Over Really Simple Systems CRM

Really Simple Systems is een eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerd CRM-systeem dat is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties. Met ingebouwde ondersteuning voor verkoop, marketing en service kun je slimmer werken en je verkoopleads en klanten beheren en volgen. Al je gegevens bevinden zich op één plek, wat teamsamenwerking, betere relaties en een grotere omzet bevordert.

Het CRM-systeem is ontworpen om mee te groeien met je bedrijf. Er zijn 4 tariefplannen; Gratis, Starter, Professional en Enterprise, en elke optie biedt eenvoudige oplossingen die geschikt zijn voor jouw bedrijf.

De klantenondersteuning is volledig gratis en je zult veel "selfservice" middelen vinden, zodat je het meeste uit je CRM kunt halen.

Really Simple Systems CRM heeft een geïntegreerde module voor e-mailmarketing met functies voor campagnebeheer en database-segmentatie. Je kunt je e-mailmarketing rechtstreeks vanuit de CRM uitvoeren, zodat al je gegevens zich op één plek bevinden.

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Really Simple Systems CRM

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië, Canada, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten, Zuid-Afrika

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 14,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Really Simple Systems CRM

Afbeeldingen

Really Simple Systems CRM Software - 1
Really Simple Systems CRM Software - 2
Really Simple Systems CRM Software - 3
Really Simple Systems CRM Software - 4
Really Simple Systems CRM Software - 5
View 7 more
Really Simple Systems CRM-video
Really Simple Systems CRM-video
Really Simple Systems CRM Software - 1
Really Simple Systems CRM Software - 2
Really Simple Systems CRM Software - 3
Really Simple Systems CRM Software - 4
Really Simple Systems CRM Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Really Simple Systems CRM: 133

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitenbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van mailinglijsten
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Berichtgeving van uitzonderingen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bronnen bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Engagement bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online implementatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prognose
  • Provisiebeheer
  • ROI Tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Visuele analyse
  • Voor de AEC-sector
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voorstellen genereren
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Weergave van grafische gegevens
  • XML / RSS
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

HubSpot CRM

4,5
#1 alternatief voor Really Simple Systems CRM
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor Really Simple Systems CRM
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Freshdesk

4,5
#3 alternatief voor Really Simple Systems CRM
Freshdesk is cloudgebaseerde, omnichannel klantenservice software voor bedrijven van elke omvang, met oplossingen die...

HubSpot Marketing Hub

4,5
#4 alternatief voor Really Simple Systems CRM
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(369)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,4/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Really Simple Systems CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 369 reviews worden weergegeven
Chris
Totaalscore
  • Sector: Managementconsulting
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Cost effective CRM for small business

Beoordeeld op 2/10/2018

We have grown our business with this CRM, and when we were starting out it gave us a lot of "bang...

We have grown our business with this CRM, and when we were starting out it gave us a lot of "bang for our bucks", the experience has been excellent.

Pluspunten

Having an awareness of the cost of some of the well known CRM platforms e.g. salesforce, dynamics, the thing that strikes you is that the cost of these is prohibitive for an SME with @30 light CRM users. RSS is different. The bottom line is that they offer excellent value for small businesses. I would view this as their USP.

They have a responsive team and have constantly improved the CRM over the years.

Key features I like are the permissions system which lets us give bespoke access to the teams in our business with everyone given the access to the client records that they require.

The integration with Kashflow (accounting) is incredibly useful and reduces unnecesary duplication in our business processes.

The marketing module has been a significant driver for new business, and again is very cost effective.

The activity section enables us to keep good records of client contacts, as does the ability to bcc email comunications into the client record.

The layout of fields is very easy to modify to your business requirements, adding extra fields with dropdowns as required.

Document storage is straightforward with drag & drop functionality.

Minpunten

Nothing to complain about, happy. Maybe preferred the earlier version which let you know the last time a record was updated and by who.

Antwoord van Really Simple Systems

Thanks for the review Chris!

FYI the new version CRM does still let you know the last time a record was updated and by who. At the top of your screen, next to the account name, there's a little clock symbol. Hover over this and the information will appear.

Regards

Wendy
Totaalscore
  • Sector: Vertalingen en lokalisatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Easy to use and implement

Beoordeeld op 30/3/2022

I am currently working towards switching to Really Simple Systems CRM after a very successful...

I am currently working towards switching to Really Simple Systems CRM after a very successful trial.
Switching from my current user made me look at which functions I actually use and allowed me to streamline our requirements, which I believe will make us more efficient.

Pluspunten

This software appealed to me instantly because it is so intuitive and adaptable. The custom fields creation was very easy to pick up.

Minpunten

Time will tell but at the moment it looks good.

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om voor Really Simple Systems CRM te kiezen

Too expensive and frankly lousy customer service.

Overgestapt van

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Really Simple Systems CRM

Much more aligned with the way i work
Dominic
Totaalscore
  • Sector: Civiele techniek
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

RSS Review

Beoordeeld op 20/11/2019

We are tracking opportunities and following engagement. Unfortunately, I am still having to use an...

We are tracking opportunities and following engagement. Unfortunately, I am still having to use an excel spread sheet because I can't quite get the CRM to duplicate the spread sheet but this is a lack of skill using the system on my part and not a take on the RSS system.

Pluspunten

Its very easy to use, quite intuitive in set up and implementation.

Minpunten

*After using other CRM software, the lack of ability to move opportunities between accounts when the main holder is no longer the main account. I don't think this is possible without some programming by RSS team. *Having the freedom to manipulate the set up like in Salesforce, where an internal programmer will set up exactly what I require. Do RSS's team do this?
*The display dashboard could be better, to have the ability to adjust the widgets to show what I want instead of a standardised return.

Overwogen alternatieven

Dynamics 365

Redenen om voor Really Simple Systems CRM te kiezen

Different companies use different products.

Overgestapt van

Dynamics 365

Redenen om over te stappen op Really Simple Systems CRM

It wasn't my decision!
Stephanie
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Lives up to its name

Beoordeeld op 11/4/2022

Fantastic account and support team and great product.

Fantastic account and support team and great product.

Pluspunten

Love the simple, intuitiveness of the user interface and benefit greatly from all the custom configuration options available.

Minpunten

Would like a bit more flexibility with selections of data sources available to create custom reports.

Overwogen alternatieven

Freshdesk en Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Really Simple Systems CRM

Intuitive user interface, flexible and easy self-serve customizations, HIPAA compliance, and good price
Jack
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Exactly as the name suggsets

Beoordeeld op 10/12/2020

RSS has given us the ability to view and track our customer pipeline at a very reasonable cost....

RSS has given us the ability to view and track our customer pipeline at a very reasonable cost. Something we haven't been able to do with our previous CRM system.

Pluspunten

RSS was extremely easy to deploy into the business, allowing us to view and track our customer pipeline.

Minpunten

Some aspects of the reporting can be quite limiting, such as not being able to include contact information on an Opportunity report

Overwogen alternatieven

Salesforce Platform en HubSpot CRM

Redenen om voor Really Simple Systems CRM te kiezen

Simple and easy way to view and track pipeline.

Redenen om over te stappen op Really Simple Systems CRM

Cost was the biggest reason, as well as the simplicity of the UI
5 van 369 worden weergegeven Lees alle reviews

Really Simple Systems CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Really Simple Systems CRM.

Really Simple Systems CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 14,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Really Simple Systems CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Really Simple Systems CRM ondersteunt de volgende talen:

Engels

Really Simple Systems CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Really Simple Systems CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Calendly, Campaign Monitor, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Docs, Google Drive, Google Sheets, Gravity Forms, KashFlow, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, PandaDoc, QuickBooks Online Advanced, Saasu, Slack, Trello, Twitter, Typeform, Xero, Zapier

Really Simple Systems CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Really Simple Systems CRM.