
Over SugarCRM
Sales Force Automation (SFA)
Sugar stimuleert de verkoopprestaties door de verkoopmedewerker in staat te stellen contactpersonen en kansen te volgen en te delen, bestaande accounts te beheren en upsell uit te voeren, inkomsten te voorspellen, prestaties te volgen via dashboards, offertes en contracten te beheren, offline te werken via Sugar mobiel en samen te werken via integratie met Microsoft Outlook, Lotus Notes en andere groupware-toepassingen.
Marketing Automation
Sugar sluit de cirkel tussen marketing en de verkoop. Crëer campagnes, voer ze uit en hou ze bij op meerdere kanalen met de campagnewizard. Ontwikkel aantrekkelijke e-mailmarketingprogramma's en leg leads rechtstreeks vast in je CRM-systeem met web-to-lead-formulieren. Beheer en wijs leads toe aan je verkopers en volg het marketingrendement van je programma's.
Klantenondersteuning
Nieuwe klanten werven is veel duurder dan verkopen aan bestaande klanten. Met de klantenondersteuning van Sugar kunnen bedrijven erop vertrouwen dat klantzaken snel en effectief worden afgehandeld. De klantenondersteuning van Sugar centraliseert klantenservice-aanvragen over verschillende kanalen zodat bedrijven inkomende e-mails kunnen beheren, fouten kunnen diagnosticeren, kennis kunnen delen en problemen van klanten kunnen oplossen. Bovendien kunnen bedrijven die zich abonneren op Sugar Enterprise of Sugar Ultimate de kosten voor klantenondersteuning verminderen met het meegeleverde self-serviceportal voor klanten.
Afbeeldingen



Twijfels over SugarCRM?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Bitrix24

Freshsales

Drip

Odoo

Reviews
Heb je SugarCRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Automotive
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Very versatile user interface and report generation features are wonderful
Beoordeeld op 27/12/2021
It is quite simple to get started. The search engine is fantastic. It allows us to easily manage a...
It is quite simple to get started. The search engine is fantastic. It allows us to easily manage a large amount of information. The database system may quickly copy the data to some other servers. It is connected with email and is particularly useful for receiving email updates. Several third-party technologies, like Act-On, can be integrated.
Pluspunten
Dashboard collaboration now makes business-critical data accessible to those who require it. The total features ensured that the common perception of a CRM will now shift from a pragmatic, reviewable database to an operational, process-driven platform which will save time, generate benefits, and, as the motto states, "Do the job for you."
Minpunten
The user interface is not very inviting. The customer experience is mediocre. It does not allow for multiple device logins. As a result, it might be difficult to use occasionally. The smartphone app should be improved, since it does not feel up to all the same grade and appears to be a mistake. Keep in mind that many customers are out in the workplace and may not always be seated beside a pc.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
SugarCRM is quite efficient for Real Estate Business
Beoordeeld op 8/6/2021
I have launched many products using these Platforms. It helped me a lot in uplifting my business.
I have launched many products using these Platforms. It helped me a lot in uplifting my business.
Pluspunten
It easily gets integrated with many applications.
Minpunten
The process of Installation, and sometimes it hangs m system.
Redenen om over te stappen op SugarCRM
As compared to the salesforce it is quite underrated while having the same level of productivity.- Sector: Vervoer/over de weg/per spoor
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
SugarCRM Review - Walz Scale
Beoordeeld op 16/3/2017
We have been using Sugar for several years, but only in the past six months have we really dug down...
We have been using Sugar for several years, but only in the past six months have we really dug down to fully utilize the software. The tool is fairly simple to use, I like the reporting functions, but the feedback I get from my sales team is that it is just 'clunky' to use. I'll give you one little example. For the Opportunity 'Actual Closed Won' date, I found through coming across some bad sales data for the month, that if you close a sale in January, and that same month you mark it as Closed Won. But lets say in March you want to go in and add a note to the description. Once you edit that note, (thus changing the Modify date) you autimatically changed the 'Actual Closed Won' date to March. Really messes up sales reports! When I contacted Sugar, there really wasnt an easy fix. We found SierraCRM (third part software) and Bill Convis from there helped with a solution to this problem. We have now purchased this software and believe that this will help take us to the next level of using Sugar. Sugar Support via email is usually pretty prompt, but as far as hearing from our 'Account Manager', just 2 weeks ago was the first time I heard from someone regarding our account. At that point, I had already reached out to SierraCRM, so I did not need anything from Sugar.
To summarize: Great tool, though a little clunky, but the price is not bad. Customer service could be improved, especially for companies like us who are invested in the process, and just need some help taking our sales process to the next level. Thanks!
Pluspunten
I like the Online (sugar on demand) that allows Sugar Support to get into your software and look and something you may be struggling with, like reports...
Minpunten
Design is little clunky. Think with some improvements, it might be easier to convert leads, update opportunities. Need less clicks!
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Great at first but degrades over time
Beoordeeld op 10/8/2022
Pluspunten
We could customize it in-house without paying a lot of outside consulting fees
Minpunten
Storage space is an issue and your forced to buy more storage even when its Sugar's temp files building up.
Overwogen alternatieven
OdooRedenen om voor SugarCRM te kiezen
AutoPal was for the auto industry and had limited features- Sector: Automotive
- Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
It provided the ad we needed.
Beoordeeld op 31/10/2022
Pluspunten
It worked very well for our business tracking. We have control over sales. We were able to announce ourselves to a large audience.
Minpunten
The graphical interface of the product is not intuitive.
SugarCRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over SugarCRM.V. Welke prijsmodellen heeft SugarCRM te bieden?
SugarCRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 49,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van SugarCRM?
SugarCRM heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door SugarCRM ondersteund?
SugarCRM ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Spaans
V. Biedt SugarCRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
SugarCRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan SugarCRM worden geïntegreerd?
SugarCRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Campaign Monitor, CloudAgent, CloudHub, Constant Contact, Epicor, Hootsuite, LiveOps, Mailchimp, Olark, Salesforce Marketing Cloud Account Engagement, SyncApps, WhosOn, Zapier, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft SugarCRM te bieden?
SugarCRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor SugarCRM.