Harvest

Over Harvest

Harvest maakt gebruik van de kracht van tijdregistratie om je te helpen bij het beantwoorden van kritische vragen over de tijd van je team, de voortgang van het project en de gezondheid van je bedrijf. Bovendien zet het je factureerbare tijd om in facturen die het gemakkelijk maken om online betaald te worden.

Een van de grootste uitdagingen met het bijhouden van tijd is ervoor te zorgen dat je team het doet. Harvest maakt tijdregistratie eenvoudig voor je team, door hen de tijd te laten registreren op de manier die voor hen het gemakkelijkst is. Ze kunnen hun uren voor de week in één keer in een urenstaat registreren, of ze kunnen de tijd bijhouden terwijl ze werken door een timer te starten vanaf hun bureaublad, telefoon of browser. Harvest kan zelfs worden geïntegreerd met je favoriete tools, zoals Asana, Basecamp en Trello, zodat je team de tijd kan registreren vanuit toepassingen die ze al gebruiken.

Met Harvest kun je die tijdregistratiegegevens ook benutten door ze om te zetten in intuïtieve, visuele grafieken die je inzicht geven in je team en projecten. Bekijk waar elk lid van je team aan heeft gewerkt en wat de meeste tijd kost. Bekijk hoeveel tijd is geregistreerd voor elk project, hoeveel van je budget is overgebleven en hoeveel van je tijd factureerbaar is.

En wanneer het tijd is om je klanten te factureren, kun je in Harvest rechtstreeks vanuit je geregistreerde tijd een factuur creëren. E-mail de factuur naar je klant en ontvang een online betaling met behulp van de PayPal- en Stripe-integraties.

Prijzen vanaf:

US$ 12,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 19 andere

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 12,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Harvest Software - 1
Harvest Software - 2
Harvest Software - 3
Harvest Software - 4
Harvest Software - 5
Harvest Software - 6
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Harvest-video
Harvest Software - 1
Harvest Software - 2
Harvest Software - 3
Harvest Software - 4
Harvest Software - 5
Harvest Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van Harvest: 40

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Budgettering/prognoses
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offline time bijhouden
  • Onkosten bijhouden
  • Online implementatie
  • Online tijdregistratie software
  • Prognoses
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tijd bijhouden
  • Tijd bijhouden per klant
  • Tijd bijhouden per project
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Timer
  • Voor kleine bedrijven
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen

Alternatieven

Function Point

4,4
#1 alternatief voor Harvest
Function Point verlicht het chaotische karakter van werkende creatieve bureaus, interne marketingteams en professionele...

Workamajig

3,7
#2 alternatief voor Harvest
Workamajig is software voor het beheer van samenwerkingsprojecten en -workflow voor interne creatieve/ontwerpteams en...

QuickBooks Desktop Enterprise

4,5
#3 alternatief voor Harvest
QuickBooks Enterprise is boekhoudsoftware voor kleine bedrijven die gebruikers realtime toegang biedt tot informatie...

Zoho Projects

4,3
#4 alternatief voor Harvest
Een volledig vernieuwde UI, verbeterde zoekfuncties en filters, toewijzing van werkgemak, een nieuw portfoliodashboard...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(577)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,4/5

Heb je Harvest al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 577 reviews worden weergegeven
Shannon
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Truly Simple and Intuitive to Use Effectively

Beoordeeld op 15/10/2021

From day one it was intuitive and easy to use. It's a time tracking tool, so it really doesn't need...

From day one it was intuitive and easy to use. It's a time tracking tool, so it really doesn't need to be complicated. The creators have managed to perfectly combine functionality and a straightforward interface with enough features to also make it versatile for various types of businesses and projects.

Pluspunten

This software is part of my everyday use, and it just works 100% of the time. When you are managing various clients and tasks, the interface makes it dead simple to task-switch and start logging hours in a different or for a different client. And when it's time to assess how many hours are left to spend on a client, the analytics reporting is easy to understand and offers several great ways to manipulate the data.

Minpunten

There are features I don't use—mainly the expenses feature—so I cannot speak to how that works. Everything else, however, just works.

Jessica
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Harvest tracks project hours assigned and used

Beoordeeld op 14/6/2022

Daily and weekly resource allocation may be made much easier with the use of forecasting. Easy to...

Daily and weekly resource allocation may be made much easier with the use of forecasting. Easy to use and easy to maintain. A daily or weekly timetable is available to everyone working on the project. Simple to use and simple to keep up to date.

Pluspunten

It's simple to keep track of harvest time. Multiple projects and tasks can be created and assigned to various members of your team. It is possible to keep track of the time spent by each individual and compare it to the total number of hours allotted for the project.

Minpunten

An outdated and unfriendly user interface. That would be a great and eye-catching interface to view, in my opinion. As a result, it would be the same as receiving a service or conducting research!

Ruth
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Easy to track time spent working on a client

Beoordeeld op 26/5/2017

Efficient time tracking that doesn't take much time out of your day and clear visibility on where...

Efficient time tracking that doesn't take much time out of your day and clear visibility on where you are spending your time.

Pluspunten

The chrome extension makes this really easy to track the time you spend working on a particular client. With the click of a button you can select the client you are working on via a dropdown menu and you just hit 'start timer'. When you stop the timer you can also add in some extra details that are great when you're trying to report back on where your time has been spent.

When you log into the desktop version you can view week by week and day by day. You also have access to a dashboard which visually represents where you spent your time.

Minpunten

Sometimes you leave the timer running - it's really easy to forget that it's running in the background. You don't get a notification until the next morning and so I often have to log back in to correct my time logged.

Christopher
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Time tracking from anywhere

Beoordeeld op 11/9/2023

Allows us to be efficient and profitable without hours of admin.

Allows us to be efficient and profitable without hours of admin.

Pluspunten

The multiple devices and ways to launch the tracker make it fit within our workflow, from phone, tablet, browser, or our PM software, time tracking is easy.

Minpunten

Takes a little time to set up and use efficiently but once you start people getting used to the system it has a good learning curve.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Public relations en communicatie
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Harvest is a Freelancer's more affordable time-tracking and invoicing option

Beoordeeld op 26/8/2022

Harvest has been a game changer for me. When I started my business I was easily able to track...

Harvest has been a game changer for me. When I started my business I was easily able to track hours, expenses, and bill clients without paying outrageous fees for software that had more than I actually needed (and was challenging to learn).

Pluspunten

The best part about this software--the price. There is a free option for new freelancers, and for my first year, I strictly used that. Even the free version is highly robust. However, I quickly realized I needed something a bit more custom, and I've upgraded to the paid version, but even that is very reasonable.

Minpunten

I don't really like that you can't send contracts. I feel like if the program includes estimates, it should also have a contract-sending option. I understand it integrates with other contract platforms, but those were so very expensive-—or just didn't appeal to me.

Overwogen alternatieven

PayPal Invoicing, Wave Accounting en Toggl Track

Redenen om over te stappen op Harvest

It was affordable and easy to use, and I never heard any customer complaints! It met all my needs.
5 van 577 worden weergegeven Lees alle reviews

Harvest - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Harvest.

Harvest kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 12,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Harvest heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Harvest ondersteunt de volgende talen:

Engels

Harvest ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel)

Harvest kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Akita, Alfred, Apollo, Apollo, Asana, Basecamp, Beanstalk, Bidsketch, Breeze, Chrometa, ClickUp, Databox, Domo, Flow, Formstack Forms, Freshservice, Fundbox, GitHub, Glip, Google Calendar, Google Workspace, Grapple Task Management Software, Grow, Hygger, IFTTT, InvoiceSherpa, Jira, Jitbit Helpdesk, Klipfolio, Lawcus, Mailform, Make, MeisterTask, Microsoft Outlook, OneSaas, Pastel, PayPal, Plecto, Proposify, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Rindle, Salesmate, Slack, Smartsheet, Stripe, Teambook, Teamwork.com, Trello, Xero, Zapier, Zendesk Sell, Zendesk Suite

Harvest biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Harvest.