Over Caspio

Caspio is een platform voor het creëren van aangepaste online databasetoepassingen zonder de noodzaak van programmeerkennis voor zakelijke ontwikkelaars en ondernemers. Het online databaseplatform is ontworpen om gebruikers snel en zonder enige codering te helpen zakelijke toepassingen, aangepaste formulieren en rapporten te creëren.

Met een intuïtieve app-ontwerpfunctie op basis van aanwijzen en klikken kunnen niet-technische zakelijke gebruikers snel aangepaste web-apps creëren tegen een fractie van de kosten in vergelijking met traditionele software-ontwikkeling. Alle door Caspio aangedreven apps kunnen naadloos worden geïmplementeerd op de eigen bedrijfswebsite, intranet, CMS, blog of een andere weblocatie van de gebruiker.

Organisaties van elke omvang kunnen het Caspio-platform gebruiken om aangepaste apps te creëren die processen stroomlijnen, de workflow verbeteren en veel meer flexibiliteit opleveren. Caspio is een gecertificeerde partner van Amazon Web Services en Microsoft.

Prijzen vanaf:

US$ 100,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Caspio

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Australië, België, Brazilië, Canada , Zwitserland, China, Duitsland, Denemarken, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Hongkong SAR van China, Ierland, Israël, India, Japan, Koeweit, Mexico, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Filipijnen, Polen, Saoedi-Arabië, Zweden, Verenigde Staten, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans , Italiaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 100,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Caspio

Afbeeldingen

Caspio Software - 1
Caspio Software - 2
Caspio Software - 3
Caspio Software - 4
Caspio Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Caspio-video
Caspio-video
Caspio Software - 1
Caspio Software - 2
Caspio Software - 3
Caspio Software - 4
Caspio Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Caspio: 335

  • API
  • Aandelenbeheer
  • Aangepaste ontwikkeling
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocaanvraag
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Aggregeren en publiceren van gegevens
  • Agile-methodiek
  • Analyse van klantenservices
  • Apotheek software
  • Archiveren en retentie
  • Asset Lifecycle Management
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisch aanvullen
  • Automatische back-up
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Back-up en herstel
  • Backorderbeheer
  • Batchverwerking
  • Beddenbeheer
  • Behandelingsschema
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van claims
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe patiënten
  • Beheer van fondsenwerving
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van gegevenswoordenboek
  • Beheer van interne patiënten
  • Beheer van kopers
  • Beheer van labinformatie
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Beheer van patiëntenstroom
  • Beheer van problemen
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van rechtszaken
  • Beheer van retailvoorraad
  • Beheer van speciale bestellingen
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Beleidbeheer
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestandsopslag
  • Bestellingen bijhouden
  • Betalingen verwerken
  • Betalingsherinneringen
  • Beveiligde berichtenuitwisseling
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Casusbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Client Chart Audit Tools
  • Code afdwingen
  • Code development
  • Code editing
  • Commissiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboards maken
  • Databaseconversie
  • Databaseondersteuning
  • Dataconnectors
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Donaties bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Door leveranciers beheerde voorraad
  • Dossierbeheer
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • EHR/EMR-integratie
  • EMR/EHR
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Email Reminders
  • Energierekeningen
  • Enkelvoudige paginaweergave
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurbetaling
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Feedbackbeheer
  • For Financial Institutions
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Fouten bijhouden
  • Foutopsporing
  • Functies en berekeningen
  • Gamification
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersbeheer
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevensmigratie
  • Gegevensmodellering
  • Gegevensreplicatie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevenstoewijzing
  • Gegevensvisualisatie
  • Geschiktheidsverificatie
  • Geïntegreerde database
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Grafieken maken
  • Grafische gebruikersinterface
  • Grafische workfloweditor
  • Groepsnotities
  • Gzamenlijke ontwikkeling
  • Herinneringen
  • Herinneringen voor telefoongesprekken
  • Historische verslaglegging
  • Ideeënbeheer
  • Implementatiebeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Intake van patiënten
  • Intakebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Inventarisatie
  • Iteratiebeheer
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Kitting
  • Klanten volgen
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Laboratoriumresultaten
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leveranciersbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Maatwerk
  • Machtigingen bijhouden
  • Magazijnbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Medische facturering
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele dashboards
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multi-specialisten
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Naleving van AVG
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Niveau van zorgevaluatie
  • No-code
  • No-show bijhouden
  • Offertes
  • Onafhankelijk van elektronisch medisch dossier
  • Ondersteuning meerdere programmeertalen
  • Onkosten bijhouden
  • Online implementatie
  • Online reserveren
  • Ontslagbeheer
  • Ontwikkeling van web-apps
  • Ontwikkeling voor mobiel
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Openbare dashboards
  • Opnieuw plannen
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Overzichtsrapporten
  • Patiëntbetrokkenheid
  • Patiëntbewaking
  • Patiëntcommunicatie
  • Patiëntenbeheer
  • Patiëntlocatie bijhouden
  • Patiëntplanning
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Planning voor artsen
  • Portal voor patiënten
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatieanalyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Privédashboards
  • Problemen bijhouden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productcatalogus
  • Productidentificatie
  • Profielen van sollicitanten
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projectplanning
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referentiebeheer
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Relationeel
  • Releasebeheer
  • Resourceaanvraag
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Retourbeheer
  • Risicobeheer
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Scorekaarten
  • Segmentering
  • Servicecatalogus
  • Sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Softwareontwikkeling
  • Status bijhouden
  • Subsidiebeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taxatie en beoordeling
  • Teamnotities
  • Teamopdrachten
  • Tekstbewerking
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Terugkerende orders
  • Test- en kwaliteitscontrole
  • Testen van compatibiliteit
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang tot medische dossiers
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toelatingsbeheer
  • Toepassingsbeheer
  • Tools voor exploratie
  • Traditionele methodologieën
  • Vaardigheden bijhouden
  • Veelgestelde vragen
  • Vergunningverlening
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkooprapporten
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Verzoeken escaleren
  • Virtualisatie
  • Visueel modelleren
  • Voor de AEC-sector
  • Voor meerdere talen
  • Voor no-code development
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor ontwikkelaars
  • Voorgedefinieerde modules
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Vrijwilligersbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtdiensten plannen
  • Wachtlijstbeheer
  • Wachttijden bijhouden
  • Web- en mobiele apps ontwikkelen
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Werkorderbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfbetaling
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • Zorgoverzichten
  • Zorgplanbeheer
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

kintone

4,7
#1 alternatief voor Caspio
Bouw snel en moeiteloos zakelijke toepassingen en database-apps. Geen enkele codering vereist.

Airtable

4,7
#2 alternatief voor Caspio
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de...

Knack

4,4
#3 alternatief voor Caspio
Knack helpt organisaties om alledaagse innovators in staat te stellen echte problemen op te lossen. Door gebruik te...

Quickbase

4,5
#4 alternatief voor Caspio
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(181)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,5/5

Heb je Caspio al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 181 reviews worden weergegeven
Daniel
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

High Feature Low-Code SAS

Beoordeeld op 11/6/2020

After trialing a large number of low-code software, this option was a clear winner due to the...

After trialing a large number of low-code software, this option was a clear winner due to the customizability of apps and compatibility with wordpress.

Pluspunten

Fully featured software. Rock-solid infrastructure. There is few things that we have found can't be done with capsio. Any additional features can be custom developed. Unlimited users, unlimited tables. Dataviews can be purchased cheaply. Specialists also provide very helpful 24/7 live chat support.

Minpunten

Storing 10,000+ of photos inside the apps can become a bit expensive.

Overwogen alternatieven

Zoho Creator en Kissflow

Redenen om voor Caspio te kiezen

Improve security & functionality.

Redenen om over te stappen op Caspio

Features, security, reliability, industry leadership.
Michelle
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The Best Customer Service and Product for No-Code Platforms

Beoordeeld op 18/8/2022

I'm very happy with the way Caspio allows me to generate a multitude of reports. This is vitally...

I'm very happy with the way Caspio allows me to generate a multitude of reports. This is vitally important when setting an annual budget and seeing the areas where my company needs to grow.

Pluspunten

I found Caspio to be very easy to work with even though I have a limited understanding on No-Code Platforms. I watch my tech person as he works on the App (through Zoom screen share) and I have been able to learn a lot just by watching him navigate around the Tables, Data Pages, Trigger Actions and Tasks. The more I see, the more I'm learning, and the more I want to learn and grow.

Minpunten

I would like there to be an "undo" function in the event that data gets removed from a table (which happened to me when I inadvertently deleted an entire table and needed to pay $50 to restore it. It would be nice to have an undo function that could reverse the last operation.

Antwoord van Caspio

Hi Michelle! Thank you for sharing your experience with us. This made our day! We'll make sure to pass your feedback as a valid suggestion to the concerned team.

Craig
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Great potential, but stay away if you're not an enterprise client

Beoordeeld op 9/7/2018

Pluspunten

- Basic database builder tools have more built-in options than similar software, so it's easier and faster to build more complex setups

- If you don't know code, the interface and logic is very close to MS Excel, so the learning curve isn't too bad

- Easy to embed and publish applications

- Has an unlimited app user model (though not administrators), which is superior to other database app builders that limit user capabilities and charge based on users. This is ideal for customer-facing applications where users need to be able to more advanced functions outside of simply viewing.

- Offer a free plan that is fairly well featured, though would only be useful for internal or personal apps

Minpunten

- Pricing structure is highly frustrating for a small business user or team. Basic paid plans have no access to APIs, Zapier, or automation/importing, which is high for the base plan compared to similar apps. To get those features, the next level jumps over 4x higher.

- "Datapages" allotted for each plan (which is the foundation of the app) are misleading since similar competitors use an allowed number of "apps". Some basic applications in Caspio need 10-20 data pages, but the basic plan only allows 5. Ultimately a large amount of time was spent figuring out how to cut out pages and combine features, killing user experience.

- Had a bad experience with customer support (sales) when I accidentally deleted an entire table. Was informed that as a basic/free trial user they would have to charge me to get the table back, even though it existed. And days saved was only a few, so had to quickly decide. They were not sympathetic to my plight even as I was in the evaluation stage.

- If you're a major enterprise with a large budget and some programmers, Caspio may be an ideal solution. If you're a small business, be very careful when evaluating and I'd recommend looking elsewhere. The subscription models and definitions are confusing and you may find yourself with an app built during the free trial and realizing you can't possibly afford to launch it.

Eva
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Product and Easy to Use

Beoordeeld op 28/7/2022

Overall, I have been extremely happy with Caspio. There is a lot of information in the form of...

Overall, I have been extremely happy with Caspio. There is a lot of information in the form of videos and articles to help learn how to use the software. Also, their customer service is very responsive and has been able to help me with any issues I have had along the way.

Pluspunten

The Caspio platform was easy to use and I was able to get an application started within a week of learning the software. Their customer service is great and very willing to help with any issues I had.

Minpunten

It was a little difficult to figure out how to get the app onto a website. I am not trained in coding, so I had to learn how to do a lot of things to get the app to work exactly the way I wanted it to.

Antwoord van Caspio

Thank you for taking the time to share your feedback, Eva!

Ubaldo
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

CASPIO for small office applications

Beoordeeld op 22/8/2022

I am overall pleased as a database platform. It has allowed me to develop applications that are...

I am overall pleased as a database platform. It has allowed me to develop applications that are being used daily by two small offices. Like any development, there are always bugs that I need to work out due to my mistakes, as CASPIO has proven to be fairly stable. When I have encountered issues that are not my fault and come from CASPIO, the ticket system has helped resolved. Currently, I only have one ticket and feedback is that bug was found and will be fixed in coming release or so. This is a minor bug dealing with formatting of tables, hence able to wait.

Pluspunten

I like that this is a low code platform, but with the right experience and level are able to take advantage of building blocks like HTLM where script can be merged. This really expands the capabilities of some basic applications. For example, I am able put in CSS and Javascript to provide access and provide buttons to the the correct members. Overall, CASPIO is simple to understand as it relates Table data to a Datapage.

Minpunten

It is a bit pricy and the biggest issue I have is data storage. As a database it is great, although it has a limit in records that I think is low compared to price. But this data records can be overcome and if need pass on the cost. But the data file storage is very limited. This reduces my capability in being able to provide my customer with applications that also manage their documents. I had the need to use other solutions for data storage since my customer needs to upload files for their clients and would quickly run to the limit of 10GB. One important think to consider is my business case where my clients require retention of data for at least 7 years. If they use 5 or around that GB per year, the 10GB will not hold and buying more from CASPIO is expensive.
Note: similar to this is the SMS but not to the degree of data storage. For SMS, I have opted to integrate with Twilio as the overall price for number of SMS made more sense.

Antwoord van Caspio

Hi Ubaldo! Thank you so much for taking the time to share your feedback. We'll make sure to pass your feedback as a valid suggestion to the concerned team to make positive changes.

5 van 181 worden weergegeven Lees alle reviews

Caspio - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Caspio.

Caspio kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 100,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Caspio heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Caspio ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Russisch, Spaans

Caspio ondersteunt de volgende apparaten:

Caspio kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Box, Dropbox Business, Google Drive, Google Maps, Microsoft 365, OneDrive, PayPal, Stripe, Twilio, Twitter, WordPress, Zapier

Caspio biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Caspio.