Over Kayako

Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako verbindt de punten tussen ondersteuningskanalen, klantinformatie en het team door e-mail, sociale en live chatgesprekken op een enkele ordelijke plaats samen te brengen.

Help klanten zichzelf te helpen via Kayako's helpcentrum-functie, waarmee klanten snel en eenvoudig het antwoord op hun eigen vragen kunnen vinden. Met helpcentrum-analyse kunnen gebruikers de woordgroepen volgen waarnaar klanten op zoek zijn om de inhoud te optimaliseren. Merken kunnen ook meerdere helpcentra bouwen en aanpassen, elk met unieke inhoud en branding.

Kayako helpt gebruikers de reis van de klant te visualiseren en alle klantinteracties te verenigen. Met de messenger-functie kunnen gebruikers klanten ondersteunen met een live chat-ervaring die net zo intuïtief is als het sturen van berichten naar hun vrienden. Merken kunnen ook klanten onderweg helpen met livechat op hun mobiele website of ingebed in aangepaste apps. Ook kunnen gebruikers klantactiviteiten uit meer dan 650 apps ophalen voor onmiddellijke context.

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Kayako

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Kayako

Afbeeldingen

Kayako Software - 1
Kayako Software - 2
Kayako Software - 3
Kayako Software - 4
Kayako Software - 5
Kayako Software - 6
Kayako Software - 7
Kayako Software - 8
View 8 more
Kayako Software - 1
Kayako Software - 2
Kayako Software - 3
Kayako Software - 4
Kayako Software - 5
Kayako Software - 6
Kayako Software - 7
Kayako Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Kayako: 76

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Afsprakenbeheer
  • Assets volgen
  • Auditing van problemen
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bewaking
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensvisualisatie
  • Helpdeskbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Live chatten
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Offline formulier
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Probleembeheer
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Releasebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Virtuele assistent
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Website-integratie
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zendesk

4,4
#1 alternatief voor Kayako
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Olark

4,5
#2 alternatief voor Kayako
Je klanten kennen Olark livechat. Ze zijn op zoek naar dat kleine venster in de onderste hoek van je website dat zegt :...

Freshdesk

4,5
#3 alternatief voor Kayako
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die...

Salesforce Service Cloud

4,4
#4 alternatief voor Kayako
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Reviews

Totaalscore

4,0 /5
(161)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
3,8/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
3,8/5

Heb je Kayako al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 161 reviews worden weergegeven
Christian
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Kayako Classic (On-Premise) is a solution that covers all areas of support and more.

Beoordeeld op 22/6/2018

Customer Service Improvements resulting in winning a German Golden Stevie Award 2018.

Customer Service Improvements resulting in winning a German Golden Stevie Award 2018.

Pluspunten

It covers many areas of daily conversation handling activities: Ticket, Incident, Problem, and Complaint handling situations. If the basics do not suffice, custom fields and tracking options help iron out missing pieces. It contains a Knowledgebase that allows you to record Articles and information. Survey system (very handy for Event-Driven Surveys); Reporting options and quick access to tickets. One of the KEY FEATURES is that the tool is FAST and keeps a focus on the work area for staff, rather cluttering everything with detail fields. Finally, the web-interface is fully customizable and very useful in granting options to access the conversation handling tool. Did I mention Kayako Services being great in helping to resolve questions and issues when contacted? They do this very well!

Minpunten

It lacks a few items that I wish would be included (software is always under constant development, and Kayako customer service is very responsive and friendly): proper comprehensive auditing when tickets are handled (like automatically submitted communications recorded with date and time); Complaint Handling structures based on tickets; improved linkages between tickets (though possible it is not done in a single click); KBA link to tickets; Reporting is nice though it lacks options to customize charts, colors and the way detail can be presented (formatting through configuration rather customization). Another drawback in a recent release is that a lot of browser cell padding has been introduced causing the display of elements unnecessarily spread out across a regular HD monitor. Luckily this can be customized using CSS injection or system-wide CSS manipulation.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Expensive for small companies, and sometimes buggy, but a great customer experience

Beoordeeld op 10/2/2021

Generally great experience for the end user, but could use some occasional polish.

Generally great experience for the end user, but could use some occasional polish.

Pluspunten

Really easy and streamlined customer experience. The support for a JWT-based sign in for customers into the help centre means that people have a single account to sign in to everything, rather than creating separate accounts like you'd have to do with Zendesk or similar, and it just makes life a whole lot easier overall. The widget is nicely-designed, neat and unobtrusive.

Minpunten

For a single agent, the plans are quite expensive, especially if you want functionality like customer SSO. I also find the notifications it provides are very iffy, sometimes not being delivered - and for some infuriating reason, there's no option to deliver emails for replies only when you're not already online!

Overwogen alternatieven

Freshdesk, Olark en Zendesk

Redenen om over te stappen op Kayako

Primarily, the support for JWT-based sign in and a private knowledge base.
Barbara
Totaalscore
  • Sector: Hoger onderwijs
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Kayako - It filled a need, but was replaced

Beoordeeld op 27/6/2022

Kayako served it's purpose for several years and did a good job overall.

Kayako served it's purpose for several years and did a good job overall.

Pluspunten

Kayako handles general ticketing and routing reasonably well. It also provides a good self-service portal for end-users.

Minpunten

The complexities of building usable reports made the reporting part of the system unusable. Although the system was overall a decent system, we found that the costs and lack of support from the company were the biggest reasons we stopped working with Kayako.

Edward
Totaalscore
  • Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Kayako Fusion

Beoordeeld op 9/6/2022

Pluspunten

Email queue functionality and the user interface.

Minpunten

It does not have much capability in reporting functionality.

Anita
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Best software for internal and external email communication

Beoordeeld op 7/12/2018

I love using kayako as it has been the best communication platform which not only allows me to...

I love using kayako as it has been the best communication platform which not only allows me to communicate but also provides me reports on any urgent email that I need to act on immediately which saves me from delayed tasks and replies.
Since we switched from outlook to kayako software for inter-team and client communication, kayako has provided the best communication platform which allowed us to to have an organized, easy to refer to and not only use but also can view any sent/received email from any location via any device.

Pluspunten

Kayako has been the best communication platform for professional communication that I have used so far. Kayako is recommended for both inter-team and external - client communication. The best feature of kayako is that it allows you to organize your emails into folder based on departments, status and the nature of the email content.
Also using other type of email platforms has been a worry at times and time consuming when trying to find all the back and forth communication happened on one email thread by multiple people, but kayako provides the best solution by capturing all the communication happened on one subject/email which is sent and received by one or many, in the same email thread which we call a "Ticket"

Interface of kayako can be designed and created as per the user's requirement and preference.
Also referring to an email has been very convenient as each ticket carries its own unique Ticket ID.

It also provides reports on emails based on its nature. ex: overdue, received within 24hrs and etc based on rules we set which allows to the user to be more organized, effective and proactive.

Minpunten

Understanding and using the software is essential as it doesn't function like other email platforms but has its own organized interface. Inter team communication The software is mainly build for professional communication however I wish it could have few other options like adding colors, tables and etc but apart from that no other cons to mention.

5 van 161 worden weergegeven Lees alle reviews

Kayako - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kayako.

Kayako kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 15,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Kayako heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Kayako ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans

Kayako ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Kayako kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

123FormBuilder, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Alchemer, Basecamp, BigCommerce, CA Flowdock, Campaign Monitor, Chargebee, Chargify, Constant Contact, Dropbox Business, Drupal, Eventbrite, FreshBooks, Geckoboard, GetResponse, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, HipChat, Hootsuite, HubSpot CRM, Hubstaff, InsightSquared, Intercom, Jira, Joomla, Keap, LinkedIn for Business, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Outlook, Nicereply, Nimble, PagerDuty, Pardot, PayPal, Pipedrive, Pivotal Tracker, Podio, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Recurly, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, Shopify, Slack, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, Teamwork, Trello, Twitter, Typeform, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Yammer, Zapier, Zoho CRM, Zuora

Kayako biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kayako.