Over ClickMeeting

ClickMeeting brengt de kracht van webinars naar organisaties van elke omvang, van eenpersoonsbedrijven tot multinationale ondernemingen. De webgebaseerde oplossing is eenvoudig te gebruiken en bestrijkt het gehele webinarproces: van voorbereiding tot presentatie en van interactie tot vervolgstappen.

Omdat het platform browsergebaseerd is vereist het geen software-installatie en werkt het op alle apparaten en besturingssystemen. De gebruikersinterface bevat interactieve hulpmiddelen en functies om webinars aantrekkelijk te maken voor deelnemers en kosteneffectief voor organisatoren. En binnen een paar klikken kunnen organisatoren gebruikerselementen aanpassen met een logo en bedrijfskleuren voor een complete merkervaring.

ClickMeeting is perfect voor het bijeenbrengen van een doelgroep om kennis over te brengen, expertise te demonstreren en omzet te genereren.

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Oostenrijk, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 17 andere, Zwitserland, China, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Ierland, India, Italië, Mexico, Nederland, Noorwegen, Polen, Rusland, Zweden, Oekraïne, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Pools en nog 3 andere, Portugees, Russisch, Spaans

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

ClickMeeting Software - 1
ClickMeeting Software - 2
ClickMeeting Software - 3
ClickMeeting Software - 4
ClickMeeting Software - 5
ClickMeeting Software - 6
Nog 7 andere bekijken
ClickMeeting-video
ClickMeeting-video
ClickMeeting-video
ClickMeeting Software - 1 ClickMeeting Software - 2 ClickMeeting Software - 3 ClickMeeting Software - 4 ClickMeeting Software - 5 ClickMeeting Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van ClickMeeting: 103

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Annotaties
  • Badgebeheer
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van vergaderingen
  • Beschikbaarheidsindicator
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • Bezoekersregistratie
  • Chatten/messaging
  • Chattranscriptie
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Controlebeheer voor presentaties
  • Desktop/browser delen
  • Discussies / forums
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • Doelgroepanalyse
  • Doelgroepbetrokkenheid
  • E-mailbeheer
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • Elektronisch hand opsteken
  • Elektronische betalingen
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Evenementtickets
  • Formulierbeheer
  • Gebeurtenissen volgen
  • Gebruikersbeheer
  • Gebruikersprofielen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gesplitst scherm/meerdere schermen
  • Herinneringen
  • Hostfuncties
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactieve inhoud
  • Kalenderbeheer
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Live chatten
  • Live streaming
  • Meerdere camerafeeds
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere hosts
  • Merkenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Modereren
  • On-demand webcasting
  • On-demand webinars
  • Online registratie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opiniepeilingen en stemmen
  • Opnemen
  • Oproepen opnemen
  • Personalisatie
  • Plannen
  • Presentatietools
  • Privéchat
  • Q&A-beheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime uitzending
  • Registratiebeheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scherm delen in realtime
  • Schermopname
  • Sessies opnemen
  • Sjabloonbeheer
  • Sociale promotie
  • Streamen van presentaties
  • Streamen van sociale media
  • Toegangsbeheer voor toepassingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor het genereren van inkomsten met video's
  • Tweewegs audio en video
  • Tweewegs audio en video
  • Vergaderen
  • Video bewerken
  • Video-oproepen opnemen
  • Videobeheer
  • Videostreaming
  • Videovergaderen
  • Virtuele lobby
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebeheer
  • Whiteboard

Alternatieven

Jumbo

5
#1 alternatief voor ClickMeeting
Fully integrated virtual events and live streaming platforms.

Webex

4,4
#2 alternatief voor ClickMeeting
Cisco WebEx is een cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkings-app die schermdeling combineert met spraak- en...

EventMobi

4,8
#3 alternatief voor ClickMeeting
EventMobi helpt planners van evenementen om boeiende mobiele apps te maken met gastenregistratie, inchecken, netwerken...

Meetmaps

4,8
#4 alternatief voor ClickMeeting
Meetmaps a cloud-based event management software solution for users to organize virtual events, face-to-face events or...

Reviews

Totaalscore

4 /5
(61)
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9/5
Functies
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenondersteuning
3,8/5

Heb je ClickMeeting al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 61 worden weergegeven
Pierre-clement L.
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

THE Alternative to appear.in or skype.

Beoordeeld op 18/12/2019

My experience have been great with ClickMeeting, really ease to use and full of features !

My experience have been great with ClickMeeting, really ease to use and full of features !

Pluspunten

I've been looking for a long time for an all in one tool that help us to create quick meeting room for up to 4 people but also being able to organise interactive webinar in order to generate more leads. That's when I found clickmeeting ! This all in one tool is perfect you can easily share your desktop, invite many people, create webinar, create simple meeting, interact on the same document and also easily share presentation. If like me you are searching for a perfect all in one webinar / meeting tool go for it !

Minpunten

The only cons I would have is that it might be tricky for some people, which are not familiar with the tool to give the ability for other participants to talk and activate their webcam. They have to go on the presenter video box and then click on the icons to activate their own mic and webcam.

Antwoord van ClickMeeting

Hello Pierre,
Thank you for the review!
We are glad you enjoy using our platform.
All the best,
ClickMeeting Team

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Brilliant with a few teething issues

Beoordeeld op 24/9/2020

We've been able to translate all of our face-to-face training into online training without any...

We've been able to translate all of our face-to-face training into online training without any implementation costs, and made our overall delivery of training so much more efficient.

Pluspunten

The teaching tools the webinar rooms offer are extensive, and look very professional for the customer. They are also intuitive for the presenter as well. This results in webinars that can be presented beautifully.

Minpunten

There are often issues with delegates joining the webinar rooms. This issue might be specific to working with schools, but unlike other software such as zoom, school security systems often block access to the rooms. This affects our customer's experience.

Overwogen alternatieven

Zoom Video Webinars en BigMarker

Redenen om over te stappen op ClickMeeting

The simplicity of the platform is just perfect, anyone could use it. Also significantly cheaper and better value for money.

Antwoord van ClickMeeting

Hello,
Thank you for the review!
We are glad you enjoy using our platform.
ClickMeeting Team

Tymoteusz B.
Totaalscore
  • Sector: Publiceren
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Clean, clear and easy to use. Great platform.

Beoordeeld op 19/8/2021

Very positive. Customer service was helpful and engaging.

Very positive. Customer service was helpful and engaging.

Pluspunten

It has many functions that makes an online event easy to conduct and engaging for audience, but it is not overwhelming. Design and style of menus are extremely intuitive and do not require training to use with ease.

Minpunten

It could use a bit more options for paid sponsorships, such as banners.

Overwogen alternatieven

Webex en Zoom Meetings

Redenen om over te stappen op ClickMeeting

It was simply better. And price was attractive.

Antwoord van ClickMeeting

Hello,

Thank you for the review!

We are glad you enjoy using our platform.

Best regards,
ClickMeeting Team

Cristian G.
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Anders 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Très deçu

Beoordeeld op 21/7/2020

J'ai annulé mon compte suite à un problème technique pour lequel clickmeeting refuse de me...

J'ai annulé mon compte suite à un problème technique pour lequel clickmeeting refuse de me rembourser une partie des frais. en tant que organisateur après plusieurs tests, mon publique ne m'a pas entendu alors que le micro était allumé.J'ai du me reconnecter et ai finalement réussi à être entendu après 15 minutes. Pas terrible pour une première. En tant que débutant pour les webinars j'avais besoin de l'outil pour une séance (unique dans un premier temps) Je n'avais pas compris que mon compte allait être reconduit sur le mois suivant automatiquement. J'ai également surestime le nombre de participants et donc payé plus cher que nécessaire. Le deuxième mois m'a été facturé (prolongé) sans que j'ai eu besoin d'une prestation. Le fait que leur service clientèle "primé" n'était pas d'accord pour rembourser cette sur-dépense me paraît abusé, même si tout est certainement contractualisé quelque part sur leur site. J'allais organiser d'autres webinars occasionnels mais tenu compte des conditions limitatives et peu ajustées par rapport aux réels besoins des clients je ne donnerai pas suite. Je trouve que les services ne vont pas du tout dans le sens du client et sont loin des services client proposés par Apple, Uber ou Amazon. La phrase "Nous sommes connus pour notre service clientèle primé" est un abus de confiance vue de ma perspective.

Pluspunten

Liste CSV et vidéo facile à télécharger.

Minpunten

Mauvaise ergonomie, très difficile à configurer, lors mon premier (et dernier) webinar le publique ne m'a pas entendu pendant un moment alors que le microphone était allumé. J'ai du me reconnecter pour me faire entendre. Le service client est très décevant et pas du tout orienté dans le sens de la satisfaction client. La phrase "Nous sommes connus pour notre service clientèle primé" est un abus de confiance vue de ma perspective.

Antwoord van ClickMeeting

Dear Cristian. Thank you for your opinion and mentioned cases.
Microphone problems are often caused by:
- another instant messaging service is activated that intercepts the sound signal,
- opening tabs/windows in a browser with a ClickMeeting room.
In these and similar situations, the fastest way is to turn off other messengers and start the meeting in a different browser. The procedure is well illustrated by our infographic: https://knowledge.clickmeeting.com/infographic/how-to-join-an-event/.
Occasionally, a large number of cameras turned on during a meeting may result in sound dropouts when Internet connection is poor. We recommend temporarily deactivating participants' cameras.
Our customer support team helps you quickly in similar cases.
In the event of a refund, they are honored in justified cases. It is difficult for us to respond to matters on the basis of "I did not use the tool, I am asking for a refund". We hope that the client will read the terms of the account.

Kamila G.
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

The most useful webinar platform on the market

Beoordeeld op 26/8/2021

Pluspunten

I have been using this tool for at least 6 years in our company and so far we haven't found anything better.
Clickmeeting is very easy to use. The most valuable feature is ability to customize registration form and follow-up activities to your needs. We are also happy to use the survey option during the webinar

Minpunten

I don't like the fact that Powerpoint presentations lose all transitions and animation when adding to the Clickmeeting. Online streaming should be in the standard subscription (it is additionally paid). I think that the weakest feature is chat moderation - it's only convenient for up to 300 participants.
With more participants, it is difficult to control all questions and comments.

Overwogen alternatieven

Zoom Video Webinars en WebinarJam

Antwoord van ClickMeeting

Hello Kamila,
Thank you for your feedback. PowerPoint presentation is converted to pdf when uploaded to the account, that is why it loses its transitions. We offer Screen Share feature as a workaround. As for the chat moderation feature, please feel free to contact our Customer Success Team to share more details on that matter, so we can forward your feedback to our R&D Team: https://clickmeeting.com/contact
All the best,
ClickMeeting Team

5 van 61 worden weergegeven Lees alle reviews

ClickMeeting - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ClickMeeting.

ClickMeeting kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 25,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

ClickMeeting heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

ClickMeeting ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Pools, Portugees, Russisch, Spaans

ClickMeeting ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

ClickMeeting kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Dropbox Business, Facebook, GetResponse, Google Analytics, Google Calendar, Google Workspace, HubSpot CRM, Infusionsoft CRM Singapore, Keap, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Moodle, PayPal, PayU, Pipedrive, Salesforce Marketing Cloud, Slack, Twitter, WordPress, Zapier

ClickMeeting biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ClickMeeting.