
Over monday sales CRM
monday sales CRM is een codevrije, aanpasbare oplossing gebouwd op het monday.com Work OS, waarmee managers en verkoopteams hun volledige verkoopcyclus kunnen beheren - van het verzamelen van leads en het beheer van de verkooppijplijn tot aftersales management zoals klantprojecten en onboarding van klanten - allemaal op één gecentraliseerd platform. monday sales CRM is een ideale oplossing voor MKB-bedrijven en past perfect bij eigenaren van kleine bedrijven, verkoopmanagers en teams.
Met monday sales CRM kunnen verkoopteams codevrije automatiseringen maken om repetitief handmatig werk, dat hun aandacht afleidt van klanten, aanzienlijk te verminderen. Ze kunnen leads verzamelen uit elke bron en ze op één plaats centraliseren. Zoals van elk betrouwbaar CRM verwacht wordt, kunnen verkoopteams de gegevens van hun contacten beheren, de status van elke deal volgen, duurzame relaties met klanten opbouwen, en meer. Managers krijgen een volledig overzicht van de capaciteit en voortgang van hun hele verkoopteam met codevrije dashboards die ze makkelijk zelf kunnen bouwen. De interface is visueel aantrekkelijk en ongelooflijk intuïtief in gebruik, wat de adoptie door teams en managers vereenvoudigt. Als andere teams, zoals juridische, financiële, IT en marketing teams, monday.com Work OS gebruiken, kunnen het laten goedkeuren van documenten en andere belangrijke processen ongehinderd binnen het platform worden uitgevoerd. Dit maakt efficiëntere werkprocessen en afdelingsoverschrijdende samenwerking mogelijk.
Met de tweerichtingsintegratie voor e-mail met Gmail en Outlook kun je direct vanuit monday sales CRM e-mails versturen en ontvangen. Bovendien kun je alle relevante informatie over je klanten zien, samen met elke interactie die je met hen gehad hebt, allemaal in één overzicht. Je kunt aanpasbare e-mailsjablonen maken die automatisch worden gevuld met de klantgegevens uit je CRM, een persoonlijke e-mailhandtekening maken, herinneringen krijgen om e-mails te versturen en het versturen van antwoordmails op het juiste moment automatiseren. En op het gebied van opvolging stuurt monday sales CRM je een live melding wanneer een klant een verzonden e-mail opent, zodat je de communicatie altijd gaande houdt.
Naast de gewone verkoopactiviteiten biedt monday sales CRM verkoopteams ook de mogelijkheid om aftersales-activiteiten te beheren. Dit houdt onder meer de onboarding van nieuwe klanten in, het beheren van klantenprojecten, het bijhouden van klantincasso's, en het verkrijgen van inzicht in wat klanten nodig hebben en wanneer precies. Managers kunnen zo verkoopactiviteiten veel efficiënter afhandelen. Hieronder valt het beheren van wervingsprocessen voor verkoopteams, het versnellen van het onboardingproces voor verkoopteams, en natuurlijk het bijhouden en beheren van de doelen van de verkoopteams en zorgen dat iedereen zijn quota haalt. Voor verkoopteams betekent dit het ondersteunen van de verkoop met het meest actuele verkoopmateriaal en het samenstellen van een bibliotheek met documenten die nodig zijn om deals te sluiten.
Als je bezorgd bent over het opgeven van jouw huidige tools: monday sales CRM integreert naadloos met de tools en apps die verkoopteams al dagelijks gebruiken.
Tenslotte is het qua configuratie een van de snelste op de markt. Er is geen IT-expert of ontwikkelaar nodig om de configuratie uit te voeren; je kunt het allemaal zelf. Bovendien zijn er kant-en-klare sjablonen beschikbaar, zodat je snel aan de slag kunt. Het gaat hierbij niet alleen om het opzetten van de oplossing, maar ook om het daadwerkelijk importeren van al je bestaande gegevens en informatie op een vlotte en probleemloze manier die geen maanden in beslag neemt. Dus mocht je je zorgen maken over de gebruikelijke trage en moeizame implementatie, dan kun je opgelucht ademhalen want eenvoudiger dan dit wordt het niet.
Prijzen vanaf:
US$ 10,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Voornaamste voordelen van monday sales CRM
Simpel en snel te installeren: met de interface van monday sales CRM start je snel en heb je geen ontwikkelaars nodig voor onboarding.
Aanpasbaar aan elke bedrijf: pas simpel je verkooppijplijn of workflow aan om efficiënter te werken.
Automatiseer handwerk: bespaar tijd door handwerk te automatiseren, zodat je team meer tijd heeft voor verkoop en klanten.
Beheer je hele verkoopcyclus: een compleet CRM om je verkoopproces te beheren, van leads en contactbeheer tot verkooppijplijn, aftersales en meer.
Alles op één plek: een centraal platform met realtime inzicht voor managers en verkopers met codevrije visuele dashboards en rapporten.
Neem datagedreven beslissingen: direct inzicht in de status van je verkooppijplijn, verkoopvoorspellingen, teamprestaties en meer met realtime tracking en rapportage.
Stimuleer samenwerkende teams: werk naadloos samen met betrokkenen van andere teams, beheer verzoeken en communiceer op hetzelfde platform.
Focus op het belangrijkste: geen gedoe meer met tabbladen etc. Bespaar tijd door alles wat je nodig hebt op één plaats te verzamelen en te organiseren.
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Prijzen vanaf:
US$ 10,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen





Functies
Totaal aantal functies van monday sales CRM: 71
Alternatieven
Asana

Avaza

Jira

Salesforce Essentials

Reviews
Heb je monday sales CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
The best thing ever. Revolutionized how we manage our projects.
Beoordeeld op 28/6/2018
Organizing our projects become easier, sharing that progress with clients is easier, billing for...
Organizing our projects become easier, sharing that progress with clients is easier, billing for projects is easier, chatting about the tasks and sharing files is easier...seriously...everything is easier with Monday.com.
Pluspunten
Being able to customize anything we want. We assign colors to employees so we can see who is falling behind or carrying the majority of the workload. We can see if a certain client has a lot of urgent items and needs more attention. We can share our progress with clients so they can see in real-time what we are working on. We've created a way for Billing to know when it is time to bill for a project b y using the tags feature. The software is simply amazing. I cannot recommend it enough.
Minpunten
I would like a way to sync certain items so they could be on 2 boards at once. I reached out to support about it and they were friendly, helpful, and gave me a great suggestion. It's not exactly what I want, but it absolutely works better than nothing. Seriously, my only complaint is that one tiny feature request.
- Sector: Uitvoerende kunsten
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great for Small business' that are in excel or have more complicated needs
Beoordeeld op 19/4/2022
Monday pulled us out of excel and the filing cabinet. we used a cheap version of sales force for...
Monday pulled us out of excel and the filing cabinet. we used a cheap version of sales force for small business' but it could do less than half of what Monday had to offer
Pluspunten
Monday is quick to adapt to the management needs in the firework industry making it a great platform that we can quickly adjust if needed.
Minpunten
some of the reporting we pull from it require creating hidden columns to manipulate data making it something not the average user can always do.
Overwogen alternatieven
SalesRabbit, Zoho CRM, Bullhorn ATS & CRM, Salesforce Sales Cloud en HubSpot CRMRedenen om voor monday sales CRM te kiezen
Value for the cost. as well as a simpler product to train and useOvergestapt van
Salesforce Essentials- Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Edward Martin - Taylor Mammon
Beoordeeld op 19/4/2022
tedious but effective at reminding me to contact clients, more context to my calls would be ideal.
tedious but effective at reminding me to contact clients, more context to my calls would be ideal.
Pluspunten
Collaboration is incredible, and transparency for timelines is great. being able to open multiple boards would be great.
Minpunten
the application can be slow sometimes, having multiple boards open at the same time would be key
Antwoord van monday.com
Hi there. Thanks so much for taking time to leave a review and for providing us with your feedback.
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Monday As a CRM
Beoordeeld op 28/4/2022
Monday has been a game changer for our business and allows us to control where we go with the...
Monday has been a game changer for our business and allows us to control where we go with the product using our own internal team.
Pluspunten
The softwares main feature is its adaptability to various departments and needs.
Minpunten
There are some very basic features like being able to attach an attachment to an email that are missing.
Redenen om voor monday sales CRM te kiezen
We needed more functionality out of the platform.Overgestapt van
Agile CRMRedenen om over te stappen op monday sales CRM
Pricing was the driving force, then being able to do our own implementation.- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Gave me great visual insight into running my company!
Beoordeeld op 25/4/2022
It gave us a central location for sales/marketing and operations data and the tools to visualize...
It gave us a central location for sales/marketing and operations data and the tools to visualize results.
Pluspunten
The ability to segment data and great visualization of that segmented data. Loved the ability to create custom dashboards.
Minpunten
I would love the ability to view the dashboards on our digital signage displays using a URL.
Overwogen alternatieven
TrelloRedenen om voor monday sales CRM te kiezen
Monday had a broader offering and was more customizable.Redenen om over te stappen op monday sales CRM
The ability to further customize the app without having to add a tremendous amount of "power ups".monday sales CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over monday sales CRM.V. Welke prijsmodellen heeft monday sales CRM te bieden?
monday sales CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 10,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
39€ voor 5 gebruikers
V. Wat zijn de typische gebruikers van monday sales CRM?
monday sales CRM heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door monday sales CRM ondersteund?
monday sales CRM ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Portugees (Brazilië), Portugees (Portugal), Russisch, Spaans, Turks, Zweeds
V. Biedt monday sales CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
monday sales CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan monday sales CRM worden geïntegreerd?
monday sales CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Aircall, Clever Ads for Slack, MS Teams & Google Chat, Dropbox Business, Facebook Business Suite, Gmail, Google Calendar, Google Drive, HubSpot CRM, LinkedIn for Business, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Miro, OneDrive, PandaDoc, Pipedrive, Salesforce Foundation, Shopify, Slack, Stripe, SurveyMonkey, Twilio, Typeform, Zapier, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft monday sales CRM te bieden?
monday sales CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor monday sales CRM.
- Sales CMS-systemen
- Sales enablement software
- Sales tracking software
- CRM-systemen voor Mac
- Lead management software
- Customer engagement software
- Inside sales software
- Sales forecasting software
- CRM in de zorg
- Customer success software
- Lead capture software
- Customer satisfaction software
- Lead generation software
- Customer reference management software
- CRM-systemen voor banken en verzekeraars
- Sales force automation software