Over LiveHelpNow

LiveHelpNow is een oplossing voor livechat, helpdesk en klantenondersteuning die alle typische functies van een helpdesk-app biedt, plus nog meer. De livechat-functies van de toepassing geven gebruikers inzicht in het gedrag en de intentie van klanten, met realtime monitoring van bezoekers, individuele klantinformatiefeeds en inzichten in sociale media.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt om het soort chat dat aan klanten wordt aangeboden aan te passen en om promotionele advertenties weer te geven. Medewerkers kunnen bestanden overbrengen terwijl ze chatten en chats taggen voor een latere beoordeling. Gebruikers kunnen chat-transcripties voor klanten genereren en een chatgeschiedenis voor medewerkers. Chatgeschiedenis en -rapporten, aanpasbare enquêtes en prestatieanalyses helpen ook om klanten nog beter te begrijpen.

Naast livechat en klantenbinding helpt LiveHelpNow ook om het e-mail- en ticketbeheer te stroomlijnen met de mogelijkheid om e-mails en Twitter-vermeldingen om te zetten in tickets, te filteren en zoeken in het ticket-logboek, statusupdates voor tickets, standaardantwoorden, transcripties van tickets en meer.

Bedrijven kunnen hun klantenservice verder verbeteren en tijd van medewerkers vrij maken door een SEO-vriendelijke, volledig doorzoekbare kennisbank te publiceren, en ze kunnen ook privéartikelen creëren voor intern gebruik en trainingsdocumentatie voor best practices.

Met de functies voor oproepbeheer van LiveHelpNow kunnen bedrijven 24/7 contact aanbieden met aanpasbare terugbelformulieren, meldingen, oproeplogboeken en een digitale voicemailservice. Medewerkers kunnen de hele belgeschiedenis van een klant opzoeken en filters gebruiken om specifieke informatie te vinden.

Prijzen vanaf:

US$ 21,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor LiveHelpNow

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels , Frans, Hindi, Portugees, Russisch, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 21,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor LiveHelpNow

Afbeeldingen

LiveHelpNow Software - 1
LiveHelpNow Software - 2
LiveHelpNow Software - 3
LiveHelpNow Software - 4
LiveHelpNow Software - 5
LiveHelpNow Software - 6
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
LiveHelpNow-video
LiveHelpNow Software - 1
LiveHelpNow Software - 2
LiveHelpNow Software - 3
LiveHelpNow Software - 4
LiveHelpNow Software - 5
LiveHelpNow Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van LiveHelpNow: 100

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van klantenservices
  • Autoresponders
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie met klanten
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Helpdeskbeheer
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Oproepen routeren
  • Overdrachten en routering
  • Personeelsbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sms-berichten
  • Sociale promotie
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Videovergaderen
  • Virtuele assistent
  • Voicemail
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Website-integratie
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Zoho Desk

4,5
#0 alternatief voor LiveHelpNow
Zoho Desk is een cloudgebaseerd helpdeskplatform dat is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen bij het...

Intercom

4,5
#1 alternatief voor LiveHelpNow
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

LiveAgent

4,7
#2 alternatief voor LiveHelpNow
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Salesforce Service Cloud

4,4
#3 alternatief voor LiveHelpNow
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(73)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je LiveHelpNow al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 73 reviews worden weergegeven
david
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

It has been good, but i have recently noticed less down time with the program than before.

Beoordeeld op 18/6/2018

Use it to communicate to my customer via chat, help them with their orders, or questions.

Use it to communicate to my customer via chat, help them with their orders, or questions.

Pluspunten

How easy it is to use, the info it give us about the customer, and how the chat boxes are easy for the customer to read and use

Minpunten

Wished they made the software for Imac computer systems. I hate to have a extra chrome tab open and accidentally close it when working on my website and i close the chat out. Needs to have a Imac software like it is available for the Windows OS

Antwoord van LiveHelpNow

Hello David,
Thank you for your review!
Just a quick note that our newest app is available in the Mac App Store:
https://itunes.apple.com/us/app/livehelpnow/id684840931?mt=12
Thank you,
LiveHelpNow crew

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy to customize to suit your needs!

Beoordeeld op 24/9/2018

More bang for your buck than any other program I researched or used. They truly care about their...

More bang for your buck than any other program I researched or used. They truly care about their customers and maintain a "make it personal" attitude.

Pluspunten

We switched from a much bigger chat platform after doing research on other options. LHN is so easy to use and customize it's remarkable. Their service is top notch and if you are needing a feature they don't have, they will work to make the solution possible for you in the near future. Reporting features are excellent.

Minpunten

We have tried to do some intricate routing to different departments including different levels within a department. It hasn't been the easiest, but i'll admit, the request was very complex.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Basic chat client, affordable price, but a lot to be desired

Beoordeeld op 3/5/2019

Pluspunten

Very affordable solution if you are just looking for the basics in a chat client.

Minpunten

Platform seems out of date both in regards to UI and features offered. Many competitors are starting to offer services with chat bot functionality and great integration with Salesforce.

Admin Panel/UI is clunky, out-of-date and not intuitive.

Antwoord van LiveHelpNow

Very sorry to hear such a low opinion on the LiveHelpNow suite.
Not sure if you tested the platform fully.
We would be happy to schedule a full private demo.
We do have a very sophisticate Chat Bot:
https://www.livehelpnow.net/live-help-bot
We also offer state-of-the-art integration with SalesForce and tens of other CRM systems.
LiveHelpNow has always been an innovator in the help desk space with many features we are holding a patent for such as Whisper technology.
Here are just some of the features that differentiate LiveHelpNow from other help desk platforms:
Accept chat over SMS (customers can text for support!)
Secure forms (transmit highly confidential information such as credit cards, PHI info, order info) right within chat or email!
Omnichannel. Integrated Chat, SMS, Ticket, Call and Knowledge management (provide customers with all channels of support from one system)!
Chat Bot, Instant Language translation,Auto tagging, and more.
Is it possible you missed those?

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

User friendly and a good quality software

Beoordeeld op 14/6/2018

Well it makes my job easier especially the option to chat in different languages.

Well it makes my job easier especially the option to chat in different languages.

Pluspunten

It is easy to use and I have not encountered major issues when using the live chat software. I had an issue once and when I asked for support, they immediately got back to me and we trouble shot the issue and we were able to resolve it.

Minpunten

The interface is just so simple and it sometimes monotonous to look at it everyday. I hope you can change skins or the interface of the software.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

LiveHelpNow works great, always getting better

Beoordeeld op 14/6/2018

High ROI, helps us assist online visitors in complicated online purchases and send them down the...

High ROI, helps us assist online visitors in complicated online purchases and send them down the conversion funnel.

Pluspunten

We've been using it for seven or eight years and we've noticed a marked improvement on the UI of the live chat over the last year or so.

Minpunten

Not well oriented for mobile support. For a long time it was the dated look and feel, I think they've overcome those issues but could do

5 van 73 worden weergegeven Lees alle reviews

LiveHelpNow - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveHelpNow.

LiveHelpNow kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 21,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

LiveHelpNow heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

LiveHelpNow ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans, Hindi, Portugees, Russisch, Spaans

LiveHelpNow ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

LiveHelpNow kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Agile CRM, Capsule, ClinchPad, Constant Contact, Drupal, Facebook Live, Freshdesk, GetResponse, HubSpot CRM, Insightly, JangoMail, Join.Me, Joomla, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Azure, Microsoft Teams, Nutshell, Pipedrive, Pipeline, PrestaShop, Salesforce Sales Cloud, Slack, Twitter, WordPress, Zendesk Suite, Zoho CRM, Zoho CRM Plus, Zoom Meetings, Zoom Phone

LiveHelpNow biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveHelpNow.