Over monday CRM

monday CRM is een codevrije, aanpasbare oplossing gebouwd op het monday.com Work OS, waarmee managers en verkoopteams hun volledige verkoopcyclus kunnen beheren - van het verzamelen van leads en het beheer van de verkooppijplijn tot aftersales management zoals klantprojecten en onboarding van klanten - allemaal op één gecentraliseerd platform. monday CRM is een ideale oplossing voor MKB-bedrijven en past perfect bij eigenaren van kleine bedrijven, verkoopmanagers en teams.

Met monday CRM kunnen verkoopteams codevrije automatiseringen maken om repetitief handmatig werk, dat hun aandacht afleidt van klanten, aanzienlijk te verminderen. Ze kunnen leads verzamelen uit elke bron en ze op één plaats centraliseren. Zoals van elk betrouwbaar CRM verwacht wordt, kunnen verkoopteams de gegevens van hun contacten beheren, de status van elke deal volgen, duurzame relaties met klanten opbouwen, en meer. Managers krijgen een volledig overzicht van de capaciteit en voortgang van hun hele verkoopteam met codevrije dashboards die ze makkelijk zelf kunnen bouwen. De interface is visueel aantrekkelijk en ongelooflijk intuïtief in gebruik, wat de adoptie door teams en managers vereenvoudigt. Als andere teams, zoals juridische, financiële, IT en marketing teams, monday.com Work OS gebruiken, kunnen het laten goedkeuren van documenten en andere belangrijke processen ongehinderd binnen het platform worden uitgevoerd. Dit maakt efficiëntere werkprocessen en afdelingsoverschrijdende samenwerking mogelijk.

Met de tweerichtingsintegratie voor e-mail met Gmail en Outlook kun je direct vanuit monday CRM e-mails versturen en ontvangen. Bovendien kun je alle relevante informatie over je klanten zien, samen met elke interactie die je met hen gehad hebt, allemaal in één overzicht. Je kunt aanpasbare e-mailsjablonen maken die automatisch worden gevuld met de klantgegevens uit je CRM, een persoonlijke e-mailhandtekening maken, herinneringen krijgen om e-mails te versturen en het versturen van antwoordmails op het juiste moment automatiseren. En op het gebied van opvolging stuurt monday CRM je een live melding wanneer een klant een verzonden e-mail opent, zodat je de communicatie altijd gaande houdt.

Naast de gewone verkoopactiviteiten biedt monday CRM verkoopteams ook de mogelijkheid om aftersales-activiteiten te beheren. Dit houdt onder meer de onboarding van nieuwe klanten in, het beheren van klantenprojecten, het bijhouden van klantincasso's, en het verkrijgen van inzicht in wat klanten nodig hebben en wanneer precies. Managers kunnen zo verkoopactiviteiten veel efficiënter afhandelen. Hieronder valt het beheren van wervingsprocessen voor verkoopteams, het versnellen van het onboardingproces voor verkoopteams, en natuurlijk het bijhouden en beheren van de doelen van de verkoopteams en zorgen dat iedereen zijn quota haalt. Voor verkoopteams betekent dit het ondersteunen van de verkoop met het meest actuele verkoopmateriaal en het samenstellen van een bibliotheek met documenten die nodig zijn om deals te sluiten.

Als je bezorgd bent over het opgeven van jouw huidige tools: monday CRM integreert naadloos met de tools en apps die verkoopteams al dagelijks gebruiken.

Tenslotte is het qua configuratie een van de snelste op de markt. Er is geen IT-expert of ontwikkelaar nodig om de configuratie uit te voeren; je kunt het allemaal zelf. Bovendien zijn er kant-en-klare sjablonen beschikbaar, zodat je snel aan de slag kunt. Het gaat hierbij niet alleen om het opzetten van de oplossing, maar ook om het daadwerkelijk importeren van al je bestaande gegevens en informatie op een vlotte en probleemloze manier die geen maanden in beslag neemt. Dus mocht je je zorgen maken over de gebruikelijke trage en moeizame implementatie, dan kun je opgelucht ademhalen want eenvoudiger dan dit wordt het niet.


Voornaamste voordelen van monday CRM

Simpel en snel te installeren: met de interface van monday CRM start je snel en heb je geen ontwikkelaars nodig voor onboarding.
Aanpasbaar aan elke bedrijf: pas simpel je verkooppijplijn of workflow aan om efficiënter te werken.
Automatiseer handwerk: bespaar tijd door handwerk te automatiseren, zodat je team meer tijd heeft voor verkoop en klanten.
Beheer je hele verkoopcyclus: een compleet CRM om je verkoopproces te beheren, van leads en contactbeheer tot verkooppijplijn, aftersales en meer.
Alles op één plek: een centraal platform met realtime inzicht voor managers en verkopers met codevrije visuele dashboards en rapporten.
Neem datagedreven beslissingen: direct inzicht in de status van je verkooppijplijn, verkoopvoorspellingen, teamprestaties en meer met realtime tracking en rapportage.
Stimuleer samenwerkende teams: werk naadloos samen met betrokkenen van andere teams, beheer verzoeken en communiceer op hetzelfde platform.
Focus op het belangrijkste: geen gedoe meer met tabbladen etc. Bespaar tijd door alles wat je nodig hebt op één plaats te verzamelen en te organiseren.


Afbeeldingen

monday CRM Software - 1
monday CRM Software - 2
monday CRM Software - 3
monday CRM Software - 4
monday CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
monday CRM-video
monday CRM Software - 1
monday CRM Software - 2
monday CRM Software - 3
monday CRM Software - 4
monday CRM Software - 5

Twijfels over monday CRM? Vergelijk met een populair alternatief

monday CRM

4,7 (393)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

€ 12,00
maand
US$ 7,16
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

74
160

Integraties

25
20

Gebruiksgemak

4,7 (393)
4,1 (14.640)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (393)
4,3 (14.640)

Klantenservice

4,6 (393)
4,2 (14.640)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Jira

4,4
#1 alternatief voor monday CRM
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Maximizer CRM

4,0
#2 alternatief voor monday CRM
Dit is niet zomaar een CRM-softwareprovider – het biedt bedrijven een bewezen concurrentievoordeel! Maximizer CRM is...

Nutshell

4,3
#3 alternatief voor monday CRM
Nutshell CRM is een flexibele, gemakkelijk te gebruiken en onverwacht krachtige verkooptool aangedreven door eersteklas...

Salesforce Service Cloud

4,4
#4 alternatief voor monday CRM
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(393)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je monday CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 393 reviews worden weergegeven
Cristian
Cristian
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Good product, but didn't have the time to fully use it. Very robust.

Beoordeeld op 20/4/2023

Pluspunten

Great software overall, with an intuitive UI and a great level of customization. The automated emails seemed to be a very useful feature, but I didn't get to use them fully. Customer support is really good. Unfortunately, I had to change to HubSpot because my team was used to this one and was complaining about making them change it. Had to listen to them this time.

Minpunten

Nothing to dislike really. I want to give it a second chance, for another project that will come up in the next 2 months, with a new team.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM, ClickUp en HubSpot CRM

Overgestapt van

HubSpot CRM
Stephanie
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

User friendly, great for task management and viewing large quantities of data

Beoordeeld op 27/4/2022

Pluspunten

We'd been using Monday.com for mostly task management and as a tool to easily collaborate through and decided to add in the CRM because of how user friendly the platform is. I use the CRM quite heavily every day. It's great because you can customize the columns, easily search, and view a large group of data in one place.

Minpunten

The most difficult piece of this software was the Gmail integration. It's essential to our business that email conversations with guests be tracked so that anyone on the team can view the discussions. The team works remotely and in lots of different time zones, so it's helpful to be able to see these threads logged with the Gmail integration. However, we had months of inconsistencies and threads not logging. After spending nearly 7 months working with the customer service team and getting no where, we gave up. Unfortunately we can't count on this essential piece and unless they sort out the problems, it may be cause to look for other CRM software in the future as our business continues to grow. Another problem is the software will often freeze or not load. The only solution we've found is to wait till later to try again or sometimes opening a new browser will help. This has caused few major problems but a lot of headaches! The integration with MailChimp is currently pretty pointless for our needs. I wish they gave you other options for what you can do with that integration or let you customize the scenarios.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

It could be great if email tracking was a reliable feature

Beoordeeld op 20/4/2022

Pluspunten

That it's part of Monday so it easier for the entire team to use it.

Minpunten

Since I've start using the Monday's CRM a few month ago my overall experience was very disappointing and frustrating. Since the email tracking doesn't work constantly it's not reliable, and makes me do a lot of manual work instead. E

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op monday CRM

Since I udesd Monday (not CRM) in the past

Antwoord van monday.com

Hi there, thanks so much for taking the time to leave a review. We'll be sure to forward your feedback to all relevant teams.

Neil
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Gave me great visual insight into running my company!

Beoordeeld op 25/4/2022

It gave us a central location for sales/marketing and operations data and the tools to visualize...

It gave us a central location for sales/marketing and operations data and the tools to visualize results.

Pluspunten

The ability to segment data and great visualization of that segmented data. Loved the ability to create custom dashboards.

Minpunten

I would love the ability to view the dashboards on our digital signage displays using a URL.

Overwogen alternatieven

Trello

Redenen om voor monday CRM te kiezen

Monday had a broader offering and was more customizable.

Overgestapt van

Trello en Pipedrive

Redenen om over te stappen op monday CRM

The ability to further customize the app without having to add a tremendous amount of "power ups".
Kim
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Excellent for our Small Business that's growing quickly!

Beoordeeld op 19/4/2022

Pluspunten

Our office needed a virtual management software for processes that we're even created yet. The ease of transformations in Monday make changing processes and items simple - often times, just click and drag! It makes creating and then re-working things straight forward.

Minpunten

The only complaints I have are that the automations aren't always reliable and when they don't work you don't really know it.

Overwogen alternatieven

Microsoft Teams en ClickUp

Redenen om voor monday CRM te kiezen

The pricing difference, ease of use and large array of services.

Overgestapt van

HubSpot CRM
5 van 393 worden weergegeven Lees alle reviews

monday CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over monday CRM.

monday CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 12,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

39€ voor 5 gebruikers

monday CRM heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

monday CRM ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Portugees, Portugees, Russisch, Spaans, Turks, Zweeds

monday CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

monday CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Aircall, Clever Ads for Slack, MS Teams & Google Chat, Dropbox Business, Facebook Business Suite, Gmail, Google Calendar, Google Drive, HubSpot CRM, LinkedIn for Business, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Miro, OneDrive, PandaDoc, Pipedrive, Salesforce Foundation, Shopify, Slack, Stripe, SurveyMonkey, Twilio, Typeform, Zapier, Zendesk Suite

monday CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor monday CRM.