Over TeamDesk

TeamDesk is een webgebaseerde database die is bedoeld om het werken met gegevens te vergemakkelijken, informatie die je in je routinewerk gebruikt te organiseren en op te slaan, en een gemakkelijk toegankelijke gegevensbron voor je team te creëren.

Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen om elk belangrijk detail in je bedrijf weer te geven.

De TeamDesk-interface bestaat uit twee afzonderlijke delen. De interface van de toepassing is toegankelijk voor normale gebruikers en is ontworpen volgens de toepassingsinstellingen en de rol van de huidige gebruiker.

Het installatiegedeelte is beschikbaar voor aangewezen toepassingsbeheerders en fungeert als het centrum voor alle aanpassingsbewerkingen.

Prijzen vanaf:

US$ 49,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Antigua en Barbuda en nog 134 andere

Ondersteunde talen

Arabisch, Baskisch, Bulgaars, Catalaans, Chinees en nog 40 andere

Prijzen vanaf:

US$ 49,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

TeamDesk Software - 1
TeamDesk Software - 2
TeamDesk Software - 3
TeamDesk Software - 4
TeamDesk Software - 5
TeamDesk Software - 6
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
TeamDesk-video
TeamDesk Software - 1
TeamDesk Software - 2
TeamDesk Software - 3
TeamDesk Software - 4
TeamDesk Software - 5
TeamDesk Software - 6

Functies

Totaal aantal functies van TeamDesk: 101

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Activiteiten volgen
  • Afspraakplanning
  • Artsenbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Back-up en herstel
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van claims
  • Beheer van externe patiënten
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van gegevenswoordenboek
  • Beheer van interne patiënten
  • Beheer van labinformatie
  • Beheer van master data
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Beheer van patiëntenstroom
  • Beheer van vergaderingen
  • Betalersbeheer
  • Bronnen bijhouden
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Casusbeheer
  • Claims volgen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Databaseconversie
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Elektronische claims
  • Elektronische handtekening
  • Elektronische recepten
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Formulierbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensmigratie
  • Gegevenstoewijzing
  • Gzamenlijke ontwikkeling
  • Historische verslaglegging
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Iteratiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Leaddistributie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Medische facturering
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • No-code
  • Offertes
  • Ontslagbeheer
  • Orderbeheer
  • Papiergebaseerde claims
  • Patiëntbewaking
  • Patiëntlocatie bijhouden
  • Payrollbeheer
  • Proceswijzigingen bijhouden
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Relationeel
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Strategische planning
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toepassingsbeheer
  • Tools voor gegevensanalyse
  • Transportbeheer
  • Vereistenbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachttijden bijhouden
  • Wagenparkbeheer
  • Web- en mobiele apps ontwikkelen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Quickbase

4,5
#1 alternatief voor TeamDesk
Quick Base is een platform voor het bouwen van toepassingen waarmee gebruikers op maat gemaakte zakelijke toepassingen...

Airtable

4,7
#2 alternatief voor TeamDesk
Airtable is een mobielvriendelijk platform voor organiseren en samenwerken dat is ontworpen om teams van elke omvang de...

Tadabase

5,0
#3 alternatief voor TeamDesk
Tadabase is een webgebaseerd platform voor het ontwerpen en beheren van database-webapps en het aanpassen van deze apps...

Ninox

4,7
#4 alternatief voor TeamDesk
Ninox is een cloudgebaseerd platform voor het ontwerpen van aangepaste databasetoepassingen, met ingebouwde sjablonen,...

Reviews

Totaalscore

4,8 /5
(42)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,8/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je TeamDesk al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 42 reviews worden weergegeven
Patricio
Totaalscore
  • Sector: Telecommunicatie
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

It's not just a cloud database

Beoordeeld op 20/4/2018

Pluspunten

In the organization that I lead, TeamDesk has helped us to automate a large part of our Business Intelligence processes, being able not only to store the information that we manage internally and of our clients, but to integrate it with other cloud systems and giving much more value to that information.
It has allowed us to generate cloud platforms for ticket management, geolocation, cost control, cloud reporting, information management, mobile applications, to name a few.
The stability of the platform is wonderful. In 4 years of use we have not had a single incident that decreases the overall uptime of the solution. In terms of performance, the ability of the platform to manage and graph information of millions of data in real time is surprising.
Another thing that I love is that there is a community of users where we share ideas and new developments, which are listened to continuously by Foresoft and that allows you to have a clear roadmap of the service over time.
The support service of Foresoft is very delicate, its service times are in line with any global operation and they are always attentive to any doubts one may have to improve the internal business.
We are very grateful for the Teamdesk and Foresoft service, and I am sure that it can help many other companies as it has done with mine.

Minpunten

Not problems or cons, I believe that the platform must move to the next level with well-defined Big Data processes, which will surely be on Foresoft roadmap soon.

Calvin Peters
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Innovative, Powerful and Simple

Beoordeeld op 19/4/2018

Pluspunten

If you're familiar with nothing more than the user's side of a database then Teamdesk gives you the power to create your own vision.
Understanding programming language(s) is not a requirement.
The development console makes learning to use Teamdesk simple.
It is scalable, secure and easily deployable across user platforms.
The customer support is second to none! The team is very quick to respond, solidly committed to providing a robust and secure product and very effective in problem-solving with lots of guiding advice to make development and innovation work smooth. They have never let me down and always go above and beyond the call. They are always listening to their user base for new ideas and feedback and are constantly updating, evolving and innovating.
We looked at a number of options and even tried a few others before settling with TD but none were as easy to get up and running to start or as easy to learn and develop.

Minpunten

I have used TD for 8 years now and the constant innovation loop built into their user feedback has mitigated most shortcomings before I realized there was something missing. I honestly have found no "cons" to date.

Harsha
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Best web database building application for the team

Beoordeeld op 20/4/2021

With this platform the business and the data management can be done for the overall teams and can...

With this platform the business and the data management can be done for the overall teams and can be maintained with the best back up facilities

Pluspunten

The complete Business management and the control can be done in a sophisticated way. The communication between the different teams in a single platform and tracking the activities between them can be done very easily. The daily activities can be clearly segregated and maintained.

Minpunten

The user interface takes much time to identify the features available. The interface can be like customised and little helpful. No other drawbacks found in the stool.

Antwoord van ForeSoft

Thank you very much for the review, Harsha.

Adrian
Totaalscore
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Fantastic product and customer service

Beoordeeld op 19/4/2018

Pluspunten

I used Filemaker and Filemaker server for many years before wanting a cloud solution (Filemaker can in theory be cloud based but it's difficult and sluggish).

TeamDesk is basically Filemaker plus a hundred times better! And, it has the benefit of being in the cloud.

TeamDesk recently implemented Zapier integration (still in beta) which has taken their product to another level for us. We have the database communicating with all sorts of websites, apps and services increasing our productivity by an immense amount!

It's hard to stress how fantastic this database is for functionality and what it can do.

If you have a problem (like with a formula), you get a quick response from support, usually with a solution (I don't think there's much this database can't do).

Minpunten

There is only one "cons" to the product and that's probably the end user UI. Forms for filling in data are a little bit old fashioned and so are the reports (views) of data. Generally it's in spreadsheet format and you can add colour to the row or text but not much else.*

This really doesn't matter though! It's functionality and getting things done quickly are what really matters and in this regard it excels.

*I think you can now add CSS to the database to improve it's look but I've not bothered with that.

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Better & cheaper than Quickbase but lacking mobile form to record (much needed)

Beoordeeld op 19/4/2018

Pluspunten

It's better in may ways than Intuit Quickbase. Also much cheaper.
Great service almost around the clock and 7 days a week.
Relatively easy to use but you will need a programer for some functions (see cons)
Pricing is much better than Quickbase
Surprisingly the app looks ok to work with on the mobile but lacking mobile form to record (see cons)

Minpunten

BIG negative: no responsive good web to record form which forces you to find an external form app and waste a lot of time with CSS and API development and.... fixing problems.

Too long for needed features to be added like "plus" for auto adding additional input fields. There are also glitches like not being to add "none" as an option. TeamDesk is adding features only months after the market has a need for them.

Sporadic issues with speed and API calls

Adding update needed features will make TeamDesk perfect.

Not easy to set good appearance of the records.

5 van 42 worden weergegeven Lees alle reviews

TeamDesk - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over TeamDesk.

TeamDesk kent de volgende prijsmodellen:

TeamDesk heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

TeamDesk ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Baskisch, Bulgaars, Catalaans, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Estisch, Fins, Frans, Galicisch, Grieks, Hebreeuws, Hindi, Hongaars, IJslands, Iers, Indonesisch, Italiaans, Japans, Kazachs, Koreaans, Kroatisch, Lets, Litouws, Maleis, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Roemeens, Russisch, Servisch, Servisch, Sloveens, Slowaaks, Spaans, Thai, Tsjechisch, Turks, Vietnamees, Zweeds

TeamDesk ondersteunt de volgende apparaten:

TeamDesk kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Microsoft Power BI, Zapier

TeamDesk biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor TeamDesk.