Over Kindly

Combineer een AI-chatbot met conversie-optimalisatie, meldingen bij verlaten van de winkelwagen en livechat allemaal op één platform. Gebruikers kunnen de gemiddelde bestelwaarde verhogen.


Afbeeldingen

Kindly Software - 1
Kindly Software - 2
Kindly Software - 3
Kindly Software - 4
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Kindly Software - 1
Kindly Software - 2
Kindly Software - 3
Kindly Software - 4

Twijfels over Kindly? Vergelijk met een populair alternatief

Kindly

4 (1)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
US$ 50,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

49
148

Integraties

11
10

Gebruiksgemak

4,0 (1)
4,6 (10)

Prijs-kwaliteitverhouding

0,0 (1)
4,4 (10)

Klantenservice

0,0 (1)
5,0 (10)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Enterprise Bot

4,5
#1 alternatief voor Kindly
AI-gestuurde intelligente virtuele assistenten en automatiseringstools die 24/7 ondersteuning mogelijk maken via...

Intercom

4,5
#2 alternatief voor Kindly
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Tidio

4,7
#3 alternatief voor Kindly
Tidio Chat is een cloudgebaseerd live chatsysteem dat berichten van live chat-widgets, e-mails en Facebook messenger...

Drift

4,5
#4 alternatief voor Kindly
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven...

Reviews

Totaalscore

4 /5
(1)
Prijs-kwaliteitverhouding
0/5
Functies
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenondersteuning
0/5

Heb je Kindly al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

1 review wordt weergegeven
Anette
Totaalscore
  • Sector: Logistiek en toeleveringsketen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Our Kindly chatbot is great

Beoordeeld op 2/12/2021

Pluspunten

We chose Kindly as our Chatbot provider for their excellent language technology and their easy intergration. They were hands-on when building the chatbot, and helped us get it up and running in just four weeks! The chatbot now plays a vital role in our customer support, and allows us to help our users 24 hours a day.

Minpunten

When we went live with the chatbot we wanted a lot more data on how the chatbot was doing. This was not accessible to us, but Kindly is a fast growing company and they continue to come up new features and better data tracking.

Kindly - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kindly.

Kindly kent de volgende prijsmodellen:

  • Gratis proef: Beschikbaar

Kindly heeft de volgende typische klanten:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Kindly ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Lets, Litouws, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Spaans, Zweeds

Kindly ondersteunt de volgende apparaten:

Kindly kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

HubSpot CRM, Klarna, LiveChat, Mailchimp, Messenger, Puzzel, Salesforce Platform, SendGrid, Slack, Socialboards, Zendesk Suite

Kindly biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kindly.