
Over Nimble
Nimble is een toonaangevende CRM voor Office 365 en G Suite die bekroonde oplossingen voor contactbeheer voor teams en particulieren bouwt. Het doet al het werk door te integreren met productiviteits-apps zoals inboxen en kalenders, levert een gestroomlijnde gebruikerservaring en is ontworpen om zakelijke teams te helpen sneller meer deals af te sluiten.
Nimble verenigt duizenden kleine tot middelgrote zakelijke teams om met succes hun persoonlijke en zakelijke relaties te ontwikkelen via e-mail, sociale netwerken en meer dan 90 cloudgebaseerde zakelijke toepassingen.
Nimble heeft een topwaardering voor algehele tevredenheid van G2 Crowd en werd bekroond als eersteklas CRM voor verkoop en marketing voor kleine bedrijven door Fit Small Business. Het combineert de sterke punten van traditionele CRM, klassiek contactbeheer, sociale media, verkoopinformatie en marketing automation in een krachtig platform voor relatiebeheer dat inzichten over relaties oplevert overal waar je werkt. Ga naar de website van het bedrijf voor meer informatie of om je aan te melden voor een gratis proefversie.
Afbeeldingen





Twijfels over Nimble?
Vergelijk met een populair alternatief
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Alternatieven
Capsule

Salesforce Service Cloud

Salesforce Experience Cloud

Elementor

Reviews
Heb je Nimble al?
Softwarekopers hebben je hulp nodig! Productreviews helpen anderen om goede beslissingen te nemen.

- Sector: Internet
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Wekelijks 1-5 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 8.0 /10
Streamline your productivity
Beoordeeld op 18/7/2019
Good so far. Easy to use and is compatible with MS 365
Good so far. Easy to use and is compatible with MS 365
Pluspunten
Alot like Salesforce, it was easy to use and is a future forward software program. It helps you build relationships and streamline your operations with it's cloud-based function so you can work, anywhere!
Minpunten
They don't offer alot of storage - 1G or 2G if a business plan. You can add 10GB at a time for additional cost.
- Sector: Detailhandel
- Bedrijfsgrootte: 51-200 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 10.0 /10
Nimble Storage - Best in class
Beoordeeld op 7/11/2019
We have been with Nimble for 5+ years and would recommend them to anyone looking for a fast,...
We have been with Nimble for 5+ years and would recommend them to anyone looking for a fast, reliable storage solution with great customer support.
Pluspunten
The solution is easy to install, easy to setup, and easy to use. The web interface makes managing the solution a breeze, and Infosight provides a plethora of data with insight into how the SAN is performing / capacity planning / any bottlenecks with virtual machines etc. Nimbles support team has always been amazing -- going above and beyond to resolve customer issues. Performance has never been an issue on this solution, even with it being hybrid.
Minpunten
There are some features that I miss coming from a Netapp solution prior to Nimble, one being breaking clones off from their parents into new volumes. This was a useful feature when wanting to clone data from one environment to another without permanently retaining a delta clone. Another feature I kind of miss is providing CIFS / NFS directly from the storage, removing the need to have separate file servers.
- Sector: Computersoftware
- Dagelijks 6-12 maanden lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 6.0 /10
Good contacts manager with potential thwarted by so-so UI, too much sales focus and persistent...
Beoordeeld op 6/4/2018
Contact information. Group emails. Task tracking.
Contact information. Group emails. Task tracking.
Pluspunten
I like the idea of an integrated contacts manager and the social function is helpful. It's also good for group emails. It's better than the sales-focused CRM software I've looked at, but still needs a lot of work IMHO. Keep in mind, I'm a startup founder and not a sales person, which seems to be the primary target.
Minpunten
Lots of unresolved glitches or not-great UX. For example, Nimble shows activity for an email being read if I open it, this should only happen if the recipient did. Also, the Nimble window in Gmail is inconsistent, sometimes it appears, other times it doesn't. Finally, it will mysteriously show hundreds of new activity updates, often for the same few emails, when none have occurred.
Another issue is upselling. I requested multiple pipelines since min-2017. They said it was in the works. When they finally added it, they didn't contact me as they said they would and also required a subscription upgrade to use it.
Overall, I'm not a fan of the UI. It's not terribly intuitive and dated. AngelList covers some of the same functionality, like pipelines and messaging, in a much more elegant and efficient interface.
Antwoord van Nimble
Hi there,
Thank you for sharing your feedback with our team. :)
We are so glad to here that you have enjoyed Nimble's Social Profile matching tool that locates your contacts social profiles based on the information provided.
We recently released our multiple pipeline feature that enables Nimble users to create as many pipelines with custom stages in each pipeline. This is included within our Business plan, which also enables users to send up to 100 Group Message sends per day, storage 2 GB of storage, and import up to 25,000 contacts. Users can definitely upgrade storage and contacts.
Best, Olivia
Nimble Customer Success Ninja
- Sector: Vastgoed
- Bedrijfsgrootte: 11-50 werknemers
- Wekelijks 1+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
This CRM has my helped my company tremendously
Beoordeeld op 8/6/2023
An overall great CRM when it comes to company's organization needs.
An overall great CRM when it comes to company's organization needs.
Pluspunten
Through customer follow-ups on social networks, we were able to gather client information, and the software reacts fast to the execution procedures in specialized marketing initiatives. It is without a doubt a fantastic tool that affects the dynamics and growth of tactics.
Minpunten
Even though Nimble refreshes all of our funnel information in real time, it does not permit us to directly compare data.
- Sector: Schoolleiding
- Bedrijfsgrootte: 1.001-5.000 werknemers
- Dagelijks 2+ jaar lang gebruikt
-
Bron van de reviewer
Totaalscore
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gebruiksgemak
- Klantenondersteuning
- Waarschijnlijkheid van aanbeveling 9.0 /10
Great product all around!
Beoordeeld op 13/10/2022
Great! Easy to setup, kind of a set it and forget it system. When you need to manage it it is easy...
Great! Easy to setup, kind of a set it and forget it system. When you need to manage it it is easy to navigate and use. Very few issues at all, HPE is great about finding potential issues before they become and actual issue.
Pluspunten
Almost everything! Speed, reliability, ease of upgrading, and support!
Minpunten
Some of the software front end is a bit hard to read. The ability to use it is easy and okay but some of the information is presented to you in a way which isn't the easiest to understand (still way better than other products though)
Nimble - Veelgestelde vragen
Hieronder zie je enkele veelgestelde vragen over Nimble.V. Welke prijsmodellen heeft Nimble te bieden?
Nimble kent de volgende prijsmodellen:
- Vanaf: US$ 24,90/maand
- Prijsmodel: Abonnement
- Gratis proef: Niet beschikbaar
V. Wat zijn de typische gebruikers van Nimble?
Nimble heeft de volgende typische klanten:
Zelfstandig ondernemer, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500
V. Welke talen worden door Nimble ondersteund?
Nimble ondersteunt de volgende talen:
Engels
V. Biedt Nimble ondersteuning voor mobiele apparaten?
Nimble ondersteunt de volgende apparaten:
Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)
V. Met welke andere apps kan Nimble worden geïntegreerd?
Nimble kan worden geïntegreerd met de volgende toepassingen:
AWeber, ActiveCampaign, Adobe Commerce, Audiense, Batchbook, ClickDesk, ConnectWise PSA, Constant Contact, Cvent Event Management, Desk.com, Dropbox Business, Eventbrite, Evernote Teams, FreshBooks, Freshdesk, FullContact, Gmail, GoTo Training, GoTo Webinar, Google Contacts, Google Workspace, Harvest, Highrise, HipChat, Hootsuite, HubSpot Marketing Hub, INinbox, Mad Mimi, Mailchimp, Marketo Engage, Meta for Business, NetSuite, Nutshell, Operations Hub, PandaDoc, Podio, QuickBooks Online Advanced, Quote Roller, Recurly, RightSignature, Shopify, Stripe, SugarCRM, Talkdesk, WebMerge, Webex, Wufoo, Xero, Zapier, Zendesk Suite, Zoho CRM, iContact
V. Welke mate van ondersteuning heeft Nimble te bieden?
Nimble biedt de volgende ondersteuningsopties:
E-mail/helpdesk, Veelgestelde vragen/forum, Kennisbank, Chatten
Gerelateerde categorieën
Bekijk alle softwarecategorieën die gevonden zijn voor Nimble.
- CRM-software
- E-mail marketing software
- Contactbeheer software
- Social CRM-tools
- Sales force automation software
- Online CRM-systemen
- Lead management software
- Predictive lead scoring software
- CRM-software voor makelaars
- CRM in de zorg
- CRM-systemen voor banken en verzekeraars
- Social selling software
- Sales tracking software
- CRM-systemen voor Mac