Over iContact

iContact is geschikt voor bedrijven van elke omvang en maakt het mogelijk e-mailnieuwsbrieven, RSS-feeds, enquêtes, autoresponders en posts op sociale media op te stellen. De toepassing wordt geleverd met verschillende functies die een bedrijf nodig heeft om het klantenbestand te laten groeien en met succes inboxen te bereiken.

Bij het opstellen van een bericht kunnen gebruikers kiezen uit een van de vooraf gedefinieerde sjablonen van iContact of een uniek bericht samenstellen met behulp van HTML. iContact biedt tools voor het beheren van een groeiende e-maillijst met abonnementbeheer, bulkupload naar abonnees en een aanmeldingsformulierbouwer op basis van slepen en neerzetten.

Andere functies omvatten SpamcheckTM, een beoordelingssysteem dat ervoor zorgt dat elke e-mail de inbox bereikt. De rapportfunctie volgt berichten in realtime en stelt gebruikers in staat om marketingresultaten snel in actie te bekijken, van het volgen van grote afbeeldingen tot individueel klikgedrag.

Met de functie voor sociale media kunnen gebruikers berichten instellen op Facebook, Twitter en LinkedIn. Gebruikers kunnen sociale deelknoppen toevoegen aan e-mails en het bereik vergroten, evenals een aanmeldingsformulier op Facebook-pagina's toevoegen om van bestaande fans e-mailcontacten te maken.

Prijzen vanaf:

N/A

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten, Amerikaanse Maagdeneilanden

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

N/A

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

iContact Software - 1
iContact Software - 2
iContact Software - 3
iContact Software - 4
iContact Software - 5
iContact Software - 6
View 12 more
iContact-video
iContact-video
iContact-video
iContact-video
iContact-video
iContact-video
iContact Software - 1
iContact Software - 2
iContact Software - 3
iContact Software - 4
iContact Software - 5
iContact Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van iContact: 63

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Antwoordbeheer
  • Autoresponders
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van mailinglijsten
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • CAN SPAM-compliance
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Contactenbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement bijhouden
  • For Small Businesses
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kanaalbeheer
  • Klantensegmenten
  • Klikken bijhouden
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Lijstbeheer
  • Maatwerk
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Multivariaat testen
  • Prestatiemeetwaarden
  • ROI Tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Spamblokkering
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Visuele analyse
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • WYSIWYG-editor
  • Webformulieren
  • Workflowbeheer

Alternatieven

Constant Contact

4,3
#1 alternatief voor iContact
Of je nu meer klanten wilt bereiken, meer producten wilt verkopen of simpelweg je passie met de wereld wilt delen,...

Higher Logic Thrive

4,4
#2 alternatief voor iContact
Met meer dan 25 miljoen gebruikers in meer dan 200.000 gemeenschappen helpt Higher Logic toonaangevende bedrijven om...

ConvertKit

4,7
#3 alternatief voor iContact
ConvertKit is een oplossing voor de automatisering van marketing en het genereren van leads die is gericht op profession...

Mailchimp

4,5
#4 alternatief voor iContact
MailChimp is een platform voor marketing automation waarmee gebruikers e-mail en reclamecampagnes kunnen opstellen,...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(552)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je iContact al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 552 reviews worden weergegeven
Trevor
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

A Solid Email Platform

Beoordeeld op 20/12/2017

I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and...

I get the ability to reach my customers and turn them into return customers week after week and year after year.

Pluspunten

iContact is easy to use in most cases. There are tons of different templates and creating your own email template is a breeze. If you get one of the Pro plans they'll even help you make templates for future use, so that's great, too.

There are plenty of ways to upload data and keep track of that data. In fact I tend to use iContact to export my data for use on other platforms because it keeps everything so nicely. My point of sale doesn't even allow the breadth of exports and options that iContact does, so it's more than just an email platform to me.

Automation is visually very simple and means that I know I'm reaching my audience at the correct times. I no longer have to manually send each email, and with the automation there are tons of options to segment in addition. This means I'm not sending frivolous emails, so that keeps our open rate high.

Minpunten

I have three businesses that have to be kept separate and my only big complaint is that I can't copy automation plans or other things back and forth between them. So a lot of time is wasted redoing certain campaigns between the locations.

I also think the social connectivity needs to be updated. Twitter for one is outdated and the actual website allows much more text to be posted than in-app. They're several updates behind on Twitter.

Antwoord van iContact

Hi Trevor! We are thrilled to hear that iContact¿s design services and automation tools make your job easier and your emails more impactful with your customers. At iContact we value being your one stop shop for your email marketing needs. We also appreciate your feedback about copying your automation plans from one platform to another. We¿ve noted this feature and completely understand how it would be helpful. Thank you and have a wonderful day!

Karen
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Works great for us

Beoordeeld op 12/2/2020

We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased...

We've had to contact support a couple of times and they have been helpful. The level we purchased isn't a comprehensive marketing solution. But we came back to it after having trouble with ClickDimensions, it actually works better.

Pluspunten

When I want to send out an email, I go into my list of prior emails, make changes, and send. It's very easy. It has all of the functionality we need for sending out bulk emails.

Minpunten

The editor is a bit clunky. It does take a bit of time to create a new email format. Sometimes it doesn't behave like it is supposed to. But once you save that new format you can use it over and over.

Antwoord van iContact

Hello Karen,

Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it!

All the best,

Carlos, Customer Marketing Manager

Meghann
Totaalscore
  • Sector: Juridische dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

For Small Businesses ONLY

Beoordeeld op 14/7/2022

Overall, I love iContact for small businesses. I would look elsewhere for bigger businesses with...

Overall, I love iContact for small businesses. I would look elsewhere for bigger businesses with more than 10+ on staff. It could be more user friendly, but it gets the job done and works for our law firm.

Pluspunten

It's extremely easy to deploy automated marketing campaigns, newsletters, quick information to your target audience using this platform. I enjoyed the ease of use in terms of sending out an email. It's nice for small business owners who don't have the time, energy, or resources to allocate to figuring out an email marketing platform.

Minpunten

I love this platform, but it's extremely out-of-date compared to other email platforms. For example, it's impossible to edit a template. For it being 2022, I would assume this would be easier from a user-friendly perspective.

Overwogen alternatieven

Higher Logic Thrive

Redenen om over te stappen op iContact

Ultimately the price point is what led our small business to choose iContact

Antwoord van iContact

Meghann, thank you for your review! It is possible to edit a template. If you need assistance, our support team can help.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning

I've used iContact for the last five years.

Beoordeeld op 5/4/2018

Pluspunten

iContact is a low cost solution for basic email marketing. You have access to a strategic advisor. My strategic advisor always provides thorough answers and/or solutions when requested. iContact offers automation with workflows that are easy and quick to build. The user interface is easy to understand.

Minpunten

The response time to fix API issues can be slow. iContact does not offer a post unsubscribe survey. I'm not able to download user profile information when exporting email send statistics - this is important for me when I want to do a quick analysis on my data.

Antwoord van iContact

Thank you very much for being a long time iContact customer! We are happy to hear that you have been able to quickly and easily design automations with workflows using your iContact Pro account. We like this feature so much we plan to make it available to all iContact accounts. Thank you as well for your feedback, particularly about adding a post unsubscribe survey. This is being shared with our Product Management team so that it can be reviewed for possible updates in a future release.

dan
Totaalscore
  • Sector: Bankwezen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Is perfect for my email marketing campaigns

Beoordeeld op 19/7/2022

Nothing but tens perfect tens I have nothing but great things to say about this platform and their...

Nothing but tens perfect tens I have nothing but great things to say about this platform and their customer service

Pluspunten

The templates for messages without standing, the analytics for determining who read who didn't and when was the last time they opened the email, is critical and keeping my mailing costs down, and engaging with my clients for future bills

Minpunten

There is nothing I don't like about the new upgrade, there were some issues on tracking a couple years ago I just worked around it with the help of their customer service, those issues have been fixed and I have nothing but positive says across-the-board about eye contact

Antwoord van iContact

Dan, Thank you for taking the time to give such a great review! Thank you for being a customer.

5 van 552 worden weergegeven Lees alle reviews

iContact - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over iContact.

iContact heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

iContact ondersteunt de volgende talen:

Engels

iContact ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

iContact kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

123FormBuilder, Acuity Scheduling, Adobe Commerce, Big Cartel, BigCommerce, Bloom Intelligence, Calendly, ClickFunnels, Copper, Copper, Cyfe, DaySmart Appointments, Digioh, Drupal, Eventbrite, Follow Up Boss, Formstack Forms, Google Contacts, Google Forms, Google Sheets, Gravity Forms, HubSpot CRM, Jotform, Justuno, Kajabi, Keap, Kickbox Email Verification, Leadpages, LeadsBridge, LiveChat, LiveChat, Meta for Business, Microsoft Outlook, Nimble, PayPal, Pipedrive, Privy, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Squarespace, Stripe, SurveyMonkey, Teachable, Twitter, Typeform, Unbounce, Webflow, Wix, WooCommerce, Wufoo, X-Cart, Zapier, Zoho CRM, Zoom Meetings

iContact biedt de volgende ondersteuningsopties:

Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor iContact.