Over ConSol CM/Customer Service

ConSol/CM Customer Service is een helpdeskoplossing die is ontworpen om bedrijven van elke omvang te helpen met cross-channel klantenondersteuning. De software kan worden aangepast aan individuele behoeften en via flexibele interfaces worden geïntegreerd in bestaande bedrijfssystemen.

De oplossing biedt automatische toewijzing van vragen aan klanten, evenals voorbeeldteksten en een functie voor automatisch reageren, waardoor klanten actief betrokken kunnen zijn bij het vinden van oplossingen. Het belangrijkste doel van ConSol/CM-klantenservice is altijd om klantenservice te vergemakkelijken via digitale oplossingen.

ConSol/CM-klantenservice biedt tools voor analyse en een zelfbedieningsportal om ervoor te zorgen dat verzoeken naar relevant personeel worden doorgestuurd. Het pakket kan ook worden uitgebreid met extra add-ons, zoals een productdatabase en zelflerende tekstherkenning.

Prijzen vanaf:

€ 69,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Apparaten

Bedrijfsgrootte

K M G

Markten

Oostenrijk, België, Zwitserland, Duitsland, Luxemburg, Nederland

Ondersteunde talen

Duits, Engels

Prijzen vanaf:

€ 69,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

ConSol CM/Customer Service Software - 1
ConSol CM/Customer Service Software - 2
ConSol CM/Customer Service Software - 3
View 3 more
ConSol CM/Customer Service Software - 1
ConSol CM/Customer Service Software - 2
ConSol CM/Customer Service Software - 3

Functies

Totaal aantal functies van ConSol CM/Customer Service: 62

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van klantenservices
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • CRM
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Engagement bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Helpdeskbeheer
  • Inboxbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Ondersteuningstickets bijhouden
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Personeelsbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven

ShowHows

0
#1 alternatief voor ConSol CM/Customer Service
ShowHows is a web-based platform which lets businesses create web-based, embeddable how-to and tutorial guides for...

Vivantio

4,3
#2 alternatief voor ConSol CM/Customer Service
Vivantio is flexibele, betrouwbare, vertrouwde software voor servicebeheer. Vivantio stelt je in staat om uitstekende...

Kustomer

4,5
#3 alternatief voor ConSol CM/Customer Service
Kustomer is the omnichannel customer management platform focused on delivering standout experiences - not resolving...

EcholoN

4,7
#4 alternatief voor ConSol CM/Customer Service
EcholoN is a customer service management software designed to help businesses handle quality control processes,...

Reviews

Totaalscore

5 /5
(3)
Prijs-kwaliteitverhouding
5/5
Functies
4,3/5
Gebruiksgemak
5/5
Klantenondersteuning
5/5

Heb je ConSol CM/Customer Service al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

Schrijf een review!
3 van 3 reviews worden weergegeven
René
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Eine Lösung für unseren gesamten Kundenservice

Beoordeeld op 8/9/2020

Pluspunten

Die Anpassungsfähigkeit der Software an unsere Prozesse im Kundenservice und den Performancegewinn zu der abgelösten alten Software die genutzt wurde.

Minpunten

Die Benutzerfreundlichkeit UX hat noch ein bisschen "altbackenen Look" und hat manchmal nicht die Flexibilität die ich mir wünschen würde.

Gerd
Totaalscore
  • Sector: Kantoorbenodigdheden
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Hohe Flexibilität bei der Umsetzung firmeninterne Prozesse

Beoordeeld op 1/10/2020

Pluspunten

- Anpassbar an viele Unternehmensprozesse
- Integration in zahlreichen Unternehmensbereichen
- arbeiten auf einheitlicher Datenbasis
- gute Anbindung an andere IT-Systeme des Unternehmens
- schnell erlernbarer Umgang mit dem System
- systemgestützte Workflows fördern vereinheitliche Prozesse
- ermöglicht das Umsetzen sehr individueller Prozesse
- ausgeprägte/r Kundenorientierung und -service

Minpunten

Die Abbildung von stark individualisierten Prozessen sorgt für eine hohe Komplexität des Systemsetups, was beim Updaten/Upgraden des Systems zu erhöhten Aufwänden führt.

Vanessa
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: 201-500 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Vielseitiges Programm

Beoordeeld op 10/11/2020

Es werden Vertriebs- sowie Service Prozesse abgebildet. Die Prozesse konnten standardisiert werden...

Es werden Vertriebs- sowie Service Prozesse abgebildet. Die Prozesse konnten standardisiert werden ohne die Flexibilität zu verlieren. Auch sehr komplexe Vertriebsprozesse haben wir abgebildet.

Pluspunten

Das System ist sehr übersichtlich und nutzerfreundlich. Es kann sehr schnell mit wenig Einweisung durch neue User genutzt werden auch besonders durch die Workflowaktivitäten die durch den Prozess lotsen. Die Integration mit anderen Systemen (z.B. SAP) funktioniert bestens. Das System ist sehr gut auf Kundenbedürfnisse anpassbar. Unterschiedlichste Prozesse können abgebildet werden. Das System ist sehr vielseitig.

Minpunten

Das Reporting könnte verbessert werden.

ConSol CM/Customer Service - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over ConSol CM/Customer Service.

ConSol CM/Customer Service kent de volgende prijsmodellen:

ConSol CM/Customer Service heeft de volgende typische klanten:

11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

ConSol CM/Customer Service ondersteunt de volgende talen:

Duits, Engels

ConSol CM/Customer Service ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

We hebben geen informatie over welke integraties ConSol CM/Customer Service kent

ConSol CM/Customer Service biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Telefonische ondersteuning

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor ConSol CM/Customer Service.