
Over Froged
Froged is software voor klantenservice-betrokkenheid en -communicatie waarmee bedrijven klanttevredenheid, onboarding van klanten en langdurig klantsucces kunnen verbeteren. De software biedt tools zoals berichten binnen de app, gedragsgerichte e-mails, livechat en een kennisbank. Het biedt gebruikers een cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk en intuïtief platform.
Prijzen vanaf:
€ 0,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Apparaten
Bedrijfsgrootte
Markten
Andorra, Verenigde Arabische Emiraten, Antigua en Barbuda, Anguilla, Albanië, Armenië, Angola, Argentinië, Amerikaans-Samoa, Oostenrijk, Australië, Aruba, Åland, Azerbeidzjan, Bosnië en Herzegovina, Barbados, Bangladesh, België, Burkina Faso, Bulgarije, Bahrein, Burundi, Benin, Bermuda, Brunei, Bolivia, Brazilië, Bahama’s, Bhutan, Botswana, Belarus, Belize, Canada, Congo-Kinshasa, Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo-Brazzaville, Zwitserland, Cookeilanden, Chili, Kameroen, China, Colombia, Costa Rica, Cuba, Kaapverdië, Cyprus, Tsjechië, Duitsland, Djibouti, Denemarken, Dominica, Dominicaanse Republiek, Algerije, Ecuador, Estland, Egypte, Eritrea, Spanje, Ethiopië, Finland, Fiji, Falklandeilanden, Micronesia, Faeröer, Frankrijk, Gabon, Verenigd Koninkrijk, Grenada, Georgië, Frans-Guyana, Guernsey, Ghana, Gibraltar, Groenland, Gambia, Guinee, Guadeloupe, Equatoriaal-Guinea, Griekenland, Guatemala, Guam, Guinee-Bissau, Guyana, Hongkong SAR van China, Honduras, Kroatië, Haïti, Hongarije, Indonesië, Ierland, Israël, Isle of Man, India, Irak, Iran, IJsland, Italië, Jersey, Jamaica, Jordanië, Japan, Kenia, Kirgizië, Cambodja, Kiribati, Comoren, Saint Kitts en Nevis, Zuid-Korea, Koeweit, Kaaimaneilanden, Kazachstan, Laos, Libanon, Saint Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Liberia, Lesotho, Litouwen, Luxemburg, Letland, Libië, Marokko, Monaco, Moldavië, Montenegro, Saint-Martin, Madagaskar, Marshalleilanden, Noord-Macedonië, Mali, Myanmar (Birma), Mongolië, Macau SAR van China, Noordelijke Marianen, Martinique, Mauritanië, Montserrat, Malta, Mauritius, Maldiven, Malawi, Mexico, Maleisië, Mozambique, Namibië, Nieuw-Caledonië, Niger, Norfolk, Nigeria, Nicaragua, Nederland, Noorwegen, Nepal, Nauru, Nieuw-Zeeland, Oman, Panama, Peru, Frans-Polynesië, Papoea-Nieuw-Guinea, Filipijnen, Pakistan, Polen, Saint-Pierre en Miquelon, Puerto Rico, Palestijnse gebieden, Portugal, Palau, Paraguay, Qatar, Réunion, Roemenië, Servië, Rwanda, Saoedi-Arabië, Salomonseilanden, Seychellen, Soedan, Zweden, Singapore, Sint-Helena, Slovenië, Spitsbergen en Jan Mayen, Slowakije, Sierra Leone, San Marino, Senegal, Somalië, Suriname, Sao Tomé en Principe, El Salvador, Syrië, Eswatini, Turks- en Caicoseilanden, Tsjaad, Togo, Thailand, Tadzjikistan, Oost-Timor, Turkmenistan, Tunesië, Tonga, Turkije, Trinidad en Tobago, Tuvalu, Taiwan, Tanzania, Oekraïne, Oeganda, Verenigde Staten, Uruguay, Oezbekistan, Vaticaanstad, Saint Vincent en de Grenadines, Venezuela, Britse Maagdeneilanden, Amerikaanse Maagdeneilanden, Vietnam, Vanuatu, Wallis en Futuna, Samoa, Jemen, Mayotte, Zuid-Afrika, Zambia, Zimbabwe en nog 222 andere
Ondersteunde talen
Baskisch, Engels, Portugees (Portugal), Spaans
Prijzen vanaf:
€ 0,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen



Functies
Totaal aantal functies van Froged: 99
Alternatieven
Intercom

Hey Oliver

Zendesk

Drift

Reviews
Heb je Froged al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!
- Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Great for tracking and understanding users, leads and website visitors
Beoordeeld op 15/3/2020
I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this...
I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.
Pluspunten
First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.
Minpunten
Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.
- Sector: Sportartikelen
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Like Intercom, but better
Beoordeeld op 15/3/2021
Pluspunten
Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.
Minpunten
It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.
Overwogen alternatieven
DriftRedenen om voor Froged te kiezen
We decided to switch off Intercom and move to Froged because we found some limitations to improve email automation scenarios and it was complicate to predict the amount of the next bill.Overgestapt van
IntercomRedenen om over te stappen op Froged
We chose Froged over other alternatives because to customer service. We scheduled a demo with each one of those tools and we really appreciated the customer support Froged gave us.- Sector: Computersoftware
- Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Froged never stops surprising us!
Beoordeeld op 8/7/2022
We have started using event customization to record exceptions thrown by our software. In this way,...
We have started using event customization to record exceptions thrown by our software. In this way, when the customer contacts us via chat, contextually to the conversation we have the list of the last exceptions that happened. The customer is surprised :-) Now we are starting to integrate the new Flow function that we want to make sure to turn into a concrete help for our user and not a proposal of the usual tour at the wrong time.
Pluspunten
We have started using event customization to record exceptions thrown by our software. In this way, when the customer contacts us via chat, contextually to the conversation we have the list of the last exceptions that happened.
Minpunten
Sometimes in editing the knowledge base the site does not facilitate the edits, but with time it is improving a lot
- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10
Great Functionalities Better For Deep Integrations
Beoordeeld op 15/3/2021
The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.
The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.
Pluspunten
I love personalized marketing. Froged allows you to create customer support, customer experience, and marketing automation workflows with personalization in mind.
The team behind is working hard. They often release updates and are open to getting feedback. That's how you built a winner.
Minpunten
In order to get the most out of the tool, you need a developer to integrate it with your own saas platform. There is nothing wrong with this but would prefer an easier way.
My app is not an app with thousands of users. I would like to easily see what each one of the active users is doing. This is possible with Froged, but it's hard to understand the data from a sales and marketing perspective at a glance.
There is nothing wrong with the view Froged offers, so please note that my use case it's probably different from what their average users need.
Redenen om voor Froged te kiezen
We still use tawk.to for our public-facing website because it is easier to understand what's going on in real-time in order to see what people are reading about and then interact with them proactively. But use Froged for the user-facing pages because it is better for support and user engagement.Overgestapt van
tawk.toRedenen om over te stappen op Froged
The team is accessible. You can tell they are improving the tool. I have the option to create auto-messages based on user behavior and triggers.- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Froged Review
Beoordeeld op 21/5/2022
Pluspunten
Froged is very easy to set up and navigate.
The UI is very aesthetically pleasing.
Updates have made the platform progressively better overtime.
Minpunten
The mobile app is buggy, apart from this I expect the platform to grow in the coming years.
Froged - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Froged.V. Welke prijsmodellen heeft Froged te bieden?
Froged kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 0,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Froged?
Froged heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000
V. Welke talen worden door Froged ondersteund?
Froged ondersteunt de volgende talen:
Baskisch, Engels, Portugees (Portugal), Spaans
V. Biedt Froged ondersteuning voor mobiele apparaten?
Froged ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Froged worden geïntegreerd?
Froged kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Facebook Ticketing system, Google Chrome, Google Hangouts, Google Meet, Slack, Twilio, WhatsApp, Zapier
V. Welke mate van ondersteuning heeft Froged te bieden?
Froged biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Froged.
- Helpdesk software en ticketsystemen
- Klantenservice software
- Customer success software
- Customer satisfaction software
- Live chat software
- Customer experience software
- Customer engagement software
- Customer communication management software
- Customer support software
- Knowledge Base Software
- Conversationele marketing software
- Retargeting software