Over Really Simple Systems CRM

Really Simple Systems is een eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerd CRM-systeem dat is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties. Met ingebouwde ondersteuning voor verkoop, marketing en service kun je slimmer werken en je verkoopleads en klanten beheren en volgen. Al je gegevens bevinden zich op één plek, wat teamsamenwerking, betere relaties en een grotere omzet bevordert.

Het CRM-systeem is ontworpen om mee te groeien met je bedrijf. Er zijn 4 tariefplannen; Gratis, Starter, Professional en Enterprise, en elke optie biedt eenvoudige oplossingen die geschikt zijn voor jouw bedrijf.

De klantenondersteuning is volledig gratis en je zult veel "selfservice" middelen vinden, zodat je het meeste uit je CRM kunt halen.

Really Simple Systems CRM heeft een geïntegreerde module voor e-mailmarketing met functies voor campagnebeheer en database-segmentatie. Je kunt je e-mailmarketing rechtstreeks vanuit de CRM uitvoeren, zodat al je gegevens zich op één plek bevinden.

Prijzen vanaf:

US$ 18,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Really Simple Systems CRM

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Canada, Guernsey, Ierland, Isle of Man en nog 5 andere

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 18,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Top 5 alternatieven voor Really Simple Systems CRM

Afbeeldingen

Really Simple Systems CRM Software - 1
Really Simple Systems CRM Software - 2
Really Simple Systems CRM Software - 3
Really Simple Systems CRM Software - 4
Really Simple Systems CRM Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Really Simple Systems CRM-video
Really Simple Systems CRM Software - 1
Really Simple Systems CRM Software - 2
Really Simple Systems CRM Software - 3
Really Simple Systems CRM Software - 4
Really Simple Systems CRM Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Really Simple Systems CRM: 177

  • "Wat-als"-scenario's
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare scores
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Analyse van klantenservices
  • Analyse van verkooptrends
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Bedrijfsprocesbesturing
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van externe verkoop
  • Beheer van mailinglijsten
  • Beheer van oproepen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van voorstellen
  • Bellijstbeheer
  • Berichtgeving van uitzonderingen
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking
  • Bronnen bijhouden
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • CRM-integratie
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagnepersonalisatie
  • Campagneplanning
  • Campagneplanning
  • Campagnesegmentering
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Conversies bijhouden
  • Dashboard
  • Dashboards maken
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Elektronische handtekening
  • Engagement bijhouden
  • Factureren
  • Formulierbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Maatwerk
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere scoremodellen
  • Mobiele toegang
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Offertes
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepregistratie
  • Overzichtsrapporten
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Plannen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Prognose
  • Provisiebeheer
  • ROI bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Referenties bijhouden
  • Routering
  • Sales-onboarding en -training
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Statistische analyse
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Territoriumbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Veelgestelde vragen
  • Verkoopautomatisering
  • Verkoopprognose
  • Verkooprapporten
  • Verzoeken escaleren
  • Visuele analyse
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • Voorstellen genereren
  • Vrijwilligersbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webformulieren
  • Website-integratie
  • Weergave van grafische gegevens
  • Workflowbeheer
  • XML/RSS
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

HubSpot Marketing Hub

4,5
#1 alternatief voor Really Simple Systems CRM
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

monday.com

4,6
#2 alternatief voor Really Simple Systems CRM
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten...

HubSpot CRM

4,5
#3 alternatief voor Really Simple Systems CRM
Bespaar waardevolle verkooptijd met HubSpot CRM, dat zorgt voor alle kleine details van het opnemen van telefoongesprekk...

Ninox

4,7
#4 alternatief voor Really Simple Systems CRM
Ninox is een cloudgebaseerd platform voor het ontwerpen van aangepaste databasetoepassingen, met ingebouwde sjablonen,...

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(429)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Really Simple Systems CRM al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 429 reviews worden weergegeven
Steve
Totaalscore
  • Sector: Computersoftware
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Perfectly suited to us as a small business

Beoordeeld op 22/8/2019

We use really simple sytems CRM for managing our client accounts and tracking opportunities for new...

We use really simple sytems CRM for managing our client accounts and tracking opportunities for new sales. It works excellently and our team are very pleased with it

Pluspunten

Really Simple Systems CRM works brilliantly for our business as it's quite to use and setup, but still has all the features we need. On the rare occasions when we've had to the use the support service the team have been very respoonsive

Minpunten

The ability to merge duplicate organisations would be very useful; instead you have to delete one and update the other

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Really Simple Systems CRM

Price and simplicity
Diana
Totaalscore
  • Sector: Olie en energie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Use of CRM

Beoordeeld op 19/8/2020

When I have needed help with something I have had a quick and useful response very quickly.
I find...

When I have needed help with something I have had a quick and useful response very quickly.
I find it easy to use for what I need.

Pluspunten

The most important things to me are:- tracking of emails with each customer, tracking of quotation/sales confirmations with each customer. Checking where we are up to with opportunities.

Minpunten

I have not used this with any other system, but I cannot fathom out the report side of things, but neither have I asked for help using it so far either.

Helen
Totaalscore
  • Sector: Publiceren
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Reliable CRM system

Beoordeeld op 30/3/2022

In the early days customer support in setting up was fantastic. Because it was so personal and...

In the early days customer support in setting up was fantastic. Because it was so personal and speedy and effective I've not had to check in with customer support for years. That was a great customer investment from RSS and has insured I've remained a loyal and low-maintenance customer.

Pluspunten

I've used RSS for years and it's the cornerstone of our business in terms of contacts and business management. As we're a consultancy having individual files for each client is vital so we can track their progress and writer development.

Minpunten

That we can't search key words to bring up a file. For instance, if I can remember a title of a book but not the author's name, or I met someone at a trade fair - so I have some context - but I can't remember who, or I've worked on book genres with some agents (so it could bring up several files) it would be a game changer if I could just type in key words and it would search through the files in activities and bring up the files rather than just being able to search source, name or email. This is the greatest limiter for me.

Philip
Totaalscore
  • Sector: Beveiliging en opsporing
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Oculus FM

Beoordeeld op 29/3/2022

Very impressed with the service and the staff at RSS, I feel we get an excellent service from the...

Very impressed with the service and the staff at RSS, I feel we get an excellent service from the teams

Pluspunten

Customisations were easy to introduce, the team helped us fully integrate these changes and they are now used daily within the business

Minpunten

At the outset the system is quite rigid, but given it has to be used across multiple industries we understand why it has to be this way

Overwogen alternatieven

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Really Simple Systems CRM

We already had it set up, it just wasn't being used effectively
Wendy
Totaalscore
  • Sector: Vertalingen en lokalisatie
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Easy to use and implement

Beoordeeld op 30/3/2022

I am currently working towards switching to Really Simple Systems CRM after a very successful...

I am currently working towards switching to Really Simple Systems CRM after a very successful trial.
Switching from my current user made me look at which functions I actually use and allowed me to streamline our requirements, which I believe will make us more efficient.

Pluspunten

This software appealed to me instantly because it is so intuitive and adaptable. The custom fields creation was very easy to pick up.

Minpunten

Time will tell but at the moment it looks good.

Overwogen alternatieven

HubSpot CRM

Redenen om voor Really Simple Systems CRM te kiezen

Too expensive and frankly lousy customer service.

Overgestapt van

Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Really Simple Systems CRM

Much more aligned with the way i work
5 van 429 worden weergegeven Lees alle reviews

Really Simple Systems CRM - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Really Simple Systems CRM.

Really Simple Systems CRM kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 18,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Really Simple Systems CRM heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Really Simple Systems CRM ondersteunt de volgende talen:

Engels

Really Simple Systems CRM ondersteunt de volgende apparaten:

Really Simple Systems CRM kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

ActiveCampaign, Calendly, Campaign Monitor, Constant Contact, Dropbox Business, Gmail, Google Docs, Google Drive, Google Sheets, Gravity Forms, KashFlow, LeadGen App, Leadinfo, Mailchimp, Meta for Business, Microsoft Azure, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, OneLogin, Osano, PandaDoc, QuickBooks Online Advanced, Saasu, Sage Business Cloud, Slack, Trello, Twitter, Typeform, Xero, Zapier

Really Simple Systems CRM biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Really Simple Systems CRM.