Over Creatio CRM

Bpm'online CRM is procesgestuurde en cloudgebaseerde software die een verbinding legt tussen marketing, verkoop en klantenservice, waarmee het volledige klantentraject efficiënt kan worden beheerd, van lead tot bestelling en tot permanent accountbeheer.

Het BPM-platform is een integraal onderdeel van alle oplossingen, waardoor het product voordeel biedt boven de meeste CRM-leveranciers. De integratie van CRM met BPM helpt bedrijven van elk formaat processen te ontwerpen en automatiseren zodat ze een uitstekende klantervaring kunnen leveren.

Bpm'online marketing
Een holistische toepassing voor het beheer van multichannel-marketing die wordt ondersteund door kant-en-klare processen op basis van best practices, en die uitmuntende vraagontwikkeling biedt door de behoeften van klanten te identificeren en hun interesses te koesteren, totdat ze met succes in mogelijkheden zijn omgezet. Met behulp van een innovatieve ontwerper van visuele campagnes voor efficiënte automatisering van marketingcampagnes kunnen marketingprofessionals de reeks activiteiten in een campagne plannen en regels voor de overgang tussen de stappen definiëren.
De app maakt het eenvoudig om bezoekers van een website om te zetten naar leads, tracksources en kanalen. Een ingebouwde contentontwerper maakt het gemakkelijk om eenvoudige en opvallende e-mailsjablonen te creëren, die vervolgens kunnen worden getest via splittests voor e-mail. Via getriggerde e-mails wordt het proces van leadverzorging geautomatiseerd, van leadregistratie tot verkoopklare mogelijkheden.

Bpm'online verkoop
Bpm'online voor de verkoop is een procesgestuurde en cloudgebaseerde CRM die efficiënte verkoopprocessen stimuleert en totale controle over het gehele klantentraject mogelijk maakt, van het genereren van leads tot herhaalde verkoop. Gebruik kant-en-klare processen die je door de meest effectieve acties leiden om het maximale uit je verkooppijplijn te halen, misstappen te minimaliseren en de resultaten te verbeteren.
De bijgewerkte versie van bpm'online voor de verkoop breidt de workflows voor het veldmedewerkerbeheer en orderbeheer van de oplossing aanzienlijk uit. Innovatieve tools voor geleide verkoop in het veld die beschikbaar zijn in de bpm'online mobiele app begeleiden de veldverkoper via de stappen die ze moeten uitvoeren tijdens het bezoek. Supervisors kunnen op intelligente manier bezoeken plannen voor elke verkoopmedewerker, locaties op de kaart bekijken om de meest geschikte route te kiezen en daadwerkelijke bezoeken volgen via geo-tags van de contactmomenten met veldmedewerkers in elk van de locaties.

Bpm'online voor service
Bpm'online voor service is een cloudgebaseerde oplossing met kant-en-klare-processen voor servicebeheer in de volledige levenscyclus, om via alle kanalen klantenservice en -ondersteuning te leveren. Servicemedewerkers hebben baat bij het werken in een geïntegreerde omgeving om een snel groeiend aantal serviceaanvragen en -gevallen te behandelen, wachtrijen van aanvragen te beheren en gepersonaliseerde communicatie te leveren. De vernieuwde self-serviceportal met een nieuwe startpagina biedt direct toegang tot alle benodigde informatie.

Als je op den duur op zoek gaat naar een snellere implementatie met een maandelijks abonnement dat ook upgrade- en ondersteuningskosten omvat, kun je met een cloudgebaseerde bpm'online CRM snel van start gaan en kapitaalkosten vermijden.

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Argentinië, Armenië, Australië, Azerbeidzjan, Bangladesh en nog 69 andere

Ondersteunde talen

Bulgaars, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws en nog 10 andere

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Creatio CRM Software - 1
Creatio CRM Software - 2
Creatio CRM Software - 3
Creatio CRM Software - 4
Creatio CRM Software - 5
Creatio CRM Software - 6
Creatio CRM Software - 7
Nog 9 andere bekijken
Creatio CRM-video
Creatio CRM-video
Creatio CRM Software - 1
Creatio CRM Software - 2
Creatio CRM Software - 3
Creatio CRM Software - 4
Creatio CRM Software - 5
Creatio CRM Software - 6
Creatio CRM Software - 7

Functies

Totaal aantal functies van Creatio CRM: 175

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van kredietportfolio
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beleggersbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betaling bijhouden
  • Betalingsherinneringen
  • Bewaking
  • Bronnen bijhouden
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dossierbeheer
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsequenties
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Garanties bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Hypotheken
  • Inboxbeheer
  • Incasso
  • Inkomstenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kredietbeheer
  • Kredietrapportage
  • Kredietservices
  • Kredietverwerking
  • Kwalificatie vooraf
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Leadsegmentering
  • Leadtoewijzing
  • Lenersbeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Patiëntcommunicatie
  • Patiëntenbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijsbeheer
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productcatalogus
  • Prognose
  • Prognoses
  • Provisiebeheer
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime data
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Teamopdrachten
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transactiegeschiedenis
  • Trendanalyse
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Visuele analyse
  • Voor de gezondheidszorg
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor leningnemers
  • Voor makelaars
  • Voor meerdere talen
  • Voorstellen genereren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Zakelijke hypotheken
  • Zakelijke leningen
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor Creatio CRM
Zoho CRM registreert alle contact-, lead- en accountgegevens. Het stelt je ook in staat taken toe te wijzen, workflows...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor Creatio CRM
Salesforce Sales Cloud biedt compleet beheer van contacten, leads en kansen, naast marketing automation, sociale...

Zendesk Suite

4,4
#3 alternatief voor Creatio CRM
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Dynamics 365

4,4
#4 alternatief voor Creatio CRM
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(121)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Creatio CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 121 reviews worden weergegeven
josef
josef
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

CRM that meets your business needs

Beoordeeld op 22/9/2016

The bpm’online tools with omnichannel capabilities improved the communication not only with our...

The bpm’online tools with omnichannel capabilities improved the communication not only with our clients but also within each team and department of our company. Our team had access to all emails, calls, notifications and could track client communications efficiently. It synchronized the work of our marketing, sales and services departments creating a single business environment.

Pluspunten

There are many things that we like about the bpm’online system. Firstly, availability of advanced tools for omnichannel communications. It ensures effective and direct communication with our clients and we also benefit from always having up-to-date data about all our clients and their preferences.
We liked the easy customization and user-friendly interface. The scalability and security of our data was also important.
Working with the customer support team during the implementation was pleasant as they demonstrated strong technical expertise and understanding of our organizational needs.

Minpunten

The eco-system is not as large as some of the other big vendors have. At the same time, we got a more personalized approach from bpm’online.

Sharry Karisa
Sharry Karisa
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Creatio CRM

Beoordeeld op 23/11/2021

Before Creatio, basically all that we did was manual and we attempted to offer our types of...

Before Creatio, basically all that we did was manual and we attempted to offer our types of assistance at a quick speed. We are currently outfitted with clever answers for handle all client confronting processes: deals, showcasing, client assistance tasks, clinical guaranteeing, and claims the executives. Creatio holds cornerstone information of our individuals. The capacity to assemble work processes made Creatio a flat out fit for our business. We tweaked the lead the board cycle, and computerized deals pipe. We convey fundamentally better client care as our representatives have moment admittance to client profiles and see every one of their exercises. The specialists can follow the situation with client cases and give exact data on the goal.

Pluspunten

Catching data about clients and their workers

Making leads from the site

The board of gatherings of the outreach group

The board reports for promising circumstances

The vital strength of the stage is its adaptability.

Creatio accompanies out-of-the-case arrangements, yet theyre configurable for your business.

Minpunten

At the point when clients go on-prem, there are some additional expenses for microservices. The mix with web-based media requires outsider applications

It would be extraordinary to make the framework more easy to use by adding further developed separating and information perception. On a side note, we have as of now seen some critical enhancements in this space this year.

Daniel
Daniel
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

With much to improve, but proven alternative.

Beoordeeld op 12/1/2019

The idea of ​​using bpm / online, indicated a change in the terms of use and escape of the domain...

The idea of ​​using bpm / online, indicated a change in the terms of use and escape of the domain and the monopoly of the great tools that BPM offers.
This tool allows us to manage small processes that, in other occasions, we would have to design and leave in files.

Pluspunten

Simple and basic user interface for any principle that uses BPM as a serious management for business processes.
The BPM tool is solid, you can design and implement any process of a slightly simple tranche. Since the coding is in the background (automated by the tool), we take care of the technical and procedural management of each project.

Minpunten

A technical level requires many updates, it has basic but powerful features. Its larger competitors incorporate truly powerful tools to create correct BPM flows of guaranteed quality.
The incorporation of external services has not yet matured.

Elvia
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

learning and satisfaction of successful use :)

Beoordeeld op 19/8/2023

I like it, I love it, the more I get to know and understand it, the more I like it. For me,...

I like it, I love it, the more I get to know and understand it, the more I like it. For me, learning is very important, and applying this learning makes me feel useful, that I am progressing in my knowledge. It makes me feel good. Thanks for asking.

Pluspunten

It is a software that by getting to know it one learns to identify and become familiar with its functionality. If it's hard work. However, by striving and pacting, one grows fond of him, falls in love with Creatio. Because by understanding it, you get to know everything that can be done with creatio. Thank you very much for designing, developing and building such an excellent product.

Minpunten

I have seen that it takes time to respond, the waiting times are very slow, I don't know why everything is compiled at the time of making a change. Another point is the dependencies that it has, they are complicated to understand, and therefore, as a result of this, errors have been made, I believe that understanding this issue is solved, or that there is a more in-depth documentation of issues in more depth.

Tatjana
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great for productivity improvement!

Beoordeeld op 18/12/2023

Pluspunten

This tool has been instrumental in substantially enhancing our productivity and fostering stronger collaboration within our team. It has effectively facilitated the consolidation of our projects, even with the geographical dispersion of some of the team members. Moreover, it has provided us with a clearer and more definitive understanding of our strategic trajectory. All in all, it has proven to be a game-changer for our workflows.

Minpunten

That would much help to have even more pre-built and composable modules as this will simplify the user adoption process. We know that Creatio's team are inteniv;y working on this.

5 van 121 worden weergegeven Lees alle reviews

Creatio CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Creatio CRM.

Creatio CRM kent de volgende prijsmodellen:

Creatio CRM heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Creatio CRM ondersteunt de volgende talen:

Bulgaars, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Indonesisch, Italiaans, Nederlands, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks

Creatio CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Creatio CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Asterisk, Avaya Experience Platform, Brandwatch, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, LDAP Manager, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Pentaho, SmartCloud, Tableau, Twitter/X, iMapBuilder

Creatio CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Creatio CRM.