bitrix24. It was only good as a CRM. Workplace by Facebook was too expensive. Even when we tried the free version it was still not as good as Bitrix24.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Experience after 6 months of use Bitrix24

Beoordeeld op 10/8/2022

Bitrix24 is a CRM program that can outperform other lead management software in its class. With an...

Bitrix24 is a CRM program that can outperform other lead management software in its class. With an all-in-one CRM platform, users can develop and manage leads, manage projects, provide customer support, manage internal communications, and even construct websites.
Despite having such an extensive range of services, Bitrix24 offers incredibly cheap costs when compared to other channels, making it easier to develop a skepticism. Offering a set monthly pricing for an unlimited number of customers is also uncommon among small and medium-sized businesses.
Like media and social networks, it has an easy-to-use interface. When users register with Bitrix24 CRM, they instantly see the activity stream (Activity Stream) - this feature is similar to the interface used by Facebook. Users can upload files, events, processes and more to share with their colleagues. Finishing the project without explicit directions and being a little picky about the needed stages takes a long time.
Furthermore, the Professional package allows for an infinite number of users, allowing Bitrix24 CRM to readily handle quickly developing enterprises. However, it is not well-liked by entrepreneurs.
As a result, Bitrix24 is best suited for mid-sized businesses prepared to devote a significant amount of time in studying how the program works and educating staff on how to utilize it.
Bitrix24's disadvantage is that it requires more steps than comparable CRM platforms such as Zendesk and Freshworks, but at a significant

Pluspunten

Lead generation and management :
The lead management function of Bitrix24 gives consumers more opportunities to generate leads by using demand creation software. Content marketing, media advertising, online forms, and live chat widgets are a few examples. It assists them in identifying prospective and high-converting consumers.
Bitrix24 can also assess how many fresh leads are received and what proportion of those leads convert into paying clients.

Minpunten

Analysis of sales data
The CRM analytics solution from Bitrix24 enables customers to examine sales trends, assess lead conversion rates, and properly estimate sales. However, errors frequently occur as a result of difficulties caused by poor handling of virtual parameters.
Lead source analysis capabilities show customers which channels are producing the greatest results for them in terms of lead sourcing. Assist them in determining which marketing or advertising platforms they should prioritize. Done, like other channels, contains faults since reviews are frequently fabricated or have very little owing to the anonymity element of the reviewer's identity.
Their website, social media advertisements, physical events, and Google AdWords are all potential consumer source channels. There will always be channels that fall short of expectations.

Overwogen alternatieven

Odoo

Redenen om voor Bitrix24 te kiezen

After hearing about the integration with Bitrix24's Zendesk application, I did some investigation and discovered that Bitrix's price was significantly lower than it is now. Although several phases are more involved and need more time to teach in the firm, our utilization is somewhat better than when we were utilizing Zendesk.

Overgestapt van

Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Bitrix24

Because the cost is cheaper. In addition, our partners in Singapore also often use this platform and they have requested to work on it. So, during the project, we completely changed our team's old tools to fit the job.
5 van 540 worden weergegeven Lees alle reviews

Bitrix24 - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bitrix24.

Bitrix24 kent de volgende prijsmodellen:

Bitrix24 heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Bitrix24 ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Indonesisch, Italiaans, Japans, Pools, Portugees, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees

Bitrix24 ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Bitrix24 kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3CX, Apache OpenOffice, Asana, Asterisk, Authorize.Net, Azure Active Directory, Box, Braintree, DocuSign, Dropbox Business, Dropbox Paper, Evernote Teams, FreshBooks, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Jira, Jotform, LibreOffice, Mailchimp, Mailigen, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, Operations Hub, PayPal, Pipedrive, Plivo, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, SendPulse, Stripe, SugarCRM, Time Doctor, UniSender, WordPress, Xero, Zadarma, Zapier, Zendesk

Bitrix24 biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Bitrix24.