Over HelpCenter

HelpCenter is cloudgebaseerde software voor helpdesktickets, veelgestelde vragen en livechat die speciaal is ontworpen voor e-commerce. Met HelpCenter kunnen gebruikers een interactieve pagina met veelgestelde vragen maken om de vragen van hun klanten te beantwoorden, terwijl die klanten ook vragen kunnen stellen via een live chatservice. HelpCenter heeft ook een functie waarmee ze tabbladen in hun winkel kunnen instellen waarmee klanten op hun eigen gemak door pagina's met informatie kunnen navigeren.


Afbeeldingen

HelpCenter Software - 1
HelpCenter Software - 2
Nog 2 andere bekijken
HelpCenter Software - 1
HelpCenter Software - 2

Twijfels over HelpCenter? Vergelijk met een populair alternatief

HelpCenter

5 (1)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

Geen prijsinformatie gevonden
€ 19,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

11
189

Integraties

Geen integraties gevonden
130

Gebruiksgemak

5,0 (1)
4,6 (1.662)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,0 (1)
4,7 (1.662)

Klantenservice

5,0 (1)
4,7 (1.662)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

LiveAgent

4,7
#1 alternatief voor HelpCenter
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Bitrix24

4,2
#2 alternatief voor HelpCenter
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerd en open source platform voor samenwerking dat tools biedt voor CRM, documentbeheer...

Zendesk Suite

4,4
#3 alternatief voor HelpCenter
Zendesk is een cloudgebaseerde oplossing voor klantenservicesoftware die wordt vertrouwd door meer dan 40.000 organisati...

Intercom

4,5
#4 alternatief voor HelpCenter
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Reviews

Totaalscore

5 /5
(1)
Prijs-kwaliteitverhouding
4/5
Functies
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Klantenondersteuning
5/5

Heb je HelpCenter al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

1 review wordt weergegeven
Eliud
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Powerful for digitally driven world.

Beoordeeld op 9/7/2024

Well designed to improve customer service and enhance efficiency and reduce operational costs.

Well designed to improve customer service and enhance efficiency and reduce operational costs.

Pluspunten

User friendly interface has made this tool intuitive and easy to navigate, ensuring that users whether customers or employees can quickly find the information or perform the tasks they need without frustration. Has a robust knowledge base that serves as a repository of information including FAQs, guides, tutorials and troubleshooting articles. This makes it searchable and well organized.

Minpunten

The cost should be checked. It is a little higher which inconveniences small scale users.

HelpCenter - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over HelpCenter.

HelpCenter heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

HelpCenter ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans

HelpCenter ondersteunt de volgende apparaten:

We hebben geen informatie over welke integraties HelpCenter kent

We hebben geen informatie over de ondersteuningsopties van HelpCenter

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor HelpCenter.