Over Froged

Froged is software voor klantenservice-betrokkenheid en -communicatie waarmee bedrijven klanttevredenheid, onboarding van klanten en langdurig klantsucces kunnen verbeteren. De software biedt tools zoals berichten binnen de app, gedragsgerichte e-mails, livechat en een kennisbank. Het biedt gebruikers een cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk en intuïtief platform.

Prijzen vanaf:

€ 79,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Froged

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 222 andere

Ondersteunde talen

Baskisch, Engels, Portugees (Portugal), Spaans

Prijzen vanaf:

€ 79,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Froged

Afbeeldingen

Froged Software - 1
Froged Software - 2
Froged Software - 3
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged-video
Froged Software - 1
Froged Software - 2
Froged Software - 3

Functies

Totaal aantal functies van Froged: 99

  • @mentions
  • A/B-tests
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Autoresponders
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Configureerbare workflow
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Content maken
  • Contentbeheer
  • Dashboard
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Mobiele toegang
  • NPS van klanten
  • NPS-enquêtestructuur
  • Offline formulier
  • Opmerkingen/notities
  • Opzeggingenbeheer
  • Overdrachten en routering
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toezicht houden op klachten
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Videovergaderen
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van gedrag
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Skalin

4,8
#1 alternatief voor Froged
Skalin berekent je klantgezondheidsscore en waarschuwt je indien nodig. We helpen je team proactiever te zijn, tijd te...

HubSpot Service Hub

4,4
#2 alternatief voor Froged
HubSpot Service Hub is een cloudgebaseerd klantenserviceplatform dat helpt om de processen voor het beheer van vragen...

UserGuiding

4,7
#3 alternatief voor Froged
UserGuiding is een cloudgebaseerde digitale oplossing voor acceptatie- en gebruikersonboarding voor teams, waarmee...

HelpDesk

4,6
#4 alternatief voor Froged
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat je klantenservice-activiteiten vereenvoudigt. Verras je klanten met...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(55)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,8/5

Heb je Froged al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 55 reviews worden weergegeven
Roberto
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Great for tracking and understanding users, leads and website visitors

Beoordeeld op 15/3/2020

I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this...

I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Pluspunten

First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Minpunten

Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

Ismael
Totaalscore
  • Sector: Sportartikelen
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Like Intercom, but better

Beoordeeld op 15/3/2021

Pluspunten

Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Minpunten

It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

Overwogen alternatieven

Drift

Redenen om voor Froged te kiezen

We decided to switch off Intercom and move to Froged because we found some limitations to improve email automation scenarios and it was complicate to predict the amount of the next bill.

Overgestapt van

Intercom

Redenen om over te stappen op Froged

We chose Froged over other alternatives because to customer service. We scheduled a demo with each one of those tools and we really appreciated the customer support Froged gave us.
Chris
Totaalscore
  • Sector: E-learning
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

A great new comer in the Customer Education and KB game!

Beoordeeld op 31/1/2023

Driving customer education in our apps for several SaaS products, Froged has helped us establish...

Driving customer education in our apps for several SaaS products, Froged has helped us establish better CSM practices and improved our standing with customers.The team in Spain is fantastic and always a delight to interact with.

Pluspunten

The most features for its entry price point. The SDK allows a lot of customisation and fits our model perfectly.An amazing team of lively individuals looking after the customers and assisting every step of the way.A great [sensitive content hidden] who is open to challenges.Very cute product and easy to implement & use.

Minpunten

Can be slow for us in Australia, in particular the Chat. Thought Froged has been regularly working on upgrades and improvements to the speed.The KB editing can be arduous at times and could benefit from more flexible styling options.

Overwogen alternatieven

elevio

Redenen om voor Froged te kiezen

Pricing and the SDK capabilities.

Redenen om over te stappen op Froged

Price point and the cute frog.
Ignacio
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 4.0 /10

Excellent Customer Service to cover a not so mature product

Beoordeeld op 20/2/2023

I think it's a tool that can work perfectly for products with not very complicated needs in terms...

I think it's a tool that can work perfectly for products with not very complicated needs in terms of knowledge base, customer support, basic onboarding flows...But, if you're looking for complex product flows I think there are other tools that can serve you better. Because we have Hubspot covering some of the features that Froged covers (Live chat, customer support, knowledge base...), we decided to shift to a User Onboarding tool.

Pluspunten

The customer service was amazing, trying to implement a strategy together on how to use the tool. Customer Support chat, NPS and Knowledge Base was good too!

Minpunten

The product flows functionality. It was pretty new by the time I used it so probably now it's much better. But this was a crucial feature for us and it didn't meet the quality standards at all.Also, the fact that it wasn't integrated wit our CRM (Hubspot), made sometimes difficult to create in-app announcements targeting the adequate users.

Overwogen alternatieven

UserGuiding

Redenen om over te stappen op Froged

It was in the same incubator as my company at the time

Antwoord van Froged Technologies

Thank you so much for your review. We're glad you enjoyed our Customer Service and CSM tools! We are constantly improving and updating our product, and we thank you for your feedback on our Product Flows and available integrations! We will keep you up to date regarding these features :)

Roger
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Software to support my clients thats I can’t do without

Beoordeeld op 9/3/2021

Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Pluspunten

Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted.

The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance.

Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Minpunten

I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base.

I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.

Overwogen alternatieven

Freshdesk

Redenen om over te stappen op Froged

The modern fresh clean design and multi-function capabilities of it.
5 van 55 worden weergegeven Lees alle reviews

Froged - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Froged.

Froged kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: € 79,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Froged heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

Froged ondersteunt de volgende talen:

Baskisch, Engels, Portugees (Portugal), Spaans

Froged ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel)

Froged kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Facebook Ticketing system, Google Chrome, Google Hangouts, Google Meet, Slack, Twilio, WhatsApp, Zapier

Froged biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Froged.