
Over Kayako
Kayako is het uniforme klantenserviceplatform dat bedrijven helpt klantverzoeken en -gesprekken via elk kanaal te beheren, klanten beter te ondersteunen en persoonlijk te blijven terwijl ze groeien. Kayako verbindt de punten tussen ondersteuningskanalen, klantinformatie en het team door e-mail, sociale en live chatgesprekken op een enkele ordelijke plaats samen te brengen.
Help klanten zichzelf te helpen via Kayako's helpcentrum-functie, waarmee klanten snel en eenvoudig het antwoord op hun eigen vragen kunnen vinden. Met helpcentrum-analyse kunnen gebruikers de woordgroepen volgen waarnaar klanten op zoek zijn om de inhoud te optimaliseren. Merken kunnen ook meerdere helpcentra bouwen en aanpassen, elk met unieke inhoud en branding.
Kayako helpt gebruikers de reis van de klant te visualiseren en alle klantinteracties te verenigen. Met de messenger-functie kunnen gebruikers klanten ondersteunen met een live chat-ervaring die net zo intuïtief is als het sturen van berichten naar hun vrienden. Merken kunnen ook klanten onderweg helpen met livechat op hun mobiele website of ingebed in aangepaste apps. Ook kunnen gebruikers klantactiviteiten uit meer dan 650 apps ophalen voor onmiddellijke context.
Prijzen vanaf:
US$ 30,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Kayako
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Australië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk , India, Japan, Verenigde Staten en nog 3 andere
Ondersteunde talen
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands , Portugees, Spaans en nog 2 andere
Prijzen vanaf:
US$ 30,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Kayako
Afbeeldingen








Functies
Totaal aantal functies van Kayako: 75
Alternatieven
Intercom

Jira

Olark

Freshdesk

Reviews
Heb je Kayako al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
We have used kayako for years now. It's very valuable to our day-to-day operations.
Beoordeeld op 22/6/2018
Very easy to use. Helps us track hundreds of email tickets daily.
Very easy to use. Helps us track hundreds of email tickets daily.
Pluspunten
It's been easy to use, and makes it easy to stay on top of many different customer issues. Whenever we have had a question Kayako support is able to fix the issue quickly in real time.
Minpunten
I really don't have a negative comment to say about the software. It's invaluable to our operation. Kayako customer support is alway able to assist quickly in real time.
- Sector: Hoger onderwijs
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Recent price changes made it too expensive for us
Beoordeeld op 29/6/2018
We have our helpdesk using this every day. We get very few user complaints about the ticket system...
We have our helpdesk using this every day. We get very few user complaints about the ticket system itself.
Pluspunten
Admin tools for automatically dealing with tickets are great. Actually handling tickets is very easy, as is adding internal notes.
Minpunten
Agent ability to search tickets is lacking. We had to make some changes to let our supervisors see every ticket message even if it is deleted by an agent.
We could never get the knowledgebase to work the way we wanted.
Sometimes it is not clear who is getting copied on any specific ticket reply.
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
Software is buggy, support is not keeping up with requests. India-based support.
Beoordeeld op 21/6/2018
Pluspunten
- Standard support tracking software not trying to "re-invent" how support should run.
- Price is "ok", but alternatives should be considered first, given more mature platforms are available for the same price point.
- Ability to offer Email / Chat / Social support which are well integrated
- KB articles is included which is good, fairly configurable on the visual front (ie more than Intercom)
- Ready to go if you are looking for a simple support system with a single team / person / level of support.
Minpunten
- The integration with the KB articles is incomplete and there is no value-add in using a single platform for both KB + Ticketing.
- Live Chat messenger is limited in functionality
- We have discovered that the software was completely overhaul 2 years ago to make it cloud-based (previously server installed) and not as stable as one would expect for a 10 yo company.
- Their support is passing the "buck" continuously and ends up closing issues which were not resolved.
- features are promised to be delivered with ETA and are either not delivered or half-baked
- full disclosure we are planning on migrating away within 3 months.

- Sector: Computersoftware
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Support system missing a CRM
Beoordeeld op 14/6/2018
We had Zendesk before but Kayako is a really serious support ticket system
I wish the price were...
We had Zendesk before but Kayako is a really serious support ticket system
I wish the price were better
Pluspunten
Easy to use, depending on your license is very customizable.
Once the ticket is created adding notes, screenshots and files is really simple and fast
Minpunten
API or link to CRM directly is really needed
External add on works but with serious limitations.
Old kayako had a voip system to do phone calls

- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
We've used Kayako for years and it's been great!
Beoordeeld op 7/11/2017
Great product. Great Support.
Great product. Great Support.
Pluspunten
Simple, Easy to Use, Customisable and Good Support. We've used this software for over 6 years now and it's never let us down.
Minpunten
Some areas could use updating but they're not broken, just need some improvement :) Also the recent pricing increase was expected but of course paying more for something is always a dislike :)
Kayako - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kayako.V. Welke prijsmodellen heeft Kayako te bieden?
Kayako kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 30,00/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Kayako?
Kayako heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Kayako ondersteund?
Kayako ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands, Portugees, Spaans
V. Biedt Kayako ondersteuning voor mobiele apparaten?
Kayako ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Kayako worden geïntegreerd?
Kayako kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
123FormBuilder, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Alchemer, Basecamp, BigCommerce, CA Flowdock, Campaign Monitor, Chargebee, Chargify, Constant Contact, Dropbox Business, Drupal, Eventbrite, FreshBooks, Geckoboard, GetResponse, GitHub, Gmail, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Google Workspace, HipChat, Hootsuite, HubSpot CRM, Hubstaff, InsightSquared, Intercom, Jira, Joomla, Keap, LinkedIn for Business, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, Microsoft Outlook, Nicereply, Nimble, PagerDuty, PayPal, Pipedrive, Pivotal Tracker, Podio, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Recurly, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Salesforce Sales Cloud, SalesforceIQ, Shopify, Slack, Stripe, SugarCRM, SurveyMonkey, Teamwork, Trello, Twitter, Typeform, WooCommerce, WordPress, Wufoo, Xero, Yammer, Zapier, Zoho CRM, Zuora
V. Welke mate van ondersteuning heeft Kayako te bieden?
Kayako biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kayako.