Over Mollie

Mollie biedt een reeks betalings- en financiële oplossingen om de activiteiten voor bedrijven van elke omvang te vereenvoudigen. Het platform maakt naadloze online en persoonlijke betalingen mogelijk, waardoor verkopers alle populaire betaalmethoden kunnen accepteren, zowel lokaal als internationaal. De tools van Mollie voor optimalisatie van de kassa helpen de conversie te verhogen door een aanpasbare kassa-ervaring te bieden die past bij het merk van de verkoper.

Voor terugkerende inkomstenstromen stroomlijnt Mollie het beheer van op abonnementen gebaseerde en andere terugkerende betalingen, waardoor de administratieve overhead afneemt. Het platform bevat ook geavanceerde functies voor acceptatie en risicobeheer, zoals tools voor fraudepreventie, om bedrijven te beschermen en de conversie verder te optimaliseren. Met de functionaliteit voor betalingslinks van Mollie kunnen verkopers eenvoudig betalingsverzoeken voor hun klanten creëren, verzenden en personaliseren.

Naast betalingsverwerking biedt Mollie via zijn Capital-dienst toegang tot flexibele financieringsopties, waardoor bedrijven financiering kunnen verkrijgen met flexibele aflossingsvoorwaarden. Het platform biedt ook gespecialiseerde oplossingen voor platforms en marktplaatsen om betalingen rechtstreeks in hun systemen te integreren. Mollie biedt bedrijven eersteklas ondersteuning voor lokale talen en een uitgebreide suite met hulpmiddelen voor ontwikkelaars, waaronder een uitgebreide API-documentatie, clientbibliotheken en een toegewijde community voor ontwikkelaars.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

België, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Italië en nog 4 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Nederlands

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Mollie Software - 1
Mollie Software - 2
Mollie Software - 3
Mollie Software - 4
Mollie Software - 5
Nog 7 andere bekijken
Mollie-video
Mollie-video
Mollie Software - 1
Mollie Software - 2
Mollie Software - 3
Mollie Software - 4
Mollie Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Mollie: 85

  • AI/machine learning
  • API
  • Aangepaste frauderegels
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Alerts/Escalation
  • Anomaliedetectie
  • Belastingberekening
  • Betaal- en kredietkaarten verwerken
  • Betalingen verwerken
  • Bewaking
  • Casusbeheer
  • Credit Note
  • Dashboard
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factureringsportal
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • For Commercial Business
  • Fraudedetectie
  • Geautomatiseerde besluitvorming/onderschrijving
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensbeveiliging
  • Gegevensvisualisatie
  • Goedkeuring van financiële transacties
  • Herinneringen
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Kredietcontrole
  • Kredietverlening
  • Kredietverwerking
  • Lenersbeheer
  • Massaverzending
  • Meerdere betaalopties
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele betalingen
  • Multilocatie
  • Naleving van PSD2
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online toepassingen
  • PCI-naleving
  • Payment Gateway Integration
  • Payment Links
  • Persoonlijke betalingen
  • Point of Sale (POS) Integration
  • Predictieve analyse
  • Preventie van betalingsfraude
  • Projectfacturering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Real-Time Analytics
  • Real-Time Data
  • Real-Time Monitoring
  • Real-Time Updates
  • Realtime meldingen
  • Risicobeoordeling
  • Risicowaarschuwingen
  • Risk Analysis
  • Status bijhouden
  • Third-Party Integrations
  • Toegangsbeheer
  • Toezicht op activiteiten
  • Transactiebeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • Transacties controleren
  • Verificatie/authenticatie
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Verwerking van creditcards
  • Volgen van gedrag
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wisselkoersen
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce Integration

Alternatieven

PayPal

4,7
#1 alternatief voor Mollie
PayPal is een wereldwijd e-commerceplatform voor kopers en verkopers. Met PayPal kunnen betalingen en overschrijvingen...

Shopify

4,5
#2 alternatief voor Mollie
Shopify is een handelsplatform dat verkoop eenvoudig maakt voor iedereen – online, op een winkellocatie en alles...

Stripe

4,6
#3 alternatief voor Mollie
Stripe is een online betalingsverwerkingstool voor internetbedrijven. Stripe regelt alles voor je, waaronder het...

GoCardless

4,0
#4 alternatief voor Mollie
Met GoCardless krijg je op tijd betaald, elke keer weer. Organisaties kunnen terugkerende betalingen ontvangen, hoe en...

Reviews

Totaalscore

3,6 /5
(29)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,2/5
Functies
3,7/5
Gebruiksgemak
3,9/5
Klantenondersteuning
3,2/5

Heb je Mollie al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 29 reviews worden weergegeven
David
Totaalscore
  • Sector: Bouwmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Mollie = top

Beoordeeld op 29/10/2024

Mijn ervaring met Mollie is overwegend positief. Het platform maakt online betalingen verrassend...

Mijn ervaring met Mollie is overwegend positief. Het platform maakt online betalingen verrassend eenvoudig en efficiënt. Vanaf de opstartfase vond ik het systeem zeer toegankelijk, met duidelijke instructies en een gebruiksvriendelijke interface. Het instellen van mijn betaalmethodes was een fluitje van een cent, en ik kon al snel zien dat mijn klanten profiteerden van de soepelheid waarmee ze hun transacties konden voltooien.

Pluspunten

Pluspunten van Mollie zijn absoluut het gebruiksgemak en de overzichtelijkheid van het platform. Het instellen ging heel vlot en alles wijst zichzelf uit. De interface is duidelijk en gebruiksvriendelijk, waardoor ik snel aan de slag kon gaan zonder veel technische kennis.

Minpunten

Als het gaat om de nadelen van Mollie, heb ik persoonlijk nog geen grote minpunten ondervonden. Het enige wat soms overweldigend kan zijn, is de hoeveelheid aan opties die het platform biedt.

Simon
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Een tevreden Mollie klant

Beoordeeld op 29/10/2024

Wij zijn over het algemeen tevreden over Mollie. Weinig tot geen problemen, vlotte service.

Wij zijn over het algemeen tevreden over Mollie. Weinig tot geen problemen, vlotte service.

Pluspunten

Geen downtime, duidelijk dashboard, goede klantendienst (persoonlijk aanspreekpunt) en goede opvolging.

Minpunten

Al even klant bij Mollie en weinig problemen tot dusver.

Daan
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Review Mollie

Beoordeeld op 29/10/2024

Pluspunten

Gemakkelijk overzicht van alle transacties

Minpunten

Soms onduidelijk of betalingen uitbetaald zijn of niet

Rick
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 2.0 /10

afkalvende service

Beoordeeld op 3/10/2022

Wij zijn met mollie begonnen in 2015. In het begin was alles goed, snelle klantenservice, oplossings...

Wij zijn met mollie begonnen in 2015. In het begin was alles goed, snelle klantenservice, oplossingsbereidheid. Gaandeweg ze groter werden gaat de service achteruit, zijn de wachttijden aan de telefoon meer dan 40 minuten en hoor je alleen nog maar dat de wachttijd langer is dan u van ons gewend bent, voordat de verbinding dan verbroken wordt. zo is dat al zeker de laatste 2 jaar (nu sept 2022). Daarnaast worden er ineens betaalmogelijkheden gecanceld met als reden "Cadeaubonnen"?????? Niet goed voor de omzet, wij gaan dus verder kijken met onze webshop naar een betrouwbare en bereikbare partner.
Mvg,
Rick van der Velde
Bushpappa.nl

Pluspunten

betalingen komen binnen via ideal, wat op zich het meeste gebruikt wordt.

Minpunten

de service die er op verleent wordt en de nadelige financiele gevolgen als er bepaalde betaalmiddelen ineens verdwijnen of geblokkeerd worden.

Maikel
Totaalscore
  • Sector: Sportartikelen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 1.0 /10

Judge Jury en executioner

Beoordeeld op 4/11/2022

Wow, toch heel bijzonder dat een betaal platform zoals #mollie, nu dat veel ondernemers aan het...

Wow, toch heel bijzonder dat een betaal platform zoals #mollie, nu dat veel ondernemers aan het knokken zijn om te overleven steeds weer komt met bijzondere vragen en eisen.Nu moet ik zelfs stoppen met de verkoop van zakmessen die volkomen legaal zijn omdat zij dat niet zo leuk vinden. En tja als je het niet doet dan moet je weg bij hun platform.Jaren hebben ze heel veel geld verdiend aan mij en nu, nu dat we na corona flink aan het knokken zijn om te overleven gaan zij je even een trap na geven en je inkomsten beperken.Je wordt in staat van beschuldiging gesteld en niet geremd door enige kennis verplichten ze je je verdien model aan te passen.En er is niks dat je er aan kunt doen, ratio of recht spelen geen enkele rol bij dit bedrijf.

Pluspunten

Het werkt goed, maar de eisen worden steeds gewijzigd en je bent aan de helpdesk goden overgeleverd

Minpunten

Helpdesk niet geremd door enige kennis. Ze leggen tegenwoordig eisen op die op zijn zachts gezegd bijzonder zijn.

5 van 29 worden weergegeven Lees alle reviews

Mollie - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Mollie.

Mollie kent de volgende prijsmodellen:

  • Gratis proef: Niet beschikbaar

Mollie heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

Mollie ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Nederlands

Mollie ondersteunt de volgende apparaten:

Mollie kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AFAS Software, ActiveCampaign, Atleta, BaseNet, BigCommerce, Billomat, Booking Experts, Chargebee, Convious, Cubilis, Deity, EasyOrder, Ecwid, Exact for Finance, Formitable, Freshdesk, Gravity Forms, Jimdo, Joomla, Jortt, Jotform, Kentaa, Klaviyo, Lightspeed, Magento 2 PWA POS, Mijnwebwinkel, NextChapter, NopCommerce Point of Sale, OXID eShop, Odoo, OpenCart, Payt, Pennylane, Plentymarkets, PrestaShop, Pretix, Recharge, Recranet, Recras, Rompslomp, SIDES, Sage Accounting, Salonized, Sendcloud, Shopware, Snelstart, Swoogo, Sylius, Teamleader, Tilroy, Tix, Twinfield, Virtuagym, VirtueMart, WeFact, WeTicket, Wix, WiziShop, WooCommerce, Xentral Software, Yuki, Zapier, commercetools, ePages, nopCommerce, one2three, ticketmatic

Mollie biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Mollie.