Over BoondManager

BoondManager is software voor ERP en resource planning waarmee bedrijven projecten kunnen beheren, facturen kunnen bijhouden, prospectie kunnen doen, uitgaven kunnen controleren en meer, op een gecentraliseerd platform. Met de module voor wervingsbeheer kunnen medewerkers een cv-bibliotheek bijhouden, cv's analyseren, kandidaten kwalificeren en wervingsprocessen volgen op basis van meerdere criteria, waaronder gekwalificeerd, gevalideerd en verwerkt.

Met BoondManager kunnen HR-professionals jaarlijkse sollicitatiegesprekken beheren, HR-vervolgacties plannen, contracten afhandelen, medewerkersactiviteiten volgen, kosten bewaken en bestanden voor salarisvoorbereiding genereren. Medewerkers kunnen vervolgprocessen beheren, een contactendatabase bijhouden, offertes genereren, kandidaten toewijzen, organigrammen maken en klantpresentaties afhandelen. Ook kunnen teamleden de module voor bedrijfsmanagement gebruiken om de productverkoop, abonnementen, toewijzingen van middelen, het bijhouden van projecten, factureringsschema's, werkorders en budgetten te stroomlijnen.

Met BoondManager kunnen organisaties het platform integreren met verschillende oplossingen van derden, zoals LinkedIn, Gmail, Zapier, Office 365 en Google Agenda. Met het ingebouwde dashboard kunnen supervisors projecten, HR-processen, administratieve activiteiten en andere KPI's volgen.

Prijzen vanaf:

€ 90,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

België, Canada, Zwitserland, Frankrijk, Luxemburg, Monaco

Ondersteunde talen

Engels, Frans

Prijzen vanaf:

€ 90,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

BoondManager Software - 1
BoondManager Software - 2
BoondManager Software - 3
View 3 more
BoondManager Software - 1
BoondManager Software - 2
BoondManager Software - 3

Functies

Totaal aantal functies van BoondManager: 30

  • API
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Beheer van verkooppipeline
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Facturen opstellen
  • Financieel beheer
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • HR-beheer
  • Inkooporderbeheer
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadkwalificatie
  • Meerdere valuta's
  • Mobiel uploaden van ontvangstbewijzen
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Slepen en neerzetten
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Axelor

4,5
#1 alternatief voor BoondManager
Axelor is een cloudgebaseerd pakket voor bedrijfsmanagement waarmee gebruikers financiële activiteiten, inventaris,...

NetSuite

4,1
#2 alternatief voor BoondManager
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 24.000 snelgroeiende...

CloudBlue PSA

4,5
#3 alternatief voor BoondManager
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is...

FURIOUS

4,6
#4 alternatief voor BoondManager
Furious has been helping service companies and start-ups that work in project mode to manage their business and teams...

Reviews

Totaalscore

4,9 /5
(22)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je BoondManager al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 22 reviews worden weergegeven
Sabrina
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

BoondManager, un ERP intuitif, complet et développé

Beoordeeld op 9/6/2022

Nous y avons gagné beaucoup de temps quant à la saisie des temps de nos collaborateur et le...

Nous y avons gagné beaucoup de temps quant à la saisie des temps de nos collaborateur et le reporting que nous en faisons.
Nous apprécions d'avoir dans un seul outil regroupé tout ce que nous utilisons au quotidien quel que soit le métier de nos collaborateurs.

Pluspunten

Le regroupement de notre base client/prospects, candidats, opportunités commerciales, projets en cours et passés, consultants en cours de prestation est un réel atout.
Un logiciel nous suffit à tout gérer, c'est pratique, intuitif, on y gagne énormément de temps.
Les équipes sont à l'écoute d'éventuelles propositions et axes d'amélioration que nous pouvons proposer selon notre utilisation quotidienne de l'outil.

Minpunten

L'outil s'améliore très régulièrement, il manque à mon sens un module pour y inclure les documents de vigilances de nos consultants externes mais j'ai lu que c'est une amélioration à venir.

Il nous manque un reporting exploitable pour traiter le CIR chaque année.

Loic
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Adequati - Avis

Beoordeeld op 9/6/2022

La gestion du personnel principalement (Congés, CRA, etc)

La gestion du personnel principalement (Congés, CRA, etc)

Pluspunten

Il correspond parfaitement à mon besoin et l'offre tarifaire est top.

Minpunten

Peut-être trop de fonctionnalité au début de l'utilisation, le top aurait été d'avoir le stricte minimum (l'utilisation de CRA pour mes collaborateurs) puis de débloquer des fonctionnalités au fur et à mesure. Et je suis pas super fan du design, mais ça reste un avis personnel car je le trouve très fonctionnel.

chiraz
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Avis Favorable

Beoordeeld op 16/6/2022

Pluspunten

Le produit est facile à utiliser et est en adéquation avec notre utilisation

Minpunten

La gestion des freelances/achat nous semble très compliquée contrairement à de simple ressources

Olivier
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Je suis Boond Client ! My name is James...

Beoordeeld op 17/6/2022

Nous avons gagné beaucoup de temps et nous continuer d’en gagner, c’est certain ! Je vais...

Nous avons gagné beaucoup de temps et nous continuer d’en gagner, c’est certain ! Je vais travailler de plus en plus avec BoondManager parce que c’est un accélérateur de croissance, de prospection et de Business Développement.

Nous sommes très à l’écoute des nouvelles fonctionnalités qui sortent tous les 2 mois et envisageons de reprendre quelques heures de conseil pour encore monter en compétences.

Pluspunten

Nous apprécions la simplicité et l’ergonomie de Boond. Par exemple, nous avons accueilli un nouveau Business Développeur la semaine dernière, je lui ai montré rapidement comment fonctionnait l’outil et il est désormais aux commandes de son périmètre : il a créé son premier besoin, importé ses prospects et en 5 minutes il avait envoyé sa proposition commerciale.

Minpunten

Chargement de données à partir d'un fichier Excel long et fastidieux avec des message d'erreur peu significatifs
Des problèmes d'héritage ou d'attribution de droits

Eric
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Utilisation au Quotidien

Beoordeeld op 9/6/2022

BOOND MANAGER est indispensable à l'entreprise

BOOND MANAGER est indispensable à l'entreprise

Pluspunten

Nous utilisons toutes les fonctionnalités de BOOND Manager au quotidien : c'est notre outil aussi pour les équipes Commerce qui utilisent essentiellement les modules : CANDIDATS / RESSOURCES / CRM / BESOINS que pour les équipes ADMIN qui utilisent plus souvent les modules RESSOURCES / PROJETS / ACTIVITES et FRAIS / FACTURATION

Minpunten

Je ne maitrise pas assez le module REPORTING mais j'aimerai mieux l'exploiter

5 van 22 worden weergegeven Lees alle reviews

BoondManager - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over BoondManager.

BoondManager kent de volgende prijsmodellen:

BoondManager heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

BoondManager ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans

BoondManager ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

BoondManager kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Cegid, Gmail, Google Calendar, LinkedIn for Business, MY DSO MANAGER, Make, Office 365 Document Management, Showcase, Signaturit Solutions Electronic signature, Silaexpert, Zapier

BoondManager biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor BoondManager.