Over Help Scout

Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Help Scout helpt om herhaalbare taken uit de weg te ruimen met workflows, inclusief een eenvoudig automatiseringssysteem op basis van als/dan-logica. Samenwerkingsfunctionaliteiten houden iedereen op elkaar afgestemd.

Met de functie voor botsingsdetectie kunnen gebruikers in realtime zien wie er berichten bekijkt of beantwoordt, naast notities en @vermeldingen waarmee gebruikers privé kunnen samenwerken. Gebruikers kunnen tagging benutten om gesprekken te categoriseren of automatisering te activeren, en kunnen gebruikmaken van opgeslagen antwoorden voor toegang tot veelvoorkomende antwoorden met twee muisklikken. Met Help Scout kunnen gebruikers alle acties automatiseren, bulkantwoorden verzenden en aangepaste mappen creëren.

Met rapporten en analyses kunnen gebruikers teamprestaties meten, trends opsporen om problemen te voorkomen en de tevredenheid van klanten controleren, en dit allemaal zonder een Excel-spreadsheet te hoeven openen. Help Scout kan naadloos worden geïntegreerd met diensten zoals Olark en Snap Engage, zodat elke chat automatisch wordt opgeslagen in het klantprofiel. Meer dan 50 voicemaildiensten worden standaard ondersteund.

Prijzen vanaf:

US$ 20,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Help Scout

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië, Armenië, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 20,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Help Scout

Afbeeldingen

Help Scout Software - 1
Help Scout Software - 2
Help Scout Software - 3
Help Scout Software - 4
Help Scout Software - 5
View 6 more
Help Scout-video
Help Scout Software - 1
Help Scout Software - 2
Help Scout Software - 3
Help Scout Software - 4
Help Scout Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Help Scout: 74

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Analyse van klantenservices
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Autoresponders
  • Beheer van supporttickets
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Categoriseren/Groeperen
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handtekeningenbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • Inboxbeheer
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Personeelsbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Routering
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Spamblokkering
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zendesk

4,4
#1 alternatief voor Help Scout
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Intercom

4,5
#2 alternatief voor Help Scout
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Freshdesk

4,5
#3 alternatief voor Help Scout
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die...

Gmail

4,8
#4 alternatief voor Help Scout
Gmail is een gratis, door advertenties ondersteunde e-mailservice die wordt aangeboden als onderdeel van G Suite van...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(181)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Help Scout al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 181 reviews worden weergegeven
Abraham
Totaalscore
  • Sector: Mijnbouw en metalen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great for Basic Customer Support

Beoordeeld op 31/10/2021

I have nothing to say about Help Scout's services, it does an excellent job, hands down. Though...

I have nothing to say about Help Scout's services, it does an excellent job, hands down. Though it's lacking some features and the pricing is a little bit high based on what features they offer. If you want just a basic customer service software for handling emails then Help Scout is a good choice.

Pluspunten

Help Scout does what it's supposed to do and it's very good at it. No doubt about that. It's the very main reason why many companies trust Help Scout for their customer support management. You can create automations, saved replies, a knowledgebase, and a chat widget (they call it Beacon). Everything works as it's supposed to and we never had any issues so far. It's really easy to set up automations and saved replies, no need to look into their help docs. You just need to use your common sense to navigate through the dashboard. I am using it daily for my client's e-commerce business for the past 6 years and I can say that it's a really solid product.

I also like their mobile app because it works really well. This is very important so you can attend to your customers even when you're not at your desk. Most customers want very quick responses and so the mobile app will be very handy when you don't have access to a computer.

There's no issue with deliverability as all our emails and replies went straight to customers' inboxes, which is very critical for this kind of app.

Minpunten

I found another software that has more features than this app and the pricing is also good. I wish Help Scout will have a feature where you can snooze or schedule an email or reply, and the ability to create embeddable forms. Also, I wish you can connect your social media accounts so you will be able to easily monitor your social media audiences when they message you or when they comment on your posts. These are available on the other software I found and it is a great alternative to this software.

Celeste
Totaalscore
  • Sector: Afdrukken en drukwerk
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great customer focused company to work with!

Beoordeeld op 12/8/2019

Excellent. While there is some admittedly cool functionality that other CRMs offer at higher...

Excellent. While there is some admittedly cool functionality that other CRMs offer at higher prices, they don't make sense for our current business needs and you really can't beat Helpscout when it comes to their customer service and help resources. It's excellent working with a team who really care what their customers and their customers' customers think.

Pluspunten

Their entire philosophy is centered around customer satisfaction and success. This mirrors our own approach and it's great seeing that in action. They are also great at handling questions and service requests, and I love all the support and information resources they offer.

Minpunten

I wish the reporting functions were better and more detailed. Sometimes when something wasn't functioning in a way that worked for it, their response was suggesting a work around that would require a service plan upgrade when I figured out a work around that could work at our current level, but that is a very minor gripe.

Overwogen alternatieven

Zendesk

Redenen om over te stappen op Help Scout

At one point we considered switching to Zendesk, but at our current business size and needs, Helpdesk was clearly a better fit for our team.
Erik
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Works well but lack of innovations caused us to move away

Beoordeeld op 8/6/2022

We used Helpscout to manage customer support. The system was competent but uninspiring. Rising...

We used Helpscout to manage customer support. The system was competent but uninspiring. Rising expenses and other issues mentioned above caused us to break up with it.

Pluspunten

Tracked tickets extremely well. Also the canned responses worked well.

Minpunten

The beacon on our website didn't work that well. There were often conflict issues so we just turned it off, which is a shame because it's a major feature we had relied on. After marketing en email as a spammer, we would continue to get emails in the future from that same email address.

Stacey
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

This was a great beginner software for a growing startup

Beoordeeld op 10/6/2022

Pluspunten

This software is incredibly easy to use! The macro search function was amazing. It allowed our team to search both the title and the body for relevant content. Very simple solution for our start up company.

Minpunten

We needed more features, more integrations and more robust reporting as we began to grow as a company and support team.

Sam
Totaalscore
  • Sector: Logistiek en toeleveringsketen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Expensive, but good. There are alternatives if you're willing to sacrifice plug and play.

Beoordeeld op 5/5/2022

The alternatives to Help Scout are far and wide, but my recommendation for an option would be Free...

The alternatives to Help Scout are far and wide, but my recommendation for an option would be Free Scout. It is an open-source alternative to Help Scout that acts almost the same way.

You need to know how to deploy the self-hosted service, or you can find companies willing to manage it for you. The downside is the setup takes a while, but the positive is that the cost is a small fraction of the amount we were paying to Help Scout.

Pluspunten

HelpScout was the first shared emailing system we implemented that worked flawlessly with our setup. It rivals all other methods that focus on a ticket number approach but makes the communication process simple for users to grasp and professional yet informal.

The best part of Help Scout for us was the shared inbox aspect and the ability to collaborate with others easily.

Minpunten

Help Scout is expensive. In my opinion, it is overpriced. They started at a great introductory rate and grandfathered those rates for early-stage users. I heard from many users when they increased their rates, all of whom got a personalized message from the [SENSITIVE CONTENT], promising our rates would stay the same.

Months later, they recanted on their promise and hiked our rates. It was not a great feeling being lied to, and my love for the company quickly disappeared.

Other shared email services can replace Help Scout, but this is your best bet if you're looking for a simple approach and are not worried about the price tag.

5 van 181 worden weergegeven Lees alle reviews

Help Scout - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Help Scout.

Help Scout kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 20,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Help Scout heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500

Help Scout ondersteunt de volgende talen:

Engels

Help Scout ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Help Scout kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Aircall, AppFollow, Asana, BriteVerify, Bronto Marketing Platform, Campaign Monitor, Campfire, Capsule, Census, ChannelReply, ChargeDesk, Chatra, Churn Buster, CircleLoop, Clockify, CloudTalk, Constant Contact, Cyfe, Databox, Fivetran, Fleep, FormKeep, FreshBooks, FullContact, FullStory, Geckoboard, Gmail, Google Apps for Work, Google Workspace, Gravity Forms, Help Desk Migration, Heymarket, Highrise, Hively, HubSpot CRM, Infusionsoft CRM Singapore, Intercom, Jira, JustCall, Kissmetrics, Klaus, Klaviyo, LemonStand, LiquidPlanner, Mailchimp, Mixpanel, MySQL, Nicereply, Olark, OnePageCRM, Paperform, Pipedrive, Plecto, Process Street, Pushover, Salesforce Essentials, SalesforceIQ, Salesmachine, Savio, Segment, Shopify, Slack, Smooch, SnapEngage, SurveyMonkey, Talkdesk, Textline, Transifex, Trello, Userlike, Weglot, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Zapier, Zengine, elevio, iorad

Help Scout biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Help Scout.