
Over Helpwise
Helpwise is communicatiesoftware waarmee klantgerichte teams gedeelde inboxen kunnen maken voor verschillende kanalen zoals e-mail, livechat, sms, WhatsApp, Facebook, Twitter en meer. Verkoop- en ondersteuningsmedewerkers kunnen Helpwise gebruiken om gesprekken met klanten te beheren en workflows te optimaliseren met behulp van verschillende automatiseringsregels.
Helpwise biedt verschillende functies, zoals rapportage, aangepaste formulieren, klanttevredenheidsscores, helpcentra, analyse en meer. Met het platform kunnen managers de prestaties van teamleden controleren door KPI's (Key Performance Indicators) te bepalen en trends in communicatievolume te bekijken.
Prijzen vanaf:
US$ 12,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Helpwise
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
US$ 12,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Top 5 alternatieven voor Helpwise
Afbeeldingen

Functies
Totaal aantal functies van Helpwise: 74
Alternatieven
Help Scout

MSP Manager

LiveAgent

Intercom

Reviews
Heb je Helpwise al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
One of the Best Helpdesk Software
Beoordeeld op 7/11/2020
HelpWise is my everyday used tool. I've tried many helpdesk services in the past, and they were...
HelpWise is my everyday used tool. I've tried many helpdesk services in the past, and they were either too complicated to use or too expensive. But helpwise is very super easy to use and support system is just amazing.
Continues development make the helpwise software even better. I hope very soon this will be feature a feature rich product like helpscout.
Pluspunten
I have 3 different businesses and I manage everything inside in Helpwise. My team check and reply to all emails, provide customer support, chat with customers. Overall it's just increasing my overall companies productivity. Also, I have created help center using helpwise. This way customer can find their answers by themself. It's reduced the support tickets a lot.
Last the not least, If I face any problem, their support team tries to fix my problem immediately. It feels like, helpwise is my family :)
Minpunten
Help center UI is not so modern and Needs improvement in Chat beacon.
Redenen om voor Helpwise te kiezen
Because helpwise is similar to helpscount and inexpensive too.Overgestapt van
Help Scout- Sector: Entertainment
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Helpwise Fan!
Beoordeeld op 12/7/2021
Pluspunten
I secured a great deal through Appsumo and have been so happy with helpwise that I brought across a second company to use Helpwise. The Support team is very attentive and respond within 24 hours. I love that I can schedule emails to send at a later time. Overall am very happy with Helpwise and look forward to a long partnership with them!
Minpunten
While the idea of an iOS app is awesome, I have found it challenging and glitchy to use so far. The UI could really use a modern touch but it isn't the end of the world. I rely heavily on the help centre feature and would really love for that to have a make over so that the design is more modern and aligns with my branding. But these are all minor things that really shouldn't put you off this great piece of software that is only going to get better and better!
- Sector: Professionele training en coaching
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Fantastic Software
Beoordeeld op 10/2/2023
Pluspunten
I use Helpwise daily to support all incoming email. The saved replies are amazing and the ability to make internal notes is great
Minpunten
None that I can really think about, as it does the job!
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10
Great when it works, but too many bugs
Beoordeeld op 2/12/2022
Very time consuming support process will drain you physically end emotionally.
Very time consuming support process will drain you physically end emotionally.
Pluspunten
When it works (which is rarely) it's awesome. However there are far too many showstopper bugs
Minpunten
Far too many bugs. I am emailing support on a weekly/daily basis. It feels like I should be being paid to find bugs and spend time with support to resolve them instead of improving my business.
- Sector: Bouw
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Very handy
Beoordeeld op 12/2/2023
Great and support were very helpful.
Great and support were very helpful.
Pluspunten
The tagging and filing of emails, send and close is great.
Minpunten
The alerts on a iPhone could be better, also the email search function.
Helpwise - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Helpwise.V. Welke prijsmodellen heeft Helpwise te bieden?
Helpwise kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 12,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Helpwise?
Helpwise heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door Helpwise ondersteund?
Helpwise ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Helpwise ondersteuning voor mobiele apparaten?
Helpwise ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Helpwise worden geïntegreerd?
Helpwise kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Asana, Basecamp, Capsule, ClickUp, Cloud Whatsapp, Copper, Delighted, Dialpad, Freshsales, FullContact, Gmail, Google Calendar, HubSpot CRM, Instagram, Jira, JustCall, Keap, Less Annoying CRM, Microsoft Outlook, Ontraport, Pabbly Connect, Pipedrive, Plivo, RingCentral Contact Center, Shopify, Slack, Stripe, Trello, Twilio, Twitter, WhatsApp, Wootric, Xero, Zapier, monday.com
V. Welke mate van ondersteuning heeft Helpwise te bieden?
Helpwise biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Helpwise.