Over Helpwise

Helpwise is communicatiesoftware waarmee klantgerichte teams gedeelde inboxen kunnen maken voor verschillende kanalen zoals e-mail, livechat, sms, WhatsApp, Facebook, Twitter en meer. Verkoop- en ondersteuningsmedewerkers kunnen Helpwise gebruiken om gesprekken met klanten te beheren en workflows te optimaliseren met behulp van verschillende automatiseringsregels.

Helpwise biedt verschillende functies, zoals rapportage, aangepaste formulieren, klanttevredenheidsscores, helpcentra, analyse en meer. Met het platform kunnen managers de prestaties van teamleden controleren door KPI's (Key Performance Indicators) te bepalen en trends in communicatievolume te bekijken.

Prijzen vanaf:

US$ 12,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Helpwise

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Albanië, Andorra, Australië, Belarus, België en nog 54 andere

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 12,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Helpwise

Afbeeldingen

Helpwise Software - 1
Nog 1 bekijken
Helpwise Software - 1

Functies

Totaal aantal functies van Helpwise: 74

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie met klanten
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailcontrole
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handtekeningenbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Overdrachten en routering
  • Proactief chatten
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Spamblokkering
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Visuele analyse
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie
  • Witte lijst/zwarte lijst
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Help Scout

4,6
#1 alternatief voor Helpwise
Help Scout is klantenservice- en helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang. Gebruikers kunnen naadloos samenwerken...

MSP Manager

4,1
#2 alternatief voor Helpwise
SolarWinds MSP Manager is een webgebaseerde helpdesk en factureringssoftware voor IT-servicebedrijven met native...

LiveAgent

4,7
#3 alternatief voor Helpwise
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

Intercom

4,5
#4 alternatief voor Helpwise
Intercom is een conversationeel relatieplatform waarmee bedrijven tijdens het gehele klantentraject conversationele, op...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(27)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Helpwise al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 27 reviews worden weergegeven
Masuk Sarker
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

One of the Best Helpdesk Software

Beoordeeld op 7/11/2020

HelpWise is my everyday used tool. I've tried many helpdesk services in the past, and they were...

HelpWise is my everyday used tool. I've tried many helpdesk services in the past, and they were either too complicated to use or too expensive. But helpwise is very super easy to use and support system is just amazing.
Continues development make the helpwise software even better. I hope very soon this will be feature a feature rich product like helpscout.

Pluspunten

I have 3 different businesses and I manage everything inside in Helpwise. My team check and reply to all emails, provide customer support, chat with customers. Overall it's just increasing my overall companies productivity. Also, I have created help center using helpwise. This way customer can find their answers by themself. It's reduced the support tickets a lot.

Last the not least, If I face any problem, their support team tries to fix my problem immediately. It feels like, helpwise is my family :)

Minpunten

Help center UI is not so modern and Needs improvement in Chat beacon.

Overwogen alternatieven

Help Scout en Intercom

Redenen om voor Helpwise te kiezen

Because helpwise is similar to helpscount and inexpensive too.

Overgestapt van

Help Scout
Sarah
Totaalscore
  • Sector: Entertainment
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Helpwise Fan!

Beoordeeld op 12/7/2021

Pluspunten

I secured a great deal through Appsumo and have been so happy with helpwise that I brought across a second company to use Helpwise. The Support team is very attentive and respond within 24 hours. I love that I can schedule emails to send at a later time. Overall am very happy with Helpwise and look forward to a long partnership with them!

Minpunten

While the idea of an iOS app is awesome, I have found it challenging and glitchy to use so far. The UI could really use a modern touch but it isn't the end of the world. I rely heavily on the help centre feature and would really love for that to have a make over so that the design is more modern and aligns with my branding. But these are all minor things that really shouldn't put you off this great piece of software that is only going to get better and better!

Joseph
Totaalscore
  • Sector: Professionele training en coaching
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Fantastic Software

Beoordeeld op 10/2/2023

Pluspunten

I use Helpwise daily to support all incoming email. The saved replies are amazing and the ability to make internal notes is great

Minpunten

None that I can really think about, as it does the job!

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Great when it works, but too many bugs

Beoordeeld op 2/12/2022

Very time consuming support process will drain you physically end emotionally.

Very time consuming support process will drain you physically end emotionally.

Pluspunten

When it works (which is rarely) it's awesome. However there are far too many showstopper bugs

Minpunten

Far too many bugs. I am emailing support on a weekly/daily basis. It feels like I should be being paid to find bugs and spend time with support to resolve them instead of improving my business.

Justin
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Very handy

Beoordeeld op 12/2/2023

Great and support were very helpful.

Great and support were very helpful.

Pluspunten

The tagging and filing of emails, send and close is great.

Minpunten

The alerts on a iPhone could be better, also the email search function.

5 van 27 worden weergegeven Lees alle reviews

Helpwise - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Helpwise.

Helpwise kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 12,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Helpwise heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Helpwise ondersteunt de volgende talen:

Engels

Helpwise ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Helpwise kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Asana, Basecamp, Capsule, ClickUp, Cloud Whatsapp, Copper, Delighted, Dialpad, Freshsales, FullContact, Gmail, Google Calendar, HubSpot CRM, Instagram, Jira, JustCall, Keap, Less Annoying CRM, Microsoft Outlook, Ontraport, Pabbly Connect, Pipedrive, Plivo, RingCentral Contact Center, Shopify, Slack, Stripe, Trello, Twilio, Twitter, WhatsApp, Wootric, Xero, Zapier, monday.com

Helpwise biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Helpwise.