Over Salesforce Marketing Cloud

Maak kennis met Salesforce Marketing Cloud, de toonaangevende marketingoplossing om de betrokkenheid van elke consument te vergroten. Gebruik krachtig gegevensbeheer om zowel gegevens van de eerste, tweede en derde partij als offline gegevens te verzamelen, te organiseren en veilig op te slaan om volledige gegevensprofielen voor consumenten te creëren. Geef elke interactie tijdens het traject je eigen merkstijl met behulp van de ingebouwde AI. Betrek vervolgens elke individuele consument op schaal met toonaangevende oplossingen voor e-mail-, mobiel, reclame en sociale media.

Prijzen vanaf:

US$ 4.800,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Oostenrijk, Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds

Prijzen vanaf:

US$ 4.800,00

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Salesforce Marketing Cloud Software - 1
Salesforce Marketing Cloud Software - 2
Salesforce Marketing Cloud Software - 3
Salesforce Marketing Cloud Software - 4
Salesforce Marketing Cloud Software - 5
Salesforce Marketing Cloud Software - 6
View 9 more
Salesforce Marketing Cloud-video
Salesforce Marketing Cloud-video
Salesforce Marketing Cloud-video
Salesforce Marketing Cloud Software - 1
Salesforce Marketing Cloud Software - 2
Salesforce Marketing Cloud Software - 3
Salesforce Marketing Cloud Software - 4
Salesforce Marketing Cloud Software - 5
Salesforce Marketing Cloud Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Salesforce Marketing Cloud: 154

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare CTA's
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Advertentienetwerkintegratie
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Asset Lifecycle Management
  • Autoresponders
  • Beheer van audiobestanden
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestandsbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Bonusbeheer
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Campaign tracking
  • Categoriseren/Groeperen
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Concurrentieanalyse
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentenclassificatie
  • Doelgroeptargeting
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-maildistributie
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische formulieren
  • Engagement bijhouden
  • Filteren
  • For iPad Devices
  • Formulierbeheer
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Gebruikersbeheer
  • Gedeelde inboxes
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevensherstel
  • Gegevensvisualisatie
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handtekeningenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantenonderzoeken
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Maatwerk
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Meerdere campagnes
  • Merken volgen
  • Metadatabeheer
  • Multi-Channel Attribution
  • Multichannel campagnes
  • Multivariaat testen
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Opties voor contentpublishing
  • Optimalisatie van conversiepercentages
  • Postplanning
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Publicatieplanning
  • ROI Tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Routering
  • SEO-beheer
  • SMS Marketing
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social advertising
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Spamblokkering
  • Tekstbewerking
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transactiegeschiedenis
  • Trefwoorden filteren
  • Verkoopanalyse
  • Versiebheer
  • Video-ondersteuning
  • Visuele analyse
  • Volgen van gedrag
  • Voor meerdere talen
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websiteanalyse
  • Websitebeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren
  • Zoekmachinemarketing
  • eCommerce-beheer

Alternatieven

Mailchimp

4,5
#1 alternatief voor Salesforce Marketing Cloud
MailChimp is een platform voor marketing automation waarmee gebruikers e-mail en reclamecampagnes kunnen opstellen,...

SendGrid

4,2
#2 alternatief voor Salesforce Marketing Cloud
De cloudgebaseerde e-mailinfrastructuur van SendGrid ontlast bedrijven van de kosten en complexiteit van het onderhouden...

Pardot

4,1
#3 alternatief voor Salesforce Marketing Cloud
Pardot van Salesforce is een oplossing voor marketing automation die is ontworpen om de kloof tussen verkoop- en...

ActiveCampaign

4,6
#4 alternatief voor Salesforce Marketing Cloud
Verbonden e-mailmarketing, marketing automation, CRM en accountbeheer voor bedrijven die contact willen maken met...

Reviews

Totaalscore

4,0 /5
(285)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,7/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
3,6/5
Klantenondersteuning
3,7/5

Heb je Salesforce Marketing Cloud al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 285 reviews worden weergegeven
Aaron
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Powerful, but complex

Beoordeeld op 28/1/2019

Pluspunten

This software is an online SAAS, and is some of the most powerful Marketing Software on the planet. The software is best used in an environment where personalized, but mass email communication is needed--typically for B2C situations. Pardot is an ideal product for B2B solutions. Although the product can be configured and used by end-users, it is best to work with a partner.

Minpunten

There are many updates needed in order to make the software work in a more user-friendly fashion, particularly when compared with less powerful solutions, like Constant Contact, MailChimp, etc. A Salesforce partner will cost additional money to implement the solution, but it is a good investment.

Walter
Totaalscore
  • Sector: Hoger onderwijs
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

SFMC

Beoordeeld op 21/1/2020

This is a very serviceable software and will serve it's purpose. It can do a lot, so depending of...

This is a very serviceable software and will serve it's purpose. It can do a lot, so depending of the size of your organization it might be too much for the cost.

Pluspunten

In addition to being able to import a distribution list, this product integrated with our CRM (Recruit) so we were able to send to segregated lists and it showed what emails were sent in Recruit. This made it easier for our reps to see when correspondence went out to their pipelines. It is rather simple to create and distribute emails.

Minpunten

Some of the functionality was a bit wonky, and emails viewed differently between various email clients. Line spacing was the biggest thing that varied quite a bit. Everything would look great in SFMC, but when an email was received in Outlook, Mac Mail, or Gmail, all three would display it just a bit differently. Not sure who's problem this is. It also doesn't embed video either. The workaround is to create a screenshot as a graphic, then add a link to it.

Mohammad
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Powerful all in one marketing platform

Beoordeeld op 25/7/2022

We wanted an all-in-one marketing platform to manage all our campaigns, email marketing, social...

We wanted an all-in-one marketing platform to manage all our campaigns, email marketing, social media management, landing pages, marketing automation, and lead management. The platform is superb at what it does, I highly recommend it.

Pluspunten

Great for lead segmentation and management, great for lead nurturing and generation campaigns. The platform offers one of the best campaign management. It is straightforward to use and offers excellent UX/UI. You can easily create emails with a drag-and-drop feature and landing pages.

Minpunten

I would only point out that at the beginning of using the platform it does get confusing to use as too many features are there. It requires proper training to be able to use it effectively. Pricing is a bit high too. But again the quality is excellent which covers every flaw of salesforce

Sandra
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Expensive and cumbersome with little support

Beoordeeld op 7/10/2020

Love what the product is capable of doing. But it takes a significant amount of time and money...

Love what the product is capable of doing. But it takes a significant amount of time and money beyond the cost of the product to set it up and maintain it. I am dissatisfied with the representatives of SF who have zero customer service skills and can’t even answer a question when asked. They are rigid and not willing to work with clients to provide solutions. They just want the contract. I will not be renewing with them.

Pluspunten

It’s capabilities once it’s configured which takes a significant amount of time and money by hiring outsourced vendors to help set it up. SF offers little or no support and sends links in response to your questions.

Minpunten

They sell the product speaking in terms of monthly payments hen switch it to annual payments when you purchase the product. They do what’s in their best interests not the client’s. They sell you products that you don’t need but you won’t figure that out until you learn how to use them and set them up which takes a few months with the help of a consultant that you must pay for separately because it’s nothing included in the price and the products are not intuitive by any means. You will also need at least one employee dedicated to setting it up and maintaining the program. The very consultant that SF recommended that I hire at an extra fee to set up the program told me that I didn’t need six of the accounts that SF insisted I needed. They simply do not care if you ever use the products or are satisfied with the products until it’s time to renew your contracts. There are too many other alternatives from companies that actually care about having a long term relationship who will sell you what you need now and help you build the platform as you grow. SF has no such interest. I will not be renewing with them.

Muzamil
Totaalscore
  • Sector: Gezondheid, wellness en fitness
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

One of the best all in one marketing platform

Beoordeeld op 30/7/2022

Pluspunten

An amazing platform that is used for many different aspects of marketing. Great for email marketing and marketing automation. It is easy to use and carry out marketing campaigns and manage leads based on their activities. Great for providing personalisation to the visitors and prospects. Furthermore, offers great customer services.

Minpunten

It is pricey when compared to others in the market. Updates are annoying for users that come every fortnight. UI could have been improved.

5 van 285 worden weergegeven Lees alle reviews

Salesforce Marketing Cloud - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Salesforce Marketing Cloud.

Salesforce Marketing Cloud kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 4.800,00
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Salesforce Marketing Cloud heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Salesforce Marketing Cloud ondersteunt de volgende talen:

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Hongaars, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Russisch, Spaans, Tsjechisch, Zweeds

Salesforce Marketing Cloud ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Salesforce Marketing Cloud kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Adobe Workfront, LinkedIn for Business, Meta for Business, Salesforce Sales Cloud, Shopify, Simply Measured, Twitter, Vidyard

Salesforce Marketing Cloud biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Salesforce Marketing Cloud.