
Over Pexip Engage
Pexip Engage stelt organisaties in staat om op elk gewenste moment en elk gewenst platform contact te maken met klanten en prospects. De omnichannel-oplossing is geschikt voor zowel fysieke als virtuele vergaderingen en kan worden gepland vanaf de website of door individuele medewerkers.
Het platform stelt bedrijven in staat om medewerkers in de verkoop, werving en klantenondersteuning te stroomlijnen en efficiënter te verbinden met doelen.
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen



Functies
Totaal aantal functies van Pexip Engage: 72
Alternatieven
Upvio

ConexED

Google Workspace

TimeTap

Reviews
Heb je Pexip Engage al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Pexip Engage, een bedrijf dat tijd vrijmaaakt voor zijn klanten
Beoordeeld op 28/2/2023
Ik heb Pexip Engage leren kennen via Skediy, een scale up dat in 2021 de handen in elkaar heeft...
Ik heb Pexip Engage leren kennen via Skediy, een scale up dat in 2021 de handen in elkaar heeft geslagen met Pexip Engage. Het bedrijf is op korte tijd enorm gegroeid en toont zich vandaag als een waardevolle partner op vlak van customer engagement en scheduling. Dit mede dankzij een gemotiveerd, sterk en toegankelijk team.
Pluspunten
Het product is zeer eenvoudig te implementeren. De software werkt intuïtief en is makkelijk in gebruik voor zowel medewerkers als cliënten.De geïntegreerde mogelijkheid om een videocall op te zetten is een extra troef. Hiernaast connecteert het product naadloos met onze interne systemen (CRM, queue management, ..)
Minpunten
Pexip Engage is een bedrijf dat samen met hun klanten op zoek gaat naar groeimogelijkheden. Hun medewerkers maken tijd vrij om te luisteren, mee na te denken en een oplossing te zoeken op maat van de klant.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 501-1.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Solidaris gebruikt Skedify
Beoordeeld op 24/2/2023
Blij met het volledige proces die afgelegd is: na implementatie blijven we aanpassen en verbeteringe...
Blij met het volledige proces die afgelegd is: na implementatie blijven we aanpassen en verbeteringen op punt zetten samen met het Pexip team. Onze 2 wekelijkse overleggen maakt dat iedereen mee is met waar we naar toe willen en altijd verder kunnen zoeken naar andere integraties en mogelijkheden van het product.
Pluspunten
Alles kunnen we aanpassen aan onze noden, erg flexibel in het toevoegen van nieuwe agenten, kantoren, nieuwe onderwerpen, ...
Minpunten
Je moet het prodcut wat leren kennen om alles te installeren, maar door uit te testen en aan te passen kan je snel alles opzetten!
- Sector: Verzekeringen
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
gebruik van Pexip engage
Beoordeeld op 16/3/2023
Pluspunten
Het product is gemakkelijk aan te leren voor veel mensen. De communicatie met de agenda en de planning gebeurd correct en zeer stipt. De dienstverlening is super snel en ze doen altijd hun best om je probleem op te lossen of je vraag tegemoet te komen.
Minpunten
Alles dat we vragen proberen ze aan te passen. Dus eigenlijk heb ik geen opmerkingen.
Antwoord van Pexip
Thank you for your kind review, Wendy.
We strive to provide a simple product experience and fast service.
It is delightful to see positive responses like this.

- Sector: Bankwezen
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Easy to use
Beoordeeld op 2/1/2019
Pluspunten
Works on efficiency. You minimize the time on planning an appointment with customers
Minpunten
The chance on less quality leads is higher. It's best to do a check by contact the customer after planning an appointment.
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
PEXIP Online Scheduling Tool
Beoordeeld op 24/2/2023
Full control of the appointments by client and advisors.Everything is configurable. Skills-Location...
Full control of the appointments by client and advisors.Everything is configurable. Skills-Locations- Advisors- Teams- Meeting-type (video-location-office), you can't think about something that is not possible.
Pluspunten
The PEXIP appointment TOOL works really well in our company with more then 150 advisors with different skills, locations and time-shedule.The online integration with our website is great. You can work with LEAD-segments, to limit the subjects a client can choose on a particular webpage. The look and feel of PEXIP is profound adjusted to our company-branding. PEXIP provides really well working API's, to integrate you back-end databases and company-software.On the fly synchro with the agents agenda.Full control of the appointment-shedule by the advisors, works autonome without intervention of the administrator.
Minpunten
I can't find any improvements.Through the years, PEXIP developped all our demands.
Pexip Engage - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Pexip Engage.V. Wat zijn de typische gebruikers van Pexip Engage?
Pexip Engage heeft de volgende typische klanten:
201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Pexip Engage ondersteund?
Pexip Engage ondersteunt de volgende talen:
Deens, Duits, Engels, Frans, Nederlands, Noors, Spaans
V. Biedt Pexip Engage ondersteuning voor mobiele apparaten?
Pexip Engage ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Pexip Engage worden geïntegreerd?
Pexip Engage kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Bullhorn ATS & CRM, Google Calendar, Microsoft Dynamics AX, Microsoft Outlook, Salesforce Essentials
V. Welke mate van ondersteuning heeft Pexip Engage te bieden?
Pexip Engage biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Pexip Engage.