BQE CORE Suite
Over BQE CORE Suite
BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefversie.
BQE Core is een geïntegreerde oplossing voor uren- en onkostenregistratie, projectmanagement, facturering en boekhouding die schaalbaar is voor bedrijven van elke omvang. Het is ontworpen door architecten, ingenieurs en CPA's om te voldoen aan de specifieke behoeften van professionele dienstverleners. Het zit vol met eenvoudige, krachtige functies die zijn ontworpen om bedrijven te helpen hun cashflow te versterken door hun factureringsproces te versnellen, terwijl ze hun projectmanagement en hun vermogen om prestaties te analyseren drastisch verbeteren.
Gecertificeerde partnerschappen met Intuit, MYOB en andere marktleiders zorgen ervoor dat Core op een intuïtieve manier aangepaste output van alle boekhoudsoftware van derden ophaalt, aanpast en levert.
Afbeeldingen
Twijfels over BQE CORE Suite?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Kantata
Paymo
WorkflowMax
Spider Impact
Reviews
Heb je BQE CORE Suite al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Architectuur en planning
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great product fro expense and time tracking, and way more
Beoordeeld op 12/1/2024
Pluspunten
I have been using BQE Software for almost 4 years now. I have been reguarly logging hours and expenses as part of my daily work. I really love the app version in which I can snap a picture on the go from my receipt and toss the receipt away immediatelly. It has saved me tons of time of collecting receipts and then balancing my credit card account.
Tracking billable hours is also pretty easy and there are couple of options to do so for each personality from using project timers that you can play and pause to straight old-fashined type of plug-in. Overall, I am very happy of this software.
Minpunten
I like all features I have to use for my work.
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
BQE Core met our needs.
Beoordeeld op 17/5/2024
BQE Core was easy to transition to with very little complications. It's features are very flexible...
BQE Core was easy to transition to with very little complications. It's features are very flexible and work. I learn more about it's capabilities every week.
Pluspunten
BQE Core is very flexible in how you can allow employees to track their time and decide if it is billable or not.
Minpunten
It has many features that we do not use but I can see how other companies would appreciate the additional functions.
- Sector: Architectuur en planning
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Core 1
Beoordeeld op 5/5/2023
Pluspunten
Having project, time management, & billing in one domain is efficient. Generally tech support is excellent!
Minpunten
Inconsistent reportingInconsistent project identifiers Inconsistent transaction trackingWay more complicated than it needs to be--project set up, tracking, fee scheduling, etc.
- Sector: Architectuur en planning
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great Program
Beoordeeld op 5/8/2024
Pluspunten
I like how straightforward the software is. It's very easy to navigate.
Minpunten
I wish it was better at keeping things the way I left them. For example, I'll compress all drop downs on the timecard so that it is easier to read but when I log back in the next time, they are all expanded again.
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
All-in-one time management system
Beoordeeld op 31/7/2024
Overall my experience with BQE CORE Suite is extremely positive. I rarely encounter any issues.
Overall my experience with BQE CORE Suite is extremely positive. I rarely encounter any issues.
Pluspunten
The dashboard is extremely useful as it provides a snapshot of all the information important to me (e.g. performance, PTO balance etc.).
Minpunten
At times when using the mobile app, I am unable to see narratives for time entries. This is usually rectified by logging out and back in again however, this can be inconvenient.
BQE CORE Suite - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over BQE CORE Suite.V. Welke prijsmodellen heeft BQE CORE Suite te bieden?
BQE CORE Suite kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 29,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van BQE CORE Suite?
BQE CORE Suite heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door BQE CORE Suite ondersteund?
BQE CORE Suite ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt BQE CORE Suite ondersteuning voor mobiele apparaten?
BQE CORE Suite ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan BQE CORE Suite worden geïntegreerd?
BQE CORE Suite kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
AffiniPay, ArchiSnapper, Box, Dropbox Business, Google Drive, LawPay, MYOB Business, Microsoft 365, Microsoft Power BI, Office 365 Document Management, OneDrive, QuickBooks Online, Stripe, Tax1099.com, Xero
V. Welke mate van ondersteuning heeft BQE CORE Suite te bieden?
BQE CORE Suite biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor BQE CORE Suite.
- Juridische facturatiesoftware
- Boekhoudprogramma's
- Factuurprogramma's
- Urenregistratie- en declaratiesoftware
- PSA-software (Professional services automation)
- Project management tools
- Software voor adviesbureaus
- Software voor zakelijke dienstverlening
- Software voor architecten
- Urenregistratie software
- Declaratiesoftware
- Business management software
- Software voor het beheer van projectkosten
- AI-software
- HR-software
- Advocaten software