Over Asana

Asana is een oplossing voor werkbeheer die teamsamenwerking en communicatie mogelijk maakt. Gebruik Asana om initiatieven te beheren, projecten op te zetten en vervolgens taken te creëren binnen deze projecten. Wijs taken toe aan je teamleden, voeg ze toe als taakvolgers, deel projecten of vermeld je teamleden in taakopmerkingen om iedereen op de hoogte te houden.

Met Asana heb je geen spreadsheet of e-mail meer nodig om samen te werken en te communiceren over projecten. Deel aantekeningen over taakomschrijvingen en upload bijlagen naar taken, volg en zoek openbare taken, combineer gerelateerde taken met één klik, organiseer taken op prioriteit, bepaal je workflow, ontvang meldingen over updates en taakvoltooiingen en voeg opleveringsdatums toe aan taken. Vervolgens ontvang je meldingen voor alle taken waaraan je bent toegewezen, werk dat belangrijk voor je is of projecten waar je lid van bent in je Asana-inbox.

Asana stelt teams in staat om taken te plannen en organiseren en de voortgang van elk teamlid te volgen. De meerdere werkruimten bieden je een plaats om meerdere teams, projecten en taken te organiseren en op de hoogte te blijven van de voortgang zonder talloze e-mails over en weer te sturen.

De mobiele app van Asana voor iOS en Android biedt toegang tot Asana, waar je ook bent. Je kunt in Asana ook programmatisch gegevens toevoegen en openen via een eenvoudige REST API.

Prijzen vanaf:

€ 13,49/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Antigua en Barbuda, Albanië, Argentinië , Oostenrijk, Australië, Aruba, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Bulgarije, Bahrein, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Belarus, Canada, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Frans-Guyana, Groenland, Guadeloupe, Guatemala, Guam, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, India, Irak, IJsland, Italië, Jamaica, Jordanië, Japan, Cambodja, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Laos, Libanon, Sri Lanka, Litouwen, Luxemburg, Letland, Marokko, Montenegro, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Maldiven, Mexico, Maleisië, Nieuw-Caledonië, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Puerto Rico, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Roemenië, Servië, Rusland, Saoedi-Arabië, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Suriname, El Salvador, Turks- en Caicoseilanden, Thailand, Tunesië, Trinidad en Tobago, Taiwan, Oekraïne, Verenigde Staten, Uruguay, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Samoa, Jemen, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Japans , Koreaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

€ 13,49/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Asana Software - 1
Asana Software - 2
Asana Software - 3
Asana Software - 4
Asana Software - 5
Asana Software - 6
Asana Software - 7
Asana Software - 8
Asana Software - 9
Asana Software - 10
Asana Software - 11
Asana Software - 12
Asana Software - 13
Asana Software - 14
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Asana-video
Asana-video
Asana Software - 1
Asana Software - 2
Asana Software - 3
Asana Software - 4
Asana Software - 5
Asana Software - 6
Asana Software - 7
Asana Software - 8
Asana Software - 9
Asana Software - 10
Asana Software - 11
Asana Software - 12
Asana Software - 13
Asana Software - 14

Functies

Totaal aantal functies van Asana: 217

  • @mentions
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Agendabeheer
  • Agile-methodiek
  • Archiveren en retentie
  • Audittrail
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Automatisering van formulieren
  • Backlog-beheer
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van display ads
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Brainstormen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • Bugs/problemen opsporen
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Compliance bijhouden
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Fouten bijhouden
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensvisualisatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafieken maken
  • Grafische workfloweditor
  • Herinneringen
  • Ideevorming
  • Ideeënbeheer
  • Innovatiebeheer
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interne vergaderingen
  • KPI-controle
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kanban-bord
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leads beheren
  • Levensduurbeheer van producten
  • Live chatten
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingkalender
  • Mediaplanning
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere projecten
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multi-afdeling/project
  • Multi-board
  • No-code
  • Notitiebeheer
  • Notulen
  • Offertes
  • Office Suite
  • Online implementatie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Planningtools
  • Portefeuillebeheer
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Productiviteitstools
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • ROI bijhouden
  • Rangschikking van ideeën
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Releaseplanning
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retrospectievenbeheer
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Samenwerkingstools
  • Scenarioplanning
  • Scherm delen
  • Scrum-ondersteuning
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spreadsheetweergave
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaken maken
  • Taak voor bovenliggend item
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Takenbordweergave
  • Takenlijst
  • Teammanagement
  • Termijnbewaking
  • Terugkerende taken
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijdlijnbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang voor gasten
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toewijzing en planning van resources
  • Traditionele methodologieën
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Veranderingsbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Versiebheer
  • Visualisatie
  • Visueel workflowbeheer
  • Visuele analyse
  • Volgen van actie-items
  • Voor IT-project management
  • Voor creatieve bureaus
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voorbereiden van vergaderingen
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Werknemersdatabase
  • Werkprognoses
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Microsoft Teams

4,5
#1 alternatief voor Asana
Microsoft Teams is een chatgebaseerde werkruimte in Office 365 waarmee gebruikers kunnen samenwerken aan documenten,...

Wrike

4,3
#2 alternatief voor Asana
Wrike is een tool voor samenwerking en projectmanagement waarmee gebruikers projecten van begin tot eind kunnen...

Smartsheet

4,5
#3 alternatief voor Asana
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen,...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternatief voor Asana
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(11.781)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Asana al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 11.781 reviews worden weergegeven
Vielka
Totaalscore
  • Sector: Hoger onderwijs
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Asana es la excelencia en organización

Beoordeeld op 4/10/2022

Asana es un sistema muy adecuado para la constitución de proyectos rápidos o a corto plazo y que no...

Asana es un sistema muy adecuado para la constitución de proyectos rápidos o a corto plazo y que no se te dificulte por el tiempo. Facilita de muchas maneras las tareas del día a día.

Pluspunten

Que puedo utilizarla en distintos lugares sin necesidad de estar estacionaria para la resolución de problemas y organización de documentos concretos.

Minpunten

Hasta ahora he trabajado de manera muy eficiente con Asana.

Vinod
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Good starter for Agile Project Management

Beoordeeld op 13/11/2022

Excellent for small company managed projects.

Excellent for small company managed projects.

Pluspunten

If you want to learn Agile with Kanban, Asana is good for you. Its easy to use product for IT, HR , finance and non tech people. UI UX is great. Easy deployment on cloud. Free to try and good for small company.

Minpunten

It has basic features and good for small projects and small team. Software management projects are easy. It is not for waterfall method.

Overwogen alternatieven

Microsoft Project

Redenen om voor Asana te kiezen

MS project has limited feature and not agile.

Overgestapt van

Microsoft Project

Redenen om over te stappen op Asana

Asana is cloud based, scalable and good for small team.
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Overheidsadministratie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

It's very useful and has many communication skills

Beoordeeld op 30/10/2022

Pluspunten

It's very exciting to use I mange tasks and milestone

Minpunten

We need be free for 4 users and I can use all features software

Penny
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Review for Asana

Beoordeeld op 23/9/2022

I truly appreciate it. I have used it in my previous company and I also use it in my personal life....

I truly appreciate it. I have used it in my previous company and I also use it in my personal life. I tried to introduce it to my husband for work and our personal use, as well as my new job but people are finding it difficult to use. I believe in it and want to use it even more at work but without the other staff using it, I can only use it as a task list for myself - still satisfied with that though, I love it! Overall, Asana is a great tool for planning and organizing, I will always support it!

Pluspunten

I really appreciate the tracking features, Asana has allowed me to stay on top of my work and responsibilities by way of some very supportive features. I like being able to create checklists and checking off tasks that have been completed. I like that I can use this to plan out future events and use it for brainstorming. I also like you can set reminders of tasks but still be able to edit them.

Minpunten

I wish I was able to assign multiple people to one task. Also, Asana is not super user-friendly to those that are not used to it. I learned about Asana through my previous job, I tried to implement it with my new coworkers but they are not comfortable using it as it was not as user-friendly for them. I would suggest providing how-to videos for users to follow as support isn't strong either.

Overwogen alternatieven

Slack

Redenen om over te stappen op Asana

It was not my choice when I worked at a previous job but, now that I know its benefits, I still continue to use it at my new place of employment.
Maite
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Asana is the best Project manager app that's the end of the discussion

Beoordeeld op 21/10/2022

From the moment I knew Asana existed I understand right away how this would simplify not only my...

From the moment I knew Asana existed I understand right away how this would simplify not only my work but my live routine. It's such an amazing app and it's free to use! Many apps have a free version that doesn't work properly or have too many limitations to understand it properly.. with asana you can you use the free version to do the basics 100% right and helps you develop a organizational habit most of us don't know we need.

Pluspunten

I love how easy and intuitive it is to use. Im able to manage projects with different templates and manager integrated task how ever I want. I love that i'm able to integrate other apps such as google calendar or google drive and have a workflow kind of automated. What i love the most is that anything can be done by reading all the available options and everyone in my team has learned really fast by understanding all the benefits this software brings to our workflow.

Minpunten

I haven't found something i don't like but this may be due to the fact im only using the Free version until my whole team gets around Asana usage with the basics. I'm definitely planning on upgrading!

Overwogen alternatieven

Trello

Redenen om over te stappen op Asana

Asana works best for big teams and remote work. Compare to Trello, Asana is further more complete when talking about functionality
5 van 11.781 worden weergegeven Lees alle reviews

Asana - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Asana.

Asana kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 13,49/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Asana heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Asana ondersteunt de volgende talen:

Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Japans, Koreaans, Nederlands, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Zweeds

Asana ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Asana kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Creative Cloud, Automate.io, Bitium, Box, Bridge24, Campaign Monitor, Canva, Clockify, Clockwise, Clockwise, CloudApp, Confluence, Coview, Dashworks, Dropbox Business, Everhour, Evernote Teams, Expiration Reminder, Figma, Front, GitHub, GitLab, Glip, Gmail, Google Calendar, Google Drive, Google Sheets, Grow, Harvest, HipChat, HourStack, Hubstaff, IFTTT, InVision App, Instabug, Instagantt, Jira, Jotform, LambdaTest, Looker, Loom, Lucidchart, MailBird, Mailchimp, Make, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, Microsoft Teams, Newton, Okta, OneDrive, OneLogin, PMPeople, Pipedrive, Pivotal Tracker, Rollbar, Salesforce Sales Cloud, Screenful, ServiceNow, SkedPal, Slab, Slack, Status Hero, SupportBee, SyncEzy, TMetric, Tableau, Time Doctor, TimeCamp, Timely, Toggl Track, TrackingTime, Transcend, Tray.io, Twist, Unito, Usersnap, Velocity, Vimeo, WebWork Time Tracker, Weekdone, Whimsical, Wistia, Wufoo, Ybug, Zapier, Zendesk Suite, Zenefits, Zoho Cliq, Zoho Flow, atSpoke

Asana biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Asana.