Over Really Simple Systems CRM

Really Simple Systems is een eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerd CRM-systeem dat is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties. Met ingebouwde ondersteuning voor verkoop, marketing en service kun je slimmer werken en je verkoopleads en klanten beheren en volgen. Al je gegevens bevinden zich op één plek, wat teamsamenwerking, betere relaties en een grotere omzet bevordert.

Het CRM-systeem is ontworpen om mee te groeien met je bedrijf. Er zijn 4 tariefplannen; Gratis, Starter, Professional en Enterprise, en elke optie biedt eenvoudige oplossingen die geschikt zijn voor jouw bedrijf.

De klantenondersteuning is volledig gratis en je zult veel "selfservice" middelen vinden, zodat je het meeste uit je CRM kunt halen.

Really Simple Systems CRM heeft een geïntegreerde module voor e-mailmarketing met functies voor campagnebeheer en database-segmentatie. Je kunt je e-mailmarketing rechtstreeks vanuit de CRM uitvoeren, zodat al je gegevens zich op één plek bevinden.

Prijzen vanaf:

US$ 18,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Really Simple Systems CRM

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Nieuw-Zeeland , Verenigde Staten, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 18,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Really Simple Systems CRM

Afbeeldingen

Really Simple Systems CRM Software - 1
Really Simple Systems CRM Software - 2
Really Simple Systems CRM Software - 3
Really Simple Systems CRM Software - 4
Really Simple Systems CRM Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Really Simple Systems CRM-video
Really Simple Systems CRM-video
Really Simple Systems CRM Software - 1
Really Simple Systems CRM Software - 2
Really Simple Systems CRM Software - 3
Really Simple Systems CRM Software - 4
Really Simple Systems CRM Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Really Simple Systems CRM: 139

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van mailinglijsten
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Berichtgeving van uitzonderingen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bronnen bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Provisiebeheer
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Visuele analyse
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor start-ups
  • Voorstellen genereren
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Weergave van grafische gegevens
  • XML / RSS
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

monday.com

4,6
#1 alternatief voor Really Simple Systems CRM
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

HubSpot CRM

4,5
#2 alternatief voor Really Simple Systems CRM
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Dynamics 365

4,3
#3 alternatief voor Really Simple Systems CRM
Microsoft Dynamics 365 is meertalige ERP-software voor meerdere valuta's. De oplossing is ontworpen voor middelgrote en...

NetSuite

4,1
#4 alternatief voor Really Simple Systems CRM
NetSuite is een toonaangevende cloudgebaseerde ERP-oplossing die wordt vertrouwd door meer dan 32.000 snelgroeiende...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(423)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Really Simple Systems CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 423 reviews worden weergegeven
Chris
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Cost effective CRM for small business

Beoordeeld op 2/10/2018

We have grown our business with this CRM, and when we were starting out it gave us a lot of "bang...

We have grown our business with this CRM, and when we were starting out it gave us a lot of "bang for our bucks", the experience has been excellent.

Pluspunten

Having an awareness of the cost of some of the well known CRM platforms e.g. salesforce, dynamics, the thing that strikes you is that the cost of these is prohibitive for an SME with @30 light CRM users. RSS is different. The bottom line is that they offer excellent value for small businesses. I would view this as their USP.

They have a responsive team and have constantly improved the CRM over the years.

Key features I like are the permissions system which lets us give bespoke access to the teams in our business with everyone given the access to the client records that they require.

The integration with Kashflow (accounting) is incredibly useful and reduces unnecesary duplication in our business processes.

The marketing module has been a significant driver for new business, and again is very cost effective.

The activity section enables us to keep good records of client contacts, as does the ability to bcc email comunications into the client record.

The layout of fields is very easy to modify to your business requirements, adding extra fields with dropdowns as required.

Document storage is straightforward with drag & drop functionality.

Minpunten

Nothing to complain about, happy. Maybe preferred the earlier version which let you know the last time a record was updated and by who.

Antwoord van Really Simple Systems

Thanks for the review Chris!

FYI the new version CRM does still let you know the last time a record was updated and by who. At the top of your screen, next to the account name, there's a little clock symbol. Hover over this and the information will appear.

Regards

Angela
Totaalscore
  • Sector: Civiele techniek
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Perfect for your business

Beoordeeld op 9/11/2022

Really happy, does exactly what we need with no fuss or problems. information is available...

Really happy, does exactly what we need with no fuss or problems. information is available instantly

Pluspunten

Its simple, easy, does what it says of the tin. My favourite part of the software is the ability to adapt the CRM system so that this is specific to our requirements and line of works. throughout the whole software you can change the options so that it is specific to our business needs this is the most attractive feature of RSS. i also like that you can link accounts and save documents to the accounts as well

Minpunten

i dont really have many cons to report,

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om voor Really Simple Systems CRM te kiezen

Out dated, archaic, very 'fixed' software, unable to adapt to our business needs

Redenen om over te stappen op Really Simple Systems CRM

Salesforce didn't seem as adaptable and to our needs, seems very fixed to certain business requirements and complex and convoluted
Will
Totaalscore
  • Sector: Levensmiddelen- en drankenindustrie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Poor customer support and calendar sync, which we rely on heavily just turned off without...

Beoordeeld op 2/11/2022

Pluspunten

Cheap. Initially it gave us a good intorductoin to CRM but now realise there are better products out there e.g. Zoho one or MS Dynamics.

Minpunten

Calandar sync turned off. Keep getting glitches, Can't log onto two systems on one web browser etc

Antwoord van Really Simple Systems

Hi Will,

Thank you for your review. We are sorry to hear that you have had trouble with our MailSync feature and are unable to login to two systems at the same time. Our team are always available to help with any issues you find, so please do get in touch with [email protected] and they will be happy to help.

Paul
Totaalscore
  • Sector: Verpakkingen en verpakkingsmaterialen
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Using Really Simple Systems CRM

Beoordeeld op 10/11/2022

Pluspunten

The system is easy to use with plenty of help and education offered if needed.The onscreen look is easy on the eye, clear & concise

Minpunten

The biggest drawback is the lack of a merge mail feature to enable data to be inserted into a 'live' document for mailing letters etc.To form groups of contacts is cumbersome through the report system

Alexandra
Totaalscore
  • Sector: Evenementenbureaus
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Good be incredible if I had the time!

Beoordeeld op 4/11/2022

its taking too long to enter all details in and we need to spend a large amount of time tailoring...

its taking too long to enter all details in and we need to spend a large amount of time tailoring it to what we need so we are not using it in the right way

Pluspunten

I love the company ethos and team - we have enjoyed their organized events. It is well thoughout and could be an incredible tool in our business if we had the time to customize it!

Minpunten

I would like better integration with 3 party apps, i would like a paid for service that can customize our site to make it more tailored to us and i would like more customization in general

5 van 423 worden weergegeven Lees alle reviews

Really Simple Systems CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Really Simple Systems CRM.

Really Simple Systems CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 18,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Really Simple Systems CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Really Simple Systems CRM ondersteunt de volgende talen:

Engels

Really Simple Systems CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Really Simple Systems CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Calendly, Campaign Monitor, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Docs, Google Drive, Google Sheets, Gravity Forms, KashFlow, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, PandaDoc, QuickBooks Online Advanced, Saasu, Slack, Trello, Twitter, Typeform, Xero, Zapier

Really Simple Systems CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Really Simple Systems CRM.