Over Helpwise

Helpwise is a communication software that allows customer-facing teams to create shared inboxes for different channels like email, live chat, SMS, Whatsapp, Facebook, Twitter, and more. Sales and support reps can use Helpwise to manage customer conversations and optimize workflows using different automation rules.

Helpwise offers various features such as reporting, custom forms, CSAT, help centers, analytics, and more. The platform allows managers to monitor the performance of team members by defining key performance indicators (KPIs) and viewing communication volume trends.

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Andorra, Albanië, Oostenrijk, Australië, Åland, Bosnië en Herzegovina, België, Bulgarije, Belarus, Canada, Zwitserland, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Denemarken, Estland, Spanje, Finland, Faeröer, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Guernsey, Gibraltar, Groenland, Griekenland, Kroatië, Hongarije, Ierland, Isle of Man, India, IJsland, Italië, Jersey, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Letland, Monaco, Moldavië, Montenegro, Noord-Macedonië, Malta, Nederland, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Rusland, Zweden, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, San Marino, Turkije, Oekraïne, Verenigde Staten, Vaticaanstad

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 15,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Helpwise Software - 1
View 1 more
Helpwise Software - 1

Functies

Totaal aantal functies van Helpwise: 63

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Autoresponders
  • Beheer van supporttickets
  • Bestandsbeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handtekeningenbeheer
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Offline formulier
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Spamblokkering
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Visuele analyse
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Intercom

4,5
#1 alternatief voor Helpwise
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Help Scout

4,7
#2 alternatief voor Helpwise
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken...

INSIDE

4,6
#3 alternatief voor Helpwise
INSIDE is een klantenbindingsplatform voor ondernemingen dat is ontworpen om bedrijven te helpen met klanten in contact...

User.com

4,7
#4 alternatief voor Helpwise
User.com is een marketing automation platform dat gericht is op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(22)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,8/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Helpwise al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 22 reviews worden weergegeven
Masuk Sarker
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

One of the Best Helpdesk Software

Beoordeeld op 7/11/2020

HelpWise is my everyday used tool. I've tried many helpdesk services in the past, and they were...

HelpWise is my everyday used tool. I've tried many helpdesk services in the past, and they were either too complicated to use or too expensive. But helpwise is very super easy to use and support system is just amazing.
Continues development make the helpwise software even better. I hope very soon this will be feature a feature rich product like helpscout.

Pluspunten

I have 3 different businesses and I manage everything inside in Helpwise. My team check and reply to all emails, provide customer support, chat with customers. Overall it's just increasing my overall companies productivity. Also, I have created help center using helpwise. This way customer can find their answers by themself. It's reduced the support tickets a lot.

Last the not least, If I face any problem, their support team tries to fix my problem immediately. It feels like, helpwise is my family :)

Minpunten

Help center UI is not so modern and Needs improvement in Chat beacon.

Overwogen alternatieven

Help Scout en Intercom

Redenen om voor Helpwise te kiezen

Because helpwise is similar to helpscount and inexpensive too.

Overgestapt van

Help Scout
Sarah
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Helpwise Fan!

Beoordeeld op 12/7/2021

Pluspunten

I secured a great deal through Appsumo and have been so happy with helpwise that I brought across a second company to use Helpwise. The Support team is very attentive and respond within 24 hours. I love that I can schedule emails to send at a later time. Overall am very happy with Helpwise and look forward to a long partnership with them!

Minpunten

While the idea of an iOS app is awesome, I have found it challenging and glitchy to use so far. The UI could really use a modern touch but it isn't the end of the world. I rely heavily on the help centre feature and would really love for that to have a make over so that the design is more modern and aligns with my branding. But these are all minor things that really shouldn't put you off this great piece of software that is only going to get better and better!

Michelle
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10

Helpwise Review

Beoordeeld op 4/5/2022

Pluspunten

Email assignment and round-robin mail routing

Minpunten

Inaccurate team performance reports and delayed support response

Roger
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great for team mailbox

Beoordeeld op 1/5/2022

Support very fast. Helpwise is very open to any suggestions for improvement.

Support very fast. Helpwise is very open to any suggestions for improvement.

Pluspunten

Great for managing incoming emails into a shared inbox. One email address for the team, and emails no longer go missing or unanswered. We now answer all emails much faster than before.

Minpunten

There is nothing that we don't like about Helpwise.

Abraham
Totaalscore
  • Sector: Mijnbouw en metalen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great Help Scout Alternative

Beoordeeld op 31/10/2021

I am very satisfied and happy with the product. I switched to it without thinking twice.

I am very satisfied and happy with the product. I switched to it without thinking twice.

Pluspunten

Helpwise works just like Help Scout and it does more! You can create canned responses, automation rules, snooze or schedule a reply or email, make forms that can be embedded, integrate their own live chat widget, has an in-house file manager, and so much more! As you can see, some of these are not available in Help Scout!

I really like the UI/UX of this app, it's very modern-looking and easy to navigate. The onboarding was very easy for me. I was able to add a few inboxes in just a few minutes.

They also have a good amount of integrations. I use Asana daily on my work and I'm so glad it has native integration with it.

Being able to connect your social media channels as inboxes is also another thing to love. Facebook comments can also be connected! That's a time saver for me as I manage our Facebook page.

I wanted to try their live chat widget but I haven't had the time to install it yet. This customer support app is a must-have for my e-commerce businesses. I'm so glad I found Helpwise, it will be my go-to service for my customer support tasks.

Minpunten

I hope they can add more integrations in the future. I'm using Sendinblue and I hope I can also connect it with this app. Other than that, there's nothing to dislike on Helpwise.

5 van 22 worden weergegeven Lees alle reviews

Helpwise - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Helpwise.

Helpwise kent de volgende prijsmodellen:

Forever free plan - $0 Paid plans start from - $12

Helpwise heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Helpwise ondersteunt de volgende talen:

Engels

Helpwise ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

We hebben geen informatie over welke integraties Helpwise kent

Helpwise biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Helpwise.