Over SAP Customer Experience

SAP CRM On Demand biedt een reeks tools om tegemoet te komen aan de behoeften van verkoop-, marketing- en klantenservice-medewerkers, evenals managers en bedrijfseigenaren. Het Interaction Center binnen de CRM biedt een platform voor het beheren van klantcommunicatie via meerdere kanalen. Alle klantinteracties, van telefoon en e-mail tot sociale media en live chat kunnen worden gevolgd, beheerd en geëvalueerd. Taken en datums kunnen worden geprioriteerd, follow-ups kunnen worden gepland en teamverkoop ondersteund, met behulp van de CRM.

Dankzij geïntegreerd kennisbeheer en op regels gebaseerd e-mailbeheer kunnen vertegenwoordigers problemen sneller oplossen binnen de CRM. Met de functies voor marketing en verkoopanalyse, in combinatie met de rapportagetools in SAP CRM, kunnen marketing- en verkoopafdelingen hun campagnestrategie verfijnen. Stem teams af op bedrijfs- en teamdoelstellingen door prestaties te analyseren en inspanningen te coördineren met bellijsten, agentscripts en promotiecampagnes.

Creëer en voer marketingcampagnes uit met behulp van gegevens die zijn verzameld via SAP CRM On Demand. Marketingcampagnes kunnen wereldwijd, regionaal of lokaal worden uitgevoerd. Campagneprestaties kunnen in realtime worden gevolgd en op scenario's gebaseerde campagnes kunnen worden geïmplementeerd. Met de pijplijnmanagementtools van SAP CRM kunnen verkopers leads efficiënter kwalificeren en gebruikmaken van mogelijkheden voor cross-selling en up-selling. Verkoopmedewerkers kunnen de SAP ERP-integratie gebruiken om verkooporders, offertes en contracten te beheren en zo deals efficiënter te verwerken en af te sluiten.


Afbeeldingen

SAP Customer Experience Software - 1
SAP Customer Experience Software - 2
SAP Customer Experience Software - 3
SAP Customer Experience Software - 4
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
SAP Customer Experience-video
SAP Customer Experience Software - 1
SAP Customer Experience Software - 2
SAP Customer Experience Software - 3
SAP Customer Experience Software - 4

Twijfels over SAP Customer Experience? Vergelijk met een populair alternatief

SAP Customer Experience

4,2 (231)
Niet beschikbaar in jouw land
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 58,00
maand
US$ 20,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

28
209

Integraties

Geen integraties gevonden
70

Gebruiksgemak

3,8 (231)
4,1 (6.258)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,0 (231)
4,3 (6.258)

Klantenservice

4,1 (231)
4,1 (6.258)

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor SAP Customer Experience
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Bitrix24

4,2
#2 alternatief voor SAP Customer Experience
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#3 alternatief voor SAP Customer Experience
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Adobe Commerce

4,3
#4 alternatief voor SAP Customer Experience
Met Magento Commerce kunnen grote bedrijven e-commerce websites maken, beheren en bewerken om gepersonaliseerde...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(231)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
3,8/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je SAP Customer Experience al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 231 reviews worden weergegeven
Ravikumar
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

SAP Hybris application is boosting your organization

Beoordeeld op 23/10/2018

I am basically administrative consultant to deployed in the server and configuration of the sap...

I am basically administrative consultant to deployed in the server and configuration of the sap application for the integration level

Pluspunten

The hybris application have lack of clarity and more features inbuilt and inefficient solution and improve the optimization of your business.

Minpunten

I have not yet identified the failure of my application or organization level. it boosting my skill as well as improving the lot of additional feature. The one thing needs to delivery new add-ons on quarterly basis

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Chemicaliën
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Need a CRM?

Beoordeeld op 12/2/2019

If you have a big company (1000+ employees) you definitely need a complete CRM package and SAP is...

If you have a big company (1000+ employees) you definitely need a complete CRM package and SAP is probably the best in the market.
You can configure almost anything on these thing.
After you get the hang of how SAP works, you will not want to leave it.
Throw anything at it and if it's well configured the job gets done.

Pluspunten

Features
Modules
Configuration
Adaptation

Minpunten

Price
Resources needed
Tables in german are hell
Default UI not for everyone

Michael
Totaalscore
  • Sector: Medische praktijk
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Cumbersome menus and not enough access to data in one place

Beoordeeld op 12/12/2018

My biggest pet peeve is that when you hit the back button on your browser, it goes back to the...

My biggest pet peeve is that when you hit the back button on your browser, it goes back to the login screen, so you have to use a little tiny back buttons - and depending on how many sub items you have entered, there are multiple back buttons on one screen - nothing like a normal web page visit.

Pluspunten

Web-based product makes accessing from any computer simple. There are lot of features, which is also the biggest con as it makes it very hard to find what you are looking for at times. Hot links provide access to view customer master data, though it is typically hidden amongst random menus

Minpunten

Slow...The spinning wheel "Waiting" is it's own item to select when entering an IT ticket. It completely lacks intuitive menus - trying to find something would be simple if the menus were described better - but that is typical of German software, they think a different way than normal software flow, and make thing more difficult than they need to be - e.g. you have to click, then click, then click, then click again to finally get where you wanted to go. Unfortunately that is a normal process - you end up doing the same 5 clicks multiple times a day.

Stephanie
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

SAP CRM

Beoordeeld op 12/2/2019

I have had a very good experience with this tool because it allows me to leave notes on each of the...

I have had a very good experience with this tool because it allows me to leave notes on each of the tickets and in the future I can use them to validate information and resolve the client's failure more quickly.

The tickets that I create in SAP CRM are to solve glitches in clioentes so I use it daily to be able to do this in a frayed and simple way.

Pluspunten

I use it every day to create incidents of clients that report failure in their internet or telephone service and I like them a lot that is quite simple to manage and in turn you can have a large database of each ticket that you create because everything is stored.

Minpunten

In some cases the tool hangs and takes time to update.

Nasir
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Very comprehensive and neatly design platform

Beoordeeld op 21/11/2019

Pluspunten

Its architecture mesh up. Hybris has some very elegant sub solutions in its high level solutions.

Minpunten

The documentation still needs a bit improvement, although it has improved a lot in last few years

5 van 231 worden weergegeven Lees alle reviews

SAP Customer Experience - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SAP Customer Experience.

SAP Customer Experience kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 58,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

SAP Customer Experience heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

SAP Customer Experience ondersteunt de volgende talen:

Engels

SAP Customer Experience ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

We hebben geen informatie over welke integraties SAP Customer Experience kent

SAP Customer Experience biedt de volgende ondersteuningsopties:

Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SAP Customer Experience.