Help Scout

4,7 (213)
Schrijf een review!
Webgebaseerde helpdesk ontworpen voor een betere klantervaring

Over Help Scout

Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken tussen afdelingen of verschillende producten/merken beheren vanuit één account. Help Scout helpt om herhaalbare taken uit de weg te ruimen met workflows, inclusief een eenvoudig automatiseringssysteem op basis van als/dan-logica. Samenwerkingsfunctionaliteiten houden iedereen op elkaar afgestemd.

Met de functie voor botsingsdetectie kunnen gebruikers in realtime zien wie er berichten bekijkt of beantwoordt, naast notities en @vermeldingen waarmee gebruikers privé kunnen samenwerken. Gebruikers kunnen tagging benutten om gesprekken te categoriseren of automatisering te activeren, en kunnen gebruikmaken van opgeslagen antwoorden voor toegang tot veelvoorkomende antwoorden met twee muisklikken. Met Help Scout kunnen gebruikers alle acties automatiseren, bulkantwoorden verzenden en aangepaste mappen creëren.

Met rapporten en analyses kunnen gebruikers teamprestaties meten, trends opsporen om problemen te voorkomen en de tevredenheid van klanten controleren, en dit allemaal zonder een Excel-spreadsheet te hoeven openen. Help Scout kan naadloos worden geïntegreerd met diensten zoals Olark en Snap Engage, zodat elke chat automatisch wordt opgeslagen in het klantprofiel. Meer dan 50 voicemaildiensten worden standaard ondersteund.


Afbeeldingen

Help Scout Software - 1
Help Scout Software - 2
Help Scout Software - 3
Help Scout Software - 4
Help Scout Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Help Scout-video
Help Scout Software - 1
Help Scout Software - 2
Help Scout Software - 3
Help Scout Software - 4
Help Scout Software - 5

Twijfels over Help Scout? Vergelijk met een populair alternatief

Help Scout

4,7 (213)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 20,00
maand
US$ 7,75
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

74
160

Integraties

79
20

Gebruiksgemak

4,7 (213)
4,0 (14.130)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,4 (213)
4,3 (14.130)

Klantenservice

4,7 (213)
4,2 (14.130)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Jira

4,4
#1 alternatief voor Help Scout
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Salesforce Service Cloud

4,4
#2 alternatief voor Help Scout
Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform...

Crisp

4,5
#3 alternatief voor Help Scout
Crisp is een alles-in-één multi-channel klantenplatform voor interactie met klanten via Live Chat, e-mail, messenger,...

TeamSupport

4,5
#4 alternatief voor Help Scout
Klantenservice software gebouwd voor business-to-business ondersteuning. Verbeter de efficiëntie, verlaag de kosten en...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(213)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Help Scout al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 213 reviews worden weergegeven
Andrea
Andrea
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Simply the best customer support system

Beoordeeld op 12/4/2020

The product is very well designed, easy and natural to use. On top of that, their support is...

The product is very well designed, easy and natural to use. On top of that, their support is excellent and they reply very quickly.

Pluspunten

I like how transparent the experience is for the user and how easy it is to set up and use. I like the integration with the KB system to quickly insert a reference to the article.

Minpunten

Difficult to tell. I'm really enjoying everything on it, especially now that they added the live chat so I can stop using other software for that.
Maybe I'd love a more advanced system to manage the custom replies.
I'd appreciate if there's a better way to manage formatting inside the editor for the KB.

Laurène
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Help Scout is great for small teams looking for a simple and inexpensive shared inbox

Beoordeeld op 5/9/2022

Help Scout is a great option for small to medium teams who do not want and overly complicated and...

Help Scout is a great option for small to medium teams who do not want and overly complicated and pricy Help Desk software. It lacks some nice-to-have features but it will still help you provide great customer service.

Pluspunten

Help Scout is great for our 4-person Customer Success Team. We have been using it for over a year and it helps us provide high-quality customer support. It is easy to use, our customers like it because our emails look just like normal emails. Their support team is great, we always get quick and relevant answers.

Minpunten

I think the reporting feature could really be improved, and we would appreciate a few more features to improve the daily management of support tickets.

Overwogen alternatieven

Intercom en Zendesk Suite

Redenen om voor Help Scout te kiezen

Gmail doesn't work well as a shared inbox.

Overgestapt van

Gmail

Redenen om over te stappen op Help Scout

Help Scout looks more like a regular inbox and not an overly automated ticketing system. It is very easy to setup and use. It is also cheaper.
Dean
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Pretty convenient and easy to use, but lacking in features…

Beoordeeld op 2/2/2023

It was ok day to day, but we had to rely on other tools too often to get the job done.

It was ok day to day, but we had to rely on other tools too often to get the job done.

Pluspunten

Super easy to pick up and use and their support was great. They always responded promptly and did their best.

Minpunten

Compared to other products, it lacks a lot of features and some of what it does have is too simplified.

Sara
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Help Scout helps out

Beoordeeld op 25/11/2020

Help Scout helps out in a pinch. I definitely recommend any company or business that has a customer...

Help Scout helps out in a pinch. I definitely recommend any company or business that has a customer support component to it to use their software and platform to start.

Pluspunten

When I used to work at ActBlue as a support associate, I really liked Help Scout's ticketing system. It was straightforward and less confusing than Intercom. Escalating and de-escalating issues was pretty easy. Help Scout is a huge help for customer service, people oriented folks like me.

Minpunten

This is just a theory but I feel like Help Scout works better with certain email addresses than others. For people who have older emails such as hotmail, aol, or yahoo - their messages don't come across so clearly, which makes helping our customers and clients a real challenge.

Aimee Rebekah
Aimee Rebekah
Totaalscore
  • Sector: Alternatieve geneeskunde
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Solid Platform, Intuitive User Experience, 'Clean' Look & Feel, and Easy to Perform Basic...

Beoordeeld op 9/1/2023

I have used Help Scout for over a decade now and I'm kind of loyal to it. I had multiple problems...

I have used Help Scout for over a decade now and I'm kind of loyal to it. I had multiple problems this year where I was almost going to stop using it but their customer service is so good and thorough in the way that they communicate that I decided to stay. Help Scout is really affordable and it's really simple and it does have limits but if you're just looking for a simple way to track your emails and to provide a chat option for your website and to create a knowledge base then it's a really great tool.

Pluspunten

HelpScout is really simple to use & has a really clean interface and their customer service is A+++. I am someone who will stay with the company even if they don't have all the bells and whistles if they have excellent customer service, especially something like an email provider because it's hard to find really great customer service in email. I have been using it for over 10 years, & it also is like a database of all of my customer interactions. So I can type in the customers name at the top of the screen and it will pull up every email that they've ever sent in and every email that we've ever sent to them so it becomes this really powerful documentation tool.

Minpunten

It doesn't have a ticketing system. So it's not so it sometimes it can be easy to miss emails or to have customer service emails go unanswered if a lot of emails come in at once. And a ticketing system and a lot of other email platforms it will bump it up to the top for you if you haven't answered it in a set amount of days but help scout doesn't have a easy way to do that. Even though it does have a knowledge base it's just not as strong in terms of customer service portal as some of the other tools I've explored like fresh desk.

5 van 213 worden weergegeven Lees alle reviews

Help Scout - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Help Scout.

Help Scout kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 20,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Help Scout heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500

Help Scout ondersteunt de volgende talen:

Engels

Help Scout ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Help Scout kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Aircall, AppFollow, Asana, BriteVerify, Bronto Marketing Platform, Campaign Monitor by Marigold, Campfire, Capsule, Census, ChannelReply, ChargeDesk, Chatra, Churn Buster, CircleLoop, Clockify, CloudTalk, Constant Contact, Cyfe, Databox, Fivetran, Fleep, FormKeep, FreshBooks, FullContact, FullStory, Geckoboard, Gmail, Google Apps for Work, Google Workspace, Gravity Forms, Help Desk Migration, Heymarket, Highrise, Hively, HubSpot CRM, Infusionsoft CRM Singapore, Intercom, Jira, JustCall, Kissmetrics, Klaus, Klaviyo, LemonStand, LiquidPlanner, Mailchimp, Mixpanel, MySQL, Nicereply, Olark, OnePageCRM, Paperform, Pipedrive, Plecto, Process Street, Pushover, Salesforce Starter, SalesforceIQ, Salesmachine, Savio, Segment, Shopify, Slack, Smooch, SnapEngage, SurveyMonkey, Talkdesk, Textline, Transifex, Trello, Userlike, Weglot, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Zapier, Zengine, elevio, iorad

Help Scout biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Help Scout.