monday CRM
Over monday CRM
monday CRM is een codevrije, aanpasbare oplossing gebouwd op het monday.com Work OS, waarmee managers en verkoopteams hun volledige verkoopcyclus kunnen beheren - van het verzamelen van leads en het beheer van de verkooppijplijn tot aftersales management zoals klantprojecten en onboarding van klanten - allemaal op één gecentraliseerd platform. monday CRM is een ideale oplossing voor MKB-bedrijven en past perfect bij eigenaren van kleine bedrijven, verkoopmanagers en teams.
Met monday CRM kunnen verkoopteams codevrije automatiseringen maken om repetitief handmatig werk, dat hun aandacht afleidt van klanten, aanzienlijk te verminderen. Ze kunnen leads verzamelen uit elke bron en ze op één plaats centraliseren. Zoals van elk betrouwbaar CRM verwacht wordt, kunnen verkoopteams de gegevens van hun contacten beheren, de status van elke deal volgen, duurzame relaties met klanten opbouwen, en meer. Managers krijgen een volledig overzicht van de capaciteit en voortgang van hun hele verkoopteam met codevrije dashboards die ze makkelijk zelf kunnen bouwen. De interface is visueel aantrekkelijk en ongelooflijk intuïtief in gebruik, wat de adoptie door teams en managers vereenvoudigt. Als andere teams, zoals juridische, financiële, IT en marketing teams, monday.com Work OS gebruiken, kunnen het laten goedkeuren van documenten en andere belangrijke processen ongehinderd binnen het platform worden uitgevoerd. Dit maakt efficiëntere werkprocessen en afdelingsoverschrijdende samenwerking mogelijk.
Met de tweerichtingsintegratie voor e-mail met Gmail en Outlook kun je direct vanuit monday CRM e-mails versturen en ontvangen. Bovendien kun je alle relevante informatie over je klanten zien, samen met elke interactie die je met hen gehad hebt, allemaal in één overzicht. Je kunt aanpasbare e-mailsjablonen maken die automatisch worden gevuld met de klantgegevens uit je CRM, een persoonlijke e-mailhandtekening maken, herinneringen krijgen om e-mails te versturen en het versturen van antwoordmails op het juiste moment automatiseren. En op het gebied van opvolging stuurt monday CRM je een live melding wanneer een klant een verzonden e-mail opent, zodat je de communicatie altijd gaande houdt.
Naast de gewone verkoopactiviteiten biedt monday CRM verkoopteams ook de mogelijkheid om aftersales-activiteiten te beheren. Dit houdt onder meer de onboarding van nieuwe klanten in, het beheren van klantenprojecten, het bijhouden van klantincasso's, en het verkrijgen van inzicht in wat klanten nodig hebben en wanneer precies. Managers kunnen zo verkoopactiviteiten veel efficiënter afhandelen. Hieronder valt het beheren van wervingsprocessen voor verkoopteams, het versnellen van het onboardingproces voor verkoopteams, en natuurlijk het bijhouden en beheren van de doelen van de verkoopteams en zorgen dat iedereen zijn quota haalt. Voor verkoopteams betekent dit het ondersteunen van de verkoop met het meest actuele verkoopmateriaal en het samenstellen van een bibliotheek met documenten die nodig zijn om deals te sluiten.
Als je bezorgd bent over het opgeven van jouw huidige tools: monday CRM integreert naadloos met de tools en apps die verkoopteams al dagelijks gebruiken.
Tenslotte is het qua configuratie een van de snelste op de markt. Er is geen IT-expert of ontwikkelaar nodig om de configuratie uit te voeren; je kunt het allemaal zelf. Bovendien zijn er kant-en-klare sjablonen beschikbaar, zodat je snel aan de slag kunt. Het gaat hierbij niet alleen om het opzetten van de oplossing, maar ook om het daadwerkelijk importeren van al je bestaande gegevens en informatie op een vlotte en probleemloze manier die geen maanden in beslag neemt. Dus mocht je je zorgen maken over de gebruikelijke trage en moeizame implementatie, dan kun je opgelucht ademhalen want eenvoudiger dan dit wordt het niet.
Voornaamste voordelen van monday CRM
Simpel en snel te installeren: met de interface van monday CRM start je snel en heb je geen ontwikkelaars nodig voor onboarding.
Aanpasbaar aan elke bedrijf: pas simpel je verkooppijplijn of workflow aan om efficiënter te werken.
Automatiseer handwerk: bespaar tijd door handwerk te automatiseren, zodat je team meer tijd heeft voor verkoop en klanten.
Beheer je hele verkoopcyclus: een compleet CRM om je verkoopproces te beheren, van leads en contactbeheer tot verkooppijplijn, aftersales en meer.
Alles op één plek: een centraal platform met realtime inzicht voor managers en verkopers met codevrije visuele dashboards en rapporten.
Neem datagedreven beslissingen: direct inzicht in de status van je verkooppijplijn, verkoopvoorspellingen, teamprestaties en meer met realtime tracking en rapportage.
Stimuleer samenwerkende teams: werk naadloos samen met betrokkenen van andere teams, beheer verzoeken en communiceer op hetzelfde platform.
Focus op het belangrijkste: geen gedoe meer met tabbladen etc. Bespaar tijd door alles wat je nodig hebt op één plaats te verzamelen en te organiseren.
Afbeeldingen
Twijfels over monday CRM?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Jira
Maximizer CRM
Nutshell
Salesforce Service Cloud
Reviews
Heb je monday CRM al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Good product, but didn't have the time to fully use it. Very robust.
Beoordeeld op 20/4/2023
Pluspunten
Great software overall, with an intuitive UI and a great level of customization. The automated emails seemed to be a very useful feature, but I didn't get to use them fully. Customer support is really good. Unfortunately, I had to change to HubSpot because my team was used to this one and was complaining about making them change it. Had to listen to them this time.
Minpunten
Nothing to dislike really. I want to give it a second chance, for another project that will come up in the next 2 months, with a new team.
Overgestapt van
HubSpot CRM- Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
User friendly, great for task management and viewing large quantities of data
Beoordeeld op 27/4/2022
Pluspunten
We'd been using Monday.com for mostly task management and as a tool to easily collaborate through and decided to add in the CRM because of how user friendly the platform is. I use the CRM quite heavily every day. It's great because you can customize the columns, easily search, and view a large group of data in one place.
Minpunten
The most difficult piece of this software was the Gmail integration. It's essential to our business that email conversations with guests be tracked so that anyone on the team can view the discussions. The team works remotely and in lots of different time zones, so it's helpful to be able to see these threads logged with the Gmail integration. However, we had months of inconsistencies and threads not logging. After spending nearly 7 months working with the customer service team and getting no where, we gave up. Unfortunately we can't count on this essential piece and unless they sort out the problems, it may be cause to look for other CRM software in the future as our business continues to grow. Another problem is the software will often freeze or not load. The only solution we've found is to wait till later to try again or sometimes opening a new browser will help. This has caused few major problems but a lot of headaches! The integration with MailChimp is currently pretty pointless for our needs. I wish they gave you other options for what you can do with that integration or let you customize the scenarios.
- Sector: Administratie
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10
It could be great if email tracking was a reliable feature
Beoordeeld op 20/4/2022
Pluspunten
That it's part of Monday so it easier for the entire team to use it.
Minpunten
Since I've start using the Monday's CRM a few month ago my overall experience was very disappointing and frustrating. Since the email tracking doesn't work constantly it's not reliable, and makes me do a lot of manual work instead. E
Overwogen alternatieven
HubSpot CRMRedenen om over te stappen op monday CRM
Since I udesd Monday (not CRM) in the pastAntwoord van monday.com
Hi there, thanks so much for taking the time to leave a review. We'll be sure to forward your feedback to all relevant teams.
- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Gave me great visual insight into running my company!
Beoordeeld op 25/4/2022
It gave us a central location for sales/marketing and operations data and the tools to visualize...
It gave us a central location for sales/marketing and operations data and the tools to visualize results.
Pluspunten
The ability to segment data and great visualization of that segmented data. Loved the ability to create custom dashboards.
Minpunten
I would love the ability to view the dashboards on our digital signage displays using a URL.
Overwogen alternatieven
TrelloRedenen om voor monday CRM te kiezen
Monday had a broader offering and was more customizable.Redenen om over te stappen op monday CRM
The ability to further customize the app without having to add a tremendous amount of "power ups".- Sector: Managementconsulting
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Excellent for our Small Business that's growing quickly!
Beoordeeld op 19/4/2022
Pluspunten
Our office needed a virtual management software for processes that we're even created yet. The ease of transformations in Monday make changing processes and items simple - often times, just click and drag! It makes creating and then re-working things straight forward.
Minpunten
The only complaints I have are that the automations aren't always reliable and when they don't work you don't really know it.
Redenen om voor monday CRM te kiezen
The pricing difference, ease of use and large array of services.Overgestapt van
HubSpot CRMmonday CRM - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over monday CRM.V. Welke prijsmodellen heeft monday CRM te bieden?
monday CRM kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 12,00/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
39€ voor 5 gebruikers
V. Wat zijn de typische gebruikers van monday CRM?
monday CRM heeft de volgende typische klanten:
2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door monday CRM ondersteund?
monday CRM ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Portugees, Portugees, Russisch, Spaans, Turks, Zweeds
V. Biedt monday CRM ondersteuning voor mobiele apparaten?
monday CRM ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan monday CRM worden geïntegreerd?
monday CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Aircall, Clever Ads for Slack, MS Teams & Google Chat, Dropbox Business, Facebook Business Suite, Gmail, Google Calendar, Google Drive, HubSpot CRM, LinkedIn for Business, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Miro, OneDrive, PandaDoc, Pipedrive, Salesforce Foundation, Shopify, Slack, Stripe, SurveyMonkey, Twilio, Typeform, Zapier, Zendesk Suite
V. Welke mate van ondersteuning heeft monday CRM te bieden?
monday CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor monday CRM.
- Sales CMS-systemen
- Sales enablement software
- Sales tracking software
- CRM-systemen voor Mac
- Lead management software
- Customer engagement software
- Inside sales software
- Sales forecasting software
- CRM in de zorg
- Customer success software
- Lead capture software
- Customer satisfaction software
- Lead generation software
- Customer reference management software
- CRM-systemen voor banken en verzekeraars
- Sales force automation software