Over GetResponse

Maximaliseer de effectiviteit van je campagnes, zelfs nadat ze voltooid zijn met GetResponse e-mailintelligentie die is ontworpen om het volgen, meten en analyseren werkelijk aangenaam te maken. Neem slimme beslissingen binnen enkele minuten: vergelijk vervolgacties, meet siteconversies, segmenteer abonnees met één klik of bekijk fluctuaties per uur.


Afbeeldingen

GetResponse Software - 1
GetResponse Software - 2
GetResponse Software - 3
GetResponse Software - 4
GetResponse Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
GetResponse-video
GetResponse Software - 1
GetResponse Software - 2
GetResponse Software - 3
GetResponse Software - 4
GetResponse Software - 5

Twijfels over GetResponse? Vergelijk met een populair alternatief

GetResponse

4,2 (485)
VS.
Meeste reviews

Beginprijs

US$ 19,00
maand
US$ 50,00
maand

Prijsopties

Gratis versie
Gratis proefversie
Gratis versie
Gratis proefversie

Functies

93
103

Integraties

57
231

Gebruiksgemak

4,0 (485)
4,3 (5.861)

Prijs-kwaliteitverhouding

4,0 (485)
4,2 (5.861)

Klantenservice

4,1 (485)
4,4 (5.861)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Alternatieven

HubSpot Marketing Hub

4,5
#1 alternatief voor GetResponse
De marketinghub van HubSpot is een schaalbaar, alles-in-één platform voor inbound marketing, dat een combinatie biedt...

Drift

4,5
#2 alternatief voor GetResponse
Drift is een cloudgebaseerde livechat-oplossing voor verkoop- en marketingteams en bevat ook een door AI aangedreven...

SendGrid

4,2
#3 alternatief voor GetResponse
De cloudgebaseerde e-mailinfrastructuur van SendGrid ontlast bedrijven van de kosten en complexiteit van het onderhouden...

Omnisend

4,7
#4 alternatief voor GetResponse
Omnisend is een slim platform voor marketing automation dat is ontworpen voor e-commercebedrijven die de standaard...

Reviews

Totaalscore

4,2 /5
(485)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0/5
Functies
4,1/5
Gebruiksgemak
4,0/5
Klantenondersteuning
4,1/5

Heb je GetResponse al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 485 reviews worden weergegeven
Marre
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Vooral niet aan GetResponse beginnen

Beoordeeld op 20/7/2021

Ik zou het gebruikt van GetResponse ten zeerste afraden. Vanaf moment 1 belanden onze nieuwsbrieven...

Ik zou het gebruikt van GetResponse ten zeerste afraden. Vanaf moment 1 belanden onze nieuwsbrieven in de spam. Wij hebben toen contact gehad met GetResponse hoe we dit kunnen verbeteren. Omdat dit bij onze vorige nieuwsbrieven via Mailchimp niet het geval was. Hun graden toen aan om een code toe te voegen aan ons domeinen. Dit heeft het nooit opgelost, sterker nog wij waren volgens GR het probleem.. GetResponse dwong ons vervolgens bepaalde aanpassingen te maken in onze nieuwsbrief. Ja, ze dwongen dit want ons account werd namelijk gewoon geblokkeerd. Uiteraard stonden we hier open voor want wij hoopte ook op een oplossing, echter was de toon en manier hoe dit werd opgedragen was niet oke! We hebben allen aanpassingen en aanbevelingen gedaan. Echter is vorige week ons account definitief gesloten.
- We hebben betaald voor een jaar maar hier maar 4 maanden gebruik van gemaakt. De overige maanden krijgen we niet terug want dit zou ergens in de algemene voorwaarden staan opgenomen. Terwijl kun ons account hebben geblokkeerd.
- Alle data mbt verstuurde nieuwsbrieven zijn we kwijt, want hier willen zij geen inzichten meer in geven.
- We mogen geen back up meer maken van nieuwsbrieven die al klaar stonden om verstuurd te worden.

Kortom ik zou echt een andere partij! Deze partij is niet klantvriendelijk, niet oplossingsgericht en denk absoluut niet mee in oplossingen.

Pluspunten

Drag and drop vormgeving van nieuwsbrief is erg fijn.

Minpunten

- Extreme onvriendelijke klantenservice.
- Veel nieuwsbrieven belanden in de spam (hier hadden wij met mailchimp geen last van).
- Willen niet meedenken in oplossingen, maar dingen je bepaalde aanpassingen te doen in mailinglijst en nieuwsbrieven, zonder dat hier een bepaalde motivatie over gedeeld wordt;
- Je account wordt geblokkeerd zonder overleg of contact,
- Je account wordt verwijderd zonder overleg of contact, waarna je alles kwijt bent:
gemaakte content en data die je hebt verzamelt over je nieuwsbrieven.
- Wij hebben betaald voor een jaar, na 4 maanden willen we eigelijk allemaal niet meer met elkaar samenwerken. De resterende maanden krijgen we niet terug.
- Alles wat ze doen is zogenaamd geaccepteerd omdat dit in de algemene voorwaarden staat, maar in werkelijk is het onredelijkheid en niet klantvriendelijk.

Overwogen alternatieven

ActiveCampaign

Redenen om voor GetResponse te kiezen

Ik zou het gebruikt van GetResponse ten zeerste afraden. Vanaf moment 1 belanden onze nieuwsbrieven in de spam. Wij hebben toen contact gehad met GetResponse hoe we dit kunnen verbeteren. Omdat dit bij onze vorige nieuwsbrieven via Mailchimp niet het geval was. Hun graden toen aan om een code toe te voegen aan ons domeinen. Dit heeft het nooit opgelost, sterker nog wij waren volgens GR het probleem.. GetResponse dwong ons vervolgens bepaalde aanpassingen te maken in onze nieuwsbrief. Ja, ze dwongen dit want ons account werd namelijk gewoon geblokkeerd. Uiteraard stonden we hier open voor want wij hoopte ook op een oplossing, echter was de toon en manier hoe dit werd opgedragen was niet oke! We hebben allen aanpassingen en aanbevelingen gedaan. Echter is vorige week ons account definitief gesloten. - We hebben betaald voor een jaar maar hier maar 4 maanden gebruik van gemaakt. De overige maanden krijgen we niet terug want dit zou ergens in de algemene voorwaarden staan opgenomen. Terwijl kun ons account hebben geblokkeerd. - Alle data mbt verstuurde nieuwsbrieven zijn we kwijt, want hier willen zij geen inzichten meer in geven. - We mogen geen back up meer maken van nieuwsbrieven die al klaar stonden om verstuurd te worden. Kortom ik zou echt een andere partij! Deze partij is niet klantvriendelijk, niet oplossingsgericht en denk absoluut niet mee in oplossingen.

Redenen om over te stappen op GetResponse

Drag and drop functie was heel fijn, intergratie met lightspeed en mooie functies mbt emailmarketing.

Antwoord van GetResponse

Hi Marre,

We are sorry to hear that our support team has not met your expectations.

Deliverability is influenced by multiple factors. I would advise you to contact our Deliverability Team via the Support team, as each case is treated individually and requires a separate investigation and consultation in order to provide maximum efficiency and to ensure that our Customer's goals are met.

An immediate termination of an account can only happen for reasons clearly stated in the Terms of Service.

The deletion of an account only occurs when the account is unpaid and inactive for more than 90 days.

Regarding the data backup, we can generate and provide such a back-up file on user's demand via chat or email, if the account still exists.

By purchasing and using GetResponse you have accepted our Terms of Service. Violation of those has resulted in the closing of your account and as per our Refund Policy and GetResponse being pay-as-you-go type of service, the refund wasn't issued. -Taylor

bimal
bimal
Totaalscore
  • Sector: Marketing en reclame
  • Bedrijfsgrootte: 2-10 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

GetResponse review.

Beoordeeld op 17/5/2021

Getresponse made my work life easier than before. that why if you a looking for the best email...

Getresponse made my work life easier than before. that why if you a looking for the best email marketing software. This is perfect for you.

Pluspunten

Personally, I think if you are looking for the best professional email marketing for your business then this Getresponse must in 1st list because it is beginner-friendly and easy to play around. Its price is lower when you compare to other email services provider by far. I am also using it in my business because I can build a landing page from scratch or I can use a premade template. I can send an email automatically at the best time so it doesn't go to spam or trash box, collect email. plus you get tons of features like building a sale funnel,webinars,marketing automation,countdown tier,e-commerce tool etc

Minpunten

The only cons are it doesn't have a free plan. Hope it will change in future.Because before purchasing any software people should know it is perfect for their business.

Antwoord van GetResponse

Hi Bimal!

Thanks for taking the time to leave this detailed review. Your feedback is really important to us as it is what helps us continue to improve!

I wanted to mention that although we do not have a free plan, we do offer a 30-day free trial to all new users!

Again, thanks for your time.

Geoffrey
Totaalscore
  • Sector: Informatietechnologie en -diensten
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Maandelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 3.0 /10

Getresponse lost its edge

Beoordeeld op 23/11/2021

Pluspunten

The support is always available and helpful.
The UI is clean and ok to navigate through.
(I've seen much worse and much better too though)
I think it's a great (and easy to use) alternative to basic ESPs that have far less features for the same price point. If you're just getting started with newsletters and automations, go ahead and trial it at least.

Minpunten

I used to like... no... LOVE that Getresponse was at the cutting edge of e-mail marketing.
Not anymore sadly.

Automations should be a killer feature but instead, it seems half-baked and not really improved.
Contact based ESPs are much easier to work with.

It feels like Getresponse switched to serve a different audience looking for an all-in-one tool with pages, e-mails, ads, webinars, chat and abandoned it's initial core offer : a cutting edge email marketing tool at a competitive price.

If you're a beginner, then, you will most likely love it's all-in-one offer.
If you're a veteran with an existing tech stack and just looking for a new ESP... there are better solutions out there.

Overwogen alternatieven

Mailchimp en AWeber

Redenen om over te stappen op GetResponse

At the time, 10 years ago, it had more features and a better price point. I still think it holds true but the competition got fierce and there are better alternatives for advanced marketers these days like Active Campaign, Ontraport or Encharge.

Antwoord van GetResponse

Hi Geoffrey!

Thanks for taking the time to leave such a detailed review. I have shared your feedback with the team so we can continue to improve. -Taylor

Joe
Joe
Totaalscore
  • Sector: Detailhandel
  • Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 0.0 /10

Get-Response Customer Review Nightmare!

Beoordeeld op 15/3/2023

Pluspunten

BEWARE! DO NOT USE GET RESPONSE, and here’s why.Note, we are about to enter a lawsuit with getresponse cause they are attempting to continue to charge us $2000 EVEN AFTER we canceled 2 months ago but thats not even the worst of it....We used getresponse for about 2-months before realizing we had to call it quits. We spent thousands of dollars in time and lost email potential migrating to getresponse after rising costs of mailchimp.The getresponse offer was storage of 1.5million contacts for $2,000/month, (way lower than their advertised cost.) Cheap right? WRONG. As good of a rate is, it doesn't matter if your open rate sucks. Our OPEN rate went from 10%-20% on mailchimp down to less than 3%. It DOESN’T matter if they store 10million contacts for $2,000 per month, your list is literally useless if your emails go straight to SPAM. Imagine spending weeks migrating all your flows only to find out open rate is close to non-existent. The main reason we thought of migrating was to save costs on rising email list costs.. This IS NOT what we found out. Your list will be stored on getresponse, but your contacts likely won't receive your emails.I HIGHLY RECOMMEND NOT TO MOVE TO GETRESPONSE.Secondly, even after giving about a months notice to cancel our account, they are still attempting to bill our account $2000.00/month!!!! We moved to klaviyo, and our open rates are close to 30% now.

Minpunten

The main is the poor deliverabilty and their audacity to try to charge even after not using their service.

Overwogen alternatieven

Klaviyo

Redenen om voor GetResponse te kiezen

COST was too high

Overgestapt van

Mailchimp

Antwoord van GetResponse

Hello,
Whilst we're sorry that you had a negative experience with us, after reviewing your case we found that the issue was caused by the incorrect use of our software after being provided with specific guidance on how to resolve this issue. While we understand this may have been frustrating for you, we strive to provide clear and comprehensive guidance to all our customers.

Justyna

Geverifieerde reviewer
Totaalscore
  • Sector: Design en ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Check GetResponse

Beoordeeld op 14/11/2023

Overall, getRespone is a easy and exciting tool to use for narketing and crm works

Overall, getRespone is a easy and exciting tool to use for narketing and crm works

Pluspunten

It's ease of use and realtime checking for correction of design errors and responsiveness

Minpunten

I think that will be their tools used in designing, some of them are not optimised for complete customisation as in case of icons and cta buttons

Antwoord van GetResponse

Hi, thanks a lot for your review! We're thrilled to hear that the ease of use and real-time design error checking have been valuable to you. We also appreciate your feedback regarding the possibilities for customization, as we're continuously working to optimize these tools for even more complete and tailored options. If you ever have more suggestions or questions, do reach out! - Mariana

5 van 485 worden weergegeven Lees alle reviews

GetResponse - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over GetResponse.

GetResponse kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 19,00/maand
  • Prijsmodel: Gratis versie, Abonnement
  • Gratis proef: Niet beschikbaar

GetResponse heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001-5.000

GetResponse ondersteunt de volgende talen:

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels, Frans, Hebreeuws, Hongaars, Indonesisch, Italiaans, Japans, Koreaans, Maleis, Nederlands, Noors, Oekraïens, Pools, Portugees, Portugees, Portugees, Roemeens, Russisch, Spaans, Thai, Turks, Vietnamees, Zweeds

GetResponse ondersteunt de volgende apparaten:

GetResponse kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

123FormBuilder, Adobe Commerce, Automate.io, Batchbook, BigCommerce, Bouncer, Capsule, Chargify, ClickDesk, ClickMeeting, Desk.com, Drupal, Eventbrite, Formstack Forms, FreshBooks, GitHub, Google Ads, Google Analytics 360, Google Contacts, Highrise, Joomla, Jotform, Justuno, Kissmetrics, Lightspeed, LiveAgent, LiveChat, LiveHelpNow, MemberMouse, Meta for Business, Mixpanel, MoonClerk, Oviond, Pabbly Connect, PadiAct, PayPal, Picreel, PrestaShop, Salesforce Sales Cloud, SamCart, Shopify, Slack, Sumo, Survicate, Twitter/X, VWO Testing, Vidyard, Viewbix, Vtiger CRM, Wistia, WooCommerce, WordPress, Zapier, Zen Cart, Zendesk Suite, ZeroBounce, Zoho CRM

GetResponse biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, 24/7 (contact met medewerker), Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor GetResponse.