yoffix
Over yoffix
Yoffix is een cloudgebaseerde tool voor het boeken van bureaus voor hybride teams die helpt bij het plannen van bureaus, kamers en werkruimtes van werknemers.
Met Yoffix kun je binnen enkele uren het concept voor het delen van bureaus in je kantoor implementeren. Organiseer je hybride opzet, breng werknemers terug naar kantoor en optimaliseer het kantoorgebruik met meer dan 50%.
Yoffix biedt volledige controle over aangepaste regels en voorschriften, zodat bedrijven kunnen beslissen wanneer werknemers op kantoor moeten zijn of thuis kunnen werken.
Werkgevers kunnen hun kantoordagen beter plannen, deze coördineren met hun teamgenoten en alles boeken wat ze op kantoor nodig hebben: bureaus, kamers, parkeervakken, apparatuur, enz.
Met Yoffix profiteren werknemers van zinvolle kantoordagen en hebben ze meer plezier in het samenwerken op locatie.
Teamleiders kunnen met een paar klikken teamkantoordagen boeken en medewerkers van een of meerdere afdelingen uitnodigen om naar kantoor te komen.
Beheerders kunnen de kantoorruimte binnen enkele minuten instellen, met 3D-plattegronden, toewijzing van kantoormiddelen aan teams of werknemers en sturen van de kantoorcapaciteit.
Met Yoffix SpaceScreen kan iedereen het beschikbare bureau of de collega's op kantoor vinden.
Yoffix biedt ook een aantal aanpassingsopties, inchecken op kantoor, herinneringen, favoriete zitplaats, enz.
Yoffix is perfect geïntegreerd met Microsoft 365 (AD, SSO, MS Teams, Outlook), Slack, Google en HR-systemen zoals Personio en BambooHR.
Afbeeldingen
Twijfels over yoffix?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Spacewell
YAROOMS
HubStar Connect
Asana
Reviews
Heb je yoffix al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Yoffix is the most affordable Space Management tool.
Beoordeeld op 10/11/2023
Pluspunten
yoffix has made it simple for me to manage my resources and spaces, which has allowed me to be more productive with my time. All of my future appointments are visible to me in one location, and I can easily reschedule appointments as needed.
Minpunten
Yoffix occasionally experiences lag, particularly when scheduling resources and spaces
- Sector: Zuivel
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
yoffix brilliance helps unleash the potential of hybrid workspace.
Beoordeeld op 16/11/2023
yoffix is great work management platform that allows us to maintain our work rate even when we have...
yoffix is great work management platform that allows us to maintain our work rate even when we have teams working from home and others working on-site. It brings us all together allowing us to work in cohesion and collaborate more effectively on our work.
Pluspunten
yoffix opened our doors to the full potential of blending both on-site and remote work by helping us book and manage who is at the office and when. This helps us to have smooth flow of shifts while maintaining optimum utilization of our office workspace. With yoffix, we have been able to maintain a strong collaboration experience among all team members. It gives us access to reports which assist us in understanding how well we are making use of our office workspace.
Minpunten
yoffix intuitiveness makes everything about easy to understand and access. I have not faced any challenges.
- Sector: Tekstschrijvers
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
My Views on yoffix Usage
Beoordeeld op 21/11/2023
Pluspunten
It has been effective to collaborate in one place through yoffix which centralize all our teams across Africa.
Minpunten
On my end, I haven’t yet encountered any flaw while using yoffix.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
It has made my work of managing a hybrid sales and marketing team easier
Beoordeeld op 16/11/2023
Pluspunten
It was easy to deploy, the design of the product is impressive
Minpunten
I am yet to find something I dislike about the product
- Sector: Geestelijke gezondheidszorg
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
A software that offers best hybrid workplace experience in our Mental Health Facility
Beoordeeld op 31/10/2023
The software has enabled employees to work from any location thus promoting work-life balance.
The software has enabled employees to work from any location thus promoting work-life balance.
Pluspunten
yoffix increases productivity and gives great experience.
It provides less manual work for office management.
It is user friendly
It is reliable an secure for team management.
Minpunten
There is a limitation of viewing all team members at once.
yoffix - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over yoffix.V. Welke prijsmodellen heeft yoffix te bieden?
yoffix kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 1,80/maand
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van yoffix?
yoffix heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door yoffix ondersteund?
yoffix ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Spaans
V. Biedt yoffix ondersteuning voor mobiele apparaten?
yoffix ondersteunt de volgende apparaten:
iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan yoffix worden geïntegreerd?
yoffix kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Azure Active Directory, BambooHR, ForgeRock, Gmail, Google Calendar, Microsoft 365, Microsoft Exchange, Microsoft Outlook, Microsoft Teams, NextGen SSO, Okta, OneLogin, Personio, Slack
V. Welke mate van ondersteuning heeft yoffix te bieden?
yoffix biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor yoffix.