Over Kavkom

Kavkom Predictive Dialer helpt bedrijven bij het automatiseren van het kiezen en doorsturen van oproepen naar live medewerkers. Met de toepassing kunnen supervisors prospectie-, verkoop- en wervingscampagnes beheren en optimaliseren, de productiviteit van medewerkers controleren en specifieke medewerkers toegang bieden om informatie over leads of campagnes te bekijken.

Het stelt werknemers in staat om faxnummers te identificeren, onbeantwoorde oproepen te bekijken, gespreksbeoordelingen af te handelen en ongewenste of valse nummers te detecteren via een geïntegreerd platform. Kavkom Predictive Dialer biedt verschillende functies, waaronder communicatiebeheer, analyse, samenwerking, prestatiecontrole, e-mailmeldingen, gegevensimport/-export en meer. Medewerkers kunnen de toepassing gebruiken om klantprofielen te maken en bij te houden, interacties vast te leggen en afspraken in realtime te plannen.

Kavkom Predictive Dialer biedt een API waarmee bedrijven het systeem kunnen integreren met verschillende platforms van derden, zoals Dropbox, Click2Call, Salesforce en meer. Met het activiteitendashboard kunnen managers gespreksstatistieken van medewerkers of campagnes bekijken en telefoniegegevens verzamelen en opslaan in een gecentraliseerde opslagplaats.

Prijzen vanaf:

€ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

België, Canada, Zwitserland, Algerije, Frankrijk, Israël, Luxemburg, Marokko, Monaco, Madagaskar, Tunesië

Ondersteunde talen

Engels, Frans, Hebreeuws

Prijzen vanaf:

€ 10,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Kavkom Software - 1
Kavkom Software - 2
Kavkom Software - 3
Kavkom Software - 4
View 7 more
Kavkom-video
Kavkom-video
Kavkom-video
Kavkom Software - 1
Kavkom Software - 2
Kavkom Software - 3
Kavkom Software - 4

Functies

Totaal aantal functies van Kavkom: 65

  • API
  • Activiteitendashboard
  • Antwoodapparaatdetectie
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/videovergaderen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische nummerkiezer
  • Beheer van verkooppipeline
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Campagnespecifieke beller-ID
  • Chatten/messaging
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gemengd callcenter
  • Geplande opname
  • Handmatig kiessysteem
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Integratie van computertelefonie
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Lijstbeheer
  • Mobiele toegang
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Offertes
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepen taggen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Oproepverdeling
  • Outbound callcenter
  • Predictief kiezen
  • Preview dialer
  • Progressief kiessysteem
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • SIP-trunking
  • Segmentering
  • Sms-berichten
  • Stemaanpassing
  • Telefoongesprekken plannen
  • Telemarketingbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Virtuele extensies
  • VoIP
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer

Alternatieven

Dolibarr

4,5
#1 alternatief voor Kavkom
Dolibarr is een pakket van zakelijke software om je activiteiten te beheren (contacten, facturen, bestellingen,...

Pipedrive

4,5
#2 alternatief voor Kavkom
Pipedrive is een tool voor CRM en pijplijnbeheer voor kleine en middelgrote verkoopteams waarmee gebruikers zich kunnen...

Zoho CRM

4,3
#3 alternatief voor Kavkom
Zoho CRM is cloudgebaseerde software voor klantrelatiebeheer die bedrijven van elke omvang helpt deals slimmer, beter...

Virtual Observer

0
#4 alternatief voor Kavkom
Virtual Observer is a call recording & workforce optimization software for contact centers that works with hosted VoIP...

Reviews

Totaalscore

4,7 /5
(36)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5/5
Functies
4,5/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenondersteuning
4,6/5

Heb je Kavkom al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 36 reviews worden weergegeven
Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Informatiediensten
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Kavkom facile d'usage et très pratique.

Beoordeeld op 2/8/2022

très bien. On continue.

très bien. On continue.

Pluspunten

facilité d'usage
pratique
transfert d'appel
liste noire

Minpunten

les invoices apparaissent à l'ouverture, mais ensuite difficiles à retrouver avec les chois de menus.

Jean Paul
Totaalscore
  • Sector: Internationale handel en ontwikkeling
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

AIVS POSITIF dans l'ensemble

Beoordeeld op 3/8/2022

Nous traitons la prospection de plusieurs sociétés clientes et avons donc pu, comme nécessaire,...

Nous traitons la prospection de plusieurs sociétés clientes et avons donc pu, comme nécessaire, créer autant de campagnes d'appels différentes que nous avions besoin : chaque campagne peut se voir attribuer un numéro d'appel apparent ce qui permet d'être identifiable par le prospect et d'être éventuellement rappelé. Chaque appel est enregistré et stocké avec la fiche prospect

Pluspunten

Facilité de mise en route et d'utilisation - Simplicité et logique

Minpunten

Ne traite les envois mails qu'avec une seule adresse d'émission ce qui nous oblige à faire encore beaucoup d'envois en manuel !!! (environ 60 à 80/jour)
Manque de convivialité dans la présentation et notamment de contraste (impossible de travailler avec un écran près d'une fenêtre)

Overwogen alternatieven

Zoho CRM, Pipedrive en Dolibarr

Redenen om voor Kavkom te kiezen

le précédent, bien que plus cher et légèrement mieux adapté, rencontrait de nombreux problèmes de blocages
Mickael
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Intéressant

Beoordeeld op 20/7/2022

Pluspunten

Tarif pratique facilité peu coûteux sac joignable facilement

Minpunten

Manque de fonctionnalités statistiques agents pointage temps de travail et stats

Antwoord van Kavkom

Toute l'équipe de Kavkom vous remercie pour votre message. Nous nous réjouissons de savoir que vous avez apprécié notre solution de téléphonie d'entreprise. La fonctionnalité de pointage dans le CRM Kavkom sera disponible dans la prochaine version du CRM début 2023.
Elle vous permettra de mesurer le temps de travail de vos agents. Cette fonctionnalité vous donnera aussi une vue plus claire des performances du temps de travail de votre département.

assaad
Totaalscore
  • Sector: Public relations en communicatie
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Je recommande sans hésitation

Beoordeeld op 20/7/2022

Avec Kavkom j'ai pu facilement régler la question des coûts de communication vers mes clients...

Avec Kavkom j'ai pu facilement régler la question des coûts de communication vers mes clients habituels.Mes agents également n'étaient plus du tout limités dans leur mobilité car même en déplacement les communications sont gérées.

Pluspunten

-fonctionnalités
-Interface intuitive
-Qualité de la communication

Minpunten

-Il faut parfois bidouiller quand le qr code de validation ne passe pas(çà arrive très très rarement et le service technique a été réactif )

Antwoord van Kavkom

Merci à vous pour vos bons commentaires. Nous travaillons énormément à améliorer notre service afin de proposer sans cesse des nouvelles fonctionnalités qui répondent aux besoins de tous nos clients. Notre support technique reste à votre disposition pour toute demande.

Rudy
Totaalscore
  • Sector: Verzekeringen
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Efficace, disponible et a l'ecoute !

Beoordeeld op 3/8/2022

Pluspunten

back office simple et clair, API fonctionnelle et facile a implementer, evolutif avec une equipe tres reactive, s'adapte aux besoin du client, tres peu voir pas de panne, ... bref, un plaisir de travailer avec eux.

Minpunten

tous les cotes negatifs rencontres ont ete pris en compte et ameliores... donc aujourdhui : produit complet sans point negatif ( pour notre utilisation) !

5 van 36 worden weergegeven Lees alle reviews

Kavkom - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Kavkom.

Kavkom kent de volgende prijsmodellen:

Kavkom heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

Kavkom ondersteunt de volgende talen:

Engels, Frans, Hebreeuws

Kavkom ondersteunt de volgende apparaten:

Kavkom kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

CRM Analytics, Dropbox Business, Google Chrome, HubSpot CRM, Pipedrive, SalesforceIQ, Zapier

Kavkom biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Kavkom.