
Over WorkInSync
Wat is WorkInSync?
WorkInSync is een SaaS-oplossing waarmee organisaties het hybride werkplekmodel kunnen opzetten en tegelijk de veilige terugkeer van werknemers naar hun werk kunnen garanderen. Het is een eenvoudige app die de kantooractiviteiten voor verschillende belanghebbenden optimaliseert en vereenvoudigt. Met als drijfveer het creëren van gedigitaliseerde, hybride werkplekken, houdt WorkInSync flexibiliteit, samenwerking, en productiviteit hoog als kernwaarden. Met investeringen in door AI ondersteunde technische oplossingen stelt WorkInSync ondernemingen in staat om het gebruik van middelen te optimaliseren, betere samenwerking te bevorderen en de tevredenheid van werknemers te verbeteren.
WorkInSync is ideaal voor:
elk bedrijf dat het hybride werkplekmodel wil gebruiken, of het nu gaat om een middelgrote organisatie of een onderneming, kan WorkInSync gebruiken.
WorkInSync heeft een scala aan functies voor verschillende belanghebbenden, waaronder:
werknemers;
HR-managers;
facilitair managers en beheerders;
werkruimtemanagers;
CXO's.
Enkele van de aangeboden functies:
Bureauboeking: met deze functie kun je een bureau naar keuze boeken wanneer je ervoor kiest om vanuit het kantoor te werken.
Bewegwijzering: hiermee kun je collega's op verschillende verdiepingen vinden met behulp van een interactieve plattegrond.
Contactloos toegangsbeheer: deze functie biedt "touch-free" in- en uitgang van het kantoor.
Beheer van vergaderruimtes en parkeerplaatsen: hiermee kun je vergaderruimten of parkeerplaatsen boeken wanneer je naar kantoor komt.
Kantoorverkeer: dit stelt taxi's en bussen ter beschikking van alle werknemers die naar kantoor komen.
Personeelsplanning: Met deze functie kunnen werknemers hun bezoek aan het kantoor plannen.
Met WorkInSync wordt het aanpassen aan een hybride werkmodel efficiënt. Of het nu gaat om het plannen of implementeren van een flexibele werkplek, WorkInSync zorgt ervoor dat het proces eenvoudig en naadloos verloopt.
Enkele van de meest vertrouwde namen in de BFSI-, infrastructuur-, media-, advertentie- en adviessector gebruiken WorkInSync al om de kwaliteit van leven van hun werknemers te verbeteren.
Prijzen vanaf:
US$ 2,50/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Apparaten
Bedrijfsgrootte
Markten
Australië, Canada, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, India, Italië, Verenigde Staten en nog 3 andere
Ondersteunde talen
Engels
Prijzen vanaf:
US$ 2,50/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen








Functies
Totaal aantal functies van WorkInSync: 104
Alternatieven
Robin

Condeco Desk Booking Software

QReserve

UMA Vision

Reviews
Heb je WorkInSync al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
Schrijf een review!- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
WorkInSync's Desk Booking Software is smooth and easy to use
Beoordeeld op 7/4/2022
We all have once in our professional experience a time where we spent some good time searching for...
We all have once in our professional experience a time where we spent some good time searching for a free desk in the office. But with WorkInSync's desk booking software it has now become easy for all of us to choose and book our desks in advance and hence has also increased the productivity of the team.
Pluspunten
I believe the biggest advantage of the desk booking app is that I do not have to waste any time in finding where my team is sitting or where I need to sit for the rest of the day in the office. Booking my desk and sitting with my team is only a click away.
Minpunten
As of now I have not really come across any specific cons. It has been a smooth process for me and my team.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Software that makes employee scheduling easy!
Beoordeeld op 22/5/2022
I think the best thing about this tool is that even if I have to generate new schedules every week,...
I think the best thing about this tool is that even if I have to generate new schedules every week, it saves me time. In general, shifts are dragged and dropped in a schedule planner, making it easier to make changes as I need to. No need to manage multiple spreadsheets
Pluspunten
Through the use of this software, our manual scheduling operations have been streamlined and simplified. It also automates payroll processing and updates timesheets.
Minpunten
You may find it a little tricky to use at first, but as you get the hang of it, it becomes rather simple.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Innovative and functional Employee scheduling and space management software
Beoordeeld op 7/7/2022
My overall experience has been pleasant. Workplaces are no more how they used to be. Collaboration...
My overall experience has been pleasant. Workplaces are no more how they used to be. Collaboration has been made much easier with WorkInSync and dare I say efficiency too.
Pluspunten
Space management and meeting room booking has eased out the day to to day planning of my work, it has helped me create a healthy work life balance because I can now be at work only on those days when it is necessary. I can check which of my colleagues are coming to office and plan my in person meetings accordingly
Minpunten
My only grouse is that the web feature isn't as efficient as the app and is a little slow,
- Sector: Marketing en reclame
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10
My Experience
Beoordeeld op 20/5/2021
Pluspunten
I really liked how easy it is to use and all the features are so systematic.
Minpunten
It takes a lot time to log in to the Android devices and sometimes doesn't work on it.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 10.000+ werknemers
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Team Scheduling at its best
Beoordeeld op 9/4/2022
As a manager, it is sometimes very difficult to know who is working where, especially with the...
As a manager, it is sometimes very difficult to know who is working where, especially with the current work setup. With the team scheduling software from WorkInSync, I can easily know who is working from the office and who is working from home. This has made life easier for me.
Pluspunten
I can edit or delete schedules easily from the dashboard. Also, I can share the schedules with the employees directly. In fact, notifications are created. So, I don’t follow up with the employees.
Minpunten
There are no cons. WorkInSync has really made my job easier. Multiple language feature is not available which could have been helpful due to nature of our business. We have presence in Montreal and west canada where French would have been helpful.
WorkInSync - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over WorkInSync.V. Welke prijsmodellen heeft WorkInSync te bieden?
WorkInSync kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 2,50/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van WorkInSync?
WorkInSync heeft de volgende typische klanten:
201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door WorkInSync ondersteund?
WorkInSync ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt WorkInSync ondersteuning voor mobiele apparaten?
WorkInSync ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan WorkInSync worden geïntegreerd?
WorkInSync kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
Google Workspace, Microsoft 365, Microsoft Teams, Okta, Slack, Workday HCM
V. Welke mate van ondersteuning heeft WorkInSync te bieden?
WorkInSync biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker)
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor WorkInSync.
- IWMS-software
- Personeelsplanning software
- Facility management software
- Project planning software
- Ruimtebeheer software
- Reserveringssystemen voor vergaderruimtes
- Planning software
- Digital workplace software
- Resource planning software
- Bezoekersregistratie software
- Team management software
- Parking management software