Over Paymo

Maak taken aan en wijs ze toe, hou de werktijd van je werknemers op kantoor en onderweg bij, werk samen en verstuur facturen aan je klanten op basis van gewerkte tijdschema's.

Prijzen vanaf:

US$ 5,95/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, België, Brazilië, Canada, Chili en nog 31 andere

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 14 andere

Prijzen vanaf:

US$ 5,95/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Paymo Software - 1
Paymo Software - 2
Paymo Software - 3
Paymo Software - 4
Paymo Software - 5
Paymo Software - 6
Paymo Software - 7
Paymo Software - 8
Paymo Software - 9
Paymo Software - 10
Paymo Software - 11
Paymo Software - 12
Paymo Software - 13
Paymo Software - 14
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Paymo-video
Paymo-video
Paymo-video
Paymo-video
Paymo Software - 1
Paymo Software - 2
Paymo Software - 3
Paymo Software - 4
Paymo Software - 5
Paymo Software - 6
Paymo Software - 7
Paymo Software - 8
Paymo Software - 9
Paymo Software - 10
Paymo Software - 11
Paymo Software - 12
Paymo Software - 13
Paymo Software - 14

Functies

Totaal aantal functies van Paymo: 100

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Agile-methodiek
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • Budgetbeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Centrale boekhouding
  • Communicatiebeheer
  • Contactendatabase
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische betalingen
  • Externe ondersteuning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factureren per uur
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Markeren
  • Marketingkalender
  • Meerdere projecten
  • Meerdere valuta's
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Online facturering
  • Online implementatie
  • Online tijdregistratie software
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Priorisering
  • Productiviteitstools
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectfacturering
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectplanning
  • Projectsjablonen
  • Projecttijd bijhouden
  • Projectworkflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schattingen
  • Slepen en neerzetten
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdzones bijhouden
  • Timer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Traditionele methodologieën
  • Verwerking van creditcards
  • Visualisatie
  • Voor creatieve bureaus
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Alternatieven

Teamwork

4,5
#1 alternatief voor Paymo
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking,...

Time Doctor

4,5
#2 alternatief voor Paymo
Time Doctor is een oplossing voor urenregistratie die gedetailleerde analyses biedt van waar je werknemers tijd...

MeisterTask

4,7
#3 alternatief voor Paymo
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor project- en taakbeheer op het web.

Slack

4,7
#4 alternatief voor Paymo
Slack is één enkele werkruimte die gebruikers verbindt met de mensen en hulpmiddelen waarmee ze elke dag werken,...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(452)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Paymo al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 452 reviews worden weergegeven
Klaas
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 5.001-10.000 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

zzp

Beoordeeld op 4/9/2022

goed bedrijf keep the good work

goed bedrijf keep the good work

Pluspunten

fijn dat ze alles goed bij houden zo als wat ik op de planning heb

Minpunten

tijdregestratsie was beetje last voor me

Frank
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Constantly improving

Beoordeeld op 14/7/2019

Flexible and suitable for a lot of different projects. We gained a lot of insight through the...

Flexible and suitable for a lot of different projects. We gained a lot of insight through the visual data overviews. Tool is constantly improving: new features, upgrades, interface changes for the better.
The customer service was friendly and personal. Paymo and DataFeedWatch are my two favorite customer teams. Definitly recommended!

Pluspunten

- Great, flexible project management tool
- perfectly scalable
- a lot of features and handy shortcuts (saved project lists etc.)
- provides a lot of insights per project and client
- Very friendly and personal customer service.
- Good value for the money

Minpunten

- Clients did not always get the tool instantly. But recent UX changes could make it easier for them
- Communication with colleagues could get a bit chaotic, takes some time to implement in the workflow.
- A lot of features requires good knowledye whats the best way to use the tool, so definitly assign someone to create a team workflow.

Overwogen alternatieven

Asana

Redenen om over te stappen op Paymo

Pricing and UX

Antwoord van Paymo

Hi Frank,

Nicely worded, thank you!

We're working on an improved client portal, with in-app access to guest users so they can contribute and view the project progress in real-time. Follow the thread for it here: https://community.paymoapp.com/t/in-progress-client-portal-collaboration/67/2

Onboarding-wise, the focus for 2020 is going to be on in-app tool tips and video tutorials. Hope this will help you! :)

Jonathan
Totaalscore
  • Sector: Grafisch ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Impressed

Beoordeeld op 17/6/2020

Overall I have been really impressed with Paymo, it has merged many of the tools I would often have...

Overall I have been really impressed with Paymo, it has merged many of the tools I would often have to use seperate services for and that alone is a massive time & cost saver. Support has been excellent in the few times I have had to contact them, & I have enjoyed implementing the service as the hub for my project management needs. I look forward to the updates the Paymo team bring in the future.

Pluspunten

The biggest selling point for me was the project management facility alongside the app & timer for time tracking. Prior to this I had used a mix of Toggl + Trello, then when I moved to Quickbooks TSheets + Trello + Quickbooks.

Switching to Paymo streamlined this so that I could do all the project management and time tracking in one suite. Quickbooks integration was a necessity also considering all my finances have been handled there too.

Support has been excellent as well, tickets are resolved quickly and always someone available to give a helping hand or to receive feedback.

Minpunten

The biggest con was actually a feature I asked about before signing up for a subscription. At present the task management boards have no guest access facility. This was a feature I was really looking for as previously I used Trello to share proofs & receive feedback from clients. Having contacted support they have informed me that this feature is on the roadmap and undergoing testing, so hopefully will arrive in the not too distant future.

The web application could also benefit from more keyboard shortcuts as well. This is something I miss from Trello that was incredibly useful, but will mention to support as a feature request, alongside a dark mode or more options for theming the application. (There are chrome extensions that can partially cover this, but native support would be even more appreciated).

Overwogen alternatieven

monday.com en Asana

Redenen om voor Paymo te kiezen

I found TSheets as a time tracker cumbersome, as it was really built around a larger workforce. It also lacked the project management features that Paymo offered, so had to rely on Trello to cover that.

Overgestapt van

QuickBooks Time

Redenen om over te stappen op Paymo

I felt it was better value for my needs, and offered the integrated Quick-books facilities that were necessary to replace TSheets.

Antwoord van Paymo

Happy to hear that we streamline not just time tracking, but invoicing (including the QB integration)!

Indeed, the client portal with in-app access to guest users is our #1 priority. It's a large task, with a lot of implications, so we're making sure to check all the community's needs :)

Shortcuts will be more frequent too.

Kind regards,
Marcel

Nikodem
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Nice product with great potential

Beoordeeld op 8/5/2018

Pluspunten

- Project setup
- Planning and Scheduling
- Time sheets
- Tasks
- Reports
- Frequent updates

Minpunten

- Price and payment flexibility
- Speed of the platform
- Limited amounts of user roles
- Limited planning abilities
- No import/export
- Limited PDF printing

Ian
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Paymo is crucial to my business

Beoordeeld op 22/11/2022

Pluspunten

I work with many clients and need a way of managing and tracking their support requests and project tasks amongst the team. Paymo allows this management through ease of use of adding a new client, setting up a project, assigning and scheduling tasks and creating reports for clients to view progress.

Minpunten

On the whole, Paymo works seamlessly and the only feature I would like to is for open tasks to appear at the top of the list in a time report.

5 van 452 worden weergegeven Lees alle reviews

Paymo - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Paymo.

Paymo kent de volgende prijsmodellen:

Paymo heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Paymo ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Iers, Italiaans, Japans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks, Zweeds

Paymo ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Paymo kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Illustrator, Google Calendar, Google Docs, Google Drive, Jotform, LambdaTest, Make, Pabbly Connect, PomoDone App, Quickbooks Online, Rethink, Slack, Typeform, Xero, Zapier

Paymo biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Paymo.