Over Bitrix24

Bitrix24 is een gratis samenwerkingsplatform. Bitrix24 ondersteunt gebruikers door tools te bieden zoals CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer en projectmanagement geïntegreerd in een sociale stijl omgeving met gebruikersprofielen, leuk-vinden, commentaar, chatberichten en het delen van content.

Bitrix24 biedt een praktische oplossing voor het online beheren van een bedrijf. Vanaf het inklokken aan het begin van de dag via taken, het verwerken van de verkoop en het afronden met rapportage, zijn er flexibele en precieze tools om elke stap af te handelen.

Meer dan 5 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24. Tot 12 gebruikers gratis.

Bitrix24 vereenvoudigt de communicatie met sociale functies zoals leuk-vinden en opmerkingen en geautomatiseerde processen zoals meldingen, abonnementen op discussies of groepen en ondersteunde rapportage.

Dit progressieve platform combineert robuuste modules die het volledige scala aan intranetdiensten uitvoeren:
- Werkgroepen (projecten) met taken, kalenders, bestanden, wiki, fotogalerij en gesprekken;
- Bedrijfsdiensten zoals visuele structuur, afwezigheidstabel, taak- en werktijdrapportage, werknemersgids;
- Hulpmiddelen voor tijdbeheer met in- en uitcheckmechanisme, dagelijkse planner en regelmatige werkrapporten;
- Tijdplanningsfunctie met kalenders, evenementplanner en vergaderingsbeheerder (met synchronisatie naar Outlook en CalDAV);
- Documentbibliotheken met flexibele machtigingssystemen, versiebeheer en WebDAV-ondersteuning;
- Sociaal zoeken dat alle systeemobjecten omvat, inclusief geüploade documenten, taken en gebeurtenissen. Resultaten worden aangepast op toegangsrechten;
- CRM met e-mailintegratie en tools voor visuele constructie van bedrijfsprocessen.

Door deze krachtige tools in een zeer intuïtieve sociale laag te verbinden, biedt Bitrix24 een oplossing die ideaal is voor kleine bedrijven en geschikt is voor organisaties van elke omvang.

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië, Armenië, Curaçao, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Indonesisch, Italiaans, Japans, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Turks, zh-hant

Prijzen vanaf:

US$ 39,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
Bitrix24 Software - 6
Bitrix24 Software - 7
Nog 8 andere bekijken
Bitrix24-video
Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
Bitrix24 Software - 6
Bitrix24 Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Bitrix24: 391

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Afsprakenbeheer
  • Agendabeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Audio-/videovergaderen
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch bijwerken
  • Automatische back-up
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatisering van formulieren
  • Autoresponders
  • Back-up en herstel
  • Batchcommunicatie
  • Batchverwerking
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Begeleide verkoop
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van sociale media
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voorstellen
  • Beleidbeheer
  • Belgroepen
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bellijstbeheer
  • Benchmarking
  • Beslissingsondersteunende systemen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Biometrie
  • Biometrische herkenning
  • Blogs
  • Brainstormen
  • Bronnen bijhouden
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Call conferencing
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Capaciteitsbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Commissiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbibliotheek
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dagelijkse rapporten
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dossierbeheer
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Formuliergenerator
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersprofielen
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Gegevensmigratie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Geïntegreerde communicatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Groepenbeheer
  • Groepsplanning
  • HR-beheer
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Ideeënbeheer
  • Inbound callcenter
  • Innovatiebeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Interne vergaderingen
  • Invoer via telefoontoetsen
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klasplanning
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kortingsbeheer
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Ledendatabase
  • Ledenlijst
  • Ledenportal
  • Leren en ontwikkeling
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Mediabibliotheek
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere valuta's
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-board
  • Offertes
  • Office Suite
  • Offline formulier
  • Offline toegang
  • On-demand communicatie
  • Ondersteuning van agile-software
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Online kalender
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online spraakoverdracht
  • Online tijdklok
  • Online winkelontwerp
  • Ontwerpbeheer
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • PBX
  • Patiëntcommunicatie
  • Personalisatie
  • Personalisatie van berichten
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Previewfunctionaliteit
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Privénetwerk
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productcatalogus
  • Productconfigurator
  • Progressief kiessysteem
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Provisiebeheer
  • Publicatieopties
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Relaties bijhouden
  • Reserveren van vergaderruimte
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Responsief
  • Roadmapping
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • SEO-beheer
  • SIP-trunking
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scrum-ondersteuning
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Spamblokkering
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teamchats
  • Teamkalenders
  • Teammanagement
  • Teamopdrachten
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Telefoongesprekken plannen
  • Telemarketingbeheer
  • Terugkerende taken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Tools voor online reserveren
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Uitgifteplanning
  • Vacaturebank
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Vergaderen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkooprapporten
  • Verlof bijhouden
  • Vernieuwingsbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Virtueel callcenter
  • Virtuele extensies
  • Visueel workflowbeheer
  • VoIP
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor IT-project management
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor cloudtelefoonsystemen
  • Voor de AEC-sector
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor start-ups
  • Voor yoga-/pilatesstudio's
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Vrijwilligersbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Widgets
  • Wiki
  • Winst- en verliesanalyse
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor Bitrix24
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor Bitrix24
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

HubSpot CRM

4,5
#3 alternatief voor Bitrix24
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Insightly

3,9
#4 alternatief voor Bitrix24
Laat je bedrijf sneller groeien dan ooit tevoren door sterkere klantrelaties op te bouwen, verkoopkansen te beheren en...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(511)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
3,8/5
Klantenondersteuning
3,9/5

Heb je Bitrix24 al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 511 reviews worden weergegeven
Rohit L.
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Excellent PM and CRM Application

Beoordeeld op 19/3/2022

It is helping us manage our customer interaction across all channels. It also allows us to manage...

It is helping us manage our customer interaction across all channels. It also allows us to manage projects based on teams contribution on the projects on an hourly basis.

Pluspunten

It has a lot of features and is very cost effective.

Minpunten

Basic things like sending email from the system has issues. It doesn't allow one to send emails from ones own domain therefore and then it doesn't allow us to add email security features such as spf.

Overwogen alternatieven

Jira

Redenen om over te stappen op Bitrix24

Cost effective and simple to use.
Danish Q.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

I love Bitrix!

Beoordeeld op 28/7/2021

It has been 2 years and as of now, i have not thought to look for any other platform. if ever...

It has been 2 years and as of now, i have not thought to look for any other platform. if ever anything pops up, i consult my service provider, and every time we see that it can be done or added to my existing package.

i will give it 5 starts for making my life easier.

Pluspunten

More than 38 modules in one single place make this wonderful. I like that we use it for operations and analysis. The ability to customize even makes it more user accepted.

Minpunten

Took me time to think, however, yes it does need little help when it comes to reports.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM en Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Bitrix24

It had more features than we required at the moment, however, we know that in future we would be requiring it. So, having a product that is scalable is wonderful and it helped us quickly make the decision.
Diego A.
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Bitrix 24: un buen prospecto para CRM

Beoordeeld op 25/3/2022

En general Bitrix 24 es una excelente alternativa a bajo y de fácil implementación para que las...

En general Bitrix 24 es una excelente alternativa a bajo y de fácil implementación para que las empresas pequeñas puedan contar con una plataforma de CRM para gestionar a sus clientes de una manera efectiva y los detalles que debe afinar para mejor como software no son tan riesgosos tomando en cuenta las ventajas que brinda al punto de ser un mini ERP.

Pluspunten

Las ventajas de Bitrix 24 van más allá de un simple CRM para gestionar clientes, crear prospectos y sus respectivas promesas de atención. Esta plataforma tiene ciertas funcionales que lo hacen ver como una buena alternativa para tener un ERP en la empresa y que las diferentes áres vean como avanzan las ventas. Incluso, se pueden generar proyecciones y asignar metas de ventas para los miembros de los diferentes equipos.

Minpunten

Este software debe de mejorar algunos aspectos con el tema de la calibración de las gestiones en seguimiento. Es decir, cuando se le da una promesa como seguimiento, volver a llamar, no llamar más o venta distinguir entre criterios definitivos y promesas temporales. Son detalles mínimos.

Sarla S.
Totaalscore
  • Sector: Werving en selectie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

Bitrix24 - Team Lacks Sensitivity on Custom Reports - Highly Irresponsible Team

Beoordeeld op 2/5/2021

Bitrix24 has strong potential but sad to express, they are not a serious organization with its...

Bitrix24 has strong potential but sad to express, they are not a serious organization with its product development module is of still old age. Definitely Not at all a matured technology with the failure to understand basics if it comes to the custom tab. Humble request please understand and Learn the basics of sales, what is important aspects to measure in every organization in sales is employee performance and lead management efficiency,
The customer service you keep on banging your head but their support is like if they want they will give else you keep on reminding
Hope you understand and trust your customer's hard-earned money, understand their problems, help them grow with the right kind of solutions, rather than just with your patient reply, "SORRY we don't have this feature right now, new development request has been created."

Pluspunten

When you are working on a sales CRM, the team's performance report is of utmost importance. I have been doing follow-ups for the last month and the reply is that as of now there is no such report in their system.
We are using it for our service industry. Just a disaster system, 2 years the money is sheer loss of money and more than that loss of trust and respect towards this brand who is least serious in considering the basics of employee daily/weekly/monthly performance report.

Minpunten

You check for any basic report you will not get. Their system cannot give reports based on your custom fields and thus the entire system fails to adhere to basic sales processes.
Their employee performance report is just an eyewash, they don't have an employee reporting structure at all, what the biggest disappointment.
Bitrix24 lacks sheer understanding of the basics of the sales process
Before any sales deal happens there are various stages towards that success first it begins with lead validation, if the lead is not validated then it's a sheer waste of time, effort, and energy.
So after lead validation, the mail is sent after that follow-up begins then its success or failure
Everyday sales team have to work on this process but sad to say No reporting structure at all
-Employees Lead Management (the chart is showing but not working in CRM ANALYTICS)
-Custom field tab reporting not there at all
-If you want to see entire sales employee's daily activities Bitrix24 does not has it at all
like how many leads validated, email sent, call made, task scheduling
-Employees time spent on Bitrix24 is not there on the std module, these are bare min basic features
-If you have dismissed an employee from an organization or any employee has left, you cannot remove that person from Bitrix24
-They don't have birthday greeting features for leads, it is only possible when they have done deals this is just a weird example.
-Your email bounce back no reports

Adachi U.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Bitrix24 Review

Beoordeeld op 31/3/2022

Bitrix24 has been amazing. I have been able to experience most of its features and an is a software...

Bitrix24 has been amazing. I have been able to experience most of its features and an is a software I can recommend.

Pluspunten

Bitrix24 can automate your sales and marketing for instants Bitrix24 notifies your teammates by sending a reminder of what action they need to take to interact with a client. It also creates an email template that can be sent to your potential client and it schedules a sale call task automatically, whenever a client is captured.

Minpunten

Bitrix24 is difficult to set up because of the way that it accompanies a ton of extra elements, programming, and specialized instruments. need a manual to sort out some way to introduce it on your framework and to utilize a venture the executive's instrument these additional elements will simply occupy rooms on your framework and customer support system is very poor. Even with the premium versions.

5 van 511 worden weergegeven Lees alle reviews

Bitrix24 - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bitrix24.

Bitrix24 kent de volgende prijsmodellen:

Bitrix24 heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Bitrix24 ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Duits, Engels, Frans, Indonesisch, Italiaans, Japans, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Thai, Turks, zh-hant

Bitrix24 ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Bitrix24 kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3CX, Apache OpenOffice, Asana, Asterisk, Authorize.Net, Azure Active Directory, Box, Braintree, DocuSign, Dropbox Business, Dropbox Paper, Evernote Teams, FreshBooks, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Jira, Jotform, LibreOffice, Mailchimp, Mailigen, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, Operations Hub, PayPal, Pipedrive, Plivo, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, SendPulse, Stripe, SugarCRM, Time Doctor, UniSender, WordPress, Xero, Zadarma, Zapier, Zendesk

Bitrix24 biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Bitrix24.