
Over ConSol CM/Customer Service
ConSol/CM Customer Service is een helpdeskoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen met cross-channel klantenondersteuning. De software kan worden aangepast aan individuele behoeften en via flexibele interfaces worden geïntegreerd in bestaande bedrijfssystemen.
De oplossing biedt automatische toewijzing van vragen aan klanten, evenals voorbeeldteksten en een functie voor automatisch reageren, waardoor klanten actief betrokken kunnen zijn bij het vinden van oplossingen. Het belangrijkste doel van ConSol/CM-klantenservice is altijd om klantenservice te vergemakkelijken via digitale oplossingen.
ConSol/CM-klantenservice biedt tools voor analyse en een zelfbedieningsportal om ervoor te zorgen dat verzoeken naar relevant personeel worden doorgestuurd. Het pakket kan ook worden uitgebreid met extra add-ons, zoals een productdatabase en zelflerende tekstherkenning.
Prijzen vanaf:
€ 529,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Klanten
- Freelancers
- Kleine bedrijven (2-50)
- Middelgrote bedrijven (51-500)
- Grote ondernemingen (500 en meer)
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Markten
Oostenrijk, België, Zwitserland, Duitsland, Luxemburg , Nederland en nog 1 andere
Ondersteunde talen
Duits, Engels
Prijzen vanaf:
€ 529,00/maand
- Gratis versie
- Gratis proef
- Abonnement
Afbeeldingen



Functies
Totaal aantal functies van ConSol CM/Customer Service: 62
Alternatieven
ShowHows

Vivantio

Kustomer

EcholoN

Reviews
Heb je ConSol CM/Customer Service al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.
- Sector: Financiële dienstverlening
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Eine Lösung für unseren gesamten Kundenservice
Beoordeeld op 8/9/2020
Pluspunten
Die Anpassungsfähigkeit der Software an unsere Prozesse im Kundenservice und den Performancegewinn zu der abgelösten alten Software die genutzt wurde.
Minpunten
Die Benutzerfreundlichkeit UX hat noch ein bisschen "altbackenen Look" und hat manchmal nicht die Flexibilität die ich mir wünschen würde.
- Sector: Informatietechnologie en -diensten
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Vielseitiges Programm
Beoordeeld op 10/11/2020
Es werden Vertriebs- sowie Service Prozesse abgebildet. Die Prozesse konnten standardisiert werden...
Es werden Vertriebs- sowie Service Prozesse abgebildet. Die Prozesse konnten standardisiert werden ohne die Flexibilität zu verlieren. Auch sehr komplexe Vertriebsprozesse haben wir abgebildet.
Pluspunten
Das System ist sehr übersichtlich und nutzerfreundlich. Es kann sehr schnell mit wenig Einweisung durch neue User genutzt werden auch besonders durch die Workflowaktivitäten die durch den Prozess lotsen. Die Integration mit anderen Systemen (z.B. SAP) funktioniert bestens. Das System ist sehr gut auf Kundenbedürfnisse anpassbar. Unterschiedlichste Prozesse können abgebildet werden. Das System ist sehr vielseitig.
Minpunten
Das Reporting könnte verbessert werden.
- Sector: Kantoorbenodigdheden
- Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Hohe Flexibilität bei der Umsetzung firmeninterne Prozesse
Beoordeeld op 1/10/2020
Pluspunten
- Anpassbar an viele Unternehmensprozesse
- Integration in zahlreichen Unternehmensbereichen
- arbeiten auf einheitlicher Datenbasis
- gute Anbindung an andere IT-Systeme des Unternehmens
- schnell erlernbarer Umgang mit dem System
- systemgestützte Workflows fördern vereinheitliche Prozesse
- ermöglicht das Umsetzen sehr individueller Prozesse
- ausgeprägte/r Kundenorientierung und -service
Minpunten
Die Abbildung von stark individualisierten Prozessen sorgt für eine hohe Komplexität des Systemsetups, was beim Updaten/Upgraden des Systems zu erhöhten Aufwänden führt.
ConSol CM/Customer Service - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ConSol CM/Customer Service.V. Welke prijsmodellen heeft ConSol CM/Customer Service te bieden?
ConSol CM/Customer Service kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: € 529,00/maand Prijsmodellen bekijken
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van ConSol CM/Customer Service?
ConSol CM/Customer Service heeft de volgende typische klanten:
11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000
V. Welke talen worden door ConSol CM/Customer Service ondersteund?
ConSol CM/Customer Service ondersteunt de volgende talen:
Duits, Engels
V. Biedt ConSol CM/Customer Service ondersteuning voor mobiele apparaten?
ConSol CM/Customer Service ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan ConSol CM/Customer Service worden geïntegreerd?
We hebben geen informatie over welke integraties ConSol CM/Customer Service kent
V. Welke mate van ondersteuning heeft ConSol CM/Customer Service te bieden?
ConSol CM/Customer Service biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ConSol CM/Customer Service.