Over Resly

Resly is a property management system designed to help Australian hotels and resorts handle compliance, task scheduling, guest communications, payment processing, and other processes on a unified platform. Administrators can utilize audit logs and custom reports to evaluate accounts and ensure compliance with various regulatory standards.

Resly lets organizations securely store data within a cloud-based repository to mitigate risks related to viruses, malware, and hardware theft. Hotels can schedule and send branded emails or SMS messages to guests and utilize Resly Direct to manage bookings. Resorts can automate payments, streamline bank reconciliation processes, and access statements, reports, and other information from within a centralized platform.

Resly facilitates integration with various third-party systems and booking channels such as Expedia, Mailchimp, Airbnb, Feefo, and more.

Prijzen vanaf:

AU$ 30,00/maand

  • Gratis proef
  • Free Version
  • Subscription

Top 5 alternatieven voor Resly

Voornaamste voordelen van Resly

Resly is a cloud-based system enabling hoteliers to manage properties, channels and bookings.

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Australië

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

AU$ 30,00/maand

  • Gratis proef
  • Free Version
  • Subscription

Top 5 alternatieven voor Resly

Afbeeldingen

Resly Software - 1
Resly Software - 2
Nog 3 andere bekijken
Resly Software - 1 Resly Software - 2

Functies

Totaal aantal functies van Resly: 110

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Automatisch bijwerken
  • Automatische back-up
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van gastervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van ontvangstbewijzen
  • Berekening en validatie van heffingen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Boeken in verschillende grootboeken
  • CRM
  • Compliancebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Documentsjablonen
  • Dynamische prijzen
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Enkelvoudig vastgoed
  • Factureerbare items bijhouden
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Frontdeskbeheer
  • GDS/OTA-integratie
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Geïntegreerde boekhouding
  • Groepsreserveringen
  • Grootboek
  • Herinneringen
  • Huishoudbeheer
  • Inkomstenbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Kanaalanalytics
  • Kanaalbeheer
  • Kill switch
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenverhalen
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Mediabibliotheek
  • Meerdere panden
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Notities bij reserveringen
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Onkosten bijhouden
  • Online reserveren
  • Ontwerpbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Prijs- en margebeheer
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime bewerken
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Realtime updates
  • Reservering door derden
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Restrictiebeheer
  • Reviewbeheer
  • Ruimte-inventaris
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Synchronisatie van meerdere kanalen
  • Taakbeheer
  • Tariefbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toetsing van bankgegevens
  • Tools voor online reserveren
  • Verkooppunt
  • Verlengd verblijf
  • Verwerking van creditcards
  • Voor vakantieverhuur
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Wellness/Activiteitenbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

NewBook

4,7
#1 alternatief voor Resly
NewBook is bekroonde software voor vastgoedbeheer die speciaal is gebouwd voor de toerisme- en horecasector en die alle...

eviivo

3,8
#2 alternatief voor Resly
eviivo is een boeking- en kanaalbeheersysteem dat kleine horeca- en toerismebedrijven in staat stelt om moeiteloos...

Beds24

4,8
#3 alternatief voor Resly
Beds24 is een cloudgebaseerde oplossing voor vastgoedbeheer die een kanaalbeheerder en boekingsmodule biedt voor...

Hostaway

4,6
#4 alternatief voor Resly
Hostaway is een oplossing voor kanaalbeheer voor vakantiewoningen, die automatisch tarieven, beschikbaarheid en...

Reviews

Totaalscore

5 /5
(11)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8/5
Functies
4,7/5
Gebruiksgemak
5/5
Klantenondersteuning
5/5

Heb je Resly al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
5 van 11 worden weergegeven
Kirsten B.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

The only choice

Beoordeeld op 21/7/2020

Pure joy, I don't give 5* ratings to software lightly. So many things have been considered and...

Pure joy, I don't give 5* ratings to software lightly. So many things have been considered and applied thoughtfully rather than piecemeal like other software, and they all remain true to the overall design. It's been a pleasure working with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who are repsponsive and open to suggestions and I can see many of the suggestions being implemented already.
The migration process was easy enough but I think a cheat sheet with what needs to be checked or brought in manually and in what order would help. There was still quite a bit to do to get the system fully setup even though it was functional and online within a few hours and there were things I didn't realise until after I did my first EOM.
I would love to see communication with housekeepers/handmen via an app, ability for guests to checkin and sign off electronically (So important with Covid) and maybe an owners portal to access their own reports.
But overall I LOVE it!

Pluspunten

Love love love that it is true cloud build and design so I can access it from any browser anywhere.
Love that I can have mulitple screens open at once.
It is sleek and easy to navigate. Most features are intuitive but when I need help the support from [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is fast and helpful.
Love the idea of the dashboard now I am used to using it.
Love that I can text guests and use templates for emails (although the editor needs a little work still :)

Minpunten

All features are there but some need a bit of tewaking to improve efficiency:
Calendar - I find it hard to use as it is. Needs more status colours and can't see and letters of the name for 1N bookings;
Entering new Direct Bkg not efficient - Need to be able to enter no. of nights from start date rather than start and end date, Guest linkage/lookup not efficient (we need to see any comments about the gust before we confirmt he bkg and in Mooloolaba we REALLY need a blacklist feature); Need ability to enter deposit required amt and manage deposit due date and amount (and link this to calendar status); Need extra info to display next to price (Eg. Rate per night, Discount applied to std rate plan (I have lots more ideas for this))
Inability to change room types and status :( I need to do this often due to owners discretion but it deters me given I have to get [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] to do it for me;
Printing and Emailing - there are just too many clicks to be able to print anything. There must be an engine that allows printing in one click with a default printer setup. Need this for receipts, invoices and Checkin Form/letter
Sort Order - this appears to be all over the shop. Pls look at display order of charges, agents, rate plans etc. Just make it alphabetical would be easier
Housekkeeping - Still missing display of checkin/out status and ability to show back to backs/set priority (otherwise I love it)
CHarges - need to change chrgs before C/O
Promotions - not able to do promos like stay 5 pay 3

Wayne A.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Highly Recomended

Beoordeeld op 30/8/2020

They have supported us throughout the whole transition from our old system to Resly. The set-up was...

They have supported us throughout the whole transition from our old system to Resly. The set-up was basically all done by them and they needed very little help from my end. The system is very intuitive and easy to use.

Pluspunten

The support we have received this far has been second to none. I like how it is cloud based and I can use it anywhere. It is an all in one system which just makes sense. Very simple to use which reduces my stress.

Minpunten

The only con is that I didn't move sooner!

Lyn N.
Totaalscore
  • Sector: Vrije tijd, reizen en toerisme
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

EASY TO USE AND PORTABLE

Beoordeeld op 28/8/2020

Great support - readily available

Great support - readily available

Pluspunten

No longer stuck to a desktop based program. Easily accessed as long as there is wifi

Minpunten

Whilst there are FAQ's it would be helpful to have a user manual. That said support is easily accessible

Sue H.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

RESLY - TICKS ALL THE BOXES

Beoordeeld op 27/8/2020

AMAZING!!! Always available to answer a question. Never palmed off to someone else or waiting for a...

AMAZING!!! Always available to answer a question. Never palmed off to someone else or waiting for a call back.

Pluspunten

The product and the amazing support from the team made the decision to take on board simple and stress free. The program is user friendly & an easy transition from the old outdated system were were previously using. Being a true cloud based program I can see what is happening from any where in the world on a day by day / hour by hour basis. There is zero stress for relievers - 1 button and EOM is done.

Minpunten

There is nothing to dislike.
It offers everything I require to run my business efficiently.

Naomi A.
Totaalscore
  • Sector: Horeca
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

I never thought switching systems could be so easy

Beoordeeld op 30/8/2020

The guys made this transition so easy. I am a person who struggles with change but this program is...

The guys made this transition so easy. I am a person who struggles with change but this program is a dream to work with. I like that the guys sit and explain everything in easy to understand step by step manner. The one advise from the guys that made so much sense is. " Ask yourself what are you trying to do, then click on the tab that relates and all else follows logically". It is practical, intuitive and logical with absolutely no clutter or useless tabs.

Pluspunten

It is very user friendly. it is definitely cloud ( not just pretending to be).

Minpunten

Nothing at all it is brilliant, easy to use.

5 van 11 worden weergegeven Lees alle reviews

Resly - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Resly.

Resly kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: AU$ 30,00/maand
  • Prijsmodel: Anders
  • Gratis proef: Beschikbaar

Resly heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Resly ondersteunt de volgende talen:

Engels

Resly ondersteunt de volgende apparaten:

Resly kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

Campaign Monitor, Feefo, Mailchimp

Resly biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Resly.