Over Logi Symphony

Met Logi Symphony brengen middelgrote en
grote bedrijven nieuwe
capaciteiten voor analyse en bedrijfsinformatie
naar hun toepassingen:

- verbinding met elke gegevensbron;

- afstemming van gegevens met ETL, gegevensprestaties,
gegevenskwaliteit en gegevensstructuur;

- integratie van dashboards, pixel-perfecte rapportage, wat-als-analyse en self-service rechtstreeks in je toepassingen;

- creatie van content met ongeëvenaarde visuele en
interactieve flexibiliteit;

- verrijking van gegevens met voorspellingen,
clustering en analyse van uitschieters;

- integratie met volledig open API's en whitelabeling;

- integratie van de beveiliging met SSO (Single Sign-On) en federatieve authenticatie;

- eenvoudige insluiting (iframeloos) met weinig of geen code;

- volledige uitbreidbaarheid met behulp van meerdere goed gedocumenteerde API's;

- overal te implementeren (beheerde cloud, lokaal);

- opstelling voor één of meerdere gebruikers.

Het Logi Symphony-platform biedt de uitbreidbaarheid om aan veranderende eisen te voldoen en bij je merk te passen, de integreerbaarheid om informatie te leveren in de context waarin mensen werken, en de self-servicecapaciteiten om verschillende gebruikersrollen en -vaardigheden aan te pakken. Het platform stimuleert je analyse-acceptatie snel binnen je toepassing.

Met Logi Symphony kun je analyses integreren in de structuur van je organisatie en producten, waardoor iedereen gegevens kan analyseren, inzichten kan delen en weloverwogen beslissingen kan nemen. Bedrijven kunnen analytische toepassingen creëren die speciaal op de unieke rollen en vaardigheden van gebruikers zijn toegesneden, die worden geleverd in de context van waar gebruikers al werken en die in bestaande workflows en beveiligingsmodellen zijn geïntegreerd.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Amerikaanse Maagdeneilanden, Australië, België, Britse Maagdeneilanden, Canada en nog 31 andere

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Logi Symphony Software - 1
Logi Symphony Software - 2
Logi Symphony Software - 3
Logi Symphony Software - 4
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Logi Symphony-video
Logi Symphony Software - 1
Logi Symphony Software - 2
Logi Symphony Software - 3
Logi Symphony Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van Logi Symphony: 86

  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbaar dashboard
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocaanvraag
  • Ad-hocanalyse
  • Ad-hocrapportage
  • Analyse van verkooptrends
  • App-ontwikkeling
  • Beheer van productgegevens
  • Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
  • Benchmarking
  • Bewaking
  • Cohortanalyse
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dataconnectors
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement bijhouden
  • Funnelanalyse
  • Gegevens combineren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevensbeheer
  • Gegevensextractie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevenstoewijzing
  • Gegevenstransformatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Gegevensvoorbereiding met zelfservice
  • Geografische kaarten
  • Geplande en geautomatiseerde rapporten
  • Grafieken maken
  • Historische verslaglegging
  • Integratie met applicaties van derden
  • Integraties van derden
  • Interactieve rapporten
  • Klantensegmenten
  • Maatwerk
  • Machine learning
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Mobiele rapportage
  • Mobiele toegang
  • OLAP
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Publiceren/delen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Real Time Updates
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Relationele weergave
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Scorekaarten
  • Self-service analyse
  • Sessies opnemen
  • Slepen en neerzetten
  • Strategische planning
  • Streaming-analyse
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trend- en probleemindicatoren
  • Trendanalyse
  • Visueel workflowbeheer
  • Visuele analyse
  • Visuele detectie
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Widgets
  • Winstgevendheidsanalyse
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

SAP Crystal Reports

4,3
#1 alternatief voor Logi Symphony
SAP Crystal Reports is een rapportageplatform dat bedrijven helpt bij het maken, ontwerpen en leveren van geformatteerde...

Tableau

4,5
#2 alternatief voor Logi Symphony
Als de vertrouwde leider op het gebied van analyse, helpt Tableau mensen en organisaties meer datagestuurd te werk te...

IBM Cognos Analytics

4,1
#3 alternatief voor Logi Symphony
IBM Cognos is een pakket van software voor bedrijfsinformatie en prestatiebeheer dat bestaat uit dashboards, rapporten,...

Microsoft Power BI

4,6
#4 alternatief voor Logi Symphony
Microsoft Power BI converteert gegevens naar rijke interactieve visualisaties, met behulp van bedrijfsanalysetools om...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(130)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Logi Symphony al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 130 reviews worden weergegeven
Steve
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Company, Fantastic Customer Support

Beoordeeld op 17/12/2019

Logi's approach to me as a customer has made me feel like part of the family, they are approachable...

Logi's approach to me as a customer has made me feel like part of the family, they are approachable and friendly at all levels. Besides having a great product, the outstanding Customer and Technical Support is one of the main reasons why we retain them.

Pluspunten

Embeddable - Logi Studio expedites development. Most basic reports can be written in minutes and published via drag and drop in seconds.
Customer Support - Logi respond to all questions and problems I encounter in a timely manner, in fact they often go beyond what I expect and provide. These are dealt with at the Technical Account Manager level without having to open a case number.

Minpunten

Nothing comes to mind... Nope, still nothing!

David
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Izenda Embedded BI - gives true Ad-Hoc reporting to your user base.

Beoordeeld op 5/8/2016

As a provider of bespoke software solutions I first started to look at Izenda about 7 years ago as...

As a provider of bespoke software solutions I first started to look at Izenda about 7 years ago as a means to provide true Ad-Hoc reporting and to get away from having to develop reports in SSRS. Izenda gives the power of report creation and management back to the user base and will free your IT staff from having to create custom or numerous versions of reports for your clients. You can create a core base set of reports that best suite your solution and let your clients develop / expand them further. I like that it has a lot of base functionality but can also be "customized" to bend to all sorts of requirements and needs. Over the years I have seen quite a few and some of these have then been added back into the product. Not many Vendors would allow that or be so flexible.

Pluspunten

Izenda allows seamless white label integration for non-technical users but also allows technical users to customize all areas to provide a powerful solution that matches their core solution. It pushes the reporting burden away from IT and into the hands of the user and allows for complex reporting in a simple to use UI experience.

Minpunten

The documentation whilst getting better still needs to be kept more up to date

Deb
Totaalscore
  • Sector: Basis- en voortgezet onderwijs
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

IZENDA and Views

Beoordeeld op 5/10/2017

Could use a little work.

Could use a little work.

Pluspunten

Izenda is going to be easy for the end user, but getting to that part is a small struggle. It is fairly easy for users to drag and drop and produce pretty reports.

Minpunten

It seems there has to be a better way that to create views for everything! I find that very time consuming and frustrating.

Jennifer
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great ad hoc reporting engine

Beoordeeld op 27/2/2017

From my perspective as a software developer who integrated Exago's software into our own, they...

From my perspective as a software developer who integrated Exago's software into our own, they provide many flexible features that allow you to customize the product depending on your own needs. For example, Exago provides several interfaces that allow us to manage our customer created data, where we store the reports and schedules created by our customers in our own database tables. They also provide other extensibility features, like server events that allow you to add custom code for specific events during a report execution.

We have used the api to "publish" reports for use in other parts of our application, as well as replace legacy asp reports in our application with reports created in Exago. This has helped us tremendously in standardizing reports across our application in terms of the terminology used as well as the data that is returned. Now when our customers try to compare results from various reports across our application, there is much more consistency.

Pluspunten

We integrated Exago software as an ad hoc reporting engine for our customers. It allowed us to expose our data model to our customers and provide for them a way to create their own reports. Some of the features that we benefited from, which we did not have in our legacy solution were the ability to create custom formulas in a report and also the ability to schedule a report.

Minpunten

Our data model is very large and we would like to see some future improvements on how the designer handles all of the field lists so that the designer could be more responsive.

Louis
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Exago has brought a feature rich business intelligent support solution for our company's...

Beoordeeld op 6/8/2018

We have over the last year applied Exago's API and user architecture to great advantage in creating...

We have over the last year applied Exago's API and user architecture to great advantage in creating effective solutions for measuring our performance as a group and for individual workers. Though some what difficult to access , Exago's customer support has proved valuable for our company in developing applications for our native management and ad reporting performance systems. We would advise in order to insure a proper fit for your company's management software to engage with Exago's customer service a full interview in order qualify their API and development architecture as a proper fit for your company. Once that cycle and analysis is complete and the necessity for future IT cycles is reduced, we can say Exago is highly recommended.

Pluspunten

Exago features highly adaptable and easily integrated API. We believe the 1 year and renewable purchase licensing fees are competitive and affordable.
We can , for one single year auto renewable purchase price, make applications for our systems that will apply to multiple servers.

Minpunten

Exago reports that IT is unnecessary after development and integration . We have not found this to necessarily to be true.
We believe Exago's customer service resources are a challenge to access.

5 van 130 worden weergegeven Lees alle reviews

Logi Symphony - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Logi Symphony.

Logi Symphony kent de volgende prijsmodellen:

  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Logi Symphony heeft de volgende typische klanten:

201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Logi Symphony ondersteunt de volgende talen:

Engels

Logi Symphony ondersteunt de volgende apparaten:

We hebben geen informatie over welke integraties Logi Symphony kent

Logi Symphony biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Logi Symphony.