Over Creatio CRM

Bpm'online CRM is procesgestuurde en cloudgebaseerde software die een verbinding legt tussen marketing, verkoop en klantenservice, waarmee het volledige klantentraject efficiënt kan worden beheerd, van lead tot bestelling en tot permanent accountbeheer.

Het BPM-platform is een integraal onderdeel van alle oplossingen, waardoor het product voordeel biedt boven de meeste CRM-leveranciers. De integratie van CRM met BPM helpt bedrijven van elk formaat processen te ontwerpen en automatiseren zodat ze een uitstekende klantervaring kunnen leveren.

Bpm'online marketing
Een holistische toepassing voor het beheer van multichannel-marketing die wordt ondersteund door kant-en-klare processen op basis van best practices, en die uitmuntende vraagontwikkeling biedt door de behoeften van klanten te identificeren en hun interesses te koesteren, totdat ze met succes in mogelijkheden zijn omgezet. Met behulp van een innovatieve ontwerper van visuele campagnes voor efficiënte automatisering van marketingcampagnes kunnen marketingprofessionals de reeks activiteiten in een campagne plannen en regels voor de overgang tussen de stappen definiëren.
De app maakt het eenvoudig om bezoekers van een website om te zetten naar leads, tracksources en kanalen. Een ingebouwde contentontwerper maakt het gemakkelijk om eenvoudige en opvallende e-mailsjablonen te creëren, die vervolgens kunnen worden getest via splittests voor e-mail. Via getriggerde e-mails wordt het proces van leadverzorging geautomatiseerd, van leadregistratie tot verkoopklare mogelijkheden.

Bpm'online verkoop
Bpm'online voor de verkoop is een procesgestuurde en cloudgebaseerde CRM die efficiënte verkoopprocessen stimuleert en totale controle over het gehele klantentraject mogelijk maakt, van het genereren van leads tot herhaalde verkoop. Gebruik kant-en-klare processen die je door de meest effectieve acties leiden om het maximale uit je verkooppijplijn te halen, misstappen te minimaliseren en de resultaten te verbeteren.
De bijgewerkte versie van bpm'online voor de verkoop breidt de workflows voor het veldmedewerkerbeheer en orderbeheer van de oplossing aanzienlijk uit. Innovatieve tools voor geleide verkoop in het veld die beschikbaar zijn in de bpm'online mobiele app begeleiden de veldverkoper via de stappen die ze moeten uitvoeren tijdens het bezoek. Supervisors kunnen op intelligente manier bezoeken plannen voor elke verkoopmedewerker, locaties op de kaart bekijken om de meest geschikte route te kiezen en daadwerkelijke bezoeken volgen via geo-tags van de contactmomenten met veldmedewerkers in elk van de locaties.

Bpm'online voor service
Bpm'online voor service is een cloudgebaseerde oplossing met kant-en-klare-processen voor servicebeheer in de volledige levenscyclus, om via alle kanalen klantenservice en -ondersteuning te leveren. Servicemedewerkers hebben baat bij het werken in een geïntegreerde omgeving om een snel groeiend aantal serviceaanvragen en -gevallen te behandelen, wachtrijen van aanvragen te beheren en gepersonaliseerde communicatie te leveren. De vernieuwde self-serviceportal met een nieuwe startpagina biedt direct toegang tot alle benodigde informatie.

Als je op den duur op zoek gaat naar een snellere implementatie met een maandelijks abonnement dat ook upgrade- en ondersteuningskosten omvat, kun je met een cloudgebaseerde bpm'online CRM snel van start gaan en kapitaalkosten vermijden.


Afbeeldingen

Creatio CRM Software - 1
Creatio CRM Software - 2
Creatio CRM Software - 3
Creatio CRM Software - 4
Creatio CRM Software - 5
Creatio CRM Software - 6
Creatio CRM Software - 7
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Creatio CRM-video
Creatio CRM Software - 1
Creatio CRM Software - 2
Creatio CRM Software - 3
Creatio CRM Software - 4
Creatio CRM Software - 5
Creatio CRM Software - 6
Creatio CRM Software - 7

Twijfels over Creatio CRM? Vergelijk met een populair alternatief

Creatio CRM

4,7 (101)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 25,00
maand
US$ 20,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

105
203

Integraties

17
70

Gebruiksgemak

4,7 (101)
4,1 (6.392)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,7 (101)
4,3 (6.392)

Klantenservice

4,8 (101)
4,1 (6.392)

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor Creatio CRM
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor Creatio CRM
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#3 alternatief voor Creatio CRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Zendesk Suite

4,4
#4 alternatief voor Creatio CRM
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(101)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Creatio CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 101 reviews worden weergegeven
Tapani
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great solution to manage your business processes and workflows

Beoordeeld op 29/9/2016

Bpm’online streamlined the workflow of our departments in one homogeneous environment, connecting...

Bpm’online streamlined the workflow of our departments in one homogeneous environment, connecting all processes and eliminating the gaps. We are very satisfied with it.

Pluspunten

1. Flexibility. People on different technical levels can modify processes in bpm’online it’s easy with the drag and drop features. Thanks to ability to change and modify processes our business stays at the top of game.
2. Mature platform. Technologically the platform is quite powerful and provided us with tools to configure our system with almost no coding.

Minpunten

Sometimes we had some errors when creating sub-processes in the business process designer, which was resolved with one of the recent releases.

Vladlen
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A highly recommended solution for customer-centric businesses

Beoordeeld op 4/9/2020

Working with Creatio’s team has been a pleasant and rewarding experience. We had a rapid project
dep...

Working with Creatio’s team has been a pleasant and rewarding experience. We had a rapid project
deployment with the first phase completed in 2 months only and the second deployment finished in 3
months. Thanks to its low-code development tools, we are able to create new tailor-made solutions on
the go. These constant process management improvements enabled us to create better ways of
interacting with our customers and building rapport with them.

Pluspunten

The system’s ability to provide us with a complete customer profile, deliver an omnichannel customer
experience, and leverage comprehensive analytics. The platform’s tools help us understand our clients
and serve them better. Also, the system’s UI is great.

Minpunten

The change management process was challenging at first, but our users quickly recognized the
intuitiveness of the system. Whenever we had any complications because of our initial lack of
knowledge of the system, Creatio team was always ready to help us out.

Daniel
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

With much to improve, but proven alternative.

Beoordeeld op 12/1/2019

The idea of ​​using bpm / online, indicated a change in the terms of use and escape of the domain...

The idea of ​​using bpm / online, indicated a change in the terms of use and escape of the domain and the monopoly of the great tools that BPM offers.
This tool allows us to manage small processes that, in other occasions, we would have to design and leave in files.

Pluspunten

Simple and basic user interface for any principle that uses BPM as a serious management for business processes.
The BPM tool is solid, you can design and implement any process of a slightly simple tranche. Since the coding is in the background (automated by the tool), we take care of the technical and procedural management of each project.

Minpunten

A technical level requires many updates, it has basic but powerful features. Its larger competitors incorporate truly powerful tools to create correct BPM flows of guaranteed quality.
The incorporation of external services has not yet matured.

Sharry Karisa
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Creatio CRM

Beoordeeld op 23/11/2021

Before Creatio, basically all that we did was manual and we attempted to offer our types of...

Before Creatio, basically all that we did was manual and we attempted to offer our types of assistance at a quick speed. We are currently outfitted with clever answers for handle all client confronting processes: deals, showcasing, client assistance tasks, clinical guaranteeing, and claims the executives. Creatio holds cornerstone information of our individuals. The capacity to assemble work processes made Creatio a flat out fit for our business. We tweaked the lead the board cycle, and computerized deals pipe. We convey fundamentally better client care as our representatives have moment admittance to client profiles and see every one of their exercises. The specialists can follow the situation with client cases and give exact data on the goal.

Pluspunten

Catching data about clients and their workers

Making leads from the site

The board of gatherings of the outreach group

The board reports for promising circumstances

The vital strength of the stage is its adaptability.

Creatio accompanies out-of-the-case arrangements, yet theyre configurable for your business.

Minpunten

At the point when clients go on-prem, there are some additional expenses for microservices. The mix with web-based media requires outsider applications

It would be extraordinary to make the framework more easy to use by adding further developed separating and information perception. On a side note, we have as of now seen some critical enhancements in this space this year.

Arnaldo
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Creatio’s 360

Beoordeeld op 11/6/2021

very good with passionate people with technology and like to support you

very good with passionate people with technology and like to support you

Pluspunten

Very good looking software and efficient with a lot of ready to use functionalities. You can adapt the sofware at your own flavor to get the most of the power.

Minpunten

A better connection with tools like M365 would be a good point. Sometine you don’t know where your are in the different modules

5 van 101 worden weergegeven Lees alle reviews

Creatio CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Creatio CRM.

Creatio CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 25,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Creatio CRM heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Creatio CRM ondersteunt de volgende talen:

Bulgaars, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Indonesisch, Italiaans, Nederlands, Oekraïens, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks

Creatio CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Creatio CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Asterisk, Avaya Experience Platform, Brandwatch, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, LDAP Manager, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Pentaho, SmartCloud, Tableau, Twitter/X, iMapBuilder

Creatio CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Creatio CRM.