SugarCRM
Over SugarCRM
Sales Force Automation (SFA)
Sugar stimuleert de verkoopprestaties door de verkoopmedewerker in staat te stellen contactpersonen en kansen te volgen en te delen, bestaande accounts te beheren en upsell uit te voeren, inkomsten te voorspellen, prestaties te volgen via dashboards, offertes en contracten te beheren, offline te werken via Sugar mobiel en samen te werken via integratie met Microsoft Outlook, Lotus Notes en andere groupware-toepassingen.
Marketing Automation
Sugar sluit de cirkel tussen marketing en de verkoop. Crëer campagnes, voer ze uit en hou ze bij op meerdere kanalen met de campagnewizard. Ontwikkel aantrekkelijke e-mailmarketingprogramma's en leg leads rechtstreeks vast in je CRM-systeem met web-to-lead-formulieren. Beheer en wijs leads toe aan je verkopers en volg het marketingrendement van je programma's.
Klantenondersteuning
Nieuwe klanten werven is veel duurder dan verkopen aan bestaande klanten. Met de klantenondersteuning van Sugar kunnen bedrijven erop vertrouwen dat klantzaken snel en effectief worden afgehandeld. De klantenondersteuning van Sugar centraliseert klantenservice-aanvragen over verschillende kanalen zodat bedrijven inkomende e-mails kunnen beheren, fouten kunnen diagnosticeren, kennis kunnen delen en problemen van klanten kunnen oplossen. Bovendien kunnen bedrijven die zich abonneren op Sugar Enterprise of Sugar Ultimate de kosten voor klantenondersteuning verminderen met het meegeleverde self-serviceportal voor klanten.
Afbeeldingen
Twijfels over SugarCRM?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Bitrix24
Odoo
Freshsales
Salesforce for Retail
Reviews
Heb je SugarCRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Maandelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Sugar CRM for customer relationship and sales management
Beoordeeld op 17/5/2023
Pluspunten
It's ease of use and also how easily it can be integrated into workflows in all departments of an organization.
Minpunten
The fact that it's open sourced and easily a target to threats.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10
Ok application, better, cheaper alternatives exist
Beoordeeld op 21/1/2021
It is an OK application, Sugar has stood still in time and, when you consider the app out of the...
It is an OK application, Sugar has stood still in time and, when you consider the app out of the box, its pretty much standard. Sugar has divided its stack into various products for marketing, for sales, for support only making it a very expensive when you consider other options in the market
Pluspunten
Very stable, solid
easy to use, administer
Easy to implement and deploy
Reporting is good and allows fro complex reports to be built
Minpunten
It has not changed in a looong time (perhaps years?)
For the functionality, it is expensive - better options exist
Marketing is poor (unless you go for Sugar marketing apps which are expen$ive!)
Redenen om over te stappen op SugarCRM
At the time, the other options were not developed enough. Today, they far-surpass Sugar. Today, I would not go for Sugar at all...- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10
A CRM software which fits in budget but lacks needy features
Beoordeeld op 8/8/2022
It needs improvement, I don't want to spend a lot of time in juggling around with my list. This...
It needs improvement, I don't want to spend a lot of time in juggling around with my list. This software is only a little better than MS excel.
Pluspunten
Maintaining records helps in avoiding any misses in journey to achieve the targets.
Minpunten
It is quite time consuming to work with this software. There needs to some kind of an optimization or additional features to help navigate things faster.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Anders 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
The Pros and Cons of Sugar
Beoordeeld op 14/1/2020
Overall, I really enjoyed Sugar and think it would be a great fit (especially for the lower price...
Overall, I really enjoyed Sugar and think it would be a great fit (especially for the lower price point!) for marketing and advertising agencies that are looking to build out custom flows. Their customer care team was incredibly helpful and knowledgeable, and I really enjoyed working with them.
Pluspunten
The SugarCRM team was incredibly helpful and supportive during our decision between various CRMs we were testing out, namely Salesforce and SugarCRM. They were flexible, accommodating and had amazing customer service throughout the process, even willing to develop new APIs to integrate with our proprietary billing system 90% of our clients were on. I really enjoyed the visuals of Sugar - as all the bells and whistles were there, but it didn't seem overwhelming (as Salesforce can) and it's geared more towards marking service teams, like my division of the business. I also really find the dashboard visuals to be superior to Salesforce. Overall, the price point was better than Salesforce, too.
Minpunten
Since Sugar is geared towards marketing and sales teams, it wasn't a great fit for the other teams within our organization (i.e. one-time products like printing, etc.). Though workflows are cleaner and more intuitive than Salesforce, there wasn't quite as many bells and whistles (i.e. it was difficult to build in processes that involved external teams that we outsource to).
Overwogen alternatieven
Salesforce Sales CloudRedenen om over te stappen op SugarCRM
We didn't - we ended up choosing Salesforce over Sugar, simply due to the fact that we had to incorporate other areas of the business already in Salesforce and ultimately they were able to provide all the necessary features. For other orgs, I would recommend Sugar, as it's an amazing product.- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
SugarCRM is quite efficient for Real Estate Business
Beoordeeld op 8/6/2021
I have launched many products using these Platforms. It helped me a lot in uplifting my business.
I have launched many products using these Platforms. It helped me a lot in uplifting my business.
Pluspunten
It easily gets integrated with many applications.
Minpunten
The process of Installation, and sometimes it hangs m system.
Redenen om over te stappen op SugarCRM
As compared to the salesforce it is quite underrated while having the same level of productivity.SugarCRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SugarCRM.V. Welke prijsmodellen heeft SugarCRM te bieden?
SugarCRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 49,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van SugarCRM?
SugarCRM heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door SugarCRM ondersteund?
SugarCRM ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans
V. Biedt SugarCRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
SugarCRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan SugarCRM worden geïntegreerd?
SugarCRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
8x8 Cloud Communication Platform, Acuity Scheduling, Aircall, AmazingMail, Brevo, CData Arc, Campaign Monitor by Marigold, ChatGPT, CloudAgent, CloudHub, Constant Contact, DealHub, Docusign, Drift, Dropbox Business, Google Maps, Hootsuite, HubSpot CMS Hub, HubSpot CRM, HubSpot Sales Hub, Jira, LiveOps, Mailchimp, Marketo Engage, Marketo Sales Connect, Oktopost, Olark, PandaDoc, PhoneBurner, RT DocuSign, RingCentral Engage Digital, RingCentral Engage Voice, Ringover, SalesLoft, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, Shopify, Shopify Collabs, Shopify POS, Shopify Plus, Slack, Triblio, Typeform, WhosOn, Zapier, Zendesk Suite, sales-i
V. Welke mate van ondersteuning heeft SugarCRM te bieden?
SugarCRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SugarCRM.