
Over Kindly
Combineer een AI-chatbot met conversie-optimalisatie, meldingen bij verlaten van de winkelwagen en livechat allemaal op één platform. Gebruikers kunnen de gemiddelde bestelwaarde verhogen.
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Kindly
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere
Prijzen vanaf:
Niet door leverancier verstrekt
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Kindly
Afbeeldingen




Functies
Totaal aantal functies van Kindly: 49
Alternatieven
Enterprise Bot

Intercom

Drift

Birdeye

Reviews
Heb je Kindly al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Logistiek en toeleveringsketen
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Our Kindly chatbot is great
Beoordeeld op 2/12/2021
Pluspunten
We chose Kindly as our Chatbot provider for their excellent language technology and their easy intergration. They were hands-on when building the chatbot, and helped us get it up and running in just four weeks! The chatbot now plays a vital role in our customer support, and allows us to help our users 24 hours a day.
Minpunten
When we went live with the chatbot we wanted a lot more data on how the chatbot was doing. This was not accessible to us, but Kindly is a fast growing company and they continue to come up new features and better data tracking.
Kindly - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kindly.V. Welke prijsmodellen heeft Kindly te bieden?
Kindly kent de volgende prijsmodellen:
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Kindly?
Kindly heeft de volgende typische klanten:
51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Kindly ondersteund?
Kindly ondersteunt de volgende talen:
Arabisch, Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Lets, Litouws, Nederlands, Noors, Pools, Portugees, Spaans, Zweeds
V. Biedt Kindly ondersteuning voor mobiele apparaten?
Kindly ondersteunt de volgende apparaten:
V. Met welke andere apps kan Kindly worden geïntegreerd?
Kindly kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
HubSpot CRM, Klarna, LiveChat, Mailchimp, Messenger, Puzzel, Salesforce Platform, SendGrid, Slack, Socialboards, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft Kindly te bieden?
Kindly biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kindly.