Over Kayako

Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako verbindt de punten tussen ondersteuningskanalen, klantinformatie en het team door e-mail, sociale en live chatgesprekken op een enkele ordelijke plaats samen te brengen.

Help klanten zichzelf te helpen via Kayako's helpcentrum-functie, waarmee klanten snel en eenvoudig het antwoord op hun eigen vragen kunnen vinden. Met helpcentrum-analyse kunnen gebruikers de woordgroepen volgen waarnaar klanten op zoek zijn om de inhoud te optimaliseren. Merken kunnen ook meerdere helpcentra bouwen en aanpassen, elk met unieke inhoud en branding.

Kayako helpt gebruikers de reis van de klant te visualiseren en alle klantinteracties te verenigen. Met de messenger-functie kunnen gebruikers klanten ondersteunen met een live chat-ervaring die net zo intuïtief is als het sturen van berichten naar hun vrienden. Merken kunnen ook klanten onderweg helpen met livechat op hun mobiele website of ingebed in aangepaste apps. Ook kunnen gebruikers klantactiviteiten uit meer dan 650 apps ophalen voor onmiddellijke context.

Prijzen vanaf:

US$ 30,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Kayako

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk , India, Japan, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands , Portugees, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 30,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Kayako

Afbeeldingen

Kayako Software - 1
Kayako Software - 2
Kayako Software - 3
Kayako Software - 4
Kayako Software - 5
Kayako Software - 6
Kayako Software - 7
Kayako Software - 8
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Kayako Software - 1
Kayako Software - 2
Kayako Software - 3
Kayako Software - 4
Kayako Software - 5
Kayako Software - 6
Kayako Software - 7
Kayako Software - 8

Functies

Totaal aantal functies van Kayako: 75

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare velden
  • Active Directory-integratie (AD)
  • Activiteiten volgen
  • Afsprakenbeheer
  • Assets volgen
  • Auditing van problemen
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bewaking
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensvisualisatie
  • Helpdeskbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Live chatten
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Probleembeheer
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Releasebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Terugkerende problemen
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Virtuele assistent
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Website-integratie
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Intercom

4,5
#0 alternatief voor Kayako
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Jira

4,4
#1 alternatief voor Kayako
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Olark

4,5
#2 alternatief voor Kayako
Je klanten kennen Olark livechat. Ze zijn op zoek naar dat kleine venster in de onderste hoek van je website dat zegt :...

Freshdesk

4,5
#3 alternatief voor Kayako
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die...

Reviews

Totaalscore

4,0 /5
(164)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
3,8/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
3,8/5

Heb je Kayako al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 164 reviews worden weergegeven
Brandon
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

We have used kayako for years now. It's very valuable to our day-to-day operations.

Beoordeeld op 22/6/2018

Very easy to use. Helps us track hundreds of email tickets daily.

Very easy to use. Helps us track hundreds of email tickets daily.

Pluspunten

It's been easy to use, and makes it easy to stay on top of many different customer issues. Whenever we have had a question Kayako support is able to fix the issue quickly in real time.

Minpunten

I really don't have a negative comment to say about the software. It's invaluable to our operation. Kayako customer support is alway able to assist quickly in real time.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Hoger onderwijs
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Recent price changes made it too expensive for us

Beoordeeld op 29/6/2018

We have our helpdesk using this every day. We get very few user complaints about the ticket system...

We have our helpdesk using this every day. We get very few user complaints about the ticket system itself.

Pluspunten

Admin tools for automatically dealing with tickets are great. Actually handling tickets is very easy, as is adding internal notes.

Minpunten

Agent ability to search tickets is lacking. We had to make some changes to let our supervisors see every ticket message even if it is deleted by an agent.
We could never get the knowledgebase to work the way we wanted.
Sometimes it is not clear who is getting copied on any specific ticket reply.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Software is buggy, support is not keeping up with requests. India-based support.

Beoordeeld op 21/6/2018

Pluspunten

- Standard support tracking software not trying to "re-invent" how support should run.
- Price is "ok", but alternatives should be considered first, given more mature platforms are available for the same price point.
- Ability to offer Email / Chat / Social support which are well integrated
- KB articles is included which is good, fairly configurable on the visual front (ie more than Intercom)
- Ready to go if you are looking for a simple support system with a single team / person / level of support.

Minpunten

- The integration with the KB articles is incomplete and there is no value-add in using a single platform for both KB + Ticketing.
- Live Chat messenger is limited in functionality
- We have discovered that the software was completely overhaul 2 years ago to make it cloud-based (previously server installed) and not as stable as one would expect for a 10 yo company.
- Their support is passing the "buck" continuously and ends up closing issues which were not resolved.
- features are promised to be delivered with ETA and are either not delivered or half-baked
- full disclosure we are planning on migrating away within 3 months.

Rodrigo
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Support system missing a CRM

Beoordeeld op 14/6/2018

We had Zendesk before but Kayako is a really serious support ticket system
I wish the price were...

We had Zendesk before but Kayako is a really serious support ticket system
I wish the price were better

Pluspunten

Easy to use, depending on your license is very customizable.
Once the ticket is created adding notes, screenshots and files is really simple and fast

Minpunten

API or link to CRM directly is really needed
External add on works but with serious limitations.
Old kayako had a voip system to do phone calls

Daniel
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

We've used Kayako for years and it's been great!

Beoordeeld op 7/11/2017

Great product. Great Support.

Great product. Great Support.

Pluspunten

Simple, Easy to Use, Customisable and Good Support. We've used this software for over 6 years now and it's never let us down.

Minpunten

Some areas could use updating but they're not broken, just need some improvement :) Also the recent pricing increase was expected but of course paying more for something is always a dislike :)

5 van 164 worden weergegeven Lees alle reviews

Kayako - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kayako.

Kayako kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 30,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Kayako heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Kayako ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans

Kayako ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Kayako kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

123FormBuilder, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Alchemer, Basecamp, BigCommerce, CA Flowdock, Campaign Monitor, Chargebee, Chargify, Constant Contact, Dropbox Business, Drupal, Eventbrite, FreshBooks, Geckoboard, GetResponse, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, HipChat, Hootsuite, HubSpot CRM, Hubstaff, InsightSquared, Intercom, Jira, Joomla, Keap, LinkedIn for Business, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Outlook, Nicereply, Nimble, PagerDuty, PayPal, Pipedrive, Pivotal Tracker, Podio, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Recurly, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, Shopify, Slack, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, Teamwork, Trello, Twitter, Typeform, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Yammer, Zapier, Zoho CRM, Zuora

Kayako biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kayako.