Over NICE CXone

NICE inContact is toonaangevend in cloudsoftware voor contactcenters met een zeer populair cloudplatform voor klantervaringen. NICE inContact CXone™ combineert omnichannel-routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en kunstmatige intelligentie op een open cloudbasis. De oplossing van NICE inContact stelt organisaties in staat om uitzonderlijke klantervaringen te bieden door slimmer te handelen en sneller te reageren op de verwachtingen van de consument. Het DEVone-ontwikkelaarsprogramma van NICE inContact is een uitgebreid partnersysteem dat op de CXexchange-marktplaats toepassingen van partnerbedrijven biedt die zijn ontworpen om te integreren met CXone.

NICE inContact wordt erkend als marktleider door Gartner, IDC, Frost en Sullivan, Ovum en DMG.

• de best gepubliceerde SLA (Service Level Agreement) in de sector van 99,99%;
• de enige gegarandeerde spraak-SLA in de sector;
• meer dan 275.000 medewerkers van cloudcontactcenters;
• meer dan 150 landen;
• 85 van de Fortune 100-klanten.


Afbeeldingen

NICE CXone Software - 1
NICE CXone Software - 2
NICE CXone Software - 3
NICE CXone Software - 4
NICE CXone Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
NICE CXone-video
NICE CXone-video
NICE CXone-video
NICE CXone-video
NICE CXone Software - 1
NICE CXone Software - 2
NICE CXone Software - 3
NICE CXone Software - 4
NICE CXone Software - 5

Twijfels over NICE CXone? Vergelijk met een populair alternatief

NICE CXone

4,2 (555)
Niet beschikbaar in jouw land
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 100,00
maand
US$ 27,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

126
94

Integraties

38
6

Gebruiksgemak

4,2 (555)
4,5 (656)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,1 (555)
4,5 (656)

Klantenservice

4,0 (555)
4,6 (656)

Alternatieven

GoTo Connect

4,5
#1 alternatief voor NICE CXone
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-,...

Cloud Softphone

3
#2 alternatief voor NICE CXone
Acrobits Cloud Softphone is een VoIP-platform dat bedrijven helpt bij het ontwerpen, configureren en implementeren van...

Salesforce Service Cloud

4,4
#3 alternatief voor NICE CXone
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Microsoft SharePoint

4,3
#4 alternatief voor NICE CXone
SharePoint is een platform voor samenwerking en contentbeheer dat kan worden gebruikt voor het creëren van portals,...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(555)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,2/5
Klantenondersteuning
4,0/5

Heb je NICE CXone al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 555 reviews worden weergegeven
rakesh
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Perfect for IVR integration

Beoordeeld op 10/4/2021

Overall this has been a pretty good software upgrade since it integrates with all the other NICE...

Overall this has been a pretty good software upgrade since it integrates with all the other NICE products and the support is amazing.

Pluspunten

This is perfect solution and plugs in perfectly with other NICE products like IEX, QR WFM, etc. Its so much easy for the dev team to configure, integrate and customize the user experience. Support of NICE is amazing and agents would need a very minimal to no training. The screen is slick and intuitive and hardly see any crashes.

Minpunten

There are couple of features that might need some improvement like the reporting functionality and generating reports. It would be nice if there are some other features included in the price like SMS and chat.

Shelly
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Dec.2019_3M_US_Admin_Support_inContact

Beoordeeld op 12/12/2019

Fast to learn
Efficient to setup
Good training documentation
Wonderful tech support
Great experience

Fast to learn
Efficient to setup
Good training documentation
Wonderful tech support
Great experience

Pluspunten

The details offered to discover path of contacts, simple process of escalating issues, and efficiency of setup of users and ACD elements are the best I've dealt with in my 25 years of ACD phone support.

Our TAM is amazing & knows her stuff.

Reports are capable of great detail

Minpunten

Because of the open structure to access so much detail, it takes time to analyze what everything means.

The integration with Salesforce is wonderful, but seems a challenge to avoid daily errors; often clearing cache and cookies...I know this has much more to do with 3M's network and Salesforce, but everyone thinks it is the phone that causes the problem.

We tried to standardize ACD routing setup, however, the cleanup from each deployment sent us down custom paths again; I understand the goal to eventually streamline with the Global Scripts - this is the right thing to do and will make things better, it will just take awhile to get there.

Antwoord van NICE inContact

We're so happy to hear about your great experience! Thank you, Shelly!

Miles
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Terrible Onboarding Experience

Beoordeeld op 11/3/2020

It is expensive and support is not great. If you pay for a dedicated CSM you get a lot of help, but...

It is expensive and support is not great. If you pay for a dedicated CSM you get a lot of help, but at an extra $800 a month it's hard to justify. The product is fine but the onboarding was the worst I have ever experienced for any tool I have purchased.

Pluspunten

Up time is good, WFM integration with the basic telephony is nice.

Minpunten

The onboarding was done by a third party and it was completely botched. They put us on the wrong instance, had to then move us over to a new instance, but the effects were felt for months. The install process took almost 6 months and we still have issues a year and a half later.

When we upgraded a product a year later, they never mentioned that an upgraded softphone would also be necessary, so it delayed onboarding once again. Thankfully they offered to comp us the upgraded softphones after weeks of back and forth. Otherwise the project would've cost significantly more than they originally quoted us.

Overwogen alternatieven

Zoom Meetings

Redenen om voor NICE CXone te kiezen

More features and functionality.

Overgestapt van

GoTo Connect

Redenen om over te stappen op NICE CXone

More features and functionality

Antwoord van NICE inContact

Miles, we're sorry to hear about your onboarding experience. It seems as though things have improved since then. If there's anything else we can do to improve your experience, please do reach out to us at [email protected].

Thanks so much for your feedback.

Adebayo
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Nice is the way to go!

Beoordeeld op 7/6/2023

Awesome.

Awesome.

Pluspunten

Everything about NICE is on point. The ease of use, the digital platforms, the reportings to name a few. The Engineers are also very good at handling requests.

Minpunten

The Community needs to update most of the requests and push some of the votes/requests to production.

Jim
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Gold standard of contact center software & management

Beoordeeld op 11/11/2019

Pluspunten

Technical Customer Support manager is top-notch
ACD / IVR configuration was a snap. We were up and running in almost no time

Minpunten

Workforce Management module configuration is a bit tricky

Overwogen alternatieven

Five9 en RingCentral MVP

Redenen om voor NICE CXone te kiezen

We decided to move to a cloud based solution to add levels of resiliency that we didn't have. Also, the benefits of flexibility were tremendous.

Overgestapt van

Five9 en RingCentral MVP

Redenen om over te stappen op NICE CXone

CX One features were more comprehensive

Antwoord van NICE inContact

Thank you for your review!

5 van 555 worden weergegeven Lees alle reviews

NICE CXone - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over NICE CXone.

NICE CXone kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 100,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

NICE CXone heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

NICE CXone ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Portugees, Russisch, Spaans

NICE CXone ondersteunt de volgende apparaten:

NICE CXone kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AnswerDash, Applango, Atos Suite, Bullhorn ATS & CRM, CallVU, Cyara, Dizzion, Dynamics 365, Firefly, Fuze, Haptik, Inbenta, Ivinex CRM, Lightico, Linc, LogMeIn Central, LogMeIn Pro, Microsoft Teams, NGNCloudComm, NetSuite CRM, Oracle Service, ProcedureFlow, RemoteDesk, RingCentral Meetings, SAP Customer Experience, Salesforce Platform, ServiceNow, SmartAction Omni-bot, Solvvy, SpiceCSM, Streem, SugarCRM, Textel, VisualCue, Voxjar, Zendesk Suite, Zoom Meetings, livepro

NICE CXone biedt de volgende ondersteuningsopties:

Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor NICE CXone.