Over SugarCRM

Sales Force Automation (SFA)
Sugar stimuleert de verkoopprestaties door de verkoopmedewerker in staat te stellen contactpersonen en kansen te volgen en te delen, bestaande accounts te beheren en upsell uit te voeren, inkomsten te voorspellen, prestaties te volgen via dashboards, offertes en contracten te beheren, offline te werken via Sugar mobiel en samen te werken via integratie met Microsoft Outlook, Lotus Notes en andere groupware-toepassingen.

Marketing Automation
Sugar sluit de cirkel tussen marketing en de verkoop. Crëer campagnes, voer ze uit en hou ze bij op meerdere kanalen met de campagnewizard. Ontwikkel aantrekkelijke e-mailmarketingprogramma's en leg leads rechtstreeks vast in je CRM-systeem met web-to-lead-formulieren. Beheer en wijs leads toe aan je verkopers en volg het marketingrendement van je programma's.

Klantenondersteuning
Nieuwe klanten werven is veel duurder dan verkopen aan bestaande klanten. Met de klantenondersteuning van Sugar kunnen bedrijven erop vertrouwen dat klantzaken snel en effectief worden afgehandeld. De klantenondersteuning van Sugar centraliseert klantenservice-aanvragen over verschillende kanalen zodat bedrijven inkomende e-mails kunnen beheren, fouten kunnen diagnosticeren, kennis kunnen delen en problemen van klanten kunnen oplossen. Bovendien kunnen bedrijven die zich abonneren op Sugar Enterprise of Sugar Ultimate de kosten voor klantenondersteuning verminderen met het meegeleverde self-serviceportal voor klanten.


Afbeeldingen

SugarCRM Software - 1
SugarCRM Software - 2
SugarCRM Software - 3
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
SugarCRM-video
SugarCRM Software - 1
SugarCRM Software - 2
SugarCRM Software - 3

Twijfels over SugarCRM? Vergelijk met een populair alternatief

SugarCRM

3,8 (398)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 49,00
maand
US$ 61,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

137
414

Integraties

14
43

Gebruiksgemak

3,6 (398)
3,9 (730)

Prijs-kwaliteitverhouding

3,8 (398)
4,2 (730)

Klantenservice

3,7 (398)
3,9 (730)

Alternatieven

Bitrix24

4,2
#1 alternatief voor SugarCRM
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

Freshsales

4,5
#2 alternatief voor SugarCRM
Een complete CRM voor snelle verkoopteams met geïntegreerde telefoon en e-mail, gebruikersgedrag-tracking en lead...

Drip

4,4
#3 alternatief voor SugarCRM
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Duizenden marketeers leren hun klanten beter kennen met behulp van de...

Odoo

4,2
#4 alternatief voor SugarCRM
Odoo is een volledig geïntegreerd, aanpasbaar, open source pakket van zakelijke toepassingen. Deze alles-in-één...

Reviews

Totaalscore

3,8 /5
(398)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8/5
Functies
3,8/5
Gebruiksgemak
3,6/5
Klantenondersteuning
3,7/5

Heb je SugarCRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 398 reviews worden weergegeven
LINDA
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Very versatile user interface and report generation features are wonderful

Beoordeeld op 27/12/2021

It is quite simple to get started. The search engine is fantastic. It allows us to easily manage a...

It is quite simple to get started. The search engine is fantastic. It allows us to easily manage a large amount of information. The database system may quickly copy the data to some other servers. It is connected with email and is particularly useful for receiving email updates. Several third-party technologies, like Act-On, can be integrated.

Pluspunten

Dashboard collaboration now makes business-critical data accessible to those who require it. The total features ensured that the common perception of a CRM will now shift from a pragmatic, reviewable database to an operational, process-driven platform which will save time, generate benefits, and, as the motto states, "Do the job for you."

Minpunten

The user interface is not very inviting. The customer experience is mediocre. It does not allow for multiple device logins. As a result, it might be difficult to use occasionally. The smartphone app should be improved, since it does not feel up to all the same grade and appears to be a mistake. Keep in mind that many customers are out in the workplace and may not always be seated beside a pc.

Sarthak
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

SugarCRM is quite efficient for Real Estate Business

Beoordeeld op 8/6/2021

I have launched many products using these Platforms. It helped me a lot in uplifting my business.

I have launched many products using these Platforms. It helped me a lot in uplifting my business.

Pluspunten

It easily gets integrated with many applications.

Minpunten

The process of Installation, and sometimes it hangs m system.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM, Salesforce Sales Cloud en SuiteCRM

Redenen om over te stappen op SugarCRM

As compared to the salesforce it is quite underrated while having the same level of productivity.
Josh
Totaalscore
  • Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

SugarCRM Review - Walz Scale

Beoordeeld op 16/3/2017

We have been using Sugar for several years, but only in the past six months have we really dug down...

We have been using Sugar for several years, but only in the past six months have we really dug down to fully utilize the software. The tool is fairly simple to use, I like the reporting functions, but the feedback I get from my sales team is that it is just 'clunky' to use. I'll give you one little example. For the Opportunity 'Actual Closed Won' date, I found through coming across some bad sales data for the month, that if you close a sale in January, and that same month you mark it as Closed Won. But lets say in March you want to go in and add a note to the description. Once you edit that note, (thus changing the Modify date) you autimatically changed the 'Actual Closed Won' date to March. Really messes up sales reports! When I contacted Sugar, there really wasnt an easy fix. We found SierraCRM (third part software) and Bill Convis from there helped with a solution to this problem. We have now purchased this software and believe that this will help take us to the next level of using Sugar. Sugar Support via email is usually pretty prompt, but as far as hearing from our 'Account Manager', just 2 weeks ago was the first time I heard from someone regarding our account. At that point, I had already reached out to SierraCRM, so I did not need anything from Sugar.
To summarize: Great tool, though a little clunky, but the price is not bad. Customer service could be improved, especially for companies like us who are invested in the process, and just need some help taking our sales process to the next level. Thanks!

Pluspunten

I like the Online (sugar on demand) that allows Sugar Support to get into your software and look and something you may be struggling with, like reports...

Minpunten

Design is little clunky. Think with some improvements, it might be easier to convert leads, update opportunities. Need less clicks!

Phil
Totaalscore
  • Sector: Vastgoed
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Great at first but degrades over time

Beoordeeld op 10/8/2022

Pluspunten

We could customize it in-house without paying a lot of outside consulting fees

Minpunten

Storage space is an issue and your forced to buy more storage even when its Sugar's temp files building up.

Overwogen alternatieven

Odoo

Redenen om voor SugarCRM te kiezen

AutoPal was for the auto industry and had limited features
Pia
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

It provided the ad we needed.

Beoordeeld op 31/10/2022

Pluspunten

It worked very well for our business tracking. We have control over sales. We were able to announce ourselves to a large audience.

Minpunten

The graphical interface of the product is not intuitive.

5 van 398 worden weergegeven Lees alle reviews

SugarCRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SugarCRM.

SugarCRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 49,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

SugarCRM heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

SugarCRM ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans

SugarCRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

SugarCRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Campaign Monitor, CloudAgent, CloudHub, Constant Contact, Epicor, Hootsuite, LiveOps, Mailchimp, Olark, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, SyncApps, WhosOn, Zapier, Zendesk Suite

SugarCRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SugarCRM.