Over Kindly

Combineer een AI-chatbot met conversie-optimalisatie, meldingen bij verlaten van de winkelwagen en livechat allemaal op één platform. Gebruikers kunnen de gemiddelde bestelwaarde verhogen.

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Afghanistan, Antigua en Barbuda, Anguilla , Albanië, Armenië, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rusland, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe

Ondersteunde talen

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins , Japans, Lets, Litouws, Nederlands, Noors, Spaans, Zweeds

Prijzen vanaf:

Niet door leverancier verstrekt

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Kindly Software - 1
Kindly Software - 2
Kindly Software - 3
Kindly Software - 4
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Kindly Software - 1
Kindly Software - 2
Kindly Software - 3
Kindly Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van Kindly: 31

  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van klantervaringen
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Chattranscriptie
  • Codevrije ontwikkeling
  • E-mailbeheer
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Intentieherkenning
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Virtuele assistent
  • Visuele analyse
  • Voor meerdere talen
  • Voor verkoop/marketing
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Enterprise Bot

4,5
#1 alternatief voor Kindly
AI-gestuurde intelligente virtuele assistenten en automatiseringstools die 24/7 ondersteuning mogelijk maken via...

Quiq Messaging

4,5
#2 alternatief voor Kindly
Zakelijke berichten van Quiq verbinden bedrijven met hun klanten via de kanalen die ze al gebruiken, sms/tekst,...

Vergic

4,5
#3 alternatief voor Kindly
Vergic Engage is a digital engagement platform that includes chatbots, voicebots, messaging, and collaboration tools....

Môveo.AI

5
#4 alternatief voor Kindly
Môveo.AI is a conversational AI platform that enables businesses to design, deploy and manage omnichannel virtual...

Reviews

Totaalscore

4 /5
(1)
Prijs-kwaliteitverhouding
0/5
Functies
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenondersteuning
0/5

Heb je Kindly al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
1 review wordt weergegeven
Anette
Totaalscore
  • Sector: Logistiek en toeleveringsketen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Our Kindly chatbot is great

Beoordeeld op 2/12/2021

Pluspunten

We chose Kindly as our Chatbot provider for their excellent language technology and their easy intergration. They were hands-on when building the chatbot, and helped us get it up and running in just four weeks! The chatbot now plays a vital role in our customer support, and allows us to help our users 24 hours a day.

Minpunten

When we went live with the chatbot we wanted a lot more data on how the chatbot was doing. This was not accessible to us, but Kindly is a fast growing company and they continue to come up new features and better data tracking.

Kindly - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kindly.

Kindly kent de volgende prijsmodellen:

Kindly heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Kindly ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Deens, Duits, Engels, Fins, Japans, Lets, Litouws, Nederlands, Noors, Spaans, Zweeds

Kindly ondersteunt de volgende apparaten:

Kindly kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

HubSpot CRM, Klarna, LiveChat, Mailchimp, Puzzel, SendGrid, Slack, Socialboards, Zendesk

Kindly biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kindly.