Over Asana

Asana is een oplossing voor werkbeheer die teamsamenwerking en communicatie mogelijk maakt. Gebruik Asana om initiatieven te beheren, projecten op te zetten en vervolgens taken te creëren binnen deze projecten. Wijs taken toe aan je teamleden, voeg ze toe als taakvolgers, deel projecten of vermeld je teamleden in taakopmerkingen om iedereen op de hoogte te houden.

Met Asana heb je geen spreadsheet of e-mail meer nodig om samen te werken en te communiceren over projecten. Deel aantekeningen over taakomschrijvingen en upload bijlagen naar taken, volg en zoek openbare taken, combineer gerelateerde taken met één klik, organiseer taken op prioriteit, bepaal je workflow, ontvang meldingen over updates en taakvoltooiingen en voeg opleveringsdatums toe aan taken. Vervolgens ontvang je meldingen voor alle taken waaraan je bent toegewezen, werk dat belangrijk voor je is of projecten waar je lid van bent in je Asana-inbox.

Asana stelt teams in staat om taken te plannen en organiseren en de voortgang van elk teamlid te volgen. De meerdere werkruimten bieden je een plaats om meerdere teams, projecten en taken te organiseren en op de hoogte te blijven van de voortgang zonder talloze e-mails over en weer te sturen.

De mobiele app van Asana voor iOS en Android biedt toegang tot Asana, waar je ook bent. Je kunt in Asana ook programmatisch gegevens toevoegen en openen via een eenvoudige REST API.

Prijzen vanaf:

€ 10,99/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Abonnement
Prijsmodellen bekijken

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Antigua en Barbuda, Albanië, Argentinië en nog 123 andere, Oostenrijk, Australië, Aruba, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Bulgarije, Bahrein, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Belarus, Canada, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Frans-Guyana, Groenland, Guadeloupe, Guatemala, Guam, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, India, Irak, IJsland, Italië, Jamaica, Jordanië, Japan, Cambodja, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Laos, Libanon, Sri Lanka, Luxemburg, Marokko, Montenegro, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Maldiven, Mexico, Maleisië, Nieuw-Caledonië, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Puerto Rico, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Roemenië, Servië, Rusland, Saoedi-Arabië, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Suriname, El Salvador, Turks- en Caicoseilanden, Thailand, Tunesië, Trinidad en Tobago, Taiwan, Oekraïne, Verenigde Staten, Uruguay, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Samoa, Jemen, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Japans, Portugees, Spaans

Prijzen vanaf:

€ 10,99/maand

  • Gratis proef
  • Gratis versie
  • Abonnement
Prijsmodellen bekijken

Afbeeldingen

Create tasks with due dates, set reminders, and organize them into lists to prioritize and organize work across your team. You can visualize lists your way too. View lists as boards, gantt charts or in calendar form.
Create customizable to-do lists to prioritize and organize work in your My Tasks.
Drag and drop tasks from start to finish in the kanban board view. Any task list can be viewed as a board.
Timeline shows you how each piece of your project fits together so you can start projects on the right foot and hit your deadlines.
See any list of tasks on a calendar to get a clear view of when work is due. See all of each team’s work in one calendar to know exactly who’s doing what by when.
Post status updates, share team-wide announcements, and collaborate on tasks — all in Asana.
Track all your initiatives with project Portfolios. Portfolios show you the real-time status, priority, and progress of all your projects, so you have an accurate view of how you’re tracking toward your goals.
Make sure team members aren’t overwhelmed or underworked and projects are properly staffed with Workload.
Nog 9 andere bekijken
Asana-video
Asana-video
Schermopname van Asana: Create tasks with due dates, set reminders, and organize them into lists to prioritize and organize work across your team. You can visualize lists your way too. View lists as boards, gantt charts or in calendar form. Schermopname van Asana: Create customizable to-do lists to prioritize and organize work in your My Tasks. Schermopname van Asana: Drag and drop tasks from start to finish in the kanban board view. Any task list can be viewed as a board. Schermopname van Asana: Timeline shows you how each piece of your project fits together so you can start projects on the right foot and hit your deadlines. Schermopname van Asana: See any list of tasks on a calendar to get a clear view of when work is due. See all of each team’s work in one calendar to know exactly who’s doing what by when. Schermopname van Asana: Post status updates, share team-wide announcements, and collaborate on tasks — all in Asana. Schermopname van Asana: Track all your initiatives with project Portfolios. Portfolios show you the real-time status, priority, and progress of all your projects, so you have an accurate view of how you’re tracking toward your goals. Schermopname van Asana: Make sure team members aren’t overwhelmed or underworked and projects are properly staffed with Workload.

Functies

Totaal aantal functies van Asana: 255

  • @mentions
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagbeheer
  • Aanvraagtoewijzing
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocanalyse
  • Ad-hocrapportage
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agendabeheer
  • Agile-methodiek
  • Archiveren en retentie
  • Assetbeheer
  • Audittrail
  • Automatische back-up
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Backlog-beheer
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bestuursvergaderingen
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen vastleggen
  • CRM
  • Campagnebehee
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Capaciteitsbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Commissievergaderingen
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Configureerbare workflow
  • Consolidering/rollup
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten genereren
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Fouten bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersprofielen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevenstoewijzing
  • Gegevensvisualisatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Grafische workfloweditor
  • HR-beheer
  • Helpdeskbeheer
  • Herinneringen
  • Ideevorming/crowdsourcing
  • Ideeënbeheer
  • Inboxbeheer
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interne vergaderingen
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leads beheren
  • Levensduurbeheer van producten
  • Leveranciersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingkalender
  • Materialenbeheer
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Notulenbeheer
  • Offertes
  • Office Suite
  • Ondersteuning van agile-software
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Opdrachtenbeheer
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Orderbeheer
  • Overzichtsrapporten
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelslijst
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rangschikking van ideeën
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Releaseplanning
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retrospectievenbeheer
  • Risicobeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Samenwerkingstools
  • Scenarioplanning
  • Scherm delen
  • Scrum-ondersteuning
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Stembeheer
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teamchats
  • Teamkalenders
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdlijnbeheer
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Tools voor opvolging van vergaderingen
  • Traditionele methodologieën
  • Trainingsbeheer
  • Uitnodigingsbeheer
  • Urenregistratie van werknemers
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Verkooppunt
  • Versiebheer
  • Videobeheer
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Volgen van actie-items
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor meerdere talen
  • Voorbereiden van vergaderingen
  • Voorraadbeheer
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Vragenbibliotheek
  • Vrijwilligersbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Werknemersdatabase
  • Werven van talenten
  • Wervingsbeheer
  • Wetgevende vergaderingen
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • iCalendar-ondersteuning

Alternatieven

monday.com

4,6
#1 alternatief voor Asana
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Wrike

4,2
#2 alternatief voor Asana
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen...

ClickUp

4,7
#3 alternatief voor Asana
ClickUp is een fundamenteel nieuwe manier van werken, waarbij afzonderlijke apps zoals taken, documenten, spreadsheets,...

Ravetree

4,4
#4 alternatief voor Asana
Ravetree is an all-in-one work management solution for project-driven organizations and teams with tools for managing...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(9.666)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Asana al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 9.666 worden weergegeven
Syamir K.
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Practical way to manage my daily task and project

Beoordeeld op 3/2/2021

Overall, Asana is one of the most complete Project Management that i ever tried and use. Increasing...

Overall, Asana is one of the most complete Project Management that i ever tried and use. Increasing our effectiveness in planning and tracking a project progress is never a issue with Asana. Deploying a complex project is possible with the help of Kanban method to help us plan the project carefully with visual aid.

Pluspunten

I really like that my team and I can collaborate on project and task easily. The Gantt chart let us to planning a project effectively as we can visualized the activities that related with the project. Resource space has unlimited size that we can add to the project and view which project is dependable or assign to the resource.

Minpunten

There are not much downside that i can thinking while operating this software. The feature is well build and really responsive with my need in completing my project and daily task. The only thing that i think that they should improve is the video tutorial, there are some of the feature that not covered by the video tutorial.

Suhaila S.
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Set task priority easily

Beoordeeld op 20/4/2021

Getting task and project organized is very easy to do with this software. The messenger hub really...

Getting task and project organized is very easy to do with this software. The messenger hub really helping me and my team to communicate better in discussing and sharing files with each other. Overall, all my experience with this software are great so far.

Pluspunten

I really love that that i can manage my team task and project collaboration to be more organized and quickly tracking the project progress percentage. The timeline for the project can be set ahead of time so we won't missing the due date for the project. Repetitive daily task also one of the best feature that can be done with this software.

Minpunten

I need to use other solution for managing a complex project, as Asana can only handle a basic project and missing feature like project budgeting and project timeline. Some of the tools is too confusing too us, and i had abandon it completely as i can find workaround to make it work, even after contacting for a support from customer support.

Aliz G.
Totaalscore
  • Sector: Computerhardware
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Good Startup Project Management Tool

Beoordeeld op 30/9/2019

It was a very good tool to use, highly user friendly, quite effective and very visually attractive....

It was a very good tool to use, highly user friendly, quite effective and very visually attractive. This tool is great for startups in my opinion and the price is fair for the features it has.

Pluspunten

I like how user friendly it is, the aesthetics (looks), it's very neat and colorful at the same time, it provides a good option for organization and I think it's a good tool for startups, it makes planning, task assignment, tracking and registering much easier.

Minpunten

I think the software is amazing but it lacks some features seen on more robusts tools such as Zoho Projects, still, this tool can integrate with other small tools that can give you access to Gantt Charts or timelines, etc. The problem is you have to pay for those additional integrations.

Maszni A.
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Best for managing customer feedback

Beoordeeld op 22/3/2021

We are very happy implementing Asana into our work system as it has help us greatly managing our...

We are very happy implementing Asana into our work system as it has help us greatly managing our work. Every team member has a very clear work description with this software especially when we are collaborating on project.

Pluspunten

What i really like with Asana that i have use is managing customer feedback and filter it to forward it the respective department. It help us to track the ticket opened by customer, and track the ticket progress either is has been taken action and can be closed.

Minpunten

There are not many integration that can be linked with this software. I need a integration with Github and has making a request to the developer, but still has no respond for it. It will help so much for a Information Technology staff user like me to managing the Helpdesk between Asana with our current system.

Kurt H.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Asana is Great for Task Management

Beoordeeld op 14/3/2021

Asana has been an essential tool for our agency to centralize task management and have a tool to...

Asana has been an essential tool for our agency to centralize task management and have a tool to help us keep on task.

Pluspunten

We are a digital marketing agency and we use Asana daily for managing tasks, both custom requests that come in from the client and monthly recurring tasks. It's perfect as a central portal where the team can see everything due and what is happening with tasks, vs. everything being lost in separate strings of emails. Asana has saved a lot of tasks from getting off track. We've been improving how we use it a lot in the last year, organizing it by client and devoted sections within each client to easily track different types of tasks, such as "Items Due from the Client" vs. "Monthly Recurring Tasks" or "Special Projects" etc. It's also really handy to have the phone app in addition to the computer version for working tasks on the go.

Minpunten

It works great for the task management aspect, but it would be great if it had budgeting and time planning functionality, so we did not have to go to separate solutions for that. It would also help to see general account or project status items, but we might be able to figure out a workaround to make that happen as we have on some other needs.

5 van 9.666 worden weergegeven Lees alle reviews

Asana - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Asana.

Asana kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 10,99/maand
  • Prijsmodel: Gratis, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

We hebben geen informatie over functies van Asana

Asana heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Asana ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Japans, Portugees, Spaans

Asana ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Asana kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Automate.io, Bitium, Box, Campaign Monitor, CloudApp, Dropbox Business, Everhour, Evernote Business, Front, GitHub, Glip, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Grow, Harvest, HipChat, Hubstaff, IFTTT, Instabug, Jira, JotForm, LambdaTest, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Newton, Okta, OneDrive, OneLogin, Pipedrive, Pivotal Tracker, Screenful, Slack, SupportBee, TMetric, Time Doctor, TimeCamp, Timely, Toggl Track, Tray.io, Twist, Unito, Usersnap, Velocity, Weekdone, Wufoo, Zapier, Zendesk, Zenefits

Asana biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Asana.