Over Keap

Infusionsoft van Keap automatiseert je verkoop-, marketing- en bedrijfsprocessen op één plaats en geeft je de flexibiliteit en kracht die je nodig hebt om meer zaken met vertrouwen af te sluiten. Breng moeiteloos en automatisch de juiste boodschap over aan de juiste klant via aangepaste automatisering. Beheer je verkoopproces met aanpasbare fasen en workflows. Verbeter je omzet en marketingprestaties met inzichten en rapporten. Infusionsoft van Keap is een krachtig platform voor CRM en marketing automation dat helpt je bedrijf efficiënt af te stemmen zodat je kunt groeien.

Infusionsoft integreert krachtige marketingtools die gebruikers helpen verbinding te maken met leads via e-mail, sociale media en offline kanalen om relaties op te bouwen en leads te voeden. En omdat marketingberichten gekoppeld zijn aan CRM's en e-commercegegevens, kunnen bedrijven gepersonaliseerde communicatie creëren om het aantal conversies te verhogen.

Met Infusionsoft is het niet nodig om aparte online systemen te gebruiken voor verkoopdoeleinden. Het bevat een reeks e-commercetools die nodig zijn om een storefront of orderpagina's te maken, facturering en incasso's te beheren, follow-up na aankoop te activeren en meer. De e-commerce-tool is ook gekoppeld aan bestaande CRM's waarmee gebruikers eenvoudig gerichte upsell-berichten en aanbiedingen kunnen aanmaken. Met Infusionsoft kunnen gebruikers automatisering gebruiken om leads te voeden, op gedrag gebaseerde communicatie te activeren, de workflow en meer te stroomlijnen, tijd te besparen en een consistenter, tijdiger systeem te creëren voor het beheren van verkoop- en marketingprocessen.

Betaald worden moet niet stressvol zijn - Infusionsoft Payments wil het eenvoudig maken. De meeste klanten worden binnen enkele minuten goedgekeurd en kunnen creditcards accepteren. Infusionsoft Payments berekent een laag, vast tarief van 2,9% + $ 0,30 per transactie. Geld wordt meestal binnen 48 uur vrijgemaakt. Bedrijven hebben zelfs de mogelijkheid om te beslissen hoe vaak ze hun geld willen laten storten.

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws , Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 59,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Keap Software - 1
Keap Software - 2
Keap Software - 3
Keap Software - 4
Keap Software - 5
Keap Software - 6
Keap Software - 7
Keap Software - 8
Keap Software - 9
Keap Software - 10
Keap Software - 11
Keap Software - 12
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Keap-video
Keap-video
Keap Software - 1
Keap Software - 2
Keap Software - 3
Keap Software - 4
Keap Software - 5
Keap Software - 6
Keap Software - 7
Keap Software - 8
Keap Software - 9
Keap Software - 10
Keap Software - 11
Keap Software - 12

Functies

Totaal aantal functies van Keap: 146

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanvraagtoewijzing
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestellingen bijhouden
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bewaking
  • Bezoekers bijhouden
  • Bijhouden van klantenactiviteit
  • Bronnen bijhouden
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Formuliergenerator
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klikken bijhouden
  • Kortingsbeheer
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Online reserveren
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Orderbeheer
  • Orderverwerking
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Priorisering
  • Promotiebeheer
  • Publicatieopties
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Referentiegebruik bijhouden
  • Referenties bijhouden
  • Relaties bijhouden
  • Responsief
  • Routering
  • SEO-beheer
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Spamblokkering
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Territoriumbeheer
  • Tools voor exploratie
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopautomatisering
  • Verkooporders
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Visuele analyse
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voorraadbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Websitebeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Winkelwagen
  • Workflowbeheer
  • XML / RSS
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren
  • Zoekmachinemarketing
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Zoho CRM

4,3
#1 alternatief voor Keap
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Marketo Engage

4,2
#2 alternatief voor Keap
Marketo® biedt een compleet platform voor marketingsoftware voor bedrijven van elke omvang met tools voor marketing...

Agile CRM

4,1
#3 alternatief voor Keap
Agile CRM combineert krachtige functies voor automatisering, telefonie, internet, mobiel, e-mail, sociale media en...

Act!

3,7
#4 alternatief voor Keap
Act! Premium empowers small and midsize businesses to market better, sell more, and create customers for life.

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(1.151)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
3,5/5
Klantenondersteuning
4,0/5

Heb je Keap al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.151 reviews worden weergegeven
Charissa
Totaalscore
  • Sector: Hoger onderwijs
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Erg aanteraden

Beoordeeld op 1/12/2022

Verder heb ik wel goeie ervaringen met deze app maar soms werkt niet alles even goed

Verder heb ik wel goeie ervaringen met deze app maar soms werkt niet alles even goed

Pluspunten

Altijd wel goeie herinneringen en allea werkt verder zoals ik wil

Minpunten

Soms werkt niet allea altijd even goed dus dat is wel vervelend

Jeff M
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

All in one business solution.

Beoordeeld op 4/11/2022

Its been good. The have helped me create over twenty one thriving businesses. I am still creating...

Its been good. The have helped me create over twenty one thriving businesses. I am still creating more.

Pluspunten

The automation of all of the different Services needed to run a small business. CRM, phone, text in the app or desktop, email, scheduling, quotes, invoices, estorefront, Payment Gateway, Keap is all you need to run a local business.

Minpunten

The didn't have any pre configured solution for specific industry like contractors, handyman or brick and mortar stores, Doctors or Dentist, etc.

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om voor Keap te kiezen

No automation and cost is very different...

Overgestapt van

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Keap

The automation was limited and I get more complete service offering with Keap.
Kavindu Githsara
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Well Established Online CRM Platform with Marketing Tools

Beoordeeld op 7/10/2022

We used keap to manage our customers database. we did email marketing, lead generation , internal...

We used keap to manage our customers database. we did email marketing, lead generation , internal forms, email templates and automate campaigns and more. I'm happy to tell you, even we can find lots of cheap CRM systems out there, Keap is the best and it's worth for money. because, everyday they are trying to give us the best experience. we got recurring updates with lots of new features. One more thing to mention. There customer support was very helpful for our staff when they onboarding. Not only for staff but for admin too. timely support is given by them. I would like to recommend Keap CRM for any business out there. go ahead without any hesitation. At first it will be hard to adopt a new system. but when it comes to Keap, They will help you to get there without any troubles.

Pluspunten

This system has everything that needs for a business for up and running. Even for a startup business also able to adopt this system to their workplace very easily. The best feature that i saw is Email Automation. As a admin i was able to create and schedule lots of email campaigns for our customers. it is very easy and straight forward. Campaign builder interface is very user friendly. even my non computer literacy people also can build and automate an process within few minutes. It provides lots of integration options with third party applications. Also It provides lots of tools to manage our marketing procedures.

Minpunten

Nothing to complain but i would like to mention that there should be more tutorials/guides and onboarding trainings for users.

Antwoord van Keap

Hi Kavindu,
Thank you so much for taking the time to leave a review! I'm glad to hear that Keap's feature set has met many of your business needs and our support team helped you integrate it seamlessly into your business.

Denise
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Keap, a robust and user-friendly program

Beoordeeld op 6/9/2022

It provides us with the flexibility to perform a wide range of segmentation operations to meet our...

It provides us with the flexibility to perform a wide range of segmentation operations to meet our specific requirements; for example, when developing a marketing campaign, we can divide our target audience into subsets based on factors such as their level of product familiarity, the frequency with which they make purchases, and their potential lifetime value as customers. It also includes a customer relationship management system that lets us delegate work and monitor both individual and collective productivity.

Pluspunten

With the support of Keap, I am able to automate my clients' operations. Through the use of numerous opt-in methods, I am able to collect leads, develop and release goods, and set up automated distribution schedules for both products and campaign emails. In order to streamline the referral procedure, you can use the referral partner function.

Minpunten

If a contact does not seem to be actively engaged, Keap will mark it as opted out. To fully take advantage of the program's features, I believe it requires a significant time commitment to study each module and tool.

Antwoord van Keap

Hi Denise,
Thank you so much for taking the time to leave a review. I'm so glad to hear tha Keap is an effective solution in your business for lead management, SEO, and more.

Jacob
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

With the right customization, 3rd-party add-ons, and time... it can do anything

Beoordeeld op 1/8/2022

Personally, I've become an expert in it and love it. It allows me to customize and produce a high...

Personally, I've become an expert in it and love it. It allows me to customize and produce a high volume of marketing campaigns and keep thousands of records pretty clean. It's taken a long time to get there, and can be hard to keep everyone who needs to have their hands in it trained up well. But if you need an advanced CRM it does the job.

Pluspunten

Incredibly high level of customization. Automation options are way above your beginner CRMs. Deliverability & email server reputation seem good. There are reports about everything imaginable (almost). Also over the last several years, they've been extremely active in adding new features and modernizing the platform.

Minpunten

To really use this to its full potential takes a LOT of learning or training. After years of being neck-deep in it, I can do a lot of things but it's sometimes difficult to train other people on the team to have the same level of use. This can be limiting if dealing with a large team. Improvements are being made but I wouldn't call this user friendly yet (using Max Classic version). If you're going to jump into this you should have a really competent marketing operations person who can lead the technical implementation and ongoing needs. Certain helpful features require 3rd party connections that cost extra but at the same time, they seem to be getting closer and closer to eliminating that with new features.

Antwoord van Keap

Hi Jacob,
Thank you so much for taking the time to leave a review! We're glad to hear that Keap is such a great solution for you.
We do offer a variety of ways for customers to get trained on using Keap - including onboarding coaching, webinars, and more! We encourage anyone looking to get acclimated with Keap to take advantage of these resources.

5 van 1.151 worden weergegeven Lees alle reviews

Keap - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Keap.

Keap kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 59,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Keap heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50

Keap ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Italiaans, Japans, Nederlands, Portugees, Spaans, Zweeds

Keap ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Keap kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

40Nuggets, AdEspresso, Adobe Commerce, AppointmentCore, Arborgold, Automate.io, Bedrock Data, BigCommerce, Birdeye, Bonjoro, Booker, Call Loop, ClicData, Cyfe, Deadline Funnel, Dropbox Business, Eventbrite, FuseDesk, Gmail, GoTo Webinar, Google Calendar, Google Contacts, Google Drive, Graphly, Help Scout, Higher Logic Thrive, Instapage, Interact, Jotform, Justuno, LeadDyno, Leadpages, LeadsBridge, LinkTrust, LiveChat, MOBIT, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Outlook, Mobiniti, Operations Hub, OptinMonster, Picreel, Pipedrive, Privy, Privy, QuickBooks, QuickBooks Online Advanced, QuickTapSurvey, Quickbooks Online, RESULTS.com, Salesforce Sales Cloud, ScheduleOnce, Setmore, Shift4Shop, Shopify, Slack, Slemma, Speak2Leads, Sync2CRM, TenFold, ThriveCart, Trello, Twilio, Typeform, WebMerge, Webgility, WebinarJam, Wisepops, Wistia, WooCommerce, WordPress, Workato, Wufoo, Xero, Zapier, Zen Cart, Zendesk Suite, Zoom Meetings

Keap biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Keap.