Over BQE CORE Suite

BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefversie.

BQE Core is een geïntegreerde oplossing voor uren- en onkostenregistratie, projectmanagement, facturering en boekhouding die schaalbaar is voor bedrijven van elke omvang. Het is ontworpen door architecten, ingenieurs en CPA's om te voldoen aan de specifieke behoeften van professionele dienstverleners. Het zit vol met eenvoudige, krachtige functies die zijn ontworpen om bedrijven te helpen hun cashflow te versterken door hun factureringsproces te versnellen, terwijl ze hun projectmanagement en hun vermogen om prestaties te analyseren drastisch verbeteren.

Gecertificeerde partnerschappen met Intuit, MYOB en andere marktleiders zorgen ervoor dat Core op een intuïtieve manier aangepaste output van alle boekhoudsoftware van derden ophaalt, aanpast en levert.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor BQE CORE Suite

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor BQE CORE Suite

Afbeeldingen

BQE CORE Suite Software - 1
BQE CORE Suite Software - 2
BQE CORE Suite Software - 3
BQE CORE Suite Software - 4
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
BQE CORE Suite-video
BQE CORE Suite Software - 1
BQE CORE Suite Software - 2
BQE CORE Suite Software - 3
BQE CORE Suite Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van BQE CORE Suite: 166

  • API
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Accountafstemming
  • Accountancybedrijven
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Audittrail
  • Automatische facturering
  • Automatische tijdregistratie
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voordelen
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Casusbeheer
  • Centrale boekhouding
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Creditcardbeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Debiteurengrootboek
  • Declaraties
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Fondsadministratie
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grootboek
  • Herhaalfacturering
  • Herinneringen
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kasstroombeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Klantenverhalen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kostenschatting
  • Machine learning
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Offline time bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online implementatie
  • Online tijdregistratie software
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Overschrijdingsrapportage
  • Overurenberekening
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productiekosten
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Spraakherkenning
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toetsing van bankgegevens
  • Toewijzing en planning van resources
  • Transactiebeheer
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vergoedingenbeheer
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Vertrouwensadministratie
  • Verwerking van creditcards
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Visuele analyse
  • Voor accountancybedrijven
  • Voor accountants
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werk bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Winst- en verliesrekening
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Paymo

4,7
#1 alternatief voor BQE CORE Suite
Oplossing voor werkmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven en teams met native urenregistratie, taakbeheer,...

CakeHR

4,4
#2 alternatief voor BQE CORE Suite
Sage HR (voorheen CakeHR) is een cloudgebaseerde oplossing voor HR- en personeelsbeheer die je HR-processen stroomlijnt...

Replicon

4,5
#3 alternatief voor BQE CORE Suite
Replicon TimeBill is een gebruiksvriendelijke toepassing die bedrijven realtime inzicht geeft in de voortgang van...

NetSuite

4,1
#4 alternatief voor BQE CORE Suite
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 32.000 snelgroeiende...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(666)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je BQE CORE Suite al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 666 reviews worden weergegeven
Steven
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

CORE is a real time saver !

Beoordeeld op 3/8/2022

Implementation took longer than expected but has proved worth the extra time to get it right.

Implementation took longer than expected but has proved worth the extra time to get it right.

Pluspunten

Using CORE to invoice our clients has freed up so much of my time I'm afraid I could have streamlined myself out of a job. Billing previews that used to take days are now done in hours. The time to create invoices and submit them for approval takes about 25% of the time before CORE. Easy to learn and a breeze to use.

Minpunten

ORE is a very complex software system to set up, but once we worked out all of the nuances and specifications, this software rocks!

Overwogen alternatieven

Sage Intacct en Quickbooks Online

Redenen om voor BQE CORE Suite te kiezen

Centralized online database for multiple locations and web-based time tracking.

Redenen om over te stappen op BQE CORE Suite

Price was a key factor, but so was familiarity.
Laura
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Core has been an integral in helping us to understand and grow our business

Beoordeeld op 11/5/2020

Overall experience has been great as we use Core for our integrated accounting, time/expenses, and...

Overall experience has been great as we use Core for our integrated accounting, time/expenses, and invoices, and it has been integral in helping us to understand and grow our business in the first year.

Pluspunten

A little over one year back as we started up our new business I was researching for the best accounting, time and expense tracking and billing software. I selected BQE Core because it had an intuitive interface, easy reporting and it was on cloud. For any startup business the cost is always a big factor, the fact that BQE Core was a fraction of other similar software packages was an added bonus! We use BQE for our integrated accounting, time/expenses, and invoices, and it has been integral in helping us to understand and grow our business in the first year. At every moment, I have the info available to understand my cash flow, liabilities and A/R all in one interface, which never would have been possible if I used other accounting software.

Minpunten

In a separate excel doc I track our projected income and expenses for each two-week period so I can plan cash expenditure. If BQE had a feature to track overhead and projections in relation to billable work, that would really integrate all functionality in one software. Other than that, I don't have any suggestions for improvement.

Overwogen alternatieven

Quickbooks Online

Redenen om over te stappen op BQE CORE Suite

Core is more intuitive and a complete package for professional services.
Shannon
Totaalscore
  • Sector: Machine- en installatiebouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Do not get this software

Beoordeeld op 13/1/2022

I have never in 25 years worked with a more frustrating software and unreliable software

I have never in 25 years worked with a more frustrating software and unreliable software

Pluspunten

I can have access through any computer. This the only good thing

Minpunten

You can count on Mondays of the software not working due to updates that they did, the registries do not add things correctly - ex. The ledger balance is $15,000 and you have an expense of $300 and your new balance is $1000; and the beginning balance of the account is now showing -$33,000 when it was actually 0. We have to keep a separate excel spreadsheet so we know how much money is in our account because random amounts will just pop up in the ledger. When you reconcile you can only see the unreconciled items through a backwards way instead of them appearing on the monthly reconciliation report. Once a contract limit is met, all time goes to non-billable and is never calculated in the total cost of the project. The only way to have all costs allocated to a project is for them to be billed or marked as billed. We are currently looking to switch as soon as possible.

Felice
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

BQE Core Review Dec 2022

Beoordeeld op 5/12/2022

This software does take some time and effort to learn, but as with everything you get out of it...

This software does take some time and effort to learn, but as with everything you get out of it what you put into it. You need to take the time to both learn and enter data so that you get accurate results.

Pluspunten

The customer service is outstanding and available 24-7. The software itself is easy to use as long as you put the time in to learn what it can do. Reports are great and very customizable and if you cannot find what you need there is an option to reach out for a custom report for a fee. Time entry is extremely easy to do whether you are in the office or on the go.

Minpunten

Invoices when in draft mode cannot only have some changes made to them, whereas other PM software I have used lets you update more whilst in this mode. Also we started using the accounting feature and the bank feed updates are still not working

Kimberly
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

We are particularly impressed with CORE’s user-friendly, “all in one” design

Beoordeeld op 20/4/2020

Our small but rapidly-growing architectural firm was looking for a project management and billing...

Our small but rapidly-growing architectural firm was looking for a project management and billing solution. We were particularly impressed with CORE’s user-friendly, “all in one” design.

Pluspunten

It provides us with a single source to record employee time, manage project tasks, budget, invoice and track project performance. We took advantage of the various training packages and technical assistance BQE offers to help us get up-to-speed with CORE in a matter of months. BQE also worked with us to develop a custom invoice that provides our clients with current and past billing information in a clean and easy-to-read format. With the mobile app, our partners access CORE data anytime, anywhere, and can record travel expenses directly from their smartphones. BQE has demonstrated to us that they listen and responds to suggestions on how to make CORE an even better program for its users by providing regular updates and enhancements that incorporate our suggestions. We are very pleased with CORE and BQE.”

Minpunten

Everything is working for us and if it does not then that is what support is for. Like any other new software implementation there is a learning curve. We took advantage of the various training packages.

Overwogen alternatieven

WorkflowMax

Redenen om voor BQE CORE Suite te kiezen

We were using 4 applications to run our business We are Sharefile, Timefox, Quickbooks and MSExcel to track our projects and handle time/billing/productivity and forecasting. It was getting cumbersome

Overgestapt van

ShareFile

Redenen om over te stappen op BQE CORE Suite

For its simple to use interface and definitely Mobil apps are far superior
5 van 666 worden weergegeven Lees alle reviews

BQE CORE Suite - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over BQE CORE Suite.

BQE CORE Suite kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

BQE CORE Suite heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

BQE CORE Suite ondersteunt de volgende talen:

Engels

BQE CORE Suite ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

BQE CORE Suite kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AffiniPay, ArchiSnapper, Box, Dropbox Business, Financials for Office 365, Google Drive, LawPay, MYOB Business, Microsoft 365, Microsoft Power BI, Office 365 Document Management, OneDrive, Quickbooks Online, Stripe, Tax1099.com, Xero

BQE CORE Suite biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor BQE CORE Suite.