Bitrix24

Bitrix24
Over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis samenwerkingsplatform. Bitrix24 ondersteunt gebruikers door tools te bieden zoals CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer en projectmanagement geïntegreerd in een sociale stijl omgeving met gebruikersprofielen, leuk-vinden, commentaar, chatberichten en het delen van content.
Bitrix24 biedt een praktische oplossing voor het online beheren van een bedrijf. Vanaf het inklokken aan het begin van de dag via taken, het verwerken van de verkoop en het afronden met rapportage, zijn er flexibele en precieze tools om elke stap af te handelen.
Meer dan 10 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24.
Bitrix24 vereenvoudigt de communicatie met sociale functies zoals leuk-vinden en opmerkingen en geautomatiseerde processen zoals meldingen, abonnementen op discussies of groepen en ondersteunde rapportage.
Dit progressieve platform combineert robuuste modules die het volledige scala aan intranetdiensten uitvoeren:
- werkgroepen (projecten) met taken, kalenders, bestanden, wiki, fotogalerij en gesprekken;
- bedrijfsdiensten zoals visuele structuur, afwezigheidstabel, taak- en werktijdrapportage, werknemersgids;
- tools voor tijdbeheer met in- en uitcheckmechanisme, dagelijkse planner en regelmatige werkrapporten;
- tijdplanningsfunctie met kalenders, evenementplanner en vergaderingsbeheerder (met synchronisatie naar Outlook en CalDAV);
- documentbibliotheken met flexibele machtigingssystemen, versiebeheer en WebDAV-ondersteuning;
- sociaal zoeken op alle systeemobjecten, inclusief geüploade documenten, taken en gebeurtenissen; Resultaten worden aangepast op toegangsrechten;
- CRM met e-mailintegratie en tools voor visuele constructie van bedrijfsprocessen.
Door deze krachtige tools in een zeer intuïtieve sociale laag te verbinden, biedt Bitrix24 een oplossing die ideaal is voor kleine bedrijven en geschikt is voor organisaties van elke omvang.
Afbeeldingen








Twijfels over Bitrix24?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Jira

Pipedrive

CRM Analytics

Nutshell

Reviews
Heb je Bitrix24 al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Afdrukken en drukwerk
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Digital business enterprise.
Beoordeeld op 9/2/2024
Exciting and mostly informative with all features
Exciting and mostly informative with all features
Pluspunten
Bitrix24 often allows users to customize project workflows and set granular permissions. This flexibility enables organizations to tailor the platform to their specific project management needs and control access to sensitive information.
Minpunten
too many templets that has been used by other users of the platform
Overwogen alternatieven
BasecampRedenen om voor Bitrix24 te kiezen
Checking more project management tools that can assist business.Overgestapt van
BasecampRedenen om over te stappen op Bitrix24
Automatically Growing Client Database: Whenever you receive an email, phone call, or message from a new contact, Bitrix24 can automatically add them to your CRM contact list. This ensures that your contact base keeps growing as you interact with clientsAntwoord van Bitrix
Thank you for taking the time to leave a review. It's great to know you find the platform exciting and informative, and we're pleased that the automatic growth of your client database through our CRM has been beneficial for your business. Your decision to switch to Bitrix24 for more comprehensive project management tools is valued, and we're committed to supporting your business's success.
- Sector: Internationale handel en ontwikkeling
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
One of the perfect
Beoordeeld op 18/3/2024
We are a team of 4 people, which is in different location and country. We chose Bitrix for its...
We are a team of 4 people, which is in different location and country. We chose Bitrix for its simplicity, multi-language and are used on android.
Pluspunten
There are a maximum of options with an easy to use interface.
Minpunten
What I like about plsu is the application on android. I did not find an application that has other resemblance with the web version.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
My humble opinion as a beginner
Beoordeeld op 14/9/2024
I worked at marketing agency as an HR and executive assistant. All the processes were under my...
I worked at marketing agency as an HR and executive assistant. All the processes were under my supervision. We had several sections. Sales, HR, trainings, and company drive. We mainly use to keep our sales stages and he stages. Unfortunately we don't generate any documents, though I know it's possible. So the main advantages of this CRM were out of our operations. And it is costly I think
Pluspunten
I have been working with bitrix24 over a year. To be honest it was my first time to work with CRM. As a management tool to simplify many processes I did like it. Also drive option on corporate and individual level to store your files. Bitrix 24 offers many options, but it's a little complicated.
Existing chat feature that allows to creat any group or meeting chats, to make it confidential is great. To limit opportunities vor B and A level employees is also a good option in operation. Also I like task management features. Deadlines attendee observer Features.
Unfortunately the company I worked with didn't use many features of this CRM to have greater benefit out of it: sales pipelines, documenting features. Overall for the beginner level I liked it.
Minpunten
As a C level worker, I used all the features our company had an access. And the abundance of buttons and confirmation were too much. I didn't like to put save button at any turn.
Antwoord van Bitrix
Thank you for sharing your positive experiences and constructive feedback about Bitrix24. We're here to support your continued success with Bitrix24 and are keen to make your experience even better.
- Sector: Managementconsulting
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Bitrix as a user
Beoordeeld op 24/10/2024
I really like about Bitrix24 is at it brings everything together in one place.
we can have chat...
I really like about Bitrix24 is at it brings everything together in one place.
we can have chat convesation with teammates can schedule meeting , we can even make our daily task and update there , what has been done at that day , it good for tracking . it has mobile access as well .
Pluspunten
I really like about Bitrix24 is at it brings everything together in one place.
we can have chat convesation with teammates can schedule meeting . and it is easy to use .
Minpunten
Limited time for free version of bitrix 24
Antwoord van Bitrix
Thank you for sharing your valuable insights and experiences with Bitrix24, Mahe! We're delighted to hear that the simplicity and unified platform design of Bitrix24 have met your expectations.

- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
My favorite CRM
Beoordeeld op 20/12/2023
I tried and worked with many CRM's before I stuck with Bitrix24
I tried and worked with many CRM's before I stuck with Bitrix24
Pluspunten
So simple and collect all the tools for managing your leads together
Minpunten
When the connection goes wrong, we can lose so many unsaved updates
Bitrix24 - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bitrix24.V. Welke prijsmodellen heeft Bitrix24 te bieden?
Bitrix24 kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 61,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Bitrix24?
Bitrix24 heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Bitrix24 ondersteund?
Bitrix24 ondersteunt de volgende talen:
Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans, Indonesisch, Italiaans, Japans, Pools, Portugees, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees
V. Biedt Bitrix24 ondersteuning voor mobiele apparaten?
Bitrix24 ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Bitrix24 worden geïntegreerd?
Bitrix24 kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
3CX, Apache OpenOffice, Asana, Asterisk, Azure Active Directory, Box, Braintree, Docusign, Dropbox Business, Dropbox Paper, Evernote Teams, FreshBooks, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Jira, Jotform, LibreOffice, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, MindMap, Miro, NEXIA, OneDrive, Operations Hub, PayPal, Pipedrive, Plivo, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, SendPulse, Stripe, SugarCRM, Time Doctor, Trello, UniSender, Wazzup, WhatsApp Business API, WordPress, Xero, Zadarma, Zapier, Zendesk Suite, authorize.net
V. Welke mate van ondersteuning heeft Bitrix24 te bieden?
Bitrix24 biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Bitrix24.
- DMS-systemen
- Instant messaging en chat software
- Taakbeheer software
- Business management software
- Personeelsplanning software
- Lead capture software
- Intranet software
- CRM-software
- Kennismanagement software
- Project management tools
- Samenwerkingssoftware
- Portal software
- Workflow management systemen
- Unified communications software
- Telemarketing software
- Cloud PBX-software