Over Sloneek

Sloneek is een cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer waarmee bedrijven verschillende administratieve processen kunnen afhandelen, zoals aanwezigheidsregistratie, afwezigheidsbeheer, ondertekening van eIDAS-klare documenten, urenstaten en meer. Belangrijke functies omvatten activabeheer, onboarding, videoconferenties en administratie van dossiers.

Prijzen vanaf:

€ 4,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Albanië, Andorra, Belarus, België, Bosnië en Herzegovina en nog 34 andere

Ondersteunde talen

Duits, Engels, Hongaars, Italiaans, Pools en nog 3 andere

Prijzen vanaf:

€ 4,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Sloneek Software - 1
Sloneek Software - 2
Sloneek Software - 3
Sloneek Software - 4
Sloneek Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Sloneek-video
Sloneek Software - 1
Sloneek Software - 2
Sloneek Software - 3
Sloneek Software - 4
Sloneek Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Sloneek: 80

  • 360-gradenfeedback
  • API
  • Aannemen van personeel
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Beheer van taakomschrijvingen
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van verzuimbeleid
  • Beheer van voordelen
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Compliancebeheer
  • Configureerbare workflow
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • HR-beheer
  • Herinneringen
  • In- en uitklokken
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Leren en ontwikkeling
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Organigrammen
  • Overurenberekening
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelshandboek
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Plannen
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeoordeling
  • Projecttijd bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Real Time Updates
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Sollicitatiebeheer
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Urenregistratie van werknemers
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Verlof bijhouden
  • Verlofaanvragen
  • Volgen van sollicitanten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Wervingsbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfservice voor werknemers
  • Zelfserviceportal
  • Ziekteverlof bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Tempo Timesheets

4,3
#1 alternatief voor Sloneek
Tempo Timesheets is software voor urenregistratie in Jira waarmee teams de tijd online kunnen bijhouden en betrouwbare...

Calamari

4,7
#2 alternatief voor Sloneek
Calamari maakt verlof- en aanwezigheidsbeheer eenvoudiger. Calamari is geïntegreerd met Slack, JIRA, Google Apps en...

Factorial

4,5
#3 alternatief voor Sloneek
Factorial is krachtige HR-software waarmee kleine tot middelgrote bedrijven administratieve taken zoals documenten,...

niikiis

4,5
#4 alternatief voor Sloneek
niikiis is configureerbare alles-in-één software voor werknemerservaringen voor kleine en middelgrote bedrijven.

Reviews

Totaalscore

4,6 /5
(17)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,4/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenondersteuning
4,9/5

Heb je Sloneek al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 17 reviews worden weergegeven
Jacek
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Wekelijks Gratis proef lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

One of the most advanced one-size-fits-all HR systems we tested

Beoordeeld op 29/3/2023

We really liked Sloneek, we find it one of the most advanced solutions when it comes to Timesheets...

We really liked Sloneek, we find it one of the most advanced solutions when it comes to Timesheets and Holiday Tracking

Pluspunten

You can see it's very advanced solution. Great UI/UX, easy to use. Everything is customisable - you can hide modules you don't need/use.

Minpunten

It took a moment to learn manoeuvre around in the system.It is possible to find some parts still in Czech language (for me it was tips as todo items)

Overwogen alternatieven

Tempo Timesheets en Calamari

Redenen om over te stappen op Sloneek

The UI/UX is one of the best. It's the most advanced solution that satisfies our Timesheet + Holiday Tracking needs (in my opinion only Calamari can compete)
Jitka
Totaalscore
  • Sector: Management non-profit organisaties
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Review for Sloneek

Beoordeeld op 9/7/2021

Finally we have all our document in one online database!

Finally we have all our document in one online database!

Pluspunten

I personally do not have the experience with an integration into our processes but currently I appreciate the most about the software that it is really user friendly, support for customers is really extraordinary, always fast and helpful. I really enjoy that most of the features are clear to me and if not, there is a chat and person ready to help!

Minpunten

There is one small thing, I would appreciate if the capacity of the software for uploading new documents is bigger. (Documents with more pages cannot be uploaded and we have to make them smaller in another software which takes additional time.)

Markéta
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Useful for mid-size business

Beoordeeld op 8/6/2021

Overall I am happy with Sloneek product and the customer service, they respond to our queries...

Overall I am happy with Sloneek product and the customer service, they respond to our queries quickly and are very willing to help. They are able to tailor features to our company needs and personalise their service.

Pluspunten

Our employees find Sloneek intuitive and simple to use. The video and screen shot instructions are helpful. We use the attendance and absence recording feature and reports, which are most impactful in my job as HR specialist. We use the “on call” and “overtime” tracking feature from Sloneek in conjunction with other systems and although it took a some time to integrate with API, it now works really well and we are pleased with the system.

Minpunten

When I set up a new absence - such as an offsite team building course I have to approve each person’s absence from the office and attendance to the course individually rather than being able to create a group and apply features (such as team leader approval) to this group. This is hard work if we have an event for the whole company - up to 100 employees!

Silvie
Totaalscore
  • Sector: Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Sloneek is a modern HR system with a kind and reliable support team.

Beoordeeld op 16/7/2021

Sloneek and us got along pretty nicely, and even though we sometimes get cofused and need to solve...

Sloneek and us got along pretty nicely, and even though we sometimes get cofused and need to solve a problems that come along, we like it.

Pluspunten

We can realistically see and evaluate the employee attendance, including their absences. We have achieved a uniform register of assigned work assets. Employees appreciate the organisational structure and basic data about their colleagues as well as the easy way to apply/approve absence time.

Minpunten

Once in a while, we come across bugs that get us confused.

Jiri
Totaalscore
  • Sector: Automotive
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

User-friendly and easy to implement

Beoordeeld op 15/7/2021

Pluspunten

It is super easy to implement with many special features that are "cool" add ons. The feature of administering vacations for all employees is amazing and helps to keep a track of what is going on with absences in the company. They offer great customer support

Minpunten

We miss implementation to Outlook and some of the features are hard to adjust to our needs as it is "one size fits all"

Antwoord van Sloneek Europe

Dear Jiri,

we're happy to announce to you the Microsoft integration will be released in few weeks:)

Sloneek Customer Service

5 van 17 worden weergegeven Lees alle reviews

Sloneek - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Sloneek.

Sloneek kent de volgende prijsmodellen:

Sloneek heeft de volgende typische klanten:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000

Sloneek ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels, Hongaars, Italiaans, Pools, Slowaaks, Spaans, Tsjechisch

Sloneek ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Sloneek kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Azure Active Directory, Google Calendar, Google Workspace, IceWarp, Jira, Microsoft Outlook, Slack

Sloneek biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Sloneek.