Over Pardot

Maak kennis met Pardot : B2B marketing automation op alom gewaardeerde CRM. Pardot stelt marketing- en verkoopteams in staat om samen te werken om leads te vinden en te ontwikkelen, meer deals te sluiten en het rendement op de investering te maximaliseren.

Het leadbeheer van Pardot biedt CRM-integratie, e-mailmarketing, lead nurturing, lead scoring en rendementrapportage om marketing- en verkoopteams te helpen samenwerken om verkoopleads te genereren en te kwalificeren, verkoopcycli te verkorten en marketingrendement te volgen.

Volg alle interacties op je site, van downloads tot paginaweergaves, en scoor prospects vervolgens op basis van door jou ingestelde parameters. Voeg uren toe aan de dag van je verkoopmedewerkers met geautomatiseerde ontwikkeling van leads en realtime verkoopmeldingen waarmee verkopers hun tijd kunnen prioriteren. Meet vervolgens het daadwerkelijke rendement van je marketinginspanningen met closed-loop rapportage.

Versnel de pijplijn, verhoog je omzet en breng marketing en verkoop op één lijn met Pardot marketing automation.

Meer informatie is te vinden op de website van het bedrijf.

Prijzen vanaf:

US$ 1.250,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Canada, China, Verenigd Koninkrijk, India, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 1.250,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Pardot Software - 1
Pardot Software - 2
Pardot Software - 3
Pardot Software - 4
Pardot Software - 5
Pardot Software - 6
View 10 more
Pardot-video
Pardot-video
Pardot-video
Pardot-video
Pardot Software - 1
Pardot Software - 2
Pardot Software - 3
Pardot Software - 4
Pardot Software - 5
Pardot Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Pardot: 119

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Analyse van verkooptrends
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Autoresponders
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van salesactiviteit
  • Bestandsopslag
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bezoekers bijhouden
  • Bronnen bijhouden
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Campaign tracking
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Conversies bijhouden
  • Dashboard
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement bijhouden
  • Eventmarketing
  • For Small Businesses
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Integratie van leaddatabase
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenonderzoeken
  • Klantensegmenten
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Maatwerk
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Mobiele toegang
  • Multi-Channel Attribution
  • Multivariaat testen
  • Online formulieren
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Pipelinebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • ROI Tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Samenwerkingstools
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Spamblokkering
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Trefwoorden bijhouden
  • Verificatie/validatie van leads
  • Verkoopanalyse
  • Verkooprapporten
  • Versiebheer
  • Visuele analyse
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Websiteanalyse
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • Zoekmachinemarketing

Alternatieven

HubSpot Marketing Hub

4,5
#1 alternatief voor Pardot
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

Marketo Engage

4,2
#2 alternatief voor Pardot
Marketo® biedt een compleet platform voor marketingsoftware voor bedrijven van elke omvang met tools voor marketing...

Mailchimp

4,5
#3 alternatief voor Pardot
MailChimp is een platform voor marketing automation waarmee gebruikers e-mail en reclamecampagnes kunnen opstellen,...

Salesforce Marketing Cloud

4,0
#4 alternatief voor Pardot
Maak kennis met Salesforce Marketing Cloud, de toonaangevende marketingoplossing om de betrokkenheid van elke consument...

Reviews

Totaalscore

4,1 /5
(585)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,7/5
Functies
3,9/5
Gebruiksgemak
3,8/5
Klantenondersteuning
3,9/5

Heb je Pardot al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 585 reviews worden weergegeven
Muhammad Daud
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Boosting a business with Pardot

Beoordeeld op 19/7/2022

Overall, I found Pardot great support for our business and it is helping us grow the leads with...

Overall, I found Pardot great support for our business and it is helping us grow the leads with great marketing tools. Its algorithms are unique in capturing leads and working strategically with different businesses.

Pluspunten

I found Pardot a great utility and Platform for Campaign Managment, Email Marketing, Marketing, Marketing Analytics, Marketing Automation and Sales Force Automation. It has helped our business grow strategically and Marketing just went so easy.

Minpunten

Pardot is quite expensive and really advance to manage.

Overwogen alternatieven

Keap en Mailchimp

Redenen om over te stappen op Pardot

I found Pardot to be more advanced than other platforms in terms of functionality, marketing campaign and automation tools.
Joshua
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Integrates well with Salesforce but lacks features of competitors

Beoordeeld op 26/4/2022

Pluspunten

The fact that it integrates natively with Salesforce is Pardot's best feature. The engagement studio automation product is great as well, making it really easy to create drip campaigns and other conditional flows.

Minpunten

The email builder is 10 years behind competitor's builders. To get things to behave, you have to code emails in html. The WYSIWG builder is poor, but asset management of images and files is even worse. Competitors like MailChimp and ActiveCampaign have much better platforms for designing beautiful, responsive emails.

Ariane
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Not a Good Option for Social Media Management

Beoordeeld op 29/6/2022

Pluspunten

The product integrated well with Salesforce.

Minpunten

We tried to use this for social media management. We do not get a preview of how a social media post will look for any of the networks, so in several instances we’ve had to delete a post and then repost it through Hootsuite or the social site directly. Also, @ mentions do not show up on Facebook as they should, only simple @text without the link.

Shan
Totaalscore
  • Sector: Farmaceutica
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Fantastic all in one marketing platform helping converting leads

Beoordeeld op 27/5/2022

The product has no doubt helped us in generating new leads and keeping us maintain our relationship...

The product has no doubt helped us in generating new leads and keeping us maintain our relationship with our existing customers and partners. I love the email marketing and marketing side of Pardot as it has been simplified in a way that non-technical users can also use the platform.

Pluspunten

The product is great at automation, every single thing within the automation of email marketing and forms is customisable. The product helps us in tracking all the activities of our leads and allows us to target them with personalized messaging and products of their interest from our offerings. The platform is good at lead generation, nurturing and drip campaigns. The user interface is very friendly too

Minpunten

The implementation of the product at the beginning is a painful process and cannot be simplified at all. There are many limitations on the reporting side and Salesforce lacks reporting capabilities in the way we want. The existing templates available to use are also limited.

Overwogen alternatieven

HubSpot Marketing Hub en Zoho CRM

Redenen om voor Pardot te kiezen

We had more experience within Pardot than MailChimp

Overgestapt van

Mailchimp
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Pardot integrated seamlessly with Salesforce!!

Beoordeeld op 8/6/2022

Pluspunten

Pardot and Salesforce work well together. It includes the ability to customize the look and feel of email, landing pages and sign up forms. Lead scoring is another powerful and helpful feature for huge sales insights.

Minpunten

Improve the email editor. Exorbitantly priced- not suitable for the small businesses. There is a room to improve in terms of reporting.

5 van 585 worden weergegeven Lees alle reviews

Pardot - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Pardot.

Pardot kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 1.250,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Pardot heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Pardot ondersteunt de volgende talen:

Engels

Pardot ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

Pardot kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

BriteVerify, Data.com Contacts, Eventbrite, FullContact, Gmail, GoTo Webinar, GoodData, Google Ads, Google Analytics 360, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft Outlook, NetSuite CRM, Olark, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Platform, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Twilio, Twitter, UserVoice, Webex, Wistia

Pardot biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Pardot.