Bitrix24

Over Bitrix24

Bitrix24 is een gratis samenwerkingsplatform. Bitrix24 ondersteunt gebruikers door tools te bieden zoals CRM, documentbeheer, taakopgave, tijdbeheer en projectmanagement geïntegreerd in een sociale stijl omgeving met gebruikersprofielen, leuk-vinden, commentaar, chatberichten en het delen van content.

Bitrix24 biedt een praktische oplossing voor het online beheren van een bedrijf. Vanaf het inklokken aan het begin van de dag via taken, het verwerken van de verkoop en het afronden met rapportage, zijn er flexibele en precieze tools om elke stap af te handelen.

Meer dan 10 miljoen bedrijven in 186 landen vertrouwen op Bitrix24.

Bitrix24 vereenvoudigt de communicatie met sociale functies zoals leuk-vinden en opmerkingen en geautomatiseerde processen zoals meldingen, abonnementen op discussies of groepen en ondersteunde rapportage.

Dit progressieve platform combineert robuuste modules die het volledige scala aan intranetdiensten uitvoeren:
- werkgroepen (projecten) met taken, kalenders, bestanden, wiki, fotogalerij en gesprekken;
- bedrijfsdiensten zoals visuele structuur, afwezigheidstabel, taak- en werktijdrapportage, werknemersgids;
- tools voor tijdbeheer met in- en uitcheckmechanisme, dagelijkse planner en regelmatige werkrapporten;
- tijdplanningsfunctie met kalenders, evenementplanner en vergaderingsbeheerder (met synchronisatie naar Outlook en CalDAV);
- documentbibliotheken met flexibele machtigingssystemen, versiebeheer en WebDAV-ondersteuning;
- sociaal zoeken op alle systeemobjecten, inclusief geüploade documenten, taken en gebeurtenissen; Resultaten worden aangepast op toegangsrechten;
- CRM met e-mailintegratie en tools voor visuele constructie van bedrijfsprocessen.

Door deze krachtige tools in een zeer intuïtieve sociale laag te verbinden, biedt Bitrix24 een oplossing die ideaal is voor kleine bedrijven en geschikt is voor organisaties van elke omvang.

Prijzen vanaf:

US$ 61,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans en nog 9 andere

Prijzen vanaf:

US$ 61,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
Bitrix24 Software - 6
Bitrix24 Software - 7
Bitrix24 Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Bitrix24-video
Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
Bitrix24 Software - 6
Bitrix24 Software - 7
Bitrix24 Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Bitrix24: 427

  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Afsprakenbeheer
  • Agendabeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/videovergaderen
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch bijwerken
  • Automatische back-up
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Autoresponders
  • Back-up en herstel
  • Batchcommunicatie
  • Batchverwerking
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Begeleide verkoop
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voordelen
  • Beheer van voorstellen
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Beleidbeheer
  • Belgroepen
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bellijstbeheer
  • Benchmarking
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Beslissingsondersteunende systemen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Biometrische herkenning
  • Blogs
  • Brainstormen
  • Bronnen bijhouden
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Call conferencing
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Capaciteitsbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Commissiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dagelijkse rapporten
  • Dashboard
  • Dataconnectors
  • Dealbeheer
  • Discussies/forums
  • Distributiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Donatiebeheer
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dossierbeheer
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Formuliergenerator
  • Gamification
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersprofielen
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Gegevensmigratie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Geotargeting
  • Gespreksanalyse
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Geïntegreerde communicatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Groepenbeheer
  • Groepsplanning
  • HR-beheer
  • Handmatig kiessysteem
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Ideeënbeheer
  • Inbound callcenter
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Interne vergaderingen
  • Invoer via telefoontoetsen
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klasplanning
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Klikken bijhouden
  • Kortingsbeheer
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Ledendatabase
  • Ledenlijst
  • Ledenportal
  • Leren en ontwikkeling
  • Levensduurbeheer van producten
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Mediabibliotheek
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-board
  • Offertes
  • Office Suite
  • Offline formulier
  • Offline toegang
  • On-demand communicatie
  • On-demand opnamen
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Online kalender
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online spraakoverdracht
  • Online tijdklok
  • Online winkelontwerp
  • Ontwerpbeheer
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Opties voor contentpublishing
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • PBX
  • Patiëntcommunicatie
  • Personalisatie
  • Personalisatie van berichten
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Portefeuillebeheer
  • Predictief kiezen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Previewfunctionaliteit
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Privénetwerk
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productcatalogus
  • Productconfigurator
  • Productiviteitstools
  • Prognose
  • Progressief kiessysteem
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Provisiebeheer
  • Publicatieopties
  • Pulse surveys
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Registratiebeheer
  • Relaties bijhouden
  • Reserveren van vergaderruimte
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Responsief webdesign
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • SEO-beheer
  • SIP-trunking
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scrum-ondersteuning
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Spamblokkering
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teamkalenders
  • Teammanagement
  • Teamopdrachten
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Telefoongesprekken plannen
  • Terugkerende taken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Tools voor online reserveren
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trend- en probleemindicatoren
  • Tweewegs audio en video
  • Uitgifteplanning
  • Vacaturebank
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Vergaderen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkooprapporten
  • Verlof bijhouden
  • Vernieuwingsbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Virtueel callcenter
  • Virtuele extensies
  • Visueel workflowbeheer
  • Visuele analyse
  • VoIP
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor IT-project management
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor callcenters
  • Voor cloudtelefoonsystemen
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor religieuze organisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor yoga-/pilatesstudio's
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Vrijwilligersbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Werkprognoses
  • Wervingsbeheer
  • Widgets
  • Wiki
  • Winst- en verliesanalyse
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

CRM Analytics

4,3
#1 alternatief voor Bitrix24
Salesforce Analytics Cloud is een cloudanalyseplatform dat is ontworpen voor bedrijven van elke omvang en die organisato...

Nutshell

4,3
#2 alternatief voor Bitrix24
Nutshell CRM is een flexibele, gemakkelijk te gebruiken en onverwacht krachtige verkooptool aangedreven door eersteklas...

Maximizer CRM

4,0
#3 alternatief voor Bitrix24
Dit is niet zomaar een CRM-softwareprovider – het biedt bedrijven een bewezen concurrentievoordeel! Maximizer CRM is...

Quickbase

4,5
#4 alternatief voor Bitrix24
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(796)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
3,9/5

Heb je Bitrix24 al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 796 reviews worden weergegeven
Zuhairah
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Reliable CRM platform

Beoordeeld op 7/4/2021

We have a great experience deploying Bitrix24 as our main platform to organizing and managing our...

We have a great experience deploying Bitrix24 as our main platform to organizing and managing our customer related service. We also use the task management tools provided as our alternative task management platform and to manage my basic daily task.

Pluspunten

Bitrix24 has almost everything that a "Customer Relationship Management" needs and it is very easy to implement this platform to work flawlessly with our current system. It has a very good tool for contact management that we use to manage our employees profile, customer ticket and contact details.

Minpunten

There are some report details that are left out in the report generated that are very important for us to have a clearer analytics and insight. They should also fix the integration feature, as some of the integration is not properly integrated and no data are shown in the software after it is connected.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Experience after 6 months of use Bitrix24

Beoordeeld op 10/8/2022

Bitrix24 is a CRM program that can outperform other lead management software in its class. With an...

Bitrix24 is a CRM program that can outperform other lead management software in its class. With an all-in-one CRM platform, users can develop and manage leads, manage projects, provide customer support, manage internal communications, and even construct websites.
Despite having such an extensive range of services, Bitrix24 offers incredibly cheap costs when compared to other channels, making it easier to develop a skepticism. Offering a set monthly pricing for an unlimited number of customers is also uncommon among small and medium-sized businesses.
Like media and social networks, it has an easy-to-use interface. When users register with Bitrix24 CRM, they instantly see the activity stream (Activity Stream) - this feature is similar to the interface used by Facebook. Users can upload files, events, processes and more to share with their colleagues. Finishing the project without explicit directions and being a little picky about the needed stages takes a long time.
Furthermore, the Professional package allows for an infinite number of users, allowing Bitrix24 CRM to readily handle quickly developing enterprises. However, it is not well-liked by entrepreneurs.
As a result, Bitrix24 is best suited for mid-sized businesses prepared to devote a significant amount of time in studying how the program works and educating staff on how to utilize it.
Bitrix24's disadvantage is that it requires more steps than comparable CRM platforms such as Zendesk and Freshworks, but at a significant

Pluspunten

Lead generation and management :
The lead management function of Bitrix24 gives consumers more opportunities to generate leads by using demand creation software. Content marketing, media advertising, online forms, and live chat widgets are a few examples. It assists them in identifying prospective and high-converting consumers.
Bitrix24 can also assess how many fresh leads are received and what proportion of those leads convert into paying clients.

Minpunten

Analysis of sales data
The CRM analytics solution from Bitrix24 enables customers to examine sales trends, assess lead conversion rates, and properly estimate sales. However, errors frequently occur as a result of difficulties caused by poor handling of virtual parameters.
Lead source analysis capabilities show customers which channels are producing the greatest results for them in terms of lead sourcing. Assist them in determining which marketing or advertising platforms they should prioritize. Done, like other channels, contains faults since reviews are frequently fabricated or have very little owing to the anonymity element of the reviewer's identity.
Their website, social media advertisements, physical events, and Google AdWords are all potential consumer source channels. There will always be channels that fall short of expectations.

Overwogen alternatieven

Odoo

Redenen om voor Bitrix24 te kiezen

After hearing about the integration with Bitrix24's Zendesk application, I did some investigation and discovered that Bitrix's price was significantly lower than it is now. Although several phases are more involved and need more time to teach in the firm, our utilization is somewhat better than when we were utilizing Zendesk.

Overgestapt van

Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Bitrix24

Because the cost is cheaper. In addition, our partners in Singapore also often use this platform and they have requested to work on it. So, during the project, we completely changed our team's old tools to fit the job.
lee
Totaalscore
  • Sector: Medische apparatuur
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Complete Scam

Beoordeeld op 31/1/2021

If i could provide a lower score, I would. The company falsely advertises integrations with...

If i could provide a lower score, I would. The company falsely advertises integrations with Quickbooks Online, it does not work. The software is a shell, meaning that the purchaser has to "create: every document and infrastructure in order for the application to even come close to working. The very thing that it appears it was designed for ( CRM) fails miserably. You wont even see your deals or opportunities move to the "next stage" without some form of manual manipulation. Telephone integration does absolutely nothing other than clog up your leads with calls with zero info on them. Top all of this off with the complete lack of support ( even in the paid version). They will take days to respond and then its with a canned response about going and researching the answer your self in a pile of some of the worst help files I have seen in my more than 30 years in business. Then, finally capped by this...once you have wasted the $1000.00 for the access to the software and the countless hours and thousands of dollars to try to get it to work with just basic day to day operation....you finally decide that their are much better options available (like Salesfoce) they will refuse to refund you any part of your remaining subscription. BUYER BE WARE- complete and total scam of a solution. DO NOT WASTE YOUR MONEY!

Pluspunten

NONE- very difficult to deploy. Hours upon hours spent in setup ended up being a complete waste of time. Not ONE of the integrations work.

Minpunten

difficult to train staff on, difficult and expensive to obtain support

Overwogen alternatieven

CRM Analytics

Redenen om voor Bitrix24 te kiezen

we were seeking a solution with better CRM and quote abilities.

Redenen om over te stappen op Bitrix24

initial price was more attractive with b24. ended up spending many thousands more with b24 and wasted months of development time that Salesforce would have had available ( out of the box)
Bennett
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Online Time Clock: Bitrix24

Beoordeeld op 23/8/2023

Real-time file sharing.Team collaboration.Task and project management.

Real-time file sharing.Team collaboration.Task and project management.

Pluspunten

It combines CRM, file sharing, time tracking, task and project management tools in one central repository.

Minpunten

I have used Bitrix24 for quite long now and I pike how the vendor technical team respond rapidly to our queries whenever we have issues.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Mediaproductie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Great Software but a lot More than I Need

Beoordeeld op 17/4/2021

I liked all the features and functionality it offers but since the interface was too cluttered with...

I liked all the features and functionality it offers but since the interface was too cluttered with things my team didn't need it had a negative impact on productivity since it took too long to find things. So I ended up stopping using it after a short while. It would be good if there were a stripped down version of this software.

Pluspunten

Bitrix24 is chock full of features. It offers just about every feature I could ask for. And within those features there is a ton of functionality that makes it a really flexible project management system that is able to handle one's needs fully.

Minpunten

The interface is really cluttered. The reason for this is mainly because the software is so full of features – those features have to be placed somewhere. For some users it's probably totally fine, but for my use case it didn't work since the needs of my team are quite simple. We just didn't need all those features. So you could say... just don't use the features. And that could be the case, but the problem is that when onboarding a team and asking them to use it for a few simple tasks it causes information overload for them. It takes them too long to find things and they don't really want to use it. I also received complaints from a user who didn't like the timer clock staring at them the whole time they were using the tool. It puts too much emphasis on being productive and feels like it's too much.

5 van 796 worden weergegeven Lees alle reviews

Bitrix24 - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Bitrix24.

Bitrix24 kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 61,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Bitrix24 heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Bitrix24 ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans, Indonesisch, Italiaans, Japans, Pools, Portugees, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees

Bitrix24 ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Bitrix24 kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

3CX, Apache OpenOffice, Asana, Asterisk, Azure Active Directory, Box, Braintree, DocuSign, Dropbox Business, Dropbox Paper, Evernote Teams, FreshBooks, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Jira, Jotform, LibreOffice, Mailchimp, Mailigen, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, OneDrive, Operations Hub, PayPal, Pipedrive, Plivo, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, SendPulse, Stripe, SugarCRM, Time Doctor, UniSender, WordPress, Xero, Zadarma, Zapier, Zendesk Suite, authorize.net

Bitrix24 biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Bitrix24.