Over Kayako

Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako verbindt de punten tussen ondersteuningskanalen, klantinformatie en het team door e-mail, sociale en live chatgesprekken op een enkele ordelijke plaats samen te brengen.

Help klanten zichzelf te helpen via Kayako's helpcentrum-functie, waarmee klanten snel en eenvoudig het antwoord op hun eigen vragen kunnen vinden. Met helpcentrum-analyse kunnen gebruikers de woordgroepen volgen waarnaar klanten op zoek zijn om de inhoud te optimaliseren. Merken kunnen ook meerdere helpcentra bouwen en aanpassen, elk met unieke inhoud en branding.

Kayako helpt gebruikers de reis van de klant te visualiseren en alle klantinteracties te verenigen. Met de messenger-functie kunnen gebruikers klanten ondersteunen met een live chat-ervaring die net zo intuïtief is als het sturen van berichten naar hun vrienden. Merken kunnen ook klanten onderweg helpen met livechat op hun mobiele website of ingebed in aangepaste apps. Ook kunnen gebruikers klantactiviteiten uit meer dan 650 apps ophalen voor onmiddellijke context.


Afbeeldingen

Kayako Software - 1
Kayako Software - 2
Kayako Software - 3
Kayako Software - 4
Kayako Software - 5
Kayako Software - 6
Kayako Software - 7
Kayako Software - 8
Nog 8 andere bekijken
Kayako Software - 1
Kayako Software - 2
Kayako Software - 3
Kayako Software - 4
Kayako Software - 5
Kayako Software - 6
Kayako Software - 7
Kayako Software - 8

Twijfels over Kayako? Vergelijk met een populair alternatief

Kayako

4,0 (169)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 30,00
maand
US$ 7,75
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

73
160

Integraties

68
20

Gebruiksgemak

3,9 (169)
4,0 (14.220)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,8 (169)
4,3 (14.220)

Klantenservice

3,8 (169)
4,2 (14.220)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Jira

4,4
#1 alternatief voor Kayako
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Freshdesk

4,5
#2 alternatief voor Kayako
Freshdesk is cloudgebaseerde klantenservice software die krachtige oplossingen biedt waarmee bedrijven van elke omvang...

Salesforce Service Cloud

4,4
#3 alternatief voor Kayako
Salesforce Service Cloud helpt bij het automatiseren van de klantenondersteuning door een combinatie van uniform...

Zendesk Suite

4,4
#4 alternatief voor Kayako
De volledig aanpasbare serviceoplossing van Zendesk schaalt mee met je bedrijf en stelt organisaties in staat om...

Reviews

Totaalscore

4,0 /5
(169)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
3,8/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
3,8/5

Heb je Kayako al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 169 reviews worden weergegeven
Owen
Owen
Totaalscore
  • Sector: Hoger onderwijs
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

Kayako has made our jobs far easier and our service users so much more satisfied.

Beoordeeld op 19/6/2018

Pluspunten

Being able to manage incoming emails as tasks that can be assigned to people and then easily marked as complete when done has allowed us to work faster and more efficiently.

Minpunten

Some of the options could be easier to use. I think that macros, templates and automated replies could be more user-friendly.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Longtime User

Beoordeeld op 24/11/2018

Excellent support system, Kayako assists us with providing great online help desk support via...

Excellent support system, Kayako assists us with providing great online help desk support via ticket logs and live chat to our clients.

Pluspunten

I like how effective Kayako's support team is. They reply in a timely manner to help fix the issues at hand. I also enjoy how easy it is to use, and allows for employees to stay on top of logged faults, tasks and other items within the system while providing detailed updates to keep the customers in the loop. Kayako has been our main helpdesk software for the past 7 years.

Minpunten

There is not too much I don't like about Kayako, I believe their live chat incorporation to websites could use some work. It would also be perfect if they can link it to CRM as we currently have to use these separately.

amy
Totaalscore
  • Sector: Evenementenbureaus
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

600% Price Increase Out of Nowhere

Beoordeeld op 18/2/2021

Pluspunten

I have used kayako as a knowledge base for my software. I have integrated pages into my software and spent development dollars in doing so, and written hundreds of articles for the knowledge base. A few days ago I received an email from kayako requesting that I contact them about my renewal. When I did, they informed me they would be increasing their pricing by 600% for this year, and an additional 25% each year thereafter. I was shocked, and asked for clarification, explaining that I am a small company that is in the events industry - I have been shut down due to events being shut down because of the pandemic. Even in normal circumstances, I wouldn't be able to afford that ridiculous price increase. They informed me they would be cancelling my service. I have spent hundreds of hours creating these knowledge base articles, thinking I would be using these for years to come - now I have to spend development dollars to integrate a new knowledge base into my software, and re-do all of the articles on a new platform. Very dishonest business practices - untrustworthy services - and costing the client time and money.

Minpunten

Raising prices by 600% out of nowhere, causing my small business to have to move to another platform, after spending time and money.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Effective tool for customer support

Beoordeeld op 11/5/2018

Pluspunten

Easy to use software, makes customer tracking, communication, and support more efficient. I use it mainly for the ticketing system to keep the company as well as the customers who log faults up to date on the status of their support ticket.

Minpunten

As I have used many live chat software in my field, I am not too fond of the live chat ability of Kayako for websites. The implementation is not very user friendly.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Awesome platform, great service!

Beoordeeld op 21/6/2018

Pluspunten

Kayako provides the flexibility we need to keep engaged and communicated both with our external and internal customers. Our support departments love the simplicity and clarity of the communication, and our clients have gained a tool through which they feel close to our team. Working with Kayako has made our life easier!

Minpunten

There are not many cons to our experience. Even as we believe that the tool might help us better integrate additional internal users to simplify the behind-the-scenes processes we have, we do believe that they way the tool is built now is great.

5 van 169 worden weergegeven Lees alle reviews

Kayako - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kayako.

Kayako kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 30,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Kayako heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Kayako ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans

Kayako ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Kayako kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

123FormBuilder, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Alchemer, Basecamp, BigCommerce, Campaign Monitor by Marigold, Chargebee, Chargify, Constant Contact, Dropbox Business, Drupal, Eventbrite, Flowdock, FreshBooks, Geckoboard, GetResponse, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, HipChat, Hootsuite, HubSpot CRM, Hubstaff, InsightSquared, Intercom, Jira, Joomla, Keap, LinkedIn for Business, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Outlook, Nicereply, Nimble, PagerDuty, PayPal, Pipedrive, Pivotal Tracker, Podio, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Recurly, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, Shopify, Slack, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, Teamwork.com, Trello, Twitter/X, Typeform, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Yammer, Zapier, Zoho CRM, Zuora

Kayako biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kayako.