
Over Creatio CRM
Bpm'online CRM is procesgestuurde en cloudgebaseerde software die een verbinding legt tussen marketing, verkoop en klantenservice, waarmee het volledige klantentraject efficiënt kan worden beheerd, van lead tot bestelling en tot permanent accountbeheer.
Het BPM-platform is een integraal onderdeel van alle oplossingen, waardoor het product voordeel biedt boven de meeste CRM-leveranciers. De integratie van CRM met BPM helpt bedrijven van elk formaat processen te ontwerpen en automatiseren zodat ze een uitstekende klantervaring kunnen leveren.
Bpm'online marketing
Een holistische toepassing voor het beheer van multichannel-marketing die wordt ondersteund door kant-en-klare processen op basis van best practices, en die uitmuntende vraagontwikkeling biedt door de behoeften van klanten te identificeren en hun interesses te koesteren, totdat ze met succes in mogelijkheden zijn omgezet. Met behulp van een innovatieve ontwerper van visuele campagnes voor efficiënte automatisering van marketingcampagnes kunnen marketingprofessionals de reeks activiteiten in een campagne plannen en regels voor de overgang tussen de stappen definiëren.
De app maakt het eenvoudig om bezoekers van een website om te zetten naar leads, tracksources en kanalen. Een ingebouwde contentontwerper maakt het gemakkelijk om eenvoudige en opvallende e-mailsjablonen te creëren, die vervolgens kunnen worden getest via splittests voor e-mail. Via getriggerde e-mails wordt het proces van leadverzorging geautomatiseerd, van leadregistratie tot verkoopklare mogelijkheden.
Bpm'online verkoop
Bpm'online voor de verkoop is een procesgestuurde en cloudgebaseerde CRM die efficiënte verkoopprocessen stimuleert en totale controle over het gehele klantentraject mogelijk maakt, van het genereren van leads tot herhaalde verkoop. Gebruik kant-en-klare processen die je door de meest effectieve acties leiden om het maximale uit je verkooppijplijn te halen, misstappen te minimaliseren en de resultaten te verbeteren.
De bijgewerkte versie van bpm'online voor de verkoop breidt de workflows voor het veldmedewerkerbeheer en orderbeheer van de oplossing aanzienlijk uit. Innovatieve tools voor geleide verkoop in het veld die beschikbaar zijn in de bpm'online mobiele app begeleiden de veldverkoper via de stappen die ze moeten uitvoeren tijdens het bezoek. Supervisors kunnen op intelligente manier bezoeken plannen voor elke verkoopmedewerker, locaties op de kaart bekijken om de meest geschikte route te kiezen en daadwerkelijke bezoeken volgen via geo-tags van de contactmomenten met veldmedewerkers in elk van de locaties.
Bpm'online voor service
Bpm'online voor service is een cloudgebaseerde oplossing met kant-en-klare-processen voor servicebeheer in de volledige levenscyclus, om via alle kanalen klantenservice en -ondersteuning te leveren. Servicemedewerkers hebben baat bij het werken in een geïntegreerde omgeving om een snel groeiend aantal serviceaanvragen en -gevallen te behandelen, wachtrijen van aanvragen te beheren en gepersonaliseerde communicatie te leveren. De vernieuwde self-serviceportal met een nieuwe startpagina biedt direct toegang tot alle benodigde informatie.
Als je op den duur op zoek gaat naar een snellere implementatie met een maandelijks abonnement dat ook upgrade- en ondersteuningskosten omvat, kun je met een cloudgebaseerde bpm'online CRM snel van start gaan en kapitaalkosten vermijden.
Prijzen vanaf:
US$ 25,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Oostenrijk, Australië, België, Canada, Zwitserland , Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Guernsey, Isle of Man, Jersey, Nederland, Verenigde Staten en nog 8 andere
Ondersteunde talen
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands , Portugees, Spaans, Tsjechisch en nog 3 andere
Prijzen vanaf:
US$ 25,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen







Functies
Totaal aantal functies van Creatio CRM: 114
Alternatieven
Zoho CRM

Dynamics 365

Salesforce Sales Cloud

Zendesk Suite

Reviews
Heb je Creatio CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
bpm'online is a tools that can meet our business needs!
Beoordeeld op 10/7/2018
Bpm'online tools that improved our communication not just only with our clients but also with the...
Bpm'online tools that improved our communication not just only with our clients but also with the team of our company. Is ease to use in terms of access our emails, calls, notifications and also client communications.
Pluspunten
It's simple to use and user friendly.
Response from their help desk is pretty quick and willing to answer all the question unlike others.
Processes automation.
Minpunten
Didn't provide a modular pricing that we can adjust according to what we needs.
Design features in marketing is limited.
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
A highly recommended solution for customer-centric businesses
Beoordeeld op 4/9/2020
Working with Creatio’s team has been a pleasant and rewarding experience. We had a rapid project
dep...
Working with Creatio’s team has been a pleasant and rewarding experience. We had a rapid project
deployment with the first phase completed in 2 months only and the second deployment finished in 3
months. Thanks to its low-code development tools, we are able to create new tailor-made solutions on
the go. These constant process management improvements enabled us to create better ways of
interacting with our customers and building rapport with them.
Pluspunten
The system’s ability to provide us with a complete customer profile, deliver an omnichannel customer
experience, and leverage comprehensive analytics. The platform’s tools help us understand our clients
and serve them better. Also, the system’s UI is great.
Minpunten
The change management process was challenging at first, but our users quickly recognized the
intuitiveness of the system. Whenever we had any complications because of our initial lack of
knowledge of the system, Creatio team was always ready to help us out.

- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
With much to improve, but proven alternative.
Beoordeeld op 12/1/2019
The idea of using bpm / online, indicated a change in the terms of use and escape of the domain...
The idea of using bpm / online, indicated a change in the terms of use and escape of the domain and the monopoly of the great tools that BPM offers.
This tool allows us to manage small processes that, in other occasions, we would have to design and leave in files.
Pluspunten
Simple and basic user interface for any principle that uses BPM as a serious management for business processes.
The BPM tool is solid, you can design and implement any process of a slightly simple tranche. Since the coding is in the background (automated by the tool), we take care of the technical and procedural management of each project.
Minpunten
A technical level requires many updates, it has basic but powerful features. Its larger competitors incorporate truly powerful tools to create correct BPM flows of guaranteed quality.
The incorporation of external services has not yet matured.
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Bank of Georgia -Business process management
Beoordeeld op 8/10/2020
The system’s combination of out-of-the-box solutions and easy-to-use configuration tools enabled us...
The system’s combination of out-of-the-box solutions and easy-to-use configuration tools enabled us to take our customer service operations to the next level. Thanks to advanced case routing and tailor-made workflows for various types of customer requests, we were able to decrease our request case processing time, deliver better customer service, and raise customer satisfaction levels in general. We expect that the system will help us achieve even greater business results in the future. I would definitely recommend it to anyone searching for reliable technology to drive better customer experience
Pluspunten
Effective solutions to unify multiple customer touchpoints, easy-to-navigate UI for service agents, AI-powered automation tools for customer service management processes, comprehensive customer analytics, easy configuration, and much more. The system is versatile and intuitive, which makes it a perfect fit for our company.
Minpunten
We see that the system has great potential in AI-powered solutions that are getting more and more advanced with every product release. However, we wish we had more existing AI solutions in place that we could get up and running at this point of time without requiring much effort from our IT teams or business analysts to leverage them.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
bpm'online CRM with business process managment is right for SMB market
Beoordeeld op 13/8/2019
Their CRM system and bpm'online business as a whole, has a wealth of helpful tools within the...
Their CRM system and bpm'online business as a whole, has a wealth of helpful tools within the product but also an extensive academy, community and market place that is updated with new insights to accelerate my business.
Pluspunten
The user interface and organization of the whole system to personalize/customize instead of different tools for sales, marketing, customer service, and operations. All leading to the ability to accelerate business transformation.
Minpunten
Reporting generation tools although the analytical dashboards and folders with data export cover most business needs.
Creatio CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Creatio CRM.V. Welke prijsmodellen heeft Creatio CRM te bieden?
Creatio CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 25,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Creatio CRM?
Creatio CRM heeft de volgende typische klanten:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Creatio CRM ondersteund?
Creatio CRM ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans, Tsjechisch
V. Biedt Creatio CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
Creatio CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Creatio CRM worden geïntegreerd?
Creatio CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Asterisk, Avaya Experience Platform, Brandwatch, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Pentaho, Tableau, Twitter
V. Welke mate van ondersteuning heeft Creatio CRM te bieden?
Creatio CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Creatio CRM.
- CRM-software
- Klantenservice software
- Sales force automation software
- Contactcenter software
- Customer engagement software
- Online CRM-systemen
- Lead management software
- Predictive lead scoring software
- Knowledge Base Software
- Sales tracking software
- Marketing automation software
- Productie- en machinebouw software
- Financiële administratie software
- CRM-systemen voor banken en verzekeraars
- Incasso software