Over Pipedrive

Pipedrive is een tool voor CRM en het beheer van de verkooppijplijn voor kleine en middelgrote verkoopteams. Het is ontworpen via een samenwerking tussen ervaren verkopers en ex-medewerkers van Skype. Pipedrive organiseert leads op een manier waardoor je altijd een goed overzicht van de verkoopactiviteiten hebt en waardoor je je eerst op de meest belangrijke deals concentreert.

Wanneer je Pipedrive opstart, kom je altijd terecht bij één enkele, gestroomlijnde weergave van je verkoopproces. Het geeft duidelijkheid en zorgt ervoor dat je hele team vanuit dezelfde basis werkt. Je e-mails, oproepen en voortgang worden automatisch bijgehouden. Pipedrive vereenvoudigt het proces, zodat jij je kunt concentreren op datgene waar je het beste in bent. Omdat de pijplijn je uitgangspunt is, houdt Pipedrive je acties gericht op de juiste doelen en zijn deze realistisch in plaats van idealistisch.

Pipedrive kan worden geïntegreerd met Google Contacten, Google Agenda en andere Google-apps en is toegankelijk via een desktop of mobiel apparaat.

Prijzen vanaf:

€ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Azerbeidzjan, Barbados, Bangladesh, België, Bulgarije, Bahrein, Bolivia, Brazilië, Botswana, Belarus, Canada, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Spanje, Finland, Fiji, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Georgië, Frans-Guyana, Ghana, Gibraltar, Griekenland, Guatemala, Guam, Hongkong SAR van China, Kroatië, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, India, Iran, IJsland, Italië, Jamaica, Japan, Cambodja, Kiribati, Zuid-Korea, Koeweit, Kazachstan, Libanon, Liechtenstein, Sri Lanka, Litouwen, Luxemburg, Letland, Marokko, Monaco, Marshalleilanden, Noordelijke Marianen, Malta, Mauritius, Mexico, Maleisië, Nieuw-Caledonië, Norfolk, Nigeria, Nederland, Noorwegen, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Puerto Rico, Portugal, Palau, Paraguay, Roemenië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Zweden, Singapore, Slovenië, Slowakije, Senegal, Thailand, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Verenigde Staten, Uruguay, Venezuela, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks

Prijzen vanaf:

€ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Pipedrive Software - 1
Pipedrive Software - 2
Pipedrive Software - 3
Pipedrive Software - 4
Pipedrive Software - 5
Pipedrive Software - 6
Pipedrive Software - 7
Pipedrive Software - 8
Pipedrive Software - 9
Pipedrive Software - 10
Pipedrive Software - 11
View 13 more
Pipedrive-video
Pipedrive-video
Pipedrive Software - 1
Pipedrive Software - 2
Pipedrive Software - 3
Pipedrive Software - 4
Pipedrive Software - 5
Pipedrive Software - 6
Pipedrive Software - 7
Pipedrive Software - 8
Pipedrive Software - 9
Pipedrive Software - 10
Pipedrive Software - 11

Functies

Totaal aantal functies van Pipedrive: 161

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Analyse van verkooptrends
  • Artsenbeheer
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van kopers
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Bellijstbeheer
  • Bestandsbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatbot
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Donorenbeheer
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Feedbackbeheer
  • For Financial Institutions
  • For Mac Devices
  • For Real Estate Agencies
  • For Small Businesses
  • For Startups
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensextractie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Geotargeting
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Integratie van derden
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Klanten volgen
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Live chatten
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere sites beheren
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Modellering en simulatie
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Onkosten bijhouden
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Oproepen opnemen
  • Opzeggingenbeheer
  • Overdrachten en routering
  • Overzichtsrapporten
  • Paginaweergaven bijhouden
  • Patiëntcommunicatie
  • Patiëntenbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Teamopdrachten
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Vastgoedbeheer
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor meerdere talen
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor vastgoed
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Weergave van grafische gegevens
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternatief voor Pipedrive
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor Pipedrive
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Zoho CRM

4,3
#3 alternatief voor Pipedrive
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Dynamics 365

4,3
#4 alternatief voor Pipedrive
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(2.437)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Pipedrive al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 2.437 reviews worden weergegeven
David
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

An amazing CRM for sales folks!

Beoordeeld op 19/7/2022

Pipedrive is an ideal solution for small to mid-size teams. It certainly isn't going to have the...

Pipedrive is an ideal solution for small to mid-size teams. It certainly isn't going to have the same power as Salesforce, but sometimes you need a reasonably priced family Sedan, not an 18-Wheeler Transport.

Pluspunten

Pipedrive has everything you need to track your sales pipeline and customers in a CRM! It also has very powerful exporting capabilities to get deals that don't close into re-marketing systems

Minpunten

I can't really think of any major complaints. We tried their live chat software and couldn't get the notifications to work, and it was actually a huge hassle to cancel the free trial, but that was a minor annoyance and only happened once, everything else has been fatastic.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Good enough for your sales team

Beoordeeld op 30/7/2022

Pipedrive is an excellent software for sales CRM purpose. Very easy to deploy, sales pipeline is...

Pipedrive is an excellent software for sales CRM purpose. Very easy to deploy, sales pipeline is customizable and it is actually a good match for SaaS type of companies. We can add next activity, log them and put necessary documentation in the deals. Having subscription and invoice options are really useful to track revenues. The reporting section is useful and there are plenty of metrics. It is possible to create different dashboards with certain metrics. Lead Booster add-ons cane be useful so that you can add chat bot or connect your web forms.

Pluspunten

Great tool to track and manage end-to-end sales activities.
I like the illustrations when a deal is closed :)
Possibility to integrate with many tools.
Simple UI.
Good reporting section with customizable dashboards.
Forecasting and revenue tracking options - good for SaaS companies.

Minpunten

When we had a smaller team, we just wanted to have a tool that we could use to track leads and deals. As we wanted to have more teams like marketing, client success and HR to use CRM, Pipedrive is not that capable. Another issue is that you need to pay extra to use some custom fields in the reporting.

Michelle
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

A CRM System that just Works for Sales Management

Beoordeeld op 12/11/2020

Overall a good experience using the platform my new team members just needed two days of training...

Overall a good experience using the platform my new team members just needed two days of training and found it easier to use.

Pluspunten

Easy to manage different pipelines for different sales projects. The email template is one of the key features we like as it allows us to format our emails and the fields are filled in automatically, so every client receives a quality email without spending time typing out individual emails. Like the filter system that allows you to select just the clients, you wish to target and even the group email shot is an excellent tool we use often. We have added out funnels and Xero to the platform and both work perfectly with Pipedrive. Our market profile is primarily created on google documents and we have ease of importing the information onto the Pipedrive pipeline. We use the activities to set reminders which allows us to keep track of our work tasks on a given day. For sales, you can modify the platform to include the key features that you would like for your company and client information to be saved. Allows you to make group amendments in list form for a high volume of clients so if you need to split the work between the team this is an excellent tool.

Minpunten

The emails received are not automatically assigned to a client and sometimes land on other client's deals in Pipedrive. There seems to be a lot of downtime of late and we have had several clients confirm that they have not received the email off Pipedrive. There is a lot of new additions to Pipedrive but not enough time to learn them this can be a pro and a con. The support is not always available for immediate help. There is no key information once Pipedrive is down of who you can contact for support. I don't like the Lead section it really just sits there quite useless to us.

Alfredo
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

My best CRM platform but...

Beoordeeld op 15/7/2022

I have been using PD for more than 3 years, and I love it... in fact I recommended it to some...

I have been using PD for more than 3 years, and I love it... in fact I recommended it to some colleagues of mine. I used it for a very particular selling task in my job. During first year I increased sales 20%, second year was 2020... and you know. I was preparing it fore this new period, but then one of the sales teams I admire the most in my business began to use another CRM very specific for this sector, and then...

Pluspunten

I think (because i tried others), this is a software with a great ease of use and configurability, and especially it is a software that becomes addictive to use, which returns in profits for your business. Lately, a lot of updates were being made focused on controlling the communication with the client itself. Good Tech Asist too!

Minpunten

If I have to point a "Con" is about these updates I said before... Every new feature has a limited range of use if you don't want to pay more.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM

Redenen om voor Pipedrive te kiezen

Access makes many things pretty good, but it's not the ideal solution as a CRM software, I think.

Overgestapt van

Microsoft Access

Redenen om over te stappen op Pipedrive

Ease of use and configurability, and its interface
Andrés
Totaalscore
  • Sector: Public relations en communicatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Massive Pipedrive fan

Beoordeeld op 12/7/2022

Being able to manage our customer base and network in an easy and usable way. Also it has become my...

Being able to manage our customer base and network in an easy and usable way. Also it has become my second brain. Best software I have found for this. Strongly recommend.

I have used [SENSITIVE CONTENT] coaching and group sessions to get more skilled in using Pipedrive. I also recommend [SENSITIVE CONTENT] He is very good.

Pluspunten

Ease of use, good service. I also appreciate how fast they ship updates.

Minpunten

It is a little bit too much focused on sales for me, as I am mainly using the CRM features but I understand that that is its main use for most people.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om voor Pipedrive te kiezen

It was recommended to me.

Overgestapt van

Highrise

Redenen om over te stappen op Pipedrive

Cheaper and more lightweight and web based. Also I saw how fast people were adopting it.
5 van 2.437 worden weergegeven Lees alle reviews

Pipedrive - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Pipedrive.

Pipedrive kent de volgende prijsmodellen:

Pipedrive heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Pipedrive ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks

Pipedrive ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Pipedrive kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

APIANT, Act-On, ActiveCampaign, ActiveConversion, ActiveDEMAND, Acuity Scheduling, Aircall, Asana, Automate.io, Bedrock Data, CallHippo, Callmaker, Cyclr, Datananas, Drip, Dropbox Business, Dryrun, Ecquire, FreshBooks, Front, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Google Maps, Google Workspace, Gravity Forms, Grow, HappyFox Chat, Help Scout, Highrise, Integrate.io, IntelligenceBank, Kato, Kixie PowerCall, Lead Liaison, LeadBoxer, Leadfeeder, LiveChat, Livestorm, MRPeasy, Mailchimp, Mailjet, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power Automate, Nectar Desk, Operations Hub, Ottspotta, PandaDoc, Plecto, Proposable, Proposify, Prospect, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Quote Roller, QuoteWerks, RightSignature, Ringostat, Ruler Analytics, SharpSpring from Constant Contact, Slaask, Slack, Slemma, SupportBee, Survicate, Talkdesk, Talkspirit, Toky, Tray.io, Trello, Userlike, WebMerge, Wishpond, Woopra, Xero, Yesware, Zapier, Zoom Meetings, monday.com

Pipedrive biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Pipedrive.