Over Creatio CRM

Bpm'online CRM is procesgestuurde en cloudgebaseerde software die een verbinding legt tussen marketing, verkoop en klantenservice, waarmee het volledige klantentraject efficiënt kan worden beheerd, van lead tot bestelling en tot permanent accountbeheer.

Het BPM-platform is een integraal onderdeel van alle oplossingen, waardoor het product voordeel biedt boven de meeste CRM-leveranciers. De integratie van CRM met BPM helpt bedrijven van elk formaat processen te ontwerpen en automatiseren zodat ze een uitstekende klantervaring kunnen leveren.

Bpm'online marketing
Een holistische toepassing voor het beheer van multichannel-marketing die wordt ondersteund door kant-en-klare processen op basis van best practices, en die uitmuntende vraagontwikkeling biedt door de behoeften van klanten te identificeren en hun interesses te koesteren, totdat ze met succes in mogelijkheden zijn omgezet. Met behulp van een innovatieve ontwerper van visuele campagnes voor efficiënte automatisering van marketingcampagnes kunnen marketingprofessionals de reeks activiteiten in een campagne plannen en regels voor de overgang tussen de stappen definiëren.
De app maakt het eenvoudig om bezoekers van een website om te zetten naar leads, tracksources en kanalen. Een ingebouwde contentontwerper maakt het gemakkelijk om eenvoudige en opvallende e-mailsjablonen te creëren, die vervolgens kunnen worden getest via splittests voor e-mail. Via getriggerde e-mails wordt het proces van leadverzorging geautomatiseerd, van leadregistratie tot verkoopklare mogelijkheden.

Bpm'online verkoop
Bpm'online voor de verkoop is een procesgestuurde en cloudgebaseerde CRM die efficiënte verkoopprocessen stimuleert en totale controle over het gehele klantentraject mogelijk maakt, van het genereren van leads tot herhaalde verkoop. Gebruik kant-en-klare processen die je door de meest effectieve acties leiden om het maximale uit je verkooppijplijn te halen, misstappen te minimaliseren en de resultaten te verbeteren.
De bijgewerkte versie van bpm'online voor de verkoop breidt de workflows voor het veldmedewerkerbeheer en orderbeheer van de oplossing aanzienlijk uit. Innovatieve tools voor geleide verkoop in het veld die beschikbaar zijn in de bpm'online mobiele app begeleiden de veldverkoper via de stappen die ze moeten uitvoeren tijdens het bezoek. Supervisors kunnen op intelligente manier bezoeken plannen voor elke verkoopmedewerker, locaties op de kaart bekijken om de meest geschikte route te kiezen en daadwerkelijke bezoeken volgen via geo-tags van de contactmomenten met veldmedewerkers in elk van de locaties.

Bpm'online voor service
Bpm'online voor service is een cloudgebaseerde oplossing met kant-en-klare-processen voor servicebeheer in de volledige levenscyclus, om via alle kanalen klantenservice en -ondersteuning te leveren. Servicemedewerkers hebben baat bij het werken in een geïntegreerde omgeving om een snel groeiend aantal serviceaanvragen en -gevallen te behandelen, wachtrijen van aanvragen te beheren en gepersonaliseerde communicatie te leveren. De vernieuwde self-serviceportal met een nieuwe startpagina biedt direct toegang tot alle benodigde informatie.

Als je op den duur op zoek gaat naar een snellere implementatie met een maandelijks abonnement dat ook upgrade- en ondersteuningskosten omvat, kun je met een cloudgebaseerde bpm'online CRM snel van start gaan en kapitaalkosten vermijden.

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Oostenrijk, Australië, België, Canada, Zwitserland, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Guernsey, Isle of Man, Jersey, Nederland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans, Tsjechisch

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Creatio CRM Software - 1
Creatio CRM Software - 2
Creatio CRM Software - 3
Creatio CRM Software - 4
Creatio CRM Software - 5
Creatio CRM Software - 6
Creatio CRM Software - 7
View 8 more
Creatio CRM-video
Creatio CRM Software - 1
Creatio CRM Software - 2
Creatio CRM Software - 3
Creatio CRM Software - 4
Creatio CRM Software - 5
Creatio CRM Software - 6
Creatio CRM Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Creatio CRM: 115

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bronnen bijhouden
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Conversies bijhouden
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenonderzoeken
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Maatwerk
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Oproepen opnemen
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Prognoses
  • Provisiebeheer
  • ROI Tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Voor meerdere talen
  • Voorstellen genereren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • XML / RSS
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Salesforce Sales Cloud

4,4
#1 alternatief voor Creatio CRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Dynamics 365

4,3
#2 alternatief voor Creatio CRM
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Zoho CRM

4,3
#3 alternatief voor Creatio CRM
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

ServiceNow Customer Service Management

4,3
#4 alternatief voor Creatio CRM
ServiceNow Customer Service Management is a cloud-based software designed to help businesses handle and resolve...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(87)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Creatio CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 87 reviews worden weergegeven
Rommel
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great CRM running over a nice business process tool

Beoordeeld op 31/10/2016

BPMOnline, like most of the commercial tools out there, is a CRM build over a customizable...

BPMOnline, like most of the commercial tools out there, is a CRM build over a customizable framework. The main different with other tools, is what this framework offers, and the knowledge required to work on it. First, the business process tool is easy to use yet powerful and robust. It can be used to automate business tasks, implement rules and also, to develop integrations with third party tools. The framework was build in .NET, so certain customizations and scripts are build either in c# (server side code) or javascript (client side code). If you know those languages, your learning curve in BPMOnline (which is normally shorter than others) will be even shorter than the rest of users.

On the user side, the system is very friendly and intuitive, so you normally don't get lost in tons of options. Most of then are hidden and reserved for administrators.

Pluspunten

Main advantages for BPMOnline:
1) Marketing, Sales and Services is fully integrated and normally don't require external or additional tools to work.
2) No hidden costs. The cost model and licenses are quite simple. Your contract normally provides all (and more) of what you need. It's really weird to find unexpected restrictions in the licenses you buy.
3) Learning curve for users, administrators and technicians is very short. With good guidance during implementation, you can take control very fast.

Minpunten

Some areas that requires improvements:
1) Integration to third party tools. There are certain integrations that come with the tool like email and phone systems. But others like legacy system or very particular solutions, requires development that can be difficult (not impossible). The lack of existing solutions in the market (free or paid) force you to develop those integrations.
2) Changes are easy to do, but they normally requires compilation. This can take some time, and if it's executed incorrectly, you can affect your instance.
3) The security is very detailed and can be aligned to every model. But, some changes applies just to new records, not to historical information. This can require customizations to work properly.
4) Analytics tool is simple to use and powerful, but it still require some additional features, like calculated variables and export.

Mitch
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Completely satisfied and loyal to Creatio solutions

Beoordeeld op 1/9/2020

We opted for Creatio because it offered user-friendly low-code development tools which allowed us...

We opted for Creatio because it offered user-friendly low-code development tools which allowed us to adjust the processes regularly based on our changing business needs and strategies. Now we are fully satisfied with the system and its functionality. Creatio helps us serve our customers better daily. We utilize the platform actively to manage our customer-facing processes as well as improve our internal operations.

Pluspunten

The system has advanced tools to not only manage but also to constantly improve customer relationship. The system’s agility and scalability are some of the greatest benefits to us. Thanks to the platform’s tools, we are able to keep introducing new solutions to our customers, adding new communication channels, and improving customer-facing workflows regularly. The system also helped us reduce operational costs and grow customer satisfaction level significantly. Even though the system is powerful and feature-rich already, we are confident that the product has a huge potential. Creatio’s team of professionals keep enhancing the system’s functionality with advanced AI-powered solutions and other latest technologies.

Minpunten

The learning curve might be steep at times, especially since there is a wide range of useful features that we can utilize for the greater benefit of our business. Having an abundance of solutions and tools to use, we never stop learning something more about the system and its capabilities. While it is definitely a good thing, it might sometimes feel overwhelming since we need to continuously catch up with the new features that Creatio keeps rolling out. Another great thing – they are ensuring all the features are user-friendly, which makes the adoption of new functionality easy.

Redenen om voor Creatio CRM te kiezen

Creatio was significantly more affordable and added more features.

Overgestapt van

Zendesk

Redenen om over te stappen op Creatio CRM

Best value for the capabilities and price.
Mark
Totaalscore
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Potential Buyer

Beoordeeld op 19/6/2017

Pluspunten

The prompt response from the sales team and the willingness to answer my questions. Many vendors just ignore your questions.

Minpunten

I had a very specific needs related to users having an online calendar to schedule call back support. I was clear with BPM staff prior to the call and accepted the call because they believed they had a solution. On the call they listened to my needs again and then took me through a boilerplate pitch. They were going to investigate their ability to deliver and even offered to build a mock up to show me.

That call as the last time I heard from them. I reached back out and heard nothing. Not even a simple we looked into your need and we are unable to provide the support you desire.

I came away believing they will say anything just to get you on a call for their pitch.

Where are we going? Salesforce with Timetrade as a plugin

Jacob
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A global CRM platform that really deserves to be known!

Beoordeeld op 28/4/2022

Pluspunten

Creatio's low-code/no-code capabilities make it possible to gain autonomy and efficiency, projects that used to take months are now completed in weeks or even days.

The marketing tools are impressive, as well as the way Creatio offers a global approach, from initial lead generation to customer support and the entire sales process.

Minpunten

As a low-code platform, Creatio offers great freedom to users. Low-code means great opportunities and acceleration for creating new features and applications, but it doesn't mean that you can create anything in a snap, and this can be a bit frustrating.

Heather
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

An intuitive CRM tool

Beoordeeld op 25/8/2020

I would recommend this tool to others struggling with user adaptation. We have built additional...

I would recommend this tool to others struggling with user adaptation. We have built additional sections for each of our departments and they are getting on board as well.

Pluspunten

I love the system's UI. It's very similar to salesforce without the heavy price and its easier to customize. We have had great user uptake since launch. Additionally, out outside sales team love the mobile application.

Minpunten

The email integration has been tricky with outlook.

Overwogen alternatieven

Dynamics 365

Redenen om voor Creatio CRM te kiezen

Low usage, difficult to customize, and poor functionality.

Overgestapt van

Dynamics 365

Redenen om over te stappen op Creatio CRM

Easier to customize and better UI
5 van 87 worden weergegeven Lees alle reviews

Creatio CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Creatio CRM.

Creatio CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 25,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Creatio CRM heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Creatio CRM ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans, Tsjechisch

Creatio CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Creatio CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Asterisk, Aura Call Center Elite, Brandwatch, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Pentaho, Tableau, Twitter

Creatio CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Creatio CRM.