Over SugarCRM

Sales Force Automation (SFA)
Sugar stimuleert de verkoopprestaties door de verkoopmedewerker in staat te stellen contactpersonen en kansen te volgen en te delen, bestaande accounts te beheren en upsell uit te voeren, inkomsten te voorspellen, prestaties te volgen via dashboards, offertes en contracten te beheren, offline te werken via Sugar mobiel en samen te werken via integratie met Microsoft Outlook, Lotus Notes en andere groupware-toepassingen.

Marketing Automation
Sugar sluit de cirkel tussen marketing en de verkoop. Crëer campagnes, voer ze uit en hou ze bij op meerdere kanalen met de campagnewizard. Ontwikkel aantrekkelijke e-mailmarketingprogramma's en leg leads rechtstreeks vast in je CRM-systeem met web-to-lead-formulieren. Beheer en wijs leads toe aan je verkopers en volg het marketingrendement van je programma's.

Klantenondersteuning
Nieuwe klanten werven is veel duurder dan verkopen aan bestaande klanten. Met de klantenondersteuning van Sugar kunnen bedrijven erop vertrouwen dat klantzaken snel en effectief worden afgehandeld. De klantenondersteuning van Sugar centraliseert klantenservice-aanvragen over verschillende kanalen zodat bedrijven inkomende e-mails kunnen beheren, fouten kunnen diagnosticeren, kennis kunnen delen en problemen van klanten kunnen oplossen. Bovendien kunnen bedrijven die zich abonneren op Sugar Enterprise of Sugar Ultimate de kosten voor klantenondersteuning verminderen met het meegeleverde self-serviceportal voor klanten.

Prijzen vanaf:

US$ 49,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor SugarCRM

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Oostenrijk, Australië, België, Canada, Zwitserland , China, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, India, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Zweden, Slovenië, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 49,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor SugarCRM

Afbeeldingen

SugarCRM Software - 1
SugarCRM Software - 2
SugarCRM Software - 3
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
SugarCRM-video
SugarCRM Software - 1
SugarCRM Software - 2
SugarCRM Software - 3

Functies

Totaal aantal functies van SugarCRM: 142

  • A/B-tests
  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare scores
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Batchverwerking
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Bronnen bijhouden
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Conversies bijhouden
  • Dataverrijking
  • Demografische/firmografische data
  • Documenten opslaan
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement bijhouden
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenonderzoeken
  • Klantensegmenten
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere scoremodellen
  • Merken volgen
  • Mobiele toegang
  • Multivariaat testen
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Prognose
  • Provisiebeheer
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • Routering
  • SMS-marketing
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sentimentanalyse
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Sociale profielen van klanten
  • Sociale promotie
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Tools voor exploratie
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopanalyse
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Visuele analyse
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor start-ups
  • Voorstellen genereren
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Websiteanalyse
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • XML / RSS
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren
  • Zoekmachinemarketing

Alternatieven

Odoo

4,1
#1 alternatief voor SugarCRM
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor SugarCRM
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Drip

4,4
#3 alternatief voor SugarCRM
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Duizenden marketeers leren hun klanten beter kennen met behulp van de...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternatief voor SugarCRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Reviews

Totaalscore

3,8 /5
(384)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
3,7/5
Gebruiksgemak
3,6/5
Klantenondersteuning
3,7/5

Heb je SugarCRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 384 reviews worden weergegeven
Victoria
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Excellent Community CRM

Beoordeeld op 12/2/2019

SugarCRM Community edition has been a great daily driver for my music business. It's reliable, and...

SugarCRM Community edition has been a great daily driver for my music business. It's reliable, and has enough functionality to enable me to record all the key data that I need. The ability to self-host the platform is fantastic, because it helps keep costs down, and when you work on a small-scale, you don't need all of the processing power of a paid hosted solution. Definitely a great option if you have the savvy to install and maintain your own instance on your web server.

Pluspunten

I used the self-hosted community CRM for several years for my own music business. It has a ton of functionality that matches a lot of the basic features you find in Salesforce Classic. It's a great tool for keeping track of client data, deal tracking, etc. It's also nice to be able to self-host the platform as well as it's a lot more affordable than using a paid SaaS solution.

Minpunten

SugarCRM Community Edition looks pretty dated. If you don't have a lot of experience with the typical CRM data model concept, it can be hard to figure out how to use the system. The interface could be modernized to make it easier to navigate and find your way around. Another downside to being the Community Edition is that you need to know how to install and maintain the platform on your own server, but this is also a plus if you do have these skills.

Katie
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Anders 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

The Pros and Cons of Sugar

Beoordeeld op 14/1/2020

Overall, I really enjoyed Sugar and think it would be a great fit (especially for the lower price...

Overall, I really enjoyed Sugar and think it would be a great fit (especially for the lower price point!) for marketing and advertising agencies that are looking to build out custom flows. Their customer care team was incredibly helpful and knowledgeable, and I really enjoyed working with them.

Pluspunten

The SugarCRM team was incredibly helpful and supportive during our decision between various CRMs we were testing out, namely Salesforce and SugarCRM. They were flexible, accommodating and had amazing customer service throughout the process, even willing to develop new APIs to integrate with our proprietary billing system 90% of our clients were on. I really enjoyed the visuals of Sugar - as all the bells and whistles were there, but it didn't seem overwhelming (as Salesforce can) and it's geared more towards marking service teams, like my division of the business. I also really find the dashboard visuals to be superior to Salesforce. Overall, the price point was better than Salesforce, too.

Minpunten

Since Sugar is geared towards marketing and sales teams, it wasn't a great fit for the other teams within our organization (i.e. one-time products like printing, etc.). Though workflows are cleaner and more intuitive than Salesforce, there wasn't quite as many bells and whistles (i.e. it was difficult to build in processes that involved external teams that we outsource to).

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op SugarCRM

We didn't - we ended up choosing Salesforce over Sugar, simply due to the fact that we had to incorporate other areas of the business already in Salesforce and ultimately they were able to provide all the necessary features. For other orgs, I would recommend Sugar, as it's an amazing product.
Paolo
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Crm completo ma...ho trovato di meglio

Beoordeeld op 2/11/2022

Ho testato sugar crm per un po' di tempo poi abbiamo scelto altro.

Ho testato sugar crm per un po' di tempo poi abbiamo scelto altro.

Pluspunten

Quando ho scelto di implementare un crm in azienda ho fatto diversi test (crm più famosi e personalizzabili). Ho testato anche sugar crm, devo essere sincero...buon prodotto, ben pensato, pieno di moduli.

Minpunten

Non è proprio il crm più semplice da implementare, non è il più "bello" di default, non è quello che sceglierei

Overwogen alternatieven

Vtiger CRM, Yetiforce CRM en Zoho CRM

Redenen om voor SugarCRM te kiezen

Perchè speravo di trovare un prodotto più semplice da usare, per i miei colleghi

Overgestapt van

Yetiforce CRM

Redenen om over te stappen op SugarCRM

Non ho preferito SugarCrm, ho scelto altro. L'ho testato per un po' di tempo, personalizzato ma non andava bene per le nostre esigenze
Ainara
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Bastante escaso

Beoordeeld op 16/11/2022

como crm si la gestión de clientes es baja y no pides mucha fluidez puede bastarte

como crm si la gestión de clientes es baja y no pides mucha fluidez puede bastarte

Pluspunten

Bastante básico y fácil de usar aunque se queda un poco corto

Minpunten

Lo hemos usado un par de años en la empresa y la verdad que se queda ya corto a nivel de otros sofwares, bastante lento y con poca posibilidad de automatismos

Orianne
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Most powerful and easy-to-use CRM to support all corporate sales and marketing activities

Beoordeeld op 13/8/2022

With SugarCRM, I keep track of new campaigns (account management), I am regularly reminded that I...

With SugarCRM, I keep track of new campaigns (account management), I am regularly reminded that I have performance discussions with my customers and I can switch to the corresponding customer account to find all the important data and get in touch with the customer. In addition, thanks to the ticket system, I do not forget to work on important tasks for my customers and other projects. In addition, I can optimally and smoothly inform my teammates about changes utilizing comments and notes in the customer accounts. All in all, I can only say that it is a super complete CRM solution.

Pluspunten

What I like most are the synergy effects of the use of the tool by our large sales teams spread over several locations (in Spain and abroad) and our various marketing teams. We combine all customer contact points in an extremely flexible way across all departments. This simplifies our internal communication and knowledge exchange among ourselves, as well as communication with customers. The interface can be used very intuitively for an extensive CRM system thanks to its focus on a single clear navigation bar. In addition, the tool can be linked very flexibly with other systems via APIs, such as SAP, various campaign management tools, and much more.

Minpunten

It isn't easy to become familiar with all the relevant interface features in a short time to take full advantage of these synergies. Here, you must explore using patience and occasionally, trial and error. However, you will certainly behave similarly to other enterprise-level CRM solutions.

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om voor SugarCRM te kiezen

Sugar offers all the basic functions of a CRM. It can cover all needs for any type and size of the company. We were able to use it mainly to organize customer contacts.

Overgestapt van

Zoho CRM

Redenen om over te stappen op SugarCRM

Sugar helps us in customer management. With SugarCRM, we have been able to offer our customers our other products in a better and more efficient way. It's ideal for selling more than just the core service. It's very easy to anticipate what the customer might want.
5 van 384 worden weergegeven Lees alle reviews

SugarCRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SugarCRM.

SugarCRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 49,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

SugarCRM heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

SugarCRM ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans

SugarCRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

SugarCRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Campaign Monitor, CloudAgent, CloudHub, Constant Contact, Epicor, Hootsuite, LiveOps, Mailchimp, Olark, Pardot, SyncApps, WhosOn, Zapier, Zendesk Suite

SugarCRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SugarCRM.