Over BQE CORE Suite

BQE Core maakt het eenvoudiger en winstgevender om je bedrijf te runnen. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefversie.

BQE Core is een geïntegreerde oplossing voor uren- en onkostenregistratie, projectmanagement, facturering en boekhouding die schaalbaar is voor bedrijven van elke omvang. Het is ontworpen door architecten, ingenieurs en CPA's om te voldoen aan de specifieke behoeften van professionele dienstverleners. Het zit vol met eenvoudige, krachtige functies die zijn ontworpen om bedrijven te helpen hun cashflow te versterken door hun factureringsproces te versnellen, terwijl ze hun projectmanagement en hun vermogen om prestaties te analyseren drastisch verbeteren.

Gecertificeerde partnerschappen met Intuit, MYOB en andere marktleiders zorgen ervoor dat Core op een intuïtieve manier aangepaste output van alle boekhoudsoftware van derden ophaalt, aanpast en levert.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor BQE CORE Suite

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Verenigde Arabische Emiraten, Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Hongkong SAR van China , Ierland, Maleisië, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Singapore, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor BQE CORE Suite

Afbeeldingen

BQE CORE Suite Software - 1
BQE CORE Suite Software - 2
BQE CORE Suite Software - 3
BQE CORE Suite Software - 4
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
BQE CORE Suite-video
BQE CORE Suite Software - 1
BQE CORE Suite Software - 2
BQE CORE Suite Software - 3
BQE CORE Suite Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van BQE CORE Suite: 164

  • API
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Accountafstemming
  • Accountancybedrijven
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Audittrail
  • Automatische facturering
  • Automatische tijdregistratie
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voordelen
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bewaking
  • Bijhouden van vervaldatums
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Casusbeheer
  • Centrale boekhouding
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Creditcardbeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Debiteurengrootboek
  • Declaraties
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Facturering van onvoorziene gevallen
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Fondsadministratie
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grootboek
  • Herhaalfacturering
  • Herinneringen
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kasstroombeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Klantenverhalen
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kostenschatting
  • Machine learning
  • Meerdere factureringstarieven
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Microsoft Outlook-integratie
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele betalingen
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nonprofits
  • Offertes
  • Offline time bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online implementatie
  • Online tijdregistratie software
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Overschrijdingsrapportage
  • Overurenberekening
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productiekosten
  • Prognose
  • Prognoses
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Spraakherkenning
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toetsing van bankgegevens
  • Toewijzing en planning van resources
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vergoedingenbeheer
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Vertrouwensadministratie
  • Verwerking van creditcards
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Visuele analyse
  • Voor accountancybedrijven
  • Voor accountants
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voortgang bijhouden
  • Voortgangsrapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werk bijhouden
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Winst- en verliesrekening
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Sage Timeslips

3,2
#1 alternatief voor BQE CORE Suite
Sage Timeslips is a time tracking and billing solution designed to help professional service organizations track their...

Kantata

4,2
#2 alternatief voor BQE CORE Suite
Mavenlink is een modern softwareplatform voor professionals en marketingdienstenorganisaties die helpt bij het...

Paymo

4,7
#3 alternatief voor BQE CORE Suite
Oplossing voor werkmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven en teams met native urenregistratie, taakbeheer,...

WorkflowMax

4,3
#4 alternatief voor BQE CORE Suite
Met WorkflowMax regel je al je taakbeheer en projectmanagement in één naadloos geïntegreerd systeem. Met functies voor...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(613)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je BQE CORE Suite al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 613 reviews worden weergegeven
Robert C.
Totaalscore
  • Sector: Juridische dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Valuable software for billing at a law firm

Beoordeeld op 5/4/2019

Bill quick is a perfect solution to create invoices and be able to bill many different attorneys on...

Bill quick is a perfect solution to create invoices and be able to bill many different attorneys on different projects.

Pluspunten

The ability to customize many of its features is great. You can setup and keep track of time associated
with various cases, clients, projects. There are so many reports that you can run to keep track of your spending. Able to export invoices to LEDES format. Able to import time from excel spreadsheet.

Minpunten

It takes some time to learn the software, the tech support team was great in getting me up and running. If you want additional reports they have a custom report group but their cost is a bit high to modify reports. It looks a bit complicated but actually it is easy to use.

Kristen
Totaalscore
  • Sector: Architectuur en planning
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

One program to replace two

Beoordeeld op 24/9/2022

Pluspunten

I can do my accounting and invoicing and time expense tracking and payments all from the same program

Minpunten

It is a lot to learn at once and took some cleaning up since we brought info over from Quickbooks and ArchiOffice

Overwogen alternatieven

Deltek Vision

Redenen om voor BQE CORE Suite te kiezen

To have eve thing in one place

Redenen om over te stappen op BQE CORE Suite

I am familiar with and love the customer support BQE provides
Stacy
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

BillQuick - A look at one year post conversion

Beoordeeld op 30/6/2015

Pluspunten

BillQuick is a powerful tool in tracking project time and expenses for professional services. We converted from 7 years of Quick Books data. Although the conversion and integration was not a seemless process, and the learning curve was much longer than originally anticipated, we are now tracking project profitability at a much higher level than we ever have before.
BillQuick Tech Support is fantastic. They are patient and knowledgeable, and we have received a lot of added value by having the Gold Care Tech Support package added onto our services. Additionally, we have invested quite a bit of extra money on having Bill Quick Customization Department write customized reports. Although the standard reports section is extensive, we were unable to find reports that gave us exactly the data we wanted to see. It's nice that this additional service is offered, but it would be nice for them to give us a handful of customized reports as part of the conversion process and then charge extra from there on out.

Minpunten

The software is not as user-friendly as it could be. Some things are overly complicated and require detailed use before you understand the functionality of the software. It could not be more different that QuickBooks, and the transition for us was difficult. Personally, I highly underestimated the learning curve.

In the beginning, we were only using BQ for time and expense logging and we maintained our Quick Books file for all other general accounting, which I would strongly discourage. Although the SYNC feature does work to sync data between programs, it is not a clean sync and much of it needed cleanup on either side of the sync. This was very frustrating. We just recently converted all of our general accounting in QB over to the Accounting portal in BillQuick. This has helped to have all of our financial records in one software system and our data is much more consistent. However, the "Accounting" portal is not perfect and there are a number of features that are lacking where QB has it all dialed in. Examples: 1) in looking at a vendor bill, there is no indication or PAID FLAT to see it has been PAID or not. To see if it is paid, I have to look at the previous checks. 2) In a report that lists all AP checks written for a particular time frame, there is no TOTAL at the end of the report. 3) BQ allows duplicate check numbers. (This is not a complete list, but the top 3 things that drive me insane.) These seem like basic accounting features and for them to not be included in an accounting software is frustrating. DISCLAIMER: we have not yet upgraded to BQ2015 and remain on BQ2014 for a while longer. My understanding is that BQ2015 has updated a number of accounting features, so I look forward to seeing if any of those issues are remedied.

Steven
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

CORE is a real time saver !

Beoordeeld op 3/8/2022

Implementation took longer than expected but has proved worth the extra time to get it right.

Implementation took longer than expected but has proved worth the extra time to get it right.

Pluspunten

Using CORE to invoice our clients has freed up so much of my time I'm afraid I could have streamlined myself out of a job. Billing previews that used to take days are now done in hours. The time to create invoices and submit them for approval takes about 25% of the time before CORE. Easy to learn and a breeze to use.

Minpunten

ORE is a very complex software system to set up, but once we worked out all of the nuances and specifications, this software rocks!

Redenen om voor BQE CORE Suite te kiezen

Centralized online database for multiple locations and web-based time tracking.

Overgestapt van

QuickBooks Desktop Pro

Redenen om over te stappen op BQE CORE Suite

Price was a key factor, but so was familiarity.
Chris
Totaalscore
  • Sector: Civiele techniek
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

BQE Online Functionality

Beoordeeld op 19/9/2022

Pluspunten

Its ease of use. the software is innovative and very stable.

Minpunten

I haven't found anything that is a detriment.

5 van 613 worden weergegeven Lees alle reviews

BQE CORE Suite - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over BQE CORE Suite.

BQE CORE Suite kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf:
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

BQE CORE Suite heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

BQE CORE Suite ondersteunt de volgende talen:

Engels

BQE CORE Suite ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

BQE CORE Suite kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Affinipay for Associations, ArchiSnapper, Box, Dropbox Business, Financials for Office 365, Google Drive, LawPay, MYOB Business, Microsoft 365, Microsoft Power BI, Office 365 Document Management, OneDrive, Quickbooks Online, Stripe, Tax1099.com, Xero

BQE CORE Suite biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor BQE CORE Suite.