Over monday CRM

monday CRM is een codevrije, aanpasbare oplossing gebouwd op het monday.com Work OS, waarmee managers en verkoopteams hun volledige verkoopcyclus kunnen beheren - van het verzamelen van leads en het beheer van de verkooppijplijn tot aftersales management zoals klantprojecten en onboarding van klanten - allemaal op één gecentraliseerd platform. monday CRM is een ideale oplossing voor MKB-bedrijven en past perfect bij eigenaren van kleine bedrijven, verkoopmanagers en teams.

Met monday CRM kunnen verkoopteams codevrije automatiseringen maken om repetitief handmatig werk, dat hun aandacht afleidt van klanten, aanzienlijk te verminderen. Ze kunnen leads verzamelen uit elke bron en ze op één plaats centraliseren. Zoals van elk betrouwbaar CRM verwacht wordt, kunnen verkoopteams de gegevens van hun contacten beheren, de status van elke deal volgen, duurzame relaties met klanten opbouwen, en meer. Managers krijgen een volledig overzicht van de capaciteit en voortgang van hun hele verkoopteam met codevrije dashboards die ze makkelijk zelf kunnen bouwen. De interface is visueel aantrekkelijk en ongelooflijk intuïtief in gebruik, wat de adoptie door teams en managers vereenvoudigt. Als andere teams, zoals juridische, financiële, IT en marketing teams, monday.com Work OS gebruiken, kunnen het laten goedkeuren van documenten en andere belangrijke processen ongehinderd binnen het platform worden uitgevoerd. Dit maakt efficiëntere werkprocessen en afdelingsoverschrijdende samenwerking mogelijk.

Met de tweerichtingsintegratie voor e-mail met Gmail en Outlook kun je direct vanuit monday CRM e-mails versturen en ontvangen. Bovendien kun je alle relevante informatie over je klanten zien, samen met elke interactie die je met hen gehad hebt, allemaal in één overzicht. Je kunt aanpasbare e-mailsjablonen maken die automatisch worden gevuld met de klantgegevens uit je CRM, een persoonlijke e-mailhandtekening maken, herinneringen krijgen om e-mails te versturen en het versturen van antwoordmails op het juiste moment automatiseren. En op het gebied van opvolging stuurt monday CRM je een live melding wanneer een klant een verzonden e-mail opent, zodat je de communicatie altijd gaande houdt.

Naast de gewone verkoopactiviteiten biedt monday CRM verkoopteams ook de mogelijkheid om aftersales-activiteiten te beheren. Dit houdt onder meer de onboarding van nieuwe klanten in, het beheren van klantenprojecten, het bijhouden van klantincasso's, en het verkrijgen van inzicht in wat klanten nodig hebben en wanneer precies. Managers kunnen zo verkoopactiviteiten veel efficiënter afhandelen. Hieronder valt het beheren van wervingsprocessen voor verkoopteams, het versnellen van het onboardingproces voor verkoopteams, en natuurlijk het bijhouden en beheren van de doelen van de verkoopteams en zorgen dat iedereen zijn quota haalt. Voor verkoopteams betekent dit het ondersteunen van de verkoop met het meest actuele verkoopmateriaal en het samenstellen van een bibliotheek met documenten die nodig zijn om deals te sluiten.

Als je bezorgd bent over het opgeven van jouw huidige tools: monday CRM integreert naadloos met de tools en apps die verkoopteams al dagelijks gebruiken.

Tenslotte is het qua configuratie een van de snelste op de markt. Er is geen IT-expert of ontwikkelaar nodig om de configuratie uit te voeren; je kunt het allemaal zelf. Bovendien zijn er kant-en-klare sjablonen beschikbaar, zodat je snel aan de slag kunt. Het gaat hierbij niet alleen om het opzetten van de oplossing, maar ook om het daadwerkelijk importeren van al je bestaande gegevens en informatie op een vlotte en probleemloze manier die geen maanden in beslag neemt. Dus mocht je je zorgen maken over de gebruikelijke trage en moeizame implementatie, dan kun je opgelucht ademhalen want eenvoudiger dan dit wordt het niet.


Voornaamste voordelen van monday CRM

Simpel en snel te installeren: met de interface van monday CRM start je snel en heb je geen ontwikkelaars nodig voor onboarding.
Aanpasbaar aan elke bedrijf: pas simpel je verkooppijplijn of workflow aan om efficiënter te werken.
Automatiseer handwerk: bespaar tijd door handwerk te automatiseren, zodat je team meer tijd heeft voor verkoop en klanten.
Beheer je hele verkoopcyclus: een compleet CRM om je verkoopproces te beheren, van leads en contactbeheer tot verkooppijplijn, aftersales en meer.
Alles op één plek: een centraal platform met realtime inzicht voor managers en verkopers met codevrije visuele dashboards en rapporten.
Neem datagedreven beslissingen: direct inzicht in de status van je verkooppijplijn, verkoopvoorspellingen, teamprestaties en meer met realtime tracking en rapportage.
Stimuleer samenwerkende teams: werk naadloos samen met betrokkenen van andere teams, beheer verzoeken en communiceer op hetzelfde platform.
Focus op het belangrijkste: geen gedoe meer met tabbladen etc. Bespaar tijd door alles wat je nodig hebt op één plaats te verzamelen en te organiseren.


Afbeeldingen

monday CRM Software - 1
monday CRM Software - 2
monday CRM Software - 3
monday CRM Software - 4
Nog 5 andere bekijken
monday CRM-video
monday CRM Software - 1
monday CRM Software - 2
monday CRM Software - 3
monday CRM Software - 4

Twijfels over monday CRM? Vergelijk met een populair alternatief

monday CRM

4,7 (402)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

€ 12,00
maand
US$ 7,53
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

79
163

Integraties

26
38

Gebruiksgemak

4,7 (402)
4,1 (15.132)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,5 (402)
4,3 (15.132)

Klantenservice

4,6 (402)
4,2 (15.132)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

Jira

4,4
#1 alternatief voor monday CRM
JIRA is de tracker voor teams die geweldige producten plannen en ontwerpen. Miljoenen teams kiezen voor JIRA om...

Maximizer CRM

4,1
#2 alternatief voor monday CRM
Dit is niet zomaar een CRM-softwareprovider – het biedt bedrijven een bewezen concurrentievoordeel! Maximizer CRM is...

Nutshell

4,3
#3 alternatief voor monday CRM
Nutshell CRM is een flexibele, gemakkelijk te gebruiken en onverwacht krachtige verkooptool aangedreven door eersteklas...

Salesforce Service Cloud

4,4
#4 alternatief voor monday CRM
Ondersteuning van elke klant. Altijd. Overal. Bereik je klanten op elk moment en waar ze ook zijn. Lever service op...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(402)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je monday CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 402 reviews worden weergegeven
Kory
Kory
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Monday.com is a Great Tool for Several Needs

Beoordeeld op 21/2/2020

We are using Monday.com for our internal strategy work. We use Basecamp for project management for...

We are using Monday.com for our internal strategy work. We use Basecamp for project management for our clients but Monday is a better fit for internal-only work.

Pluspunten

The most valuable feature of Monday.com is flexibility. It offers several features and options for managing and using the tool but you have the option to utilize them as you see fit for your specific needs.

Minpunten

While the pricing is reasonable, I feel it should be priced better for additional users without having to upgrade to the next package level.

Overwogen alternatieven

Trello

Redenen om over te stappen op monday CRM

Price, functionality and the User Interface (UI)
Regina Sophia
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

I love using monday Sales CRM!

Beoordeeld op 5/9/2023

Our sales reporting have become easier since we used monday.com sales crm! Our [sensitive content...

Our sales reporting have become easier since we used monday.com sales crm! Our [sensitive content hidden] loved it

Pluspunten

I like that it's user friendly and that every update can be reflected to the dashboard. We don't have to create our own reports

Minpunten

Data import could be improved especially bulk imports

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud en Zendesk Sell

Redenen om over te stappen op monday CRM

We can relate it to our internal monday.com work management and we can easily switch when needed
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Administratie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

It could be great if email tracking was a reliable feature

Beoordeeld op 20/4/2022

Pluspunten

That it's part of Monday so it easier for the entire team to use it.

Minpunten

Since I've start using the Monday's CRM a few month ago my overall experience was very disappointing and frustrating. Since the email tracking doesn't work constantly it's not reliable, and makes me do a lot of manual work instead. E

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op monday CRM

Since I udesd Monday (not CRM) in the past

Antwoord van monday.com

Hi there, thanks so much for taking the time to leave a review. We'll be sure to forward your feedback to all relevant teams.

Christina
Totaalscore
  • Sector: Bouw
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

So Convenient

Beoordeeld op 3/12/2021

Monday allowed us to input all useful data into one software. I am so grateful for it!

Monday allowed us to input all useful data into one software. I am so grateful for it!

Pluspunten

This software can be utilized in almost any facet imaginable. Want an interactive spreadsheet? Got it. Need to communicate with employees? Go ahead. Do you need the ability to upload and share vital documents, or maybe send sales or performance reports? Check! And it is self explanatory, no need for hours of toiling to get these things accomplished.

Minpunten

Monday was a game changer for me, it really brought us into the world if efficiency.

Matt
Totaalscore
  • Sector: Milieudiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Nothing Really Like Monday.com

Beoordeeld op 27/4/2022

I have used Monday with two startups and one enterprise role now and it's basically our business or...

I have used Monday with two startups and one enterprise role now and it's basically our business or customer operating system. Sort of can't live without it at this point.

Pluspunten

Monday is so easy to use, and visually easy to understand. It's not a chore to update our pipelines. We are a small business, but we went from deciding to purchase to deployment to using it as part of our daily routing in less than two days.

Minpunten

The lack of integration with Gmail is a killer for us. We would like Monday.com to track and associate emails that pertain to a deal automatically. Emailing from within monday.com isn't a good workflow for us since not every email is deal-specific. a Gmail integration where I could associate an email with a deal or a contact from within Gmail would be awesome!

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om voor monday CRM te kiezen

Hubspot was going to get too expensive, it wasn't a great interface, and we had prior experience with Monday.com.

Overgestapt van

HubSpot CRM
5 van 402 worden weergegeven Lees alle reviews

monday CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over monday CRM.

monday CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 12,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

39€ voor 5 gebruikers

monday CRM heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

monday CRM ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Nederlands, Portugees, Portugees, Portugees, Russisch, Spaans, Turks, Zweeds

monday CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

monday CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

7pace Timetracker, Aircall, BigPicture, Dropbox Business, Facebook Business Suite, Gmail, Google Calendar, Google Drive, HubSpot CRM, LinkedIn for Business, Mailchimp, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Miro, OneDrive, PandaDoc, PhoneBurner, Pipedrive, Shopify, Slack, Stripe, SurveyMonkey, Twilio, Typeform, Zapier, Zendesk Suite

monday CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor monday CRM.