Over Froged

Froged is software voor klantenservice-betrokkenheid en -communicatie waarmee bedrijven klanttevredenheid, onboarding van klanten en langdurig klantsucces kunnen verbeteren. De software biedt tools zoals berichten binnen de app, gedragsgerichte e-mails, livechat en een kennisbank. Het biedt gebruikers een cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk en intuïtief platform.


Afbeeldingen

Froged Software - 1
Froged Software - 2
Froged Software - 3
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged Software - 1
Froged Software - 2
Froged Software - 3

Twijfels over Froged? Vergelijk met een populair alternatief

Froged

4,5 (56)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

€ 79,00
maand
US$ 0,00

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

99
85

Integraties

8
205

Gebruiksgemak

4,5 (56)
4,4 (3.824)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,6 (56)
4,3 (3.824)

Klantenservice

4,7 (56)
4,4 (3.824)

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor Froged
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

LiveAgent

4,7
#2 alternatief voor Froged
LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing waarmee je supporttickets van meerdere kanalen kunt beheren, waaronder...

HelpDesk

4,6
#3 alternatief voor Froged
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met...

tawk.to

4,6
#4 alternatief voor Froged
tawk.to is een cloudgebaseerde livechat- en berichtenoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen...

Reviews

Totaalscore

4,5 /5
(56)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,7/5

Heb je Froged al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 56 reviews worden weergegeven
Roberto
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great for tracking and understanding users, leads and website visitors

Beoordeeld op 15/3/2020

I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this...

I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Pluspunten

First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Minpunten

Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

Ismael
Totaalscore
  • Sector: Sportartikelen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Like Intercom, but better

Beoordeeld op 15/3/2021

Pluspunten

Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Minpunten

It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

Overwogen alternatieven

Drift

Redenen om voor Froged te kiezen

We decided to switch off Intercom and move to Froged because we found some limitations to improve email automation scenarios and it was complicate to predict the amount of the next bill.

Overgestapt van

Intercom

Redenen om over te stappen op Froged

We chose Froged over other alternatives because to customer service. We scheduled a demo with each one of those tools and we really appreciated the customer support Froged gave us.
Josías
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Great Functionalities Better For Deep Integrations

Beoordeeld op 15/3/2021

The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

Pluspunten

I love personalized marketing. Froged allows you to create customer support, customer experience, and marketing automation workflows with personalization in mind.

The team behind is working hard. They often release updates and are open to getting feedback. That's how you built a winner.

Minpunten

In order to get the most out of the tool, you need a developer to integrate it with your own saas platform. There is nothing wrong with this but would prefer an easier way.

My app is not an app with thousands of users. I would like to easily see what each one of the active users is doing. This is possible with Froged, but it's hard to understand the data from a sales and marketing perspective at a glance.

There is nothing wrong with the view Froged offers, so please note that my use case it's probably different from what their average users need.

Overwogen alternatieven

tawk.to en Intercom

Redenen om voor Froged te kiezen

We still use tawk.to for our public-facing website because it is easier to understand what's going on in real-time in order to see what people are reading about and then interact with them proactively. But use Froged for the user-facing pages because it is better for support and user engagement.

Overgestapt van

tawk.to

Redenen om over te stappen op Froged

The team is accessible. You can tell they are improving the tool. I have the option to create auto-messages based on user behavior and triggers.
Roger
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Software to support my clients thats I can’t do without

Beoordeeld op 9/3/2021

Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Pluspunten

Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted.

The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance.

Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Minpunten

I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base.

I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.

Overwogen alternatieven

Freshdesk

Redenen om over te stappen op Froged

The modern fresh clean design and multi-function capabilities of it.
Jessie
Totaalscore
  • Sector: Consumentendiensten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

I would recommend Froged to all businesses needing a CRM system

Beoordeeld op 9/3/2021

Very good!

Very good!

Pluspunten

- Detailed data of each user
- Ability to engage with user, especially live when they are creating a profile
- Behavior emails based on triggers, automatising
- New features every couple of weeks/months (blog editor)
- Good & fast customer service

Minpunten

- In behavioral emails, clicking on save it always brings you back to all behavioral emails instead of the category you were working in

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op Froged

- Knowing the founders - Personal customer service
5 van 56 worden weergegeven Lees alle reviews

Froged - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Froged.

Froged kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 79,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Froged heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

Froged ondersteunt de volgende talen:

Baskisch, Engels, Portugees, Spaans

Froged ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

Froged kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Facebook Ticketing system, Google Chrome, Google Hangouts, Google Meet, Slack, Twilio, WhatsApp, Zapier

Froged biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Froged.