Over LiveHelpNow

LiveHelpNow is een oplossing voor livechat, helpdesk en klantenondersteuning die alle typische functies van een helpdesk-app biedt, plus nog meer. De livechat-functies van de toepassing geven gebruikers inzicht in het gedrag en de intentie van klanten, met realtime monitoring van bezoekers, individuele klantinformatiefeeds en inzichten in sociale media.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt om het soort chat dat aan klanten wordt aangeboden aan te passen en om promotionele advertenties weer te geven. Medewerkers kunnen bestanden overbrengen terwijl ze chatten en chats taggen voor een latere beoordeling. Gebruikers kunnen chat-transcripties voor klanten genereren en een chatgeschiedenis voor medewerkers. Chatgeschiedenis en -rapporten, aanpasbare enquêtes en prestatieanalyses helpen ook om klanten nog beter te begrijpen.

Naast livechat en klantenbinding helpt LiveHelpNow ook om het e-mail- en ticketbeheer te stroomlijnen met de mogelijkheid om e-mails en Twitter-vermeldingen om te zetten in tickets, te filteren en zoeken in het ticket-logboek, statusupdates voor tickets, standaardantwoorden, transcripties van tickets en meer.

Bedrijven kunnen hun klantenservice verder verbeteren en tijd van medewerkers vrij maken door een SEO-vriendelijke, volledig doorzoekbare kennisbank te publiceren, en ze kunnen ook privéartikelen creëren voor intern gebruik en trainingsdocumentatie voor best practices.

Met de functies voor oproepbeheer van LiveHelpNow kunnen bedrijven 24/7 contact aanbieden met aanpasbare terugbelformulieren, meldingen, oproeplogboeken en een digitale voicemailservice. Medewerkers kunnen de hele belgeschiedenis van een klant opzoeken en filters gebruiken om specifieke informatie te vinden.

Prijzen vanaf:

US$ 21,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor LiveHelpNow

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Canada, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 21,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor LiveHelpNow

Afbeeldingen

LiveHelpNow Software - 1
LiveHelpNow Software - 2
LiveHelpNow Software - 3
LiveHelpNow Software - 4
LiveHelpNow Software - 5
LiveHelpNow Software - 6
View 7 more
LiveHelpNow-video
LiveHelpNow Software - 1
LiveHelpNow Software - 2
LiveHelpNow Software - 3
LiveHelpNow Software - 4
LiveHelpNow Software - 5
LiveHelpNow Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van LiveHelpNow: 75

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Analyse van klantenservices
  • Autoresponders
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking van sociale media
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Helpdeskbeheer
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Offline formulier
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Overdrachten en routering
  • Personeelsbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Scherm delen
  • Sms-berichten
  • Sociale promotie
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Voicemail
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

DeskPRO

4,6
#1 alternatief voor LiveHelpNow
Deskpro is multi-channel helpdesk software that can be Cloud or self-hosted. The helpdesk app includes using filters,...

LiveAgent

4,7
#2 alternatief voor LiveHelpNow
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Zendesk

4,4
#3 alternatief voor LiveHelpNow
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Salesforce Service Cloud

4,4
#4 alternatief voor LiveHelpNow
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(73)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je LiveHelpNow al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 73 reviews worden weergegeven
david
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

It has been good, but i have recently noticed less down time with the program than before.

Beoordeeld op 18/6/2018

Use it to communicate to my customer via chat, help them with their orders, or questions.

Use it to communicate to my customer via chat, help them with their orders, or questions.

Pluspunten

How easy it is to use, the info it give us about the customer, and how the chat boxes are easy for the customer to read and use

Minpunten

Wished they made the software for Imac computer systems. I hate to have a extra chrome tab open and accidentally close it when working on my website and i close the chat out. Needs to have a Imac software like it is available for the Windows OS

Antwoord van LiveHelpNow

Hello David,
Thank you for your review!
Just a quick note that our newest app is available in the Mac App Store:
https://itunes.apple.com/us/app/livehelpnow/id684840931?mt=12
Thank you,
LiveHelpNow crew

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Kleding en mode
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Easy to customize to suit your needs!

Beoordeeld op 24/9/2018

More bang for your buck than any other program I researched or used. They truly care about their...

More bang for your buck than any other program I researched or used. They truly care about their customers and maintain a "make it personal" attitude.

Pluspunten

We switched from a much bigger chat platform after doing research on other options. LHN is so easy to use and customize it's remarkable. Their service is top notch and if you are needing a feature they don't have, they will work to make the solution possible for you in the near future. Reporting features are excellent.

Minpunten

We have tried to do some intricate routing to different departments including different levels within a department. It hasn't been the easiest, but i'll admit, the request was very complex.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Basic chat client, affordable price, but a lot to be desired

Beoordeeld op 3/5/2019

Pluspunten

Very affordable solution if you are just looking for the basics in a chat client.

Minpunten

Platform seems out of date both in regards to UI and features offered. Many competitors are starting to offer services with chat bot functionality and great integration with Salesforce.

Admin Panel/UI is clunky, out-of-date and not intuitive.

Antwoord van LiveHelpNow

Very sorry to hear such a low opinion on the LiveHelpNow suite.
Not sure if you tested the platform fully.
We would be happy to schedule a full private demo.
We do have a very sophisticate Chat Bot:
https://www.livehelpnow.net/live-help-bot
We also offer state-of-the-art integration with SalesForce and tens of other CRM systems.
LiveHelpNow has always been an innovator in the help desk space with many features we are holding a patent for such as Whisper technology.
Here are just some of the features that differentiate LiveHelpNow from other help desk platforms:
Accept chat over SMS (customers can text for support!)
Secure forms (transmit highly confidential information such as credit cards, PHI info, order info) right within chat or email!
Omnichannel. Integrated Chat, SMS, Ticket, Call and Knowledge management (provide customers with all channels of support from one system)!
Chat Bot, Instant Language translation,Auto tagging, and more.
Is it possible you missed those?

Shawnia
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Enhanced Customer Connection

Beoordeeld op 7/6/2022

Overall you have been a great experience being able connect with the customers more efficiently and...

Overall you have been a great experience being able connect with the customers more efficiently and in a timely fashion. And also having the customers being able to connect with ease

Pluspunten

User Friendly and easy to install. Comes with a ton a of great features and tools that helps guide you to provide the best customer service experience possible. Being able to connect with customers on the go is golden. And its all back up with excellent customer support

Minpunten

Would like to have seen more chat window layouts, graphics and emojis. Problems with receiving reply alerts when the Main Operator Panel is on the screen.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

User friendly and a good quality software

Beoordeeld op 14/6/2018

Well it makes my job easier especially the option to chat in different languages.

Well it makes my job easier especially the option to chat in different languages.

Pluspunten

It is easy to use and I have not encountered major issues when using the live chat software. I had an issue once and when I asked for support, they immediately got back to me and we trouble shot the issue and we were able to resolve it.

Minpunten

The interface is just so simple and it sometimes monotonous to look at it everyday. I hope you can change skins or the interface of the software.

5 van 73 worden weergegeven Lees alle reviews

LiveHelpNow - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over LiveHelpNow.

LiveHelpNow kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 21,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

LiveHelpNow heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

LiveHelpNow ondersteunt de volgende talen:

Engels

LiveHelpNow ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

LiveHelpNow kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Commerce, Agile CRM, Capsule, ClinchPad, Constant Contact, Drupal, Freshdesk, GetResponse, HubSpot CRM, Insightly, JangoMail, Join.Me, Joomla, Mailchimp, Meta for Business, Nutshell, Pipedrive, Pipeline, PrestaShop, Salesforce Sales Cloud, Slack, Twitter, WordPress, Zendesk

LiveHelpNow biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor LiveHelpNow.