Over NICE CXone

NICE inContact is toonaangevend in cloudsoftware voor contactcenters met een zeer populair cloudplatform voor klantervaringen. NICE inContact CXone™ combineert omnichannel-routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en kunstmatige intelligentie op een open cloudbasis. De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Het DEVone-ontwikkelaarsprogramma van NICE inContact is een uitgebreid partnersysteem dat op de CXexchange-marktplaats toepassingen van partnerbedrijven biedt die zijn ontworpen om te integreren met CXone.

NICE inContact wordt erkend als marktleider door Gartner, IDC, Frost en Sullivan, Ovum en DMG.

• de best gepubliceerde SLA (Service Level Agreement) in de sector van 99,99%;
• de enige gegarandeerde spraak-SLA in de sector;
• meer dan 275.000 medewerkers van cloudcontactcenters;
• meer dan 150 landen;
• 85 van de Fortune 100-klanten.


Afbeeldingen

NICE CXone Software - 1
NICE CXone Software - 2
NICE CXone Software - 3
NICE CXone Software - 4
NICE CXone Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
NICE CXone-video
NICE CXone Software - 1
NICE CXone Software - 2
NICE CXone Software - 3
NICE CXone Software - 4
NICE CXone Software - 5

Twijfels over NICE CXone? Vergelijk met een populair alternatief

NICE CXone

4,2 (566)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 71,00
maand
US$ 25,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

127
199

Integraties

38
22

Gebruiksgemak

4,2 (566)
4,1 (754)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,1 (566)
4,1 (754)

Klantenservice

4,0 (566)
4,2 (754)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

CloudTalk

4,4
#1 alternatief voor NICE CXone
CloudTalk is een cloudgebaseerde callcenteroplossing voor verkoop- en ondersteuningsteams die de productiviteit,...

Salesforce Service Cloud

4,4
#2 alternatief voor NICE CXone
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Salesforce Marketing Cloud

4,2
#3 alternatief voor NICE CXone
Maak kennis met Salesforce Marketing Cloud, de toonaangevende marketingoplossing om de betrokkenheid van elke consument...

GoTo Connect

4,5
#4 alternatief voor NICE CXone
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-,...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(566)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,0/5

Heb je NICE CXone al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 566 reviews worden weergegeven
Irv
Irv
Totaalscore
  • Sector: Facilitaire diensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great for a small call center

Beoordeeld op 2/11/2018

My team manages a mini call center composed of 5 specialists that that handle incoming calls from...

My team manages a mini call center composed of 5 specialists that that handle incoming calls from our vendor network throughout the day. During high volume days, calls are looped among the specialists in order to avoid missing any calls and requiring a vendor to leave a voicemail. This software was easy for our IT department to transition between looped calls and standard call processes. I believe that this is software can grow with your company whether you have 5 employees or 500.

Pluspunten

Mostly reliant software with great sound quality
Great call routing features and automation
Quality call recording options (useful for escalations or PIP)
Cost effective due to the entire company using the platform (may be expensive for smaller teams)

Minpunten

When system is down, missed calls are lost
System support can be slow at times
Reporting capabilities could be expanded (improved dashboards)

Jim
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Gold standard of contact center software & management

Beoordeeld op 11/11/2019

Pluspunten

Technical Customer Support manager is top-notch
ACD / IVR configuration was a snap. We were up and running in almost no time

Minpunten

Workforce Management module configuration is a bit tricky

Overwogen alternatieven

Five9 en RingCentral MVP

Redenen om voor NICE CXone te kiezen

We decided to move to a cloud based solution to add levels of resiliency that we didn't have. Also, the benefits of flexibility were tremendous.

Overgestapt van

Five9 en RingCentral MVP

Redenen om over te stappen op NICE CXone

CX One features were more comprehensive

Antwoord van NICE

Thank you for your review!

Adam
Totaalscore
  • Sector: Consumentengoederen
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

I can't use this

Beoordeeld op 31/8/2023

I continue to spend an inordinate amount of time working around CXone's inadequacies. Our business...

I continue to spend an inordinate amount of time working around CXone's inadequacies. Our business does not have the level of data it needs to function at the level we should be able to for the price we pay.They over-sell and under-deliver.

Pluspunten

Support is responsive and helpful for things that work. Reporting for phones is decent. It's good to have everything all in one (ACD, IVR, WFM, QA).

Minpunten

You can only forecast LEGACY email and chat with CXone. If you went with Digital (DFO) chat and email, like we did at NICE's recommendation, then you can't forecast email and chat in CXone. The next logical step would be to build your own model with historical data. But the reports out of CXone do not provide interval level historical data (AHT, SL, RR, none of it). You can get totals by channel by day, but not by interval. There are only two reports in CXone Reports that provide data on digital contacts. There's an interval report in the Performance Management section, but if you enter a range beyond 1 day, the interval data is in aggregate, which is to say, pretty much useless. Multiply the number of skills by channels, and that's how many reports you'd have to pull each day. If you don't know how to work with APIs, you're out of luck and you'll have to pull a resource to help. Their regular support team can help with non-DFO. Their advanced support team that costs a pretty penny per 15 minutes, has only surface level knowledge of DFO. If you have trouble using their tool, they will refer you to their APIs. So you either have to take time out of your busy day/life to learn how to use APIs or lean on one of your internal resources who knows how to use them, if you even have any.Their Fall '23 release is supposed to address a lot of these issues, but NICE was not forthcoming with any of the above, we had to figure all of this out on our own.

James
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

NICE CXone is Super Flexible

Beoordeeld op 8/2/2024

Our current Account Manager with NICE has been a breath of fresh air. He's extremely responsive...

Our current Account Manager with NICE has been a breath of fresh air. He's extremely responsive and provides options to our questions. Shout out to [sensitive content hidden]!

Pluspunten

Ability to run reports on demand, ACD is robust, and dashboards and supervisor application gives real time views on agent performance.

Minpunten

It's on the expensive side. However, you get what you pay for, so the value is certainly there.

Ashton
Totaalscore
  • Sector: Luxeartikelen en sieraden
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great product

Beoordeeld op 11/3/2020

Pluspunten

I love the IVR system that they have. It makes routing calls and playing messages really easy and it also has great scripting opportunities. I also like how easy it is to use CXone on the agents computers.

Minpunten

The call quality is high but if you have headsets that aren't very good it can create issues with audio.

Overwogen alternatieven

Five9

Redenen om voor NICE CXone te kiezen

Overall CX one is a better product by far.

Redenen om over te stappen op NICE CXone

Nice Incontact is a local company to us and we wanted to focus on inbound calls not outbound.

Antwoord van NICE

Thanks for your review, Ashton! Glad to know about your experience!

5 van 566 worden weergegeven Lees alle reviews

NICE CXone - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over NICE CXone.

NICE CXone kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 71,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

NICE CXone heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

NICE CXone ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Bulgaars, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Grieks, Italiaans, Japans, Koreaans, Kroatisch, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Tsjechisch, Zweeds

NICE CXone ondersteunt de volgende apparaten:

NICE CXone kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AnswerDash, Applango, Atos Suite, Bullhorn ATS & CRM, CallVU, Cyara, Dizzion, Dynamics 365, Firefly, Fuze, Haptik, Inbenta, Ivinex CRM, Lightico, Linc, LogMeIn Central, LogMeIn Pro, Microsoft Teams, NGNCloudComm, NetSuite CRM, Oracle Service, ProcedureFlow, RemoteDesk, RingCentral Meetings, SAP Customer Experience, Salesforce Platform, ServiceNow, SmartAction Omni-bot, Solvvy, SpiceCSM, Streem, SugarCRM, Textel, VisualCue, Voxjar, Zendesk Suite, Zoom, livepro

NICE CXone biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor NICE CXone.