Over Chatabox

Chatabox is een cloudgebaseerde CRM-systeem waarmee bedrijven via een uniform portal marketingcampagnes, afspraken, leads, klanten en meer kunnen beheren. Met de ingebouwde zoekfunctionaliteit kunnen teams rapporten, e-mails, bestanden en agenda-items lokaliseren met behulp van aangepaste criteria.

Chatabox bevat een documentbeheersysteem waarmee organisaties documenten in een gecentraliseerde opslagplaats kunnen opslaan en kunnen samenwerken met interne en externe belanghebbenden. Het biedt tal van functies, zoals aanpasbare sjablonen, vooraf gedefinieerde rapporten, gegevenssynchronisatie, aangepaste velden, gegevensimport, auditlogboeken, een interface op basis van slepen en neerzetten en meer. Beheerders kunnen ook projecten creëren, delen en beheren en workflows ontwerpen om documenten, notities, e-mails en andere projectactiviteiten op te slaan en te controleren.

Met Chatabox kunnen gebruikers eenmalige of terugkerende herinneringen en afspraken plannen, privé- of openbare notities met digitale handtekeningen toevoegen, een klantendatabase onderhouden en facturen genereren en met klanten delen. Managers kunnen ook via een gecentraliseerd dashboard inzicht krijgen in recente verkopen, taken, projectvoortgang, campagneprestaties en kansen.

Prijzen vanaf:

AU$ 6,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Bedrijfsgrootte

K M G

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Argentinië, Australië, Bolivia, Brazilië, Canada, Zwitserland, Chili, Colombia, Duitsland, Denemarken, Spanje, Finland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Frans-Guyana, Nieuw-Zeeland, Paraguay, Zweden, Verenigde Staten, Venezuela

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

AU$ 6,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Chatabox Software - 1
Chatabox Software - 2
Chatabox Software - 3
View 5 more
Chatabox-video
Chatabox-video
Chatabox Software - 1
Chatabox Software - 2
Chatabox Software - 3

Functies

Totaal aantal functies van Chatabox: 36

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van verkooppipeline
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kansenbehee
  • Klantendatabase
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Rapportage en statistieken
  • Segmentering
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Workflowbeheer

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor Chatabox
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

monday.com

4,6
#2 alternatief voor Chatabox
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

Zoho CRM

4,3
#3 alternatief voor Chatabox
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#4 alternatief voor Chatabox
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(5)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,6/5
Gebruiksgemak
5/5
Klantenondersteuning
5/5

Heb je Chatabox al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 5 reviews worden weergegeven
Debbie
Totaalscore
  • Sector: Cosmetica
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Intuitive and easy to use

Beoordeeld op 14/5/2021

Very good. Responsive to queries.

Very good. Responsive to queries.

Pluspunten

This is an intuitive CRM. Easy to navigate and use. I found I was able to set up what I needed in a relatively short space of time.

Minpunten

Occasionally when logging on there is a lag in loading. Once logged-in everything works efficiently and speedily.

Overwogen alternatieven

Zoho CRM, monday.com en HubSpot CRM
Nurul Salimah
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Chatabox is one of the best CRM options

Beoordeeld op 18/5/2022

It is a great CRM software that has helped us managing our leads and current client.

It is a great CRM software that has helped us managing our leads and current client.

Pluspunten

This is the most cost-effective option. It has a beautifully designed UX and reasonably straightforward software, making it incredibly easy for new staff to master it quickly. Tons of customization to satisfy the demands of most smaller to mid-sized enterprises. It certainly does assist us in monitoring our prospects to continue to advance them through to the sales funnel, converting them into customers. Then it helps us handle such connections successfully.

Minpunten

I discovered that it needs improvement by monitoring leads as they go from one conversation to the next before making a sale. We're attempting to find out the best approach to monitoring such information, and I think something should be introduced to aid that.

Antwoord van Werkflo

Dear Nurul thank you for your response. We will review our lead tracking process and file notes that attach for the timing on conversion of a lead to an actual sale.

Mardi
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Great CRM that packs a punch!

Beoordeeld op 17/3/2022

A simple, clean interface that is usable out of the box with minimum effort required to configure....

A simple, clean interface that is usable out of the box with minimum effort required to configure. Saves time and is excellent value for money.

Pluspunten

Useable out of the box – minimal configuration required plus related Compliance, Payments, and Reporting tools - one source of data truth and no coding required.

Minpunten

It would be great if you could schedule re-occurring tasks.

Antwoord van Werkflo

Hi Mardi thank you for your review. We will include this item in our next development schedule.

Brendan
Totaalscore
  • Sector: Kapitaalmarkten
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Fantastic Product with extensive features

Beoordeeld op 30/9/2021

I find Chatabox to be a great product

I find Chatabox to be a great product

Pluspunten

Its extensive features and simple layout, coupled with its value for money, makes it one of the pre-eminent CRM providers.

Minpunten

The invoice template could have slightly more company information, such as the ABN details.

Marc
Totaalscore
  • Sector: Sportartikelen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

An effective and efficient tool

Beoordeeld op 15/3/2022

Pluspunten

Easy to grasp the basic concepts of how to use this platform if someone has no experience with it. A platform perfect for big or small businesses as it allows for a lot of customization.

Minpunten

Well there is nothing much to dislike about Chatabox as it is a complete enterprise solution for our daily/weekly use.

Antwoord van Werkflo

Marc thanks you for kind response. We really appreciate feedback and our developers will be pleased. Kind regards

5 van 5 worden weergegeven Lees alle reviews

Chatabox - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Chatabox.

Chatabox kent de volgende prijsmodellen:

Chatabox heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Chatabox ondersteunt de volgende talen:

Engels

Chatabox ondersteunt de volgende apparaten:

We hebben geen informatie over welke integraties Chatabox kent

Chatabox biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Chatabox.