
Over TeamSupport
Cloudgebaseerde software voor klantenservice en helpdesk ontworpen voor B2B-technologie en softwarebedrijven met externe klantenondersteuning.
TeamSupport is helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlies je de zichtbaarheid van je klanten en kun je geen tickets aan een bedrijf koppelen? De eenvoudig te gebruiken klantendatabase met boven- en onderliggende relaties, aanpasbare SLA's en Customer Health Index helpen je om tickets op meerdere niveaus te beheren om de ondersteuningskosten te verlagen en tegelijkertijd de klantervaring te verbeteren.
Ben je het heen en weer e-mailen om te proberen het werkelijke probleem te achterhalen, beu? De ingebouwde schermopname en live videochat maken communicatie met klanten eenvoudiger, zodat je problemen sneller kunt oplossen. Op zoek naar iets beters? Probeer deze B2B-gerichte samenwerkingstools, geavanceerde rapportage, producten en voorraad, self-service voor klanten, native integraties en meer.
Op zoek naar iets beters? Probeer deze B2B-gerichte samenwerkingstools, geavanceerde rapportage, producten en voorraad, self-service voor klanten, native integraties en meer.
Met de complete klantendatabase kun je alle klantinteracties zien, niet alleen individuele tickets. Beheer klanten op bedrijfs- of contactniveau in plaats van alleen een verzameling tickets te zien. Wanneer een klant contact met je opneemt, zie je onmiddellijk wie er nog meer contact heeft gehad met dat bedrijf, welke producten ze momenteel hebben, en beheer jij je klanten proactief in plaats van alleen te reageren op helpdeskverzoeken. Met de functie voor gerelateerde tickets kun je zelfs afzonderlijke tickets naar elkaar verwijzen.
Aanpasbare SLA's bieden de flexibiliteit om meerdere SLA's per bedrijf of product te behandelen, rekening te houden met tijdzones en vakanties, en te pauzeren op basis van ingestelde criteria, zodat je nooit meer een serviceovereenkomst mist.
Realtime interne samenwerking zorgt voor zichtbaarheid voor iedereen in je team, zodat je meer gecompliceerde problemen kunt oplossen, informatie over klanten of tickets kunt delen, en productontwikkelaars en -verkoop op de hoogte kunt houden voor beter incidentbeheer.
Volledig geïntegreerde scherm- en video-opnames stellen agenten in staat gedetailleerde instructies te sturen, trainingsvideo's voor de KB te maken of je klant schermopnamen te laten maken van hun exacte probleem.
Intelligent Submission Deflection stelt automatisch kennisbankartikelen voor wanneer je klant het probleem begint te beschrijven, waarbij het probleem vaak wordt opgelost zonder een nieuw ticket aan te hoeven maken.
Geavanceerd klantenservice portal, ontworpen om zo in je website te passen, zodat je klanten 24/7 antwoorden kunnen krijgen: klanten kunnen tickets verzenden en controleren, de kennisbank doorzoeken, schermopnamen toevoegen/bestanden bijvoegen en deelnemen aan communityforums.
Met Visual Customer Chat kunnen vertegenwoordigers en klanten chatten met audio of video om problemen sneller te identificeren en op te lossen.
TeamSupport is uiterst eenvoudig te gebruiken en de standaardinstellingen maken het gebruiksklaar, zodat je meteen aan de slag kunt!
Prijzen vanaf:
US$ 49,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor TeamSupport
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Australië, Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, India , Mexico, Verenigde Staten en nog 2 andere
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
US$ 49,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor TeamSupport
Afbeeldingen



























Functies
Totaal aantal functies van TeamSupport: 107
Alternatieven
Zoho CRM

NetSuite

HappyFox Help Desk

Jira

Reviews
Heb je TeamSupport al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Computer- en netwerkbeveiliging
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Excellent Customer Support- worth to check
Beoordeeld op 22/12/2018
I really loved my experience with the TeamSupport. It is helping me in understanding the needs of...
I really loved my experience with the TeamSupport. It is helping me in understanding the needs of my customers better.
Our ability to reply to our customer's queries had been improved and now we can reply back to them in less time.
We found it very easy to use and if we find any problem regarding it's usage, it's amazing Support is available for us.
I would definitely recommend this to new customers.
Pluspunten
I found it very easy to use and customize. While we were using the TeamSupport, we just got an issue regarding the customization, then we contacted the Support of TeamSupport and got the reply within 1 hour. Their Support which runs 24/7 is just amazing. They provide the ability to create custom field which is really helpful for people dealing with a lot of date regarding sales and purchase etc.
Minpunten
Although, it's very difficult to tell what I liked least about the TeamSupport. But still, I will suggest some improvements like the ability to open in new tabs, more compatibility with moderate specs PCs, email integration and more details regarding the creation of the tickets like place of the creation of the tickets.
- Sector: Kantoorbenodigdheden
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Maandelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Industrial duty ticketing system
Beoordeeld op 12/9/2019
It sure beats having customer information scatter far and wide in spreadsheets, random notes, misc...
It sure beats having customer information scatter far and wide in spreadsheets, random notes, misc places. Being able to see customer distress indexes, drilling down on what is repeatedly failing, etc. is a valuable tool.
Pluspunten
It's robust, has more features than almost anything in it's class, and the support team behind it is super friendly, and helpful. And they're based in Texas!
Minpunten
Although it is bragged up as being self-hosted, they price the self-hosting option WAY out of reach for a small business like ours. So we're still forced to use their cloud-based system which has way too much latency for this day and age, and we're forced to use their mile long gibberish email address to get emails into the system. Why not simply have mail server settings so we can use our own mail server?
Redenen om over te stappen op TeamSupport
Mainly because of the company behind it. They have B2B experience and features without the clunky interface of some other products.- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Team Support Review
Beoordeeld op 27/9/2020
We use TeamSupport everyday for managing our customer support tickets.
We use TeamSupport everyday for managing our customer support tickets.
Pluspunten
The TeamSupport interface is not bad and the search has recently been improved in order to find things faster.
Minpunten
The configuration and setup is very non-intuitive and confusing. Also, it seems like they often have issues with the software spinning or not refreshing the data correctly (i.e. missing part of the ticket info). Another issue we ran into is that if a ticket is submitted that happens to have the same subject line as another ticket, it will add it to that ticket which can be very bad in HIPAA sensitive situations.
Antwoord van TeamSupport
Hello Stacy,
We really appreciate you taking time to post your comments.
The TeamSupport platform is designed to be straightforward and simple to use, making your life easier! We're sorry to hear that has not been your experience.
Please give us the opportunity to learn more about your specific issues. I will have a member of our Customer Success team reach out to you directly.
We look forward to finding a solution.
Thank you,
Niki Finegan
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
TeamSupport is a worthwhile ticketing and customer support product
Beoordeeld op 12/10/2022
We use TeamSupport primarily as a ticketing system for our Customer Support services.
We use TeamSupport primarily as a ticketing system for our Customer Support services.
Pluspunten
TeamSupport is easy to use; has amazing robust features and integrated quite easily into our existing business processes. The Customer support team are very helpful and know the product quite well. It is easy to keep track of tickets and respond to customers timely. Also, you can look up tickets that had been issued in the past.
Minpunten
Sometimes looking up tickets issued to customers can be troublesome. The search feature sometimes performs poorly; especially when looking up tickets issued for past events.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
Excellent web-based ticketing & task management software. Amazing live support.
Beoordeeld op 24/3/2015
TeamSupport is perfect for IT help desk organizations looking for a web-based solution to help...
TeamSupport is perfect for IT help desk organizations looking for a web-based solution to help manage and organize their workflow. We tried several different management platforms and found that TeamSupport was simply the easiest both to get started with, and to customize to our particular needs.
Other solutions that we looked at either 1) were easy to get started with but didn't offer much in terms of customization or 2) required that you spend days and days organizing & customizing the mass amount of features that had to be set up. TeamSupport was the perfect medium between the two!
Pluspunten
We were able to import all of our clients into TeamSupport quite easily so that we could then start assigning tickets to existing clients right away. This allows us to go into individual clients and pull down entire ticket histories for that client. This is extremely helpful when you have multiple technicians that often have to provide service for different clients.
Also, I must commend TeamSupport on their technical support. They have an amazing team that is there to help you 24/7. When implementing TeamSupport in our organization they were outstanding at answering any questions we had and were able to assist with getting our customer data imported in one smooth upload.
Minpunten
Although the mobile version of the TeamSupport web app does seem to load well, there are limitations to it. For example, on my Android, I can pull the page up, login, and see all of our tickets, but for some reason I can't open up a ticket to see further details. it would be nice to see an actual mobile app integration. I'm sure it's only a matter of time before the developers release this.
TeamSupport - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over TeamSupport.V. Welke prijsmodellen heeft TeamSupport te bieden?
TeamSupport kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 49,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van TeamSupport?
TeamSupport heeft de volgende typische klanten:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door TeamSupport ondersteund?
TeamSupport ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt TeamSupport ondersteuning voor mobiele apparaten?
TeamSupport ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan TeamSupport worden geïntegreerd?
TeamSupport kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Azure DevOps Server, Beanstalk, Customer Thermometer, Dropbox Business, Drupal, FreeWebsite.com, Gmail, GoDaddy Website Builder, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Maps, Highrise, HubSpot CRM, HubSpot Marketing Hub, Jira, Joomla, JumpBox for Trac/Subversion, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, Microsoft Visual Studio, Nicereply, Oracle CRM On Demand, Oracle Service, RingCentral Engage Digital, RingCentral Engage Voice, RingCentral MVP, RingCentral Meetings, RingCentral Video, Salesforce Sales Cloud, ServiceNow, Slack, Squarespace, SurveyMonkey, Twitter, Web.com, Weebly, WordPress, Zapier, Zoho Analytics, Zoho CRM
V. Welke mate van ondersteuning heeft TeamSupport te bieden?
TeamSupport biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor TeamSupport.
- Klantenservice software
- Helpdesk software en ticketsystemen
- Issue tracking software
- Klachtenbeheer software
- Customer support software
- Knowledge Base Software
- Customer satisfaction software
- Customer success software
- ITSM-software (IT-service management)
- Servicedesk software
- Kennismanagement software
- Live chat software
- Contactcenter software
- Customer engagement software
- Customer experience software