
Over SAP Customer Experience
SAP CRM On Demand biedt een reeks tools om tegemoet te komen aan de behoeften van verkoop-, marketing- en klantenservice-medewerkers, evenals managers en bedrijfseigenaren. Het Interaction Center binnen de CRM biedt een platform voor het beheren van klantcommunicatie via meerdere kanalen. Alle klantinteracties, van telefoon en e-mail tot sociale media en live chat kunnen worden gevolgd, beheerd en geëvalueerd. Taken en datums kunnen worden geprioriteerd, follow-ups kunnen worden gepland en teamverkoop ondersteund, met behulp van de CRM.
Dankzij geïntegreerd kennisbeheer en op regels gebaseerd e-mailbeheer kunnen vertegenwoordigers problemen sneller oplossen binnen de CRM. Met de functies voor marketing en verkoopanalyse, in combinatie met de rapportagetools in SAP CRM, kunnen marketing- en verkoopafdelingen hun campagnestrategie verfijnen. Stem teams af op bedrijfs- en teamdoelstellingen door prestaties te analyseren en inspanningen te coördineren met bellijsten, agentscripts en promotiecampagnes.
Creëer en voer marketingcampagnes uit met behulp van gegevens die zijn verzameld via SAP CRM On Demand. Marketingcampagnes kunnen wereldwijd, regionaal of lokaal worden uitgevoerd. Campagneprestaties kunnen in realtime worden gevolgd en op scenario's gebaseerde campagnes kunnen worden geïmplementeerd. Met de pijplijnmanagementtools van SAP CRM kunnen verkopers leads efficiënter kwalificeren en gebruikmaken van mogelijkheden voor cross-selling en up-selling. Verkoopmedewerkers kunnen de SAP ERP-integratie gebruiken om verkooporders, offertes en contracten te beheren en zo deals efficiënter te verwerken en af te sluiten.
Afbeeldingen




Twijfels over SAP Customer Experience?
Vergelijk met een populair alternatief

SAP Customer Experience
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Zoho CRM

Bitrix24

Salesforce Sales Cloud

Adobe Commerce

Reviews
Heb je SAP Customer Experience al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
SAP Hybris application is boosting your organization
Beoordeeld op 23/10/2018
I am basically administrative consultant to deployed in the server and configuration of the sap...
I am basically administrative consultant to deployed in the server and configuration of the sap application for the integration level
Pluspunten
The hybris application have lack of clarity and more features inbuilt and inefficient solution and improve the optimization of your business.
Minpunten
I have not yet identified the failure of my application or organization level. it boosting my skill as well as improving the lot of additional feature. The one thing needs to delivery new add-ons on quarterly basis
- Sector: Chemicaliën
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Need a CRM?
Beoordeeld op 12/2/2019
If you have a big company (1000+ employees) you definitely need a complete CRM package and SAP is...
If you have a big company (1000+ employees) you definitely need a complete CRM package and SAP is probably the best in the market.
You can configure almost anything on these thing.
After you get the hang of how SAP works, you will not want to leave it.
Throw anything at it and if it's well configured the job gets done.
Pluspunten
Features
Modules
Configuration
Adaptation
Minpunten
Price
Resources needed
Tables in german are hell
Default UI not for everyone
- Sector: Medische praktijk
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
Cumbersome menus and not enough access to data in one place
Beoordeeld op 12/12/2018
My biggest pet peeve is that when you hit the back button on your browser, it goes back to the...
My biggest pet peeve is that when you hit the back button on your browser, it goes back to the login screen, so you have to use a little tiny back buttons - and depending on how many sub items you have entered, there are multiple back buttons on one screen - nothing like a normal web page visit.
Pluspunten
Web-based product makes accessing from any computer simple. There are lot of features, which is also the biggest con as it makes it very hard to find what you are looking for at times. Hot links provide access to view customer master data, though it is typically hidden amongst random menus
Minpunten
Slow...The spinning wheel "Waiting" is it's own item to select when entering an IT ticket. It completely lacks intuitive menus - trying to find something would be simple if the menus were described better - but that is typical of German software, they think a different way than normal software flow, and make thing more difficult than they need to be - e.g. you have to click, then click, then click, then click again to finally get where you wanted to go. Unfortunately that is a normal process - you end up doing the same 5 clicks multiple times a day.

- Sector: Telecommunicatie
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
SAP CRM
Beoordeeld op 12/2/2019
I have had a very good experience with this tool because it allows me to leave notes on each of the...
I have had a very good experience with this tool because it allows me to leave notes on each of the tickets and in the future I can use them to validate information and resolve the client's failure more quickly.
The tickets that I create in SAP CRM are to solve glitches in clioentes so I use it daily to be able to do this in a frayed and simple way.
Pluspunten
I use it every day to create incidents of clients that report failure in their internet or telephone service and I like them a lot that is quite simple to manage and in turn you can have a large database of each ticket that you create because everything is stored.
Minpunten
In some cases the tool hangs and takes time to update.

- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Very comprehensive and neatly design platform
Beoordeeld op 21/11/2019
Pluspunten
Its architecture mesh up. Hybris has some very elegant sub solutions in its high level solutions.
Minpunten
The documentation still needs a bit improvement, although it has improved a lot in last few years
SAP Customer Experience - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SAP Customer Experience.V. Welke prijsmodellen heeft SAP Customer Experience te bieden?
SAP Customer Experience kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 58,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van SAP Customer Experience?
SAP Customer Experience heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door SAP Customer Experience ondersteund?
SAP Customer Experience ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt SAP Customer Experience ondersteuning voor mobiele apparaten?
SAP Customer Experience ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan SAP Customer Experience worden geïntegreerd?
We hebben geen informatie over welke integraties SAP Customer Experience kent
V. Welke mate van ondersteuning heeft SAP Customer Experience te bieden?
SAP Customer Experience biedt de volgende ondersteuningsopties:
Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SAP Customer Experience.
- CRM-software
- Lead management software
- Predictive lead scoring software
- Klantenservice software
- Customer experience software
- Enquête software
- Website analyse tools
- MRM-software (Marketing resource management)
- Knowledge Base Software
- Klachtenbeheer software
- Sales tracking software
- CRM systemen voor verzekeraars
- Customer engagement software
- Campagne management software
- Personalisatie en gedragstargeting software