Over Salesforce Sales Cloud

Salesforce CRM (Sales Cloud) biedt alles wat je nodig hebt binnen handbereik - vanaf elke locatie. Van sociale accounts en contactpersonen tot mobiel, Chatter en Analytics, is samenwerking binnen je wereldwijde organisatie en sneller deals sluiten niet alleen mogelijk, het is gemakkelijk.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Oostenrijk, Australië, Canada, China, Duitsland , Verenigd Koninkrijk, Ierland, India, Mexico, Maleisië, Nederland, Singapore, Thailand, Verenigde Staten, Vietnam

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Russisch , Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Salesforce Sales Cloud Software - 1
Salesforce Sales Cloud Software - 2
Salesforce Sales Cloud Software - 3
Salesforce Sales Cloud Software - 4
Salesforce Sales Cloud Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Salesforce Sales Cloud-video
Salesforce Sales Cloud Software - 1
Salesforce Sales Cloud Software - 2
Salesforce Sales Cloud Software - 3
Salesforce Sales Cloud Software - 4
Salesforce Sales Cloud Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Salesforce Sales Cloud: 209

  • "Wat-als"-scenario's
  • AI/machine learning
  • API
  • Aanbevelingen
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Agentbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Artsenbeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatische nummerkiezer
  • Batchverwerking
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van kopers
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Bellijstbeheer
  • Berichtgeving van uitzonderingen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Biedingsbeheer
  • Bronnen bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • CRM Integration
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Concurrentieanalyse
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controle van oproepen
  • Conversies bijhouden
  • Correlatieanalyse
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelgroeptargeting
  • Dossiers van medische geschiedenis
  • Dynamische modellering
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • ERP
  • Elektronische handtekening
  • Engagement bijhouden
  • Financieel beheer
  • For Mac Devices
  • For Real Estate Agencies
  • For Small Businesses
  • For Startups
  • For iPad Devices
  • Garanties bijhouden
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeheer
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsbeheer
  • Lead Scoring
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • MES
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Modellering en simulatie
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Patiëntcommunicatie
  • Patiëntenbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Planning voor materiaalvereisten
  • Predictieve analyse
  • Presentatietools
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Productcatalogus
  • Productiekosten
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Routering
  • Sales-onboarding en -training
  • Samenwerkingstools
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale profielen van klanten
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Trainingsbeheer
  • Transactiebeheer
  • Veelgestelde vragen
  • Veiligheidsbeheer
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Versiebheer
  • Vervoersbeheer
  • Verzoeken escaleren
  • Visuele analyse
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor vastgoed
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Weergave van grafische gegevens
  • Workflowbeheer
  • XML / RSS
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor Salesforce Sales Cloud
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Dynamics 365

4,3
#2 alternatief voor Salesforce Sales Cloud
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

Zoho CRM

4,3
#3 alternatief voor Salesforce Sales Cloud
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#4 alternatief voor Salesforce Sales Cloud
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(17.315)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je Salesforce Sales Cloud al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 17.315 reviews worden weergegeven
Lori
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Old Reliable

Beoordeeld op 23/8/2022

Pluspunten

I like the fact that SalesForce has been around for a very long time. I do not have to worry that there will be product changes, management changes or other disruptions that would affect my access to the software.

Minpunten

It is pricey and you will have to pay for a build to customize. The financial outlay for a new company can be significant. The support lines are sometimes lacking in specific knowledge and find that we can fix our issues ourselves faster.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM en HubSpot Sales Hub

Redenen om over te stappen op Salesforce Sales Cloud

Reliability and it was similar to software that we had previously worked on.
Armin
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Clustered CRM but definitely a must to help keep track of deals and projects

Beoordeeld op 25/8/2022

Overall, Salesforce has been a reliable tool for managing deals and providing data and metrics at a...

Overall, Salesforce has been a reliable tool for managing deals and providing data and metrics at a granular level.

Pluspunten

I've used Salesforce for 5 years now across 3 different SaaS companies. I've also used previous tools (Bullhorn, Hubspot, Outreach, Zoho, etc...) and Salesforce has some very impressive data and analytics that can be easily accessible. I also love deal pipeline management and visualization. We are able to provide a dashboard with different metrics. You can do that with those other tools but not as granular as Salesforce.

Minpunten

I really don't like how it is clustered and certain members of the team have difficulty navigating through the platform. Also, from the operations perspective, it can be difficult to get too granular and automating it to a different month gets very manual. Not a deal breaker but sometimes it takes some time to get it populated for each team member or as a whole sales team.

Mike
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Over priced, no support, sell you products you don’t need, scam billing

Beoordeeld op 12/9/2022

Ripoff

Ripoff

Pluspunten

Nothing. Overprice, extremely expensive ,no support, they sell you products that you don’t need and you could not use because they have no technical support. They want you to hire so called implementation partner that they charge arm and leg and it will take them months to customize why both Salesforce and implementation partner charging you. Such ripoff.

Minpunten

Overprice, extremely expensive ,no support, they sell you products that you don’t need and you could not use because they have no technical support. They want you to hire so called implementation partner that they charge arm and leg and it will take them months to customize why both Salesforce and implementation partner charging you. Such ripoff.

chow
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Salesforce Sales Cloud is an on-demand CRM platform for small

Beoordeeld op 20/6/2022

Salesforce Sales Cloud is an on-demand CRM platform for small, medium, and big enterprises that...

Salesforce Sales Cloud is an on-demand CRM platform for small, medium, and big enterprises that focuses on sales and customer connections. CRM capabilities on this platform include lead management, marketing automation, and contact management. These systems can be used to manage client accounts, track leads, run and monitor marketing campaigns, and provide post-sale customer service.

Pluspunten

Because reminders, sales tracking databases, task managers, and calendar features have become key components of the daily routine, Salesforce is not only incredibly easy to use, but also extremely beneficial for all sales professionals within a specific group. Because we work in such a fast-paced and ever-changing environment, all members of our team must be familiar with sales, finance, and servicing processes in order to maximize all possible transactions and convert units as rapidly as possible.

Minpunten

I have yet to come across any Salesforce disadvantages, as the software has proven to be extremely useful in keeping my Sales team informed, on time, converting more leads, and more invested in their work output by setting daily reminders to hold each Salesman accountable for their daily tasks and follow ups.

Overwogen alternatieven

Webex

Redenen om over te stappen op Salesforce Sales Cloud

Salesforce is a product that I would recommend to any organization of any size that wants to grow by setting goals and cooperating as a team. Whether your company has two salespeople or 200, Salesforce is the only sales tracking and data management CRM you'll ever need. The unique components and access granted to each user are incredibly valuable.
Mirella
Totaalscore
  • Sector: Consumentenelektronica
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best CRM Software out there

Beoordeeld op 15/9/2022

I can only say great things about Salesforce

I can only say great things about Salesforce

Pluspunten

Helped us build a sales process. The CRM offers fantastic features that can be adjusted to any business model and product. Great way to document sales activities and analyze data. Would no want to miss Salesforce in this organisation

Minpunten

Sometimes a bit slow or laggy. Set up process took quite a while with a team of 5 (but of course things had to be tailored to our bussiness)

5 van 17.315 worden weergegeven Lees alle reviews

Salesforce Sales Cloud - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Salesforce Sales Cloud.

Salesforce Sales Cloud kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Salesforce Sales Cloud heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Salesforce Sales Cloud ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Russisch, Spaans, Zweeds

Salesforce Sales Cloud ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Salesforce Sales Cloud kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

8x8 Virtual Office, Birdeye, Box, Bullhorn Jobscience, ClearSlide, Crowdstack Pro, Desk.com, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, Expensify, FinancialForce Accounting, Five9, GetFeedback, Gmail, GoTo Meeting, Mailchimp, QlikView, Quickbooks Online, SAP Litmos, Smartsheet, SurveyMonkey, Veeva CRM, Webinato, Yesware, Zapier

Salesforce Sales Cloud biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Salesforce Sales Cloud.