Over monday sales CRM

monday sales CRM is een codevrije, aanpasbare oplossing gebouwd op het monday.com Work OS, waarmee managers en verkoopteams hun volledige verkoopcyclus kunnen beheren - van het verzamelen van leads en het beheer van de verkooppijplijn tot aftersales management zoals klantprojecten en onboarding van klanten - allemaal op één gecentraliseerd platform. monday sales CRM is een ideale oplossing voor MKB-bedrijven en past perfect bij eigenaren van kleine bedrijven, verkoopmanagers en teams.

Met monday sales CRM kunnen verkoopteams codevrije automatiseringen maken om repetitief handmatig werk, dat hun aandacht afleidt van klanten, aanzienlijk te verminderen. Ze kunnen leads verzamelen uit elke bron en ze op één plaats centraliseren. Zoals van elk betrouwbaar CRM verwacht wordt, kunnen verkoopteams de gegevens van hun contacten beheren, de status van elke deal volgen, duurzame relaties met klanten opbouwen, en meer. Managers krijgen een volledig overzicht van de capaciteit en voortgang van hun hele verkoopteam met codevrije dashboards die ze makkelijk zelf kunnen bouwen. De interface is visueel aantrekkelijk en ongelooflijk intuïtief in gebruik, wat de adoptie door teams en managers vereenvoudigt. Als andere teams, zoals juridische, financiële, IT en marketing teams, monday.com Work OS gebruiken, kunnen het laten goedkeuren van documenten en andere belangrijke processen ongehinderd binnen het platform worden uitgevoerd. Dit maakt efficiëntere werkprocessen en afdelingsoverschrijdende samenwerking mogelijk.

Met de tweerichtingsintegratie voor e-mail met Gmail en Outlook kun je direct vanuit monday sales CRM e-mails versturen en ontvangen. Bovendien kun je alle relevante informatie over je klanten zien, samen met elke interactie die je met hen gehad hebt, allemaal in één overzicht. Je kunt aanpasbare e-mailsjablonen maken die automatisch worden gevuld met de klantgegevens uit je CRM, een persoonlijke e-mailhandtekening maken, herinneringen krijgen om e-mails te versturen en het versturen van antwoordmails op het juiste moment automatiseren. En op het gebied van opvolging stuurt monday sales CRM je een live melding wanneer een klant een verzonden e-mail opent, zodat je de communicatie altijd gaande houdt.

Naast de gewone verkoopactiviteiten biedt monday sales CRM verkoopteams ook de mogelijkheid om aftersales-activiteiten te beheren. Dit houdt onder meer de onboarding van nieuwe klanten in, het beheren van klantenprojecten, het bijhouden van klantincasso's, en het verkrijgen van inzicht in wat klanten nodig hebben en wanneer precies. Managers kunnen zo verkoopactiviteiten veel efficiënter afhandelen. Hieronder valt het beheren van wervingsprocessen voor verkoopteams, het versnellen van het onboardingproces voor verkoopteams, en natuurlijk het bijhouden en beheren van de doelen van de verkoopteams en zorgen dat iedereen zijn quota haalt. Voor verkoopteams betekent dit het ondersteunen van de verkoop met het meest actuele verkoopmateriaal en het samenstellen van een bibliotheek met documenten die nodig zijn om deals te sluiten.

Als je bezorgd bent over het opgeven van jouw huidige tools: monday sales CRM integreert naadloos met de tools en apps die verkoopteams al dagelijks gebruiken.

Tenslotte is het qua configuratie een van de snelste op de markt. Er is geen IT-expert of ontwikkelaar nodig om de configuratie uit te voeren; je kunt het allemaal zelf. Bovendien zijn er kant-en-klare sjablonen beschikbaar, zodat je snel aan de slag kunt. Het gaat hierbij niet alleen om het opzetten van de oplossing, maar ook om het daadwerkelijk importeren van al je bestaande gegevens en informatie op een vlotte en probleemloze manier die geen maanden in beslag neemt. Dus mocht je je zorgen maken over de gebruikelijke trage en moeizame implementatie, dan kun je opgelucht ademhalen want eenvoudiger dan dit wordt het niet.

Prijzen vanaf:

US$ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Voornaamste voordelen van monday sales CRM

Simpel en snel te installeren: met de interface van monday sales CRM start je snel en heb je geen ontwikkelaars nodig voor onboarding.
Aanpasbaar aan elke bedrijf: pas simpel je verkooppijplijn of workflow aan om efficiënter te werken.
Automatiseer handwerk: bespaar tijd door handwerk te automatiseren, zodat je team meer tijd heeft voor verkoop en klanten.
Beheer je hele verkoopcyclus: een compleet CRM om je verkoopproces te beheren, van leads en contactbeheer tot verkooppijplijn, aftersales en meer.
Alles op één plek: een centraal platform met realtime inzicht voor managers en verkopers met codevrije visuele dashboards en rapporten.
Neem datagedreven beslissingen: direct inzicht in de status van je verkooppijplijn, verkoopvoorspellingen, teamprestaties en meer met realtime tracking en rapportage.
Stimuleer samenwerkende teams: werk naadloos samen met betrokkenen van andere teams, beheer verzoeken en communiceer op hetzelfde platform.
Focus op het belangrijkste: geen gedoe meer met tabbladen etc. Bespaar tijd door alles wat je nodig hebt op één plaats te verzamelen en te organiseren.

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 33 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans en nog 9 andere

Prijzen vanaf:

US$ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

monday sales CRM Software - 1
monday sales CRM Software - 2
monday sales CRM Software - 3
monday sales CRM Software - 4
monday sales CRM Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
monday sales CRM-video
monday sales CRM Software - 1
monday sales CRM Software - 2
monday sales CRM Software - 3
monday sales CRM Software - 4
monday sales CRM Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van monday sales CRM: 71

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Donorenbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Pipelinebeheer
  • Presentatietools
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Prognose
  • Prognoses
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Sales-onboarding en -training
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Territoriumbeheer
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor financiële instellingen
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor vastgoed
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Asana

4,5
#1 alternatief voor monday sales CRM
Asana is een oplossing voor werk- en projectmanagement voor teams. Je kunt alles op één plek organiseren, van bedrijfsdo...

Avaza

4,6
#2 alternatief voor monday sales CRM
Avaza is een oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor projectmanagement, resourceplanning, online urenstaten,...

Jira

4,4
#3 alternatief voor monday sales CRM
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Salesforce Essentials

4,4
#4 alternatief voor monday sales CRM
Salesforce Essentials is een cloudgebaseerde CRM voor kleine bedrijven waarmee gebruikers leads, kansen, verkooppijplijn...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(365)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je monday sales CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 365 reviews worden weergegeven
Terra
Totaalscore
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The best thing ever. Revolutionized how we manage our projects.

Beoordeeld op 28/6/2018

Organizing our projects become easier, sharing that progress with clients is easier, billing for...

Organizing our projects become easier, sharing that progress with clients is easier, billing for projects is easier, chatting about the tasks and sharing files is easier...seriously...everything is easier with Monday.com.

Pluspunten

Being able to customize anything we want. We assign colors to employees so we can see who is falling behind or carrying the majority of the workload. We can see if a certain client has a lot of urgent items and needs more attention. We can share our progress with clients so they can see in real-time what we are working on. We've created a way for Billing to know when it is time to bill for a project b y using the tags feature. The software is simply amazing. I cannot recommend it enough.

Minpunten

I would like a way to sync certain items so they could be on 2 boards at once. I reached out to support about it and they were friendly, helpful, and gave me a great suggestion. It's not exactly what I want, but it absolutely works better than nothing. Seriously, my only complaint is that one tiny feature request.

Bridger
Totaalscore
  • Sector: Uitvoerende kunsten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great for Small business' that are in excel or have more complicated needs

Beoordeeld op 19/4/2022

Monday pulled us out of excel and the filing cabinet. we used a cheap version of sales force for...

Monday pulled us out of excel and the filing cabinet. we used a cheap version of sales force for small business' but it could do less than half of what Monday had to offer

Pluspunten

Monday is quick to adapt to the management needs in the firework industry making it a great platform that we can quickly adjust if needed.

Minpunten

some of the reporting we pull from it require creating hidden columns to manipulate data making it something not the average user can always do.

Redenen om voor monday sales CRM te kiezen

Value for the cost. as well as a simpler product to train and use

Overgestapt van

Salesforce Essentials
Edward
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Edward Martin - Taylor Mammon

Beoordeeld op 19/4/2022

tedious but effective at reminding me to contact clients, more context to my calls would be ideal.

tedious but effective at reminding me to contact clients, more context to my calls would be ideal.

Pluspunten

Collaboration is incredible, and transparency for timelines is great. being able to open multiple boards would be great.

Minpunten

the application can be slow sometimes, having multiple boards open at the same time would be key

Antwoord van monday.com

Hi there. Thanks so much for taking time to leave a review and for providing us with your feedback.

Jacques
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Monday As a CRM

Beoordeeld op 28/4/2022

Monday has been a game changer for our business and allows us to control where we go with the...

Monday has been a game changer for our business and allows us to control where we go with the product using our own internal team.

Pluspunten

The softwares main feature is its adaptability to various departments and needs.

Minpunten

There are some very basic features like being able to attach an attachment to an email that are missing.

Overwogen alternatieven

HubSpot Marketing Hub en Salesforce Sales Cloud

Redenen om voor monday sales CRM te kiezen

We needed more functionality out of the platform.

Overgestapt van

Agile CRM

Redenen om over te stappen op monday sales CRM

Pricing was the driving force, then being able to do our own implementation.
Neil
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Gave me great visual insight into running my company!

Beoordeeld op 25/4/2022

It gave us a central location for sales/marketing and operations data and the tools to visualize...

It gave us a central location for sales/marketing and operations data and the tools to visualize results.

Pluspunten

The ability to segment data and great visualization of that segmented data. Loved the ability to create custom dashboards.

Minpunten

I would love the ability to view the dashboards on our digital signage displays using a URL.

Overwogen alternatieven

Trello

Redenen om voor monday sales CRM te kiezen

Monday had a broader offering and was more customizable.

Overgestapt van

Trello en Pipedrive

Redenen om over te stappen op monday sales CRM

The ability to further customize the app without having to add a tremendous amount of "power ups".
5 van 365 worden weergegeven Lees alle reviews

monday sales CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over monday sales CRM.

monday sales CRM kent de volgende prijsmodellen:

39€ voor 5 gebruikers

monday sales CRM heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

monday sales CRM ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Portugees (Brazilië), Portugees (Portugal), Russisch, Spaans, Turks, Zweeds

monday sales CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

monday sales CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, Clever Ads for Slack, MS Teams & Google Chat, Dropbox Business, Facebook Business Suite, Gmail, Google Calendar, Google Drive, HubSpot CRM, LinkedIn for Business, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Miro, OneDrive, PandaDoc, Pipedrive, Salesforce Foundation, Shopify, Slack, Stripe, SurveyMonkey, Twilio, Typeform, Zapier, Zendesk Suite

monday sales CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor monday sales CRM.