Over Nimble

Nimble is een toonaangevende CRM voor Office 365 en G Suite die bekroonde oplossingen voor contactbeheer voor teams en particulieren bouwt. Het doet al het werk door te integreren met productiviteits-apps zoals inboxen en kalenders, levert een gestroomlijnde gebruikerservaring en is ontworpen om zakelijke teams te helpen sneller meer deals af te sluiten.

Nimble verenigt duizenden kleine tot middelgrote zakelijke teams om met succes hun persoonlijke en zakelijke relaties te ontwikkelen via e-mail, sociale netwerken en meer dan 90 cloudgebaseerde zakelijke toepassingen.

Nimble heeft een topwaardering voor algehele tevredenheid van G2 Crowd en werd bekroond als eersteklas CRM voor verkoop en marketing voor kleine bedrijven door Fit Small Business. Het combineert de sterke punten van traditionele CRM, klassiek contactbeheer, sociale media, verkoopinformatie en marketing automation in een krachtig platform voor relatiebeheer dat inzichten over relaties oplevert overal waar je werkt. Ga naar de website van het bedrijf voor meer informatie of om je aan te melden voor een gratis proefversie.

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Klanten

  • Freelancers
  • Kleine bedrijven (2-50)
  • Middelgrote bedrijven (51-500)
  • Grote ondernemingen (500 en meer)

Implementatie

  • Cloudgebaseerd
  • On-premise

Markten

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland , Verenigd Koninkrijk, India, Japan, Mexico, Verenigde Staten

Ondersteunde talen

Engels

Prijzen vanaf:

US$ 25,00/maand

  • Gratis versie
  • Gratis proef
  • Abonnement

Afbeeldingen

Nimble Software - 1
Nimble Software - 2
Nimble Software - 3
Nimble Software - 4
Nimble Software - 5
Nog %{screenshots_count} andere bekijken
Nimble-video
Nimble Software - 1
Nimble Software - 2
Nimble Software - 3
Nimble Software - 4
Nimble Software - 5

Functies

Totaal aantal functies van Nimble: 52

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Analyse van verkooptrends
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bewaking
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalendersynchronisatie
  • Kansenbehee
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Markeren
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Online implementatie
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Predictieve analyse
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Sociale profielen van klanten
  • Taakbeheer
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Tools voor exploratie
  • Verkoopprognose
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor financiële instellingen
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor start-ups
  • Voorstellen genereren
  • Zoeken/filteren

Alternatieven

Salesforce Platform

4,3
#1 alternatief voor Nimble
Salesforce App Cloud is een platform voor het ontwikkelen van bedrijfsbrede en klantgerichte apps om gegevens op te...

Salesforce Sales Cloud

4,4
#2 alternatief voor Nimble
Heb je de oplossingen voor kleine bedrijven van Salesforce al gezien? Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat...

Contactually

4,3
#3 alternatief voor Nimble
Contactually is een gebruiksvriendelijk systeem om betere relaties op te bouwen en het meeste uit je netwerk te halen....

AOS Distributed Storage

4,7
#4 alternatief voor Nimble
AOS Distributed Storage is a high-performance storage solution for applications.

Reviews

Totaalscore

4,4 /5
(1.798)
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3/5
Functies
4,2/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenondersteuning
4,3/5

Heb je Nimble al?

Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

5 van 1.798 reviews worden weergegeven
Luke
Totaalscore
  • Sector: Grafisch ontwerp
  • Bedrijfsgrootte: Zelfstandig ondernemer
  • Dagelijks 1-5 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 7.0 /10

Nimble is a great CRM with unique features

Beoordeeld op 28/10/2022

Great experience with this, in the end I switched CRM to clientjoy due to cost but I would have a...

Great experience with this, in the end I switched CRM to clientjoy due to cost but I would have a look at Nimble again in future

Pluspunten

I loved how I could use this with social media and emails. I could easily add social media contacts as leads when I stayed on the platform and I could do with same when I used email It’s a lightweight CRM compared to the likes of hubspot, which made it a bit easier to navigate and use

Minpunten

Costs can go up depending on how much storage you use on the CRM so it could get quite costly

Overwogen alternatieven

Salesforce Platform

Redenen om over te stappen op Nimble

More lightweight and focused
Andrew
Totaalscore
  • Sector: Schoolleiding
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10

Great product all around!

Beoordeeld op 13/10/2022

Great! Easy to setup, kind of a set it and forget it system. When you need to manage it it is easy...

Great! Easy to setup, kind of a set it and forget it system. When you need to manage it it is easy to navigate and use. Very few issues at all, HPE is great about finding potential issues before they become and actual issue.

Pluspunten

Almost everything! Speed, reliability, ease of upgrading, and support!

Minpunten

Some of the software front end is a bit hard to read. The ability to use it is easy and okay but some of the information is presented to you in a way which isn't the easiest to understand (still way better than other products though)

jose
Totaalscore
  • Sector: Financiële dienstverlening
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Maandelijks 1+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 5.0 /10

Nimble

Beoordeeld op 3/11/2022

Pluspunten

Funciones sencillas,sin difucultad a la carga de datos

Minpunten

Muy caro la version actualizada,costosa.

Byron
Totaalscore
  • Sector: Internet
  • Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
  • Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10

Making It Easier On Us All | Nimble Product Review

Beoordeeld op 7/11/2022

All in all, though, I think Nimble is definitely worth checking out if you're looking for something...

All in all, though, I think Nimble is definitely worth checking out if you're looking for something that will make your life easier when it comes to marketing automation!

Pluspunten

I've been using Nimble for a few months now, and I have to say, it's pretty great. It does everything that it says on the tin and then some.Here are some of the pros:1) It's easy to use. You can be up and running in no time at all.2) The support team is great—they reply quickly and are very helpful when answering questions or dealing issues you might have had while using the product.3) It integrates seamlessly with other popular services like Mailchimp or Google Analytics so that you don't have to worry about connecting multiple platforms yourself!

Minpunten

Now for some cons:1) The pricing structure can be a bit confusing if you're new to this type of software; there are different plans depending on how many people will be using it within your organization (i.e., 5-person plan vs. 50-person plan). Make sure to ask your sales representative which one would be best suited for your business!

Morale Ugan
Totaalscore
  • Sector: Machine- en installatiebouw
  • Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
  • Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
  • Bron van de reviewer

Totaalscore

  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksgemak
  • Klantenondersteuning
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10

Effective and easy to use.

Beoordeeld op 1/11/2022

It's a very much great experience and makes it easy to keep record of deliveries and other...

It's a very much great experience and makes it easy to keep record of deliveries and other important information.

Pluspunten

With Nimble you don't have to worry about storage and it helps with customer delivery, to track customers details and keep records of the customers you interacted with. It's very easy and simple to use in a very effective way.

Minpunten

There's absolutely no bad thing about the software because you can do things that's needed to be done in a very easy way.

5 van 1.798 worden weergegeven Lees alle reviews

Nimble - Veelgestelde vragen

Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Nimble.

Nimble kent de volgende prijsmodellen:

  • Vanaf: US$ 25,00/maand
  • Prijsmodel: Abonnement
  • Gratis proef: Beschikbaar

Nimble heeft de volgende typische klanten:

Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Nimble ondersteunt de volgende talen:

Engels

Nimble ondersteunt de volgende apparaten:

Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Nimble kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:

AWeber, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Audiense, Batchbook, ClickDesk, ConnectWise PSA, Constant Contact, Cvent Event Management, Desk.com, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, Gmail, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Contacts, Google Workspace, Harvest, Highrise, HipChat, Hootsuite, HubSpot Marketing Hub, INinbox, Mad Mimi, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, NetSuite, Nutshell, Operations Hub, PandaDoc, Podio, QuickBooks Online Advanced, Quote Roller, Recurly, RightSignature, Shopify, Stripe, SugarCRM, Talkdesk, WebMerge, Webex, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, iContact

Nimble biedt de volgende ondersteuningsopties:

E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten

Gerelateerde categorieën

Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Nimble.